![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 42> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Toa ne e za patarinite 17. Za presvlekuvanje asfalt e megju drugoto.
p.s. Ponudata od grcija beshe 700 milioni za da se prifati grchkiot predlog togashen. Izgledsa del od toj paket bea. |
||
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
A sto imame nie da zimame financii od Grcija? Nie zaedno so Srbija i Grcija treba da pobarame sto poveke grantovi od EU i da si gi reshime svoite delovi vo Koridorot 10 i tuka naj dobro moze da sorabotuvame zaedno kako sosedi. Isto kako sto trebame da sorabotuvame so Bugarija i Albania za Koridor 8 proektot. Clover, Ali 28km e dolg patot da bese 200km ke razberev i da ima da pravat tunel sigurno nema da bide tolku golem, kuj znaj kolku ke trae izgradbata ako se uste se vlechkaat so Kumanovo-Tobanovce prashanje kolku ke gi fati ova moze 3-4 godini. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Здраво на сите. Долго го посматрам форумов, ама еве од денес и официјално да се впуштам у дискусии.
![]() |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Може да се зачудиш колку тунелите и мостовите влијаат на цената на еден автопат. Ако не се лажам за некои делници ќе биде потребен посебен тунел за секој коловоз/правец на движење, а не двата коловоза во еден ист тунел, што значи двојна цена за изградба. Истото важи и за мостовите, на колку од нив ќе ги собира и двата коловоза на еден мост, и тоа е прашање. Ако имаме предвид колку од мостовите и тунелите ќе бидат оддвоени сигурно ќе сфатиме како сме дошле до цената од 280 милиони евра.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека обиколницата на Скопје чинеше некаде околу 120 милиони ЕУР на доста полесен терен (иако на нејзе се наоѓа најголемиот патен вијадукт во земјава). Во случајов треба да се премости сериозна клисура, така да ова што го вели гитар има логика. Дополнително, во веста се спомна дека во „пакет“ со автопатот се финансира и модернизација на патарините. Веројатно тоа е минорен трошок од цела оваа сума но сепак... |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Obikolnicata imashe i pogolema cena zashto i zemjishteto shto se odkupuvashe ima pogolema vrednost. zatoa i najmnogu se menuvaa tekovsko troshocite koga se pregovarashe. Ima tri vijadukta i ima desetina kluchki gi nadvoznici. Zatoa i tolku izleze a i se razvleche vo vreme shto stvara troshoci samto po sebe.
I mene mi e mnogu visoka ovaa cena. Cel da e most tunel most, pa nema tolku da koshta. Kolku e rposechnometar avtomat i kolku e meta tunel i metar most. Znam deka ne se meri vaka, samo da ne ima nekoj prosek prerachunat. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Јас колку што знам просек се добива на километар. Е сега колку е светски или европски просек поим немам, ме мрзи да отоврам википедија или гоогле. А и незнам колку е точно. Просек да, може некако да се најде, но незнам за некоја лимит стандардна цена за автопат, односно до кога цената е нормална и соодвестува со работата. А тоа се должи на многу фактори: теренот, материјалите, сопственост на земјиште, идејни и технички проекти, механизација, начин и квалитет на работа, часови работа, градежната компанија, транспорт, други обврски, одовлекувања и потрошни ресурси... итн да не влегувам во ситници...
Но еве. За делницава конкретно километар би чинел ~10 милиони евра. Ако сакате во метри /1000 би му дошло 10 илјади евра/метар Edited by FoSsiL - 03-Feb-2011 at 21:36 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Мене цена од 10 милиони евра за километар не ми изгледаат многу за ваков терен. Но, ќе треба да го видиме техничкиот проект, за да видиме колку километри тунели, мостови, подпорни ѕидови, патни јазли и други сооруженија се предвидени. Сепак да речеме од регионот за споредба АМ Лјулин исто така чини околу 10 милиони на километар, но според мене таму теренот е доста полесен од Демиркапијската клисура. И овие 280 милиони се максимална сума, предвидена за реализација. Може да се пријават многу компании и заради конкуренцијата да се стигне до сериозно поефтинување на проектот (справка АМ Тракија, каде се заштедија 100 милиона евра). Се надевам што поскоро ќе почнат процедурите за избор на изведувач и дека рокот нема да биде поголем од 36-40 месеци. Сепак според мене реално автопатов треба да го очекуваме крајот на 2014 или 2015 година, што се разбира дека е ужасно закаснување и тоа под претпоставка дека нема да се гради со интензитет како обиколницата на Скопје или Куманово-Табановци. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Конкретно Србите искочија со (вероватно) популистички најави дека на рамен терен километар ќе ги кошта од милион до милион и пол евра, затоа и нашава цена ми изгледа малку сумљиво. Во контекст на ова најдов и друг текст каде се збори за далеку помала цена од нашиве. А не верувам дека нашиве работници се поплатени од српските и дека нашиве фирми се далеку поскапи од нивните.
http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Izgradnja-kilometra-autoputa-od-789_000-do-dva-miliona-evra.lt.html |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Сепак, тоа е Војводина, рамно ко тепсија и нема што да го поскапи тој автопат. Плус тоа они само ќе го надградуваат постојниот „полуавтопат“, односно веќе имаат еден коловоз со профил 2+1 лента и сега треба да изградат само уште еден таков паралелен коловоз. Кај нас баш за очекување беше поголема цена со оглед на тоа што теренот е незгоден, особено во непосредна близина на клисурата, каде што треба да има замашен тунел, па од него директно со голем мост преку Вардар автопатот да се искачи на ридовите од другата страна на реката. И понатаму до Смоквица ќе требаат тунели, мостови, засеци, насипи, потпорни ѕидови... Но како работава стигна дури до 245-271 милиони евра и јас сум збунет, со оглед на тоа што првично се калкулираше со далеку помала сума - околу 150 милиони евра. Edited by Cloverstack - 04-Feb-2011 at 00:31 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Очекувано е цената да не биде 40-тина милони евра, ама во секој случај ценава забегува, особено ако се има предвид квалитетот на нашите автопати со оние во развиените земји, иако се надевам дека овие пари сепак ќе бидат добро распоредени за конечно одредени делови од автопатот целосно да се реновираат.
|
||
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Naj verojatno ke gradat domashni firmi taka da uste po golem somnez e koga ke se spomne tolku golema suma. Ne moze povise od 2 miljoni evra na Kilometar da koshta, isto taka Evropskata Banka za Razvoj ke gi pravi ili veke ke gi pravi ispituvanjata taka da nema da se plaka golemi sumi za konsultantski uslugi.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Добро луѓе, сите шпекулираме со цените, јасно е дека ни изгледа скапо, ама те молам од каде заклучи дека не може повеќе од 2.000.000€ на километар? Кажавме повеќе параметри од кои зависи цената, и со оглед на трасата логично е да очекуваме голема цена по километар. Ај може не 10.000.000€, ама сигурно не колку просечен автопат низ рамнина.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еве матерјал, особено во првиот има податоци за цената.
http://www.mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/1462/2007_04_15_FS_MAK_FR.pdf http://www.vlada.mk/files/doc/studija_zs/PREVOD_EIA_Demir_Kapija_Smokvica_UPDATED_03072009.pdf http://www.vlada.mk/files/doc/studija_zs/EIA_Demir_Kapija_Smokvica_UPDATED_03072009.pdf |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Еј. А од каде заклучивм дека нашиве градежни компании се заникаде. Тоа не е вистина. Па наши компании баш градат автопати насекаде по светов.
А еве и една чиста логика. Кога веќе ја спомнавме банката. Веројатно таа пред да го одобри кредитот анализира колку проектот би чинел. Бидејќи е одобррен, многу веројатно е да цената од 280 милиони евра да е реална. Сепак 130 милиони евра не се малку, за да ги дадат туку така. Јас не викам дека ќе биде 280, ама со сигурност ќе биде над 130... Колку на крај ќе излезе зависи од многу работи. Знаете она, целта ги оправдува средствата. Ако се задоволи целта тогаш тие 280 милиони се ништо. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Ќе се гради делницата Смоквица - Демир Капија
![]() Тој, денеска во Неготино, рече дека половина од парите од Европската инвестициска банка биле одобрени. „Во март или април очекуваме и ЕБРД да ги одобри останатите средства, а другиот дел е грант од ЕУ и Буџетот на Македонија. Во наредните два-три месеци ќе се комплетира целата финансиска конструкција, а потоа ќе се објави тендер за изградба и очекувам есента да се создадат услови за изградба на Коридорот“, изјави Ставрески. / http://daily.mk/cluster3/5834eb4497092093850233c1c1ace240/596067 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Виси грантот од ЕК за делницата Демир Капија - Смоквица Искористувањето на парите е врзано за рокови, а постапката тапка во место неколку месеци Сања Наумовска |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() капак на се викаат дека тие фамозни 7 км тек у средина на годинава ќе бидат готови ![]() |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf
Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица. Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат: Насипи: 3 милиони m3 Ископувања: 6.6 милиони m3 Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока) Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка) Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“ Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници). Подвозници: 7 Подземни канали: 100 Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат). Edited by Мартин - 04-Mar-2011 at 04:01 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |