Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 2930313233> |
Author | |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #601 Posted: 13-Mar-2012 at 11:19 |
Тркало, целокупната носечка конструкција на мостот се наоѓа под горниот строј од пругата, т.е. шините и дрвените прагови, така што нема никаква опасност за самиот железнички сообраќај, дури ваквите мостови се пракса на сите помали реки, канали и сл. Не сум никаков експерт, но од фотографиите може да видам дека оваа пруга е во солидна состојба, а нема и никаков знак крај неа кој би укажувал на ограничување на брзината. Единствено овие стапки од човек ме загрижуваат, ако наиде неочекувано воз, на него би му немало спас или скокање во река или прегазување.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #602 Posted: 20-Mar-2012 at 23:02 |
Делегацијата од канцеларијата на Светска банка во посета на ЈП МЖ Инфраструктура
На 09.03.2012 година Делегација од канцелеријата на Светска банка во Скопје беше во посета на ЈП МЖ инфраструктура . Представниците од Светска банка се интересираа за реализацијата на проектите каде што беа користени кредити од Светската банка, при што го посетија диспечерскиот центар за далечинска регулација на сообраќајот – Телекоманда кој се наоѓа во Трубарево. Тие можеа лично да се уверат во функционирање на системот и регулирањето на сообраќајот вдолж целиот Коридор 10 од Табановци до Гевгелија. Директорот на ЈП МЖ Инфраструктура Ирфан Асани ги запозна гостите со реализацијата на сите досегашни проекти за кои финансиски средства беа обезбедени преку кредити од Светската банка. Последниве години Светска банка финансираше во две области за железница и тоа: Реформи во железницата ( Railway reform) кој се состоеше од компонентите: Техничка помош за преструктуирање на железницата Социјална компонента Механизација за одржување на пруги и модернизација на инфраструктурата Олеснување на трговијата и транспортот во Југоисточна Европа ( ТТФС ) кој се состоеше од следниве компонентите за железница : Подобрување на граничните премини за железничкиот сообраќај Креирање на комуникациски систем на Коридорот 10 на железничкиот сообраќај При тоа беа реализирани следниве проекти: · Изработка на Студија за намалување на трошоците и вработените · Изработка на студија за трансформација на железницата · Изработка на студија за пристап кон инфраструктурата · Набавка на механизација како дрезини , двонаменски возила и сервисни возила за ефикасност во одржувањето на инфраструктурата · Набавка на шини и прагови · Набавка на оптички кабел за Коридорот 10, со опрема за поставување спојување и мерење · Набавка на мултиплексни уреди за интегрирана ТК мрежа · Набавка на систем за далечинско управување со сообраќајот – Телекоманда · Набавка на информатичка опрема · Информатички систем за управување со инфраструктурата Посебно беше истакнато дека сите проекти се навреме имплементирани и успешно завршени и ЈП МЖ Инфраструктура веќе ги користи бенефитите од нив. Со инсталирање на најсовремена опрема за Интегрираната комуникациска мрежа и системот за далечинско управување со сообраќајот, ЈП МЖ Инфраструктура може да се вброи во најмодерните железници на Балканот па и пошироко. На крајот Директорот Асани истакна дека трендот на модернизација мора да продолжи во делот на рехабилитација на системите во железничките станици кои се застарени заради што е потребна нивна замена, како и зголемување на ефикасноста и мобилноста на екипите за отклонување на дефектите со набавка на поголем број на дрезини, сервисни и двонаменски возила, за што очекува подршка и продолжување на успешната соработка со Светска банка. Izvor: MZI, http://www.mzi.mk/news-info.php?id=85&&cat=7 Edited by BOJAN - 20-Mar-2012 at 23:02 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #603 Posted: 14-Apr-2012 at 20:55 |
Како се вика станицава или што и да е ова?
(помеѓу Транспортен Центар и Станица Маџари) На една мапа на скопскиот железнички јазол гледам во овој реон има ознака „Локо Маџари“. Што значи тоа? 1 2 3 Edited by Cloverstack - 14-Apr-2012 at 21:07 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #604 Posted: 14-Apr-2012 at 21:32 |
ова е од фершпед, мислам, ама не сум сигурен
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #605 Posted: 15-Apr-2012 at 10:12 |
Мене особено ме интересираат жолтите локомотиви во позадината на фотографииве. Наредени се како да вршеле/ќе вршат некоја реконструкција на пругите. Имаш некоја фотка од поблиску од нив? |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #606 Posted: 15-Apr-2012 at 14:13 |
Ова е најдобро што можев да извадам: |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #607 Posted: 17-Apr-2012 at 22:10 |
станицава се вика Скопје Товарна...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #608 Posted: 17-Apr-2012 at 23:14 |
Неколку дополнителни прашања:
1. Какви типови стока се товарат овде? 2. Со што е опремена станицава? 3. Отприлика колку „промет“ има моментално? (според оваа статистикава што ја постирам, станицава била втора по големина кога станува збор за товарење стока во скопскиот регион) 4. Зошто нема растовар на станицава? 5. Скопје ЈУГ е железара? 6. Какви типови стока се товарат и растовараат во Маџари, Волково и Лисиче? |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #609 Posted: 18-Apr-2012 at 10:13 |
Pozdrav colverstack!
Ona sto jas go znam e : 1.Sekoja firma koja se zanimava so izvoz,a za svoite proizvodi gi koristi uslugite na zeleznickiot transport. Iprivatni lica moze da izvrsat isprakanje na roba.(mesovita roba) 2.So kontejnerski terminal (kranski utovar-istovar), so pokrien terminal (hali so utovarno istovarni rampi) i otvoren terminal so isto utovarno istovarni rampi. 3.nemam podatoci 4.Po mene e napravena greska... ili podatokot koj stoi treba da bide na istovar ili od nekoj pricini ne e napisana kolicinata na istovar. Bas me cudi zatoa sto voglavnom tuka se vrsi istovar na stoki. 5.SK jug = zelezara 6.Za tipovi na roba neznam, no vo okolinata na ovie stanici postojat magacini do koi ima pruga i denes vo niv se smesteni pomali privatni proizvodstveni pogoni, koi go koristat zel. transport za dotur na repro materijali ili gotova roba, ako stanuva zbor za magacin na trgovsko pretprijatie. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #610 Posted: 20-Apr-2012 at 00:15 |
tomo441,
Благодарам на исцрпните информации Инаку дали некој знае, дали станицава „Скопје товарна“ е изградена кога се градел скопскиот железнички јазол, или постоела и пред тоа? |
|
Falcon
Newbiе Joined: 17-Jun-2012 Location: Canada Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #611 Posted: 19-Jun-2012 at 19:46 |
Тековни проекти во Македонски железници - инфраструктура
ПРОЕКТИ ПРЕДВИДЕНИ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈА ВО 2012 г.
А) КОРИДОР 10 и 10д
. Ремонт на пруга на Коридор 10..............................................17.600.000 Е За реализација на овој проект обезбедени се средства како кредит од ЕБРД.Планиран е ремонт на 53 километри од Коридорот 10 на делниците Табановци – Куманово , Ногаевци – Неготино и Миравци – Смоквица.Направен е и објавен тендер за ремонт на две делници и тоа : Табановци – Куманово во должина од 13,3 км. и Миравци – Смоквица во должина од 13,1 км . Во тек е еволуација на понудите и избор на најповолен понудувач. Почетокот на работите се предвидени за март 2012 година.Со реализација на овој проект би се елиминирале сегашните бавни возења на тие делници и би се овозможило покачување на брзината до проектираната односно 120 км/час. 2. Изработка на техничка документација за Коридор 10 и 10д.........1.700.000 Е Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени преку ИПА оперативната програма ОПРД 2007/2009. Потребно е да се изработи Идеен проект , Физибилити студија , Студија за влијание на животната средина и Основен проект за делницата Куманово – Дељадровци во должина од 3,4 километри, Физибилити студија и Студија за влијание на животната средина за делницата Драчево – Велес во должина од 35 километри и Физибилити студија , Студија за влијание на животната средина и Основен проект за делницата Битола – Кременица во должина од 16 километри како дел од Коридорот 10д. Во тек е избор на компанија за изработка на техничката документација. 3. Санација на железничка станица Скопје.............................2.900.000 Е Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени преку ИПА оперативната програма ОПРД 2007/2009 .За негова реализација има изготвено идеен проект. Избрана е консултантска фирма која до крајот на 2011 година има задача да изработи основен проект и тендерска документација со спецификација за објавување на тендер за изведувач на работите. Со реализација на овој проект ке се подобрат условите за користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби со поставување на лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица. Исто така ке се постави нов информациски систем за патниците, систем за разглас и друго со што станицата би добила европски лик.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Во подготовка е тендерска документација за ангажирање на консултант.Овој проект би се реализирал на 5-8 железнички станици по должина на Коридорот 10 и кракот 10д и би се состоело во архитектонско , техничко и информативно подобрување на станиците за поудобно и порационално користење на истите.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување .Во подготовка е тендерската документација за ангажирање на консултант за изработка на техничката документација за избор на изведувач . Овој проект би се реализирал по должината на Коридор 10 од Табановци до Гевгелија.Придобивката од овој проект е во зголемување на безбедноста во железничкиот сообраќај.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување .Во подготовка е тендерската документација за ангажирање на консултант за изработка на техничка документација за избор на изведувач . Овој проект би се реализирал по должината на Коридор 10 од Табановци до Гевгелија.Придобивката од овој проект е во автоматска регулација на брзината на возот , што во краен случај значи оптимизација на процесот на возењето и можност за примена на автоматско кочење при поминување на возот на црвен сигнал.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Тендерската документација за ангажирање на консултант ќе се направи во текот на 2012 година , по изработка на Физибилити студијата , Студијата за животна средина и Основниот проект. Бенефит од овој проект би било железничко поврзување со Р. Грција и поголем и побрз економски развој на Пелагонискиот регион. Б) КОРИДОР 8
Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени од Инвестициската рамка за Западен Балкан . Во тек е избор на консултант за изработка на основни проекти за рехабилитација на пругата Куманово – Бељаковци со должина од 30 км. и изработка на тендерска документација за избор на градежна фирма која ќе ја врши рехабилитацијата
Куманово – Бугарска граница ................................................500.000 Е За реализација на овој проект обезбедени се финансиски средства како донација од ЕБРД. Потребно е да се изработи Физибилити студија и Студија за оценка на влијанието врз животната средина и социо-економскиот живот за делот Куманово – Бугарска граница. Консултантската куќа Ептиса треба да го изработи финалениот нацрт на Физибилити студијата до 31.11.2011 година , додека Студијата за оценака на влијанието врз животната средина и социо-економскиот живот треба да се изработи до 15.12.2011 година , за да потоа се објави на веб страницата на Министерството за животна средина и просторно планирање каде по 120 дена се добие Извештајот за адекватноста на Студијата.
Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Во подготовка е тендерска документација за ангажирање на консултант кој би изработил Основен и изведбен проект и тендерска документација.Првичната наша проценка беше дека финансиските средства се доволни , но по изработка на идејниот проект и физибилити студијата се дојде до констатација дека за реализација на овој проект средствата се недоволни за целосно завршување. Мислиме дека е потребно од следните средства на ИПА оперативната програма за регионален развој на железничката инфраструктура да се аплицира за додатни 5.000.000 Е за целосно и успешно завршување на овој проект.
на релацијата Ѓ.Петров – Гостивар...................................200.000 Е Финансиските средства за реализирање на овој проект се предвидува да бидат од сопствени извори. Се појави потребата да покрај 14 осигурани патни премини со сигнално-сигурносни уреди , се осигураат со такви уреди уште два за кои по мислење на Општините се многу фрекфентни и неопходно потребни за комуникација на месното население. Едниот патен премин е во близина на село Радуша , додека другиот е во близина на Тетово. Реализацијата на овој проект целосно ќе биде реализиран од вработените на ЈП МЖ Инфраструктура.Бенефит од овој проект е заштитата и безбедноста на населението при преоѓање со патничко возило преку пруга која е во ниво со патот, при што со светлосни сигнали и звучен аларм се сигнализира наидувањето на возот.http://www.mzi.mk/news-info.php?id=45&&cat=3 |
|
Goce
Newbiе Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #612 Posted: 20-Jun-2012 at 17:54 |
Мe заинтересира преоктот за радио диспечер до каде се работите со овој проект и ме интересира како до сега се регулираше сообраќајот со стари аналогни радиостаници или ?
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #613 Posted: 21-Jun-2012 at 09:24 |
Железницата порано имаше сопствен телефонски систем т.н. ЖАТ. Не знам дали сеуште функционира. На одредени линии имаше и директна радиоврска помеѓу диспечер и машиновоѓа, најверојатно аналогна меѓутоа не сум сигурен за ова.
Edited by polval - 21-Jun-2012 at 09:31 |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #614 Posted: 21-Jun-2012 at 09:47 |
Сеуште има сопствен телефонски систем т.н ЖАТ со 4 бројки... |
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #615 Posted: 21-Jun-2012 at 10:36 |
Фала за инфо Зоки. Штом е со 4 бројки тоа се теоретски 9999 места , сосема доволно за Македонија.
|
|
Goce
Newbiе Joined: 20-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #616 Posted: 22-Jun-2012 at 09:04 |
Е така можи бидејќи ова со радио врска ме зачуди незнам дали сите локомотиви се опремени со радиостаници од мж ?
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #617 Posted: 22-Jun-2012 at 09:19 |
Некои од локомотивите сер. 441 знам сигурно дека беа опремени со радио станици а повеќе детаљи може да кажат машиновозачите на форумов.
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #618 Posted: 22-Jun-2012 at 11:16 |
Беа опремени.... |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #619 Posted: 25-Jun-2012 at 23:47 |
Mislite li na RDV (radio dispecerska vrska)?
|
|
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #620 Posted: 26-Jun-2012 at 00:08 |
Да, мислам на РДВ.
|
|
Post Reply | Page <1 2930313233> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |