Скопска обиколница [A2/A4] |
Post Reply | Page <12345 24> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #41 Posted: 28-Feb-2008 at 20:31 |
Во оваа колекција недостасуваат слики од пределот помеѓу клучката Стајковци и клучката Стенковец, затоа што тој дел беше скоро готов уште лани и нема некои побитни измени од претходната репортажа.
Сликиве од 1 до 11 се сликани пред еден месец (помеѓу Хиподром и Стајковци). Останатите се од вчера (од западниот сегмент). 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Овие прскаа во многу тенок слој некаква смрдлива зелена течност врз конопести мрежи (како на сл.30). Дали некој знае каква е оваа постапка? 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
|
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #42 Posted: 28-Feb-2008 at 22:41 |
Cloverstack сликиве ти се ТОП, 5 ѕвезди! Многу ме израдуваа, прв пат толку добро ја согледувам обиколницава. Од своја рака сум возел само на едно мало делче во 2006 година, кај бутел, тука имаше клучка но не сум доволно запознаен да кажам поточно каде.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #43 Posted: 29-Feb-2008 at 09:27 |
Топ слики
Обиколницава изгледа одлично и покрај сите неповолни модификации во однос на трасата и клучките. Стварно ќе биде милина да се вози на неа. Него една работа не сконтав од твоите постови. Кај Сингелич се гради или не се гради?? Рокот и за другите делови веројатно ќе биде пробиен, барем така личи од тоа што го имаме на сликите. Но ако не тргнала работата кај Сингелич се е џабе. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #44 Posted: 29-Feb-2008 at 11:11 |
Добро е што цела е осветлена. Навечер од водно ќе се гледа како прстен околу Скопје.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #45 Posted: 29-Feb-2008 at 14:33 |
Кога брев пред ~ месец чепкаа нешто и кај Сингелиќ, ама ми изгледаше доста заостанато (слики 6 и 7). Кај фармата уште немаа ништо пипнато. Исто и делот Сингелиќ-Стајковци не ме импресионираше со напредокот, но барем се имаше почнато со работа. Да дадам прогноза за овој дел навистина не можам... Ама за остатокот мислам неоправдано си песимист - нема зошто остатокот да не биде готов уште во април. Нормално тоа многу малку ќе вреди во пракса ако не е цела обиколница готова :( |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #46 Posted: 29-Feb-2008 at 14:39 |
абе април е за месец дена... на многу места видов по некои недостатоци кои некако не ми личат дека ќе се завршат до април, барем не според македонската динамика на градба. Но далеку од тоа дека би ми сметало каснење од неколку месеца. Проблемот лежи во последната реченица, без Сингелич ништо не правиме. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #47 Posted: 03-Mar-2008 at 00:06 |
Да се надеваме дека оптимизмов е издржан
Извор: Утрински весник |
|
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #48 Posted: 03-Mar-2008 at 05:42 |
Одлични вести! Останува да чекаме до крајот.
А сега ги гледам вијадуктиве и ме потсети на нешто.. во Торонто има еден вијадукт што минува во центарот на градот крај сите висококатници. Тој е во голема корист (неколку стотици илјади возила на ден минимум, од мали коли до големи камиони) и е во очајна состојба. Се ронат големи бетонски делови итн, а градот најавува дека е можно да го срушат целиот вијадукт бидејќи било прескапо за нив да се оддржува. не знам колку им држи тоа води, зашто политичар е политичар дали во МКД или Канада сите лажат, па се надевам нема да имаме ние такви проблеми со оддржување! |
|
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #49 Posted: 03-Mar-2008 at 09:04 |
Taman
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #50 Posted: 03-Mar-2008 at 15:45 |
Па не би требало, тој вијадукт во Торонто што ти го збориш, исто како во Бостон, биле градени во 60-тите и биле највероватно со послаб квалитет, а згора не се биле 40 години стари и се многу пофреквентни. А нивната должина е во километри, додека вијадуктот Орман кој е најдолг е 627 м не би бил проблем да се одржува.
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #51 Posted: 13-Mar-2008 at 17:50 |
Денеска пројдов од кај бутел и веќе се работи на поместување на улица бутелска, она парчето што е обечежано со бела линија на слика 5. Истампониран е и делот од 100-200 метри што ги спојува двете делници. Вчера не беше тампонирано. Се работи прилично брзо одкако пред месец дена се започна овдека. Веќе е трасиран новиот дел од бутелска.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #52 Posted: 13-Mar-2008 at 18:00 |
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #53 Posted: 21-Mar-2008 at 09:04 |
Незнам на што се должи оптимизмов кога на 3 месеци до наводното отварање сеуште се зборува за експроприација макар останале уште само 10% од првата делница.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E1C806F3FE9D74439F8219E9AC5C96F0 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #54 Posted: 21-Mar-2008 at 10:59 |
За ова со екпропријација зборевме. Јас уште тогаш изнесов идеја кај ваквите случаи да се примени национализација. Неможе некои шарлатани да се заебаваат со цела држава. Бараат преку леб погача!!!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #55 Posted: 21-Mar-2008 at 12:17 |
@ pbanks
Не знам што е финтата со експроприацијата, пошто трасата е пробиена комплетно и работите се сегде во напредната фаза освен делот кај фармата во Сингелиќ. Тој сигурно не е ни приближно 10%. Е сега едино ако можат по некој основ да работат и на делови каде што не е комплетирана експропријацијата, тогаш би поверувал дека така стојат работите. Како и да е, не гледам зошто да не би завршоле до Јуни, ако они предвидуваат така. Штета што не се оствари Април, како што лани најави Валкановска. Edited by Cloverstack - 21-Mar-2008 at 12:19 |
|
blejdsk
Senior Member Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
Quote Reply #56 Posted: 27-Mar-2008 at 02:02 |
ПРИВРШУВА ИЗГРАДБАТА НА СКОПСКАТА ОБИКОЛНИЦА
По должината на целата траса се поставуваат еластични и мрежни огради, се озеленуваат депониите кај Волково и Кондово, како и пределот кај Брезданска Река, дел од автопатот е електрифициран, а речиси 90 проценти се асфалтирани. И покрај тоа, и натаму не е решен проблемот со сопствениците на земјоделското стопанство Сингелиќ, бидејќи Фондот не може да се договори со нив околу цената за експропријација на земјиштето. Од Фондот очекуваат во текот на идната недела оваа пречка, која ја кочи изградбата, конечно да биде надмината. На оваа траса има и неколку неекспроприрани парцели кај скопските села Стајковци и Инџиково. - Во 2006 година затекнавме над педесетина предмети со нерешена експропријација. Голем процент успеавме да ги решиме што овозможија работите на терен да се одвиваат со забрзано темпо - велат од Фондот.Автопатот со вкупна должина од 26,5 километри ќе има по две ленти за возење и една за застанување во двете насоки, три вијадукти и девет натпатници. За возење по него нема да се наплатува патарина. Изградбата чини над 85 милиони евра и се финансира од кредит земен од Европската инвестициона банка. http://vecer.com.mk/?ItemID=4B9873F9DF269843A0B9162FC24463EE |
|
ProMKD
Senior Member Joined: 25-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 244 |
Quote Reply #57 Posted: 27-Mar-2008 at 03:05 |
Што мислите за тоа дека ќе ставале штитови против бучава, дали ќе се реализира? Според мене тешко... ако не го направат пред да биде пуштен патот во употреба, тешко.. а и дали е потребно не знам. Во многу странски метрополи минуваат автопати низ главни/големи градови па нема такви работа, а се разбира и на некој места има. Мислењето зависи каде живееш
Edited by ProMKD - 27-Mar-2008 at 03:06 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #58 Posted: 27-Mar-2008 at 10:31 |
Нема дилема дека на одредени места се потребни и не гледам зошто не би се поставиле ако се дел од проектот. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #59 Posted: 27-Mar-2008 at 13:36 |
интересниот дел е шо македонија за северен сосед ја има и грција (освен југославија)
видете ја картата |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #60 Posted: 27-Mar-2008 at 14:13 |
Која карта?
|
|
Post Reply | Page <12345 24> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |