build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 01-Jun-2009 at 08:46
Originally posted by Cloverstack

Владимир, од фотките ова изгледа прилично солидно сработено, каков ти беше впечатокот во живо? Патем нели успеа да дознаеш кога отприлика ќе завршат? И до каде се другите гарнитури (мислам уште две) кои се за обнова?

Прекрасно, прецизно и чисто изработено, иначе во разговорот со директорката која верува дека овие недели едната гарнитура ќе биде готова, додека другата гарнитура сеуште се работи врз лимарските работи.

Originally posted by гитардемон

Убава е композицијата, нема што, ама старо си е старо бе, се гледа како и да речиш. Ентериерот ме буни, не само бојата, туку и тоа што една цела страна гледа нанапред, друга цела страна гледа наназад, а изгледа и многу тесно. Вака се оригинал седиштата, или ги прекроиле по своја мера во колска?

Логиката на сите возови е да има седишта во двата правца (доколку не се прилагодливи) бидејќи секој патник неможе да поднесе возење во правец или спротивно од правецот на движење.
За тесно не е, оваа гарнитура, некаде порано напоменав - е најудобна за возење.

А еве и внатрешнос на стара гарнитура, така да димензиите се тие.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4078
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 01-Jun-2009 at 09:24
ova e nekako...Puke..
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 01-Jun-2009 at 12:17
Кое? И новите слики или само оваа старава?

Остај ти, навикнат си на швајцарски возови, кај нас тоа на новите слики е премија Big%20smile
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 01-Jun-2009 at 13:41
Мене ми падна чудно што е цела редица на едната страна, а другата редица цела на другата страна свртена. Научен сум да гледам вакви комбинации:

-> <--> <--> <-... итн
-> <--> <--> <-... итн


Или пак, како грчкиот вагон што оди за Скопје некако вака (стрелките се на каде гледа патникот)

-> -> -> -> <- <- <- <- ... итн
-> -> -> -> <- <- <- <- ... итн

Ама цела редица свртена на иста страна чудно ми е. Епа добро, штом викаш дека е удобен, мило ми е. А да не знаеш на која релација ќе сообраќа? (веројатно има некоја примарна релација)


Edited by гитардемон - 01-Jun-2009 at 13:43
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4078
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 01-Jun-2009 at 14:36
ova poslednata slika e katastrofa, a tie sliki sto se vo strana broj 29, tie ne se super ama dobro...
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4078
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 01-Jun-2009 at 14:44
e ova e premija:


 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 01-Jun-2009 at 17:40
Чувство за естетика навистина се нема, ама да не заборавиме дека и парите што се вложени се минимални. Инаку јас ги обожавам модернизирани моторни возови на хрватите, коишто се квалитетно направени.
Сепак, сум се возел со нашиве Шпанци и морам да ви признаам дека се мнооогу удобни седиштата, а патувањето е далеку покомотно од автобус или од купињата на патничките вагони.
Владимир, дали пуштањето на новиот Шпанец ќе значи дека дел од релациите во возниот ред кон Кичево и Битола ќе се покриваат со оваа гарнитура или можеби ќе има некои нови линии или измени во возниот ред?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 01-Jun-2009 at 18:01
Никогаш не сум ни прашал, ни за автобуси, ни за авиони, па ни за возови, но ме интересира како определуваат кој вагон и која локомотива ќе вози каде денес? Онака случајно од тие што им се слободни бираат кој било вагон или локомотива, или со ред некако си оди? Затоа и прашувам дали ќе има некоја определена релација овај шпанецот бидејќи сигурно не може кај ќе им текне денес Битола утре Штип задутре за Тетово. И тоа е чија работа, самите машиновозачи одлучуваат, или кои?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 01-Jun-2009 at 21:55
Има посебни служби, која прави распред од расположиви локомотиви и вагони - timetable (огромен графикон, штета што немам слика) бидејќи не е само колку пример локомотиви или вагони има туку кога се нивните ревизии, време за замена на венци на тркала, кочници .... мали, средни, главни поправки... дозволено осовинско оптоварување на секоја пруга-правец, време на стоење, помината километража и уште илјадници норми и правила.  Nuts
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 03-Jun-2009 at 10:46
Владимир, дали можеш да ни објасниш и илустрираш што друго во Колска во моментов се работи, има ли патнички вагони што се модернизирааат, колку се, до кај се, а можеби и нешто од товарни вагони?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 03-Jun-2009 at 13:45
Момците (и девојките, директорката) во Фабрика за шински возила - Велес (Колска) се одлични земајќи предвид во какви услови и со каква опрема го прават тоа што го прават само може да им се симне капа.
Просто неможам а да не искажам едно БРАВО за издржливоста и сеуште ентузиазмот икако буквално се крпат ден за ден.

Еве еден вагон од серијата Bm кој е на самиот крај така да деновиве ќе го видиме по нашите пруги.



Иначе работат на повеќе фронтови, еве еден товарен вагон кој е при крај од серијата Rgs



Тие момци заслужуваат еден WWW за да се покаже што се направиле и прават уште од  далечната 1916 година.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 03-Jun-2009 at 14:02
Респект за мајсторите! И оние на МЖ и оние на фабриката за шински возила во Велес Applause



Туку што е ова со дизел локомотиви по електрифицирани пруги!? Досега годинава два пати застанав поред пруга да уловам некоја композиција и два пати по К10 гледам шиба дизелка...

Овде ја уловив 661-410 кај  Градско
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=34155#34155

,а вчера ја уловив и 661-408 кај Куманово
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=39660#39660

Како капак ваму муабет дека новата електрична 462-001 чмае во депо
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=48&PID=37100#37100


Што се случува побогу?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 03-Jun-2009 at 14:29
Originally posted by Cloverstack

Туку што е ова со дизел локомотиви по електрифицирани пруги!? Досега годинава два пати застанав поред пруга да уловам некоја композиција и два пати по К10 гледам шиба дизелка...

Овде ја уловив 661-410 кај  Градско

Дизелка во Градско може да биде едино за Шивец за влеча на товарни вагони (фероникел)
Originally posted by Cloverstack

,а вчера ја уловив и 661-408 кај Куманово

Тука не би требало едино да немало електро, што не е чудно
Originally posted by Cloverstack

Како капак ваму муабет дека новата електрична 462-001 чмае во депо

Новата електрична локомотива МЖ 642-001 ја чека МЖ 642-002 па заедно да идат на вагање (задолзитено за пуштање во сообраќај)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 03-Jun-2009 at 14:35
Владимир што опфаќа процесот на вагање?! Нешто како хомологација (а-тест) му доаѓа?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 03-Jun-2009 at 14:37
Баш тоа, Thumbs%20Up
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 03-Jun-2009 at 14:41
А која институција е надлежна за хомологација на шински возила. Обично тешките товарни возила ги гледам секој ден на машински факултет се мотаат, а машински исто така врши хомологација и за други увезени автомобили, на лифотви и на секави други машини по фабрикиве, па да не случајно се должни да извршат и а-тест на локомотививе или па тоа е некоја друга иституција?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 03-Jun-2009 at 14:51
Железницата нема со нив врска, неме факајте за збор несум навлезен во тој дел, но прво самата фабрика (во случајов дава своја) потоа тука (во железница) се проверуваат зададените карактеристики и добиените после, во случајот после ремонтот. А за делот на буквално вагање, кое ние сега го немаме (мислам порано сме имале) е одредување на осовински притисок, тежина на празна, во работа и ....
Машински би имал врска ако некогаш произведуваме нови возови како што Кончар моментално прави нископоден за Босна, со сите тие тестови за заварување .....


Edited by Vladimir P - 03-Jun-2009 at 14:53
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Svabo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Svabo Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 03-Jun-2009 at 21:59
Leleee, tri godini edna tema se tera. Nuts
Bravos. Applause
Vladimir, ti izgleda vo MZ rabotis i toa vo vleca,a? Question
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 03-Jun-2009 at 22:11
Originally posted by Svabo

Leleee, tri godini edna tema se tera. Nuts
Bravos. Applause
Vladimir, ti izgleda vo MZ rabotis i toa vo vleca,a? Question

Добро ни дојде Svabo,

Иначе не сум вработен во МЖ, него само љубител на се што трча по шини, секој има своја мана, нели ... Nuts
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Svabo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Svabo Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 03-Jun-2009 at 22:16


Добро ни дојде Svabo,

Иначе не сум вработен во МЖ, него само љубител на се што трча по шини, секој има своја мана, нели ... Nuts

Добро ве најдов.
Хоби? Па бааги слики, но нема врска. Иако од тоа малку што го читнав ми звучиш на некој што е барем 20г. во МЖ.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.