build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 25-Aug-2012 at 11:23
Originally posted by Block

Тоа е состојбата и кај Пазарџик?
Затоа што баш за тој дел имам слушнато дека е многу лошо.

И ако може линк или нешто за тоа кои делници од второкласни и третокласни патишта се реконструктуираат,баш да видам.

Пак ли бе Блок? Не ти беше доволна едната тема, сега почна друга.

Не е баш ваков. Има дел,коj има проблем поради изградбата му во 80-те години(стандартите во 80-те са били едни, днес са други) и се подготвува за капитална реконструкциja.
Ваква е состоjбата му.






Тоа са сите патишта от I,II и III клас,кои са во изградба или капитанла реконструкциja  по различни програми на владата и ЕУ ("Регионално развитие" +"Транспорт" + "Капитална изградба" + държавен инвестиционен заем от светска банка).
 
Некои от нив веке са завршени,некои продолжуват.

И специално за Блок две патрола из Балканот от RTS.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=REK-ZSL45c4
http://www.youtube.com/watch?v=u-2qTnmQNdE&feature=player_embedded




Edited by ink - 25-Aug-2012 at 12:38
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 25-Aug-2012 at 16:51
Апел до форумашите од Бугарија. Игнорирајте ги провокациите од Блок. Модераторите не можат да изигруваат бејбиситери 24ч но кога ќе можат ќе ги отстранат непотребните коментари. Овие детски дискусии каде тој провоцира а вие се браните не носат никаква вредност и сигурно нема да ги стимулираме.

Ако не се лажам еден од модераторите веќе му врачи честитка на Блок пред бан ако не престане да ги оптеретува нишката со својата агенда. Очигледно дечкото тоа што му прогледуваме низ прсти неколку пати не го толкува како добра волја, туку смета дека сме идиоти и упорно ни набива рогови.  Конкретно, прашањето за автопатот кај Пазарџик еднаш веќе беше отстрането но...

Ако некој има нешто да каже во врска со ова што го пишувам, нишката е следната

Овдека пак сите вишок постови ќе се бришат


Edited by pbanks - 25-Aug-2012 at 16:53
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 26-Aug-2012 at 13:20
26.08.2012

The length of the motorways in Bulgaria is as follows:

Trakiya (A1)
There are two parts:
Sofia – Yambol 290,510km.
Karnobat - Burgas 35,176 km.
Total: 325.686km.

Hemus (A2)
There are two parts:
Gorni Bogrov – Yablanitsa 70,430 km.
Shumen – Varna 75,213 km.
Total: 145,643 km.

Maritsa (A3)
There are two parts:
Plodovitovo intersection - Road II-66 5,000km.
Harmanli - Svilengrad (from km.72+940 till km 99+820 & from km. 108+510 till km 111+980) 30,350km.
Total: 35,130 km.

The first 2,320 km. of Maritsa are common with Trakiya motorway.

Cherno more (A5)
One section near Varna.
8,221 km.

Liylin (A6)
The entire motorway is finished 19,135km.

Struma (A6)
One section from Pernik to Dolna Dikanya.
17,232 km.

Liylin motorway is actually part of motorway A6 from Sofiq to Kulata (Greek border).

Оverall
548,72км.


The Motorway sections under construction in Bulgaria are:

Trakiya motorway (A1):
One section:
From Yambol to Karnobat 34,77 km. (from km 290+510 till km. 325+280).
All under construction at Trakiya:34,77 km.

Hemus motorway (A2)
There are two sections under construction:
A 7,8km. long section from Shumen East intersection toward west.
8,460km from Sofia Ringroad to Yana intersection.
All under construction at Hemus:16,260 km.

Maritsa motorway (A3):
Four sections:
From Chirpan to Dimitrovgrad 31.4km. (from km5+000 till km36+400)
From Dimitrovgrad to Harmanli 34.22km. (from km36+400 till km 70+620)
Svilengrad bypass (south lane) 8.910km. (from km. 89+600 till km. 108+510)
From Generalovo till Turkish border 5,365km. (from km111+980 till km117+345,10).
All under construction at Maritsa 79,895km.

Struma motorway (A6):
Two sections
LOT 1 from Dolna Dikanya to Dupnitsa 16,780km.
LOT 4 from Sandanski to Kulata (Greek border) 15,0km.
All under construction at Struma 31,78km.

Overall under construction:
162,07km.


Тука би ги додал и оние кои одат на тендер годинава или првата половина на следната (приближни пресметки):

А6 Струма:
Лот 2: Дупница-Благоевград - 37км

Софија ринг:
Северна тангента - 17 км

А7 Калотина
Софија - Калотина (SRB) - 50 km

Вкупно на тендери (9.2012-6.2013): 104 км


Edited by Andrej_LJ - 26-Aug-2012 at 13:21
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 26-Aug-2012 at 14:28
овој метод на исполнување на пукнатините со течен асфалт(битумен) делува малку непривлечно ное најдобар начин за заштита на коловозната површина од распукување на асфалтот како последица на вода и мраз.вака се зачувува слојот за многу повеќе време.сум разговарал на оваа тема со другари кои живеат или работаст во други земји и во некои од нив ова е пракса.штом се појави пукнарина одма се истура течен асфалт.ако се дозволи да навлезе вода како на делницата Гостивар-Тетово,замина патот во неврат

Back to Top
Screw View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 23-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Screw Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 26-Aug-2012 at 21:30
Не мисля че Тракия край Пазарджик и Пловдив е толкова зле. Хемус на Витиня и около Девня е по-зле. Там самата настилка е разбита, има ограничения под 130 (дори до 90). ГЕРБ са добри в строителството на нови магистрали, но са много зле в подръжката на съществуващите. Въобще пътното строителство е забавна тема и за жалост България изтърва донякъде влака, следващият програмен период, инфраструктурата не е приоритет, за сметка на науката. Тези кампании в ЕС са идиотска социалистическа работа, наливат се ужасно много пари за някаква самоцел. Пример е зелената енергия, нямам нищо напротив, но в последно време вятърните и слънчевите централи никнат навсякъде и цената на електроенергията скочи ужасно. Следващият период както казах е науката и се почнаха с вавилонските кули отсега - примерно хай-тек парка на София, някакви фантазии за нов студентски град и т.н. ЕС трябва далеч повече да наблегне на редуциране на бюрокрацията и унифициране на законодателството. Не знам немците и французите с какъв акъл продължават да подържат това в този си вид.

Лошото е че когато Македония евентуално влезе в ЕС, приоритет ще са кой знае какви глупости - примерно подмяната на колите от бензинови двигатели с хибриди или някаква подобна тъпотия. Докато на балканите имаме нужда от милиарди, за да настигнем останалата част от съюза, поне по отношение на релсова/пътна инфраструктура.

Edited by Screw - 26-Aug-2012 at 21:32
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 03-Sep-2012 at 15:46
Многу малце остана да се работи по Дунав Мост 2 при Видин.








и новата обиколница на Видин


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 12-Sep-2012 at 11:00
Одамна ветените слики од патувањето во Бугарија.
Пат I-6   E871  Ќустендил - Ѓуешево (МК):



Обиколницата околу Ќустендил:





















Edited by Andrej_LJ - 12-Sep-2012 at 11:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 12-Sep-2012 at 11:02
Пат I-6   E871  Ќустендил - Ѓуешево (МК):


















"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 12-Sep-2012 at 11:09
Пат I-6   E871  Ќустендил - Радомир - Перник:

















"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 12-Sep-2012 at 11:11
Пат I-6   E871  Ќустендил - Радомир - Перник:

Радомир:









Радомир-Перник:










Edited by Andrej_LJ - 12-Sep-2012 at 11:11
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 12-Sep-2012 at 11:42
Уште некоја слика од алтернативната траса на патот Скопје - Софија, односно преку Ќустендил и Дупница. Околу половината од овој пат е наскоро целосно реконструиран и проширен, основните работи се завршени, останува само да се обележи хоризонтално и вертикално патов. Сегментот е од Дупница кон Ќустендил во планинскиот предел.

Пат II-62 Дупница - Ќустендил:









Тука се наоѓа и големата термо електрана ТЕЦ Бобов Дол:





Продолжуваме кон Ќустендил во рамница:







Edited by Andrej_LJ - 12-Sep-2012 at 11:43
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 12-Sep-2012 at 11:45
Пат II-62 Дупница - Ќустендил:

Делот кој се реконтруира:







Овој сегмент е чисто нов се до Ќустендил:















Пред и во Ќустендил:








Edited by Andrej_LJ - 12-Sep-2012 at 11:46
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 13-Sep-2012 at 12:08
Изградба на автопатот Хемус (A2, E79, E83 Софија - Варна), во делот околу Софија:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 25-Sep-2012 at 11:17
Ке се вратам малце на Коридорот 8, гледам дека имало дискусия неколку страници назад. Нели албанците направиа автопат Драч-Косово (или ке го завръшат скоро), па Македония и Косово да изградат автопат од Скопие кой ке се спои со него. Нели е тоа целта - да се повръжат главните градови и пристанища, а откаде баш ке помине коридорот, шо има връзка? София-Бургас кажи-речи е готов. И ке остане само Скопие-София.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 25-Sep-2012 at 11:24


Во право си, но сепак Македонија така би изгубила целиот евентуален хипотетички промет (доколку се разработи овој коридор) да поминува преку нејзе а правецот кон Косово да биде само крак.

Инаку врската со Тирана преку Струга или преку Косово е приближно иста, под услов Косово да изгради автопатна врска помеѓу Качаник и Призрен.

Кон исток се согласувам, работите се јасни што треба да се направи.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 25-Sep-2012 at 11:58
И да не е преку Качаник-Призрен, преку Штиме нека да е, мислам дека пак ке биде малце по-близко преку Косово, конкретно до пристанище Драч. Да не зборуваме за Црна Гора и т.н.
Иначе нека и преку Струга да се направи врска со Албания, ама преку Косово ке стане много по-бързо, Македония има да изгради само 10-15 км до границата, а Косово незнам други приоритети да има - на север е Сърбия, на запад Цръна Гора (планински терен), останува им само до Скопие да направат автопат.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 25-Sep-2012 at 12:38
А што се однесува до врзката Скопие-София, да не излезе дека сум локален патриот, ама за мене най-добра варианта е да помине преку Делчево и Благоевград. И друг пат сум пишувал за тоа. Гледам дека и во Македония се работи по оваа варианта.
Зошто мислам така:

1. За повечето македонци София (и Бугария воопщо) ке биде по-близко ако автопато поминува преку Делчево. Само за тие шо живеят у Северна и Западна Македония ке им биде со 20-25 км по-далеко отколку преку Кюстендил, ама таму половината население е со албанско потекло, они гравитират околу Албания и немат таков интерес да одат во Бугария со цел туризам, студиранье или бизнес како останатите македонци.
2. Дури и малце по-долга (ако си жител на Скопие), вариантата преку Делчево ке биде по-брза оти голем дел ке помине по автопато "Струма" со макс брзина 140 км/ч, а кюстендилскио скоростен пат ке биде со макс 120 км/ч плус планински терен и много кривини.
3. И пред, и после Кюстендил патот е високопланински, често и над 1000 метри. Зимата ке биде тежко за возачите, а ке се случува и да биде затворен, како и сега се случува. Преку Делчево планинскиот дел е по-мал и проблемот може да се реши со тунел.
4. Автопат Велес-Делчево е потребен и сам за себе. Източниот регион на Македония е по-перспективен, со повеке население и развиена економия, земеделие и др. отколку Североизточниот.
5. Бугария ако се откаже од София-Гюешево (85 км) и Кюстендил-Дупница (40 км), а изгради само 10-15 км од Благоевград до границата + тунел евентуално, ке заштеди пари кои може да ги пренасочи кон др. важни проекти.
6. Р.Македония ке добие директна врска со Пиринска Македония и главниот и град. Така Пиринска и Вардарска ке се сближат економски и културно после 1 век изолация.
7. Ке се намали растоянието и времето до главната тур. дестинация за македонците во Бугария - Банско и за бугарите во Македония - Охрид.

Незнам од кой коридор е дел Велес-Делчево - некаде пишува 8, некаде 10, ама ако двете држави се договорат тоа да биде приоритет, наместо Куманово-Кюстендил, мислам дека ке се найде по-лесно финансиране. И на концесионер да се даде, он ако знае оти од таму ке помине целио сообракяй, ке се реши да инвестира.

Па и за железницата мислам оти е по-добро да помине преку Делчево и Благоевград, да се изгради наново со по-висока брзина, дури и да не е во близката иднина. Таа преку Куманово-Кюстендил ке биде некой апсурд за мегюнародна линия.

Edited by Blagoevgrad - 25-Sep-2012 at 12:40
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 25-Sep-2012 at 13:40
Originally posted by Blagoevgrad

За повечето македонци София (и Бугария воопщо) ке биде по-близко ако автопато поминува преку Делчево. Само за тие шо живеят у Северна и Западна Македония ке им биде со 20-25 км по-далеко отколку преку
Кюстендил, ама таму половината население е со албанско потекло, они
гравитират околу Албания и немат таков интерес да одат во Бугария со цел
туризам, студиранье или бизнес како останатите македонци.


Поради повишувањето на бугарскиот стандард,плус отварањето на универзитет во Штип студирањето на македонци во Бугарија е во изумирање(пр. со Стара Загора,2004-запишани 50 македонски студенти,2005-40,2006-20,2007-3,2008-нема),а за бизнис или туризам мислам дека нема некоја разлика дали си македонец или албанец,зависи повеќе од парите.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 25-Sep-2012 at 15:09
веќе е полуофицијално кажано дека за Албанија најмогу одговара коридорот 8 да се поврзи кај Дебар према автопатот Тирана-Косово,а од другата страна према Елбасан им е подалеку и потешко за изведување
Back to Top
TIM View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Aug-2012
Location: Debar
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote TIM Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 25-Sep-2012 at 19:56

Ne zaboravajte, avtopatot Tirana - Debar (Rruga e Arberit) e vo izgradba.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.598 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.