build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 293031
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 561
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 05-Jul-2024 at 16:41
.Previous

Ова е срамота да се нарече булевар, посебно со тој рахитичен кружен тек, но може во иднина да стане еднонасочна улица и во комбинација со патот од спротивната страна (жолто) да делуваат како сервисни улици на автопатот, кои ќе ја поврзуваат оваа област директно со Гевгелија. За ова ќе биде потребен уште еден надвозник или подвозник преку автопатот (црвено).


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 07-Jul-2024 at 14:45
(ВИДЕО) Зошто 11 години од почетокот на градбата, патот од Скопје за Сопиште преку Водно служи само за пешаци и моторџии



https://360stepeni.mk/video-zoshto-11-godini-od-pochetokot-na-gradbata-patot-od-skopje-za-sopishte-preku-vodno-sluzhi-samo-za-peshatsi-i-motordhii/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 10-Jul-2024 at 18:27
Идејно решение за изградба на кружен тек на Северен Булевар каде што ќе се гради и Лидл











https://www.facebook.com/opshtinakavadarci
Carpe diem
Back to Top
UROS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 28-Mar-2023
Online Status: Offline
Posts: 153
  Quote UROS Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 11-Jul-2024 at 14:51
Ke se pravi ulica za potrebite na Lidl i Bliss Mall vo Bitola.

https://bitolanews.mk/2024/07/10/%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%98-%D0%BB%D0%B8/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 27-Jul-2024 at 16:00
Originally posted by SkMk

Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска, со екипи од секторите во градот и јавните претпријатија, извршија увид во градежните работи за започнување со реализација на прва фаза на еден од најтешките, најголемите и најзначајните проекти во Скопје, изградбата на булеварот Македонија кој ќе го реши деценискиот проблем со сообраќајниот метеж во централното градско подрачје.

Овој булевар има за цел да го растерети сообраќајот во центарот на градот особено на улицата Јордан Мијалков, улицата Павел Шатев, улицата Св. Кирил и Методиј и булеварот Кочо Рацин.

Градското раководство започнува со изградба на сообраќајницата на потегот од Тутунски комбинат во Кисела Вода која завршува во централното градско подрачје, и во првата фаза опфатени се булеварот и три крстосници, првата меѓу булевар Крушевска Република и улица 11 октомври, втората меѓу булевар Борис Трајковски и булевар Македонија и третата на двата краци на булевар Македонија кон втората фаза од булеварот кои се поврзуваат со подземната сообраќајница кај Лимак.

Реализацијата на ваквите сообраќајни решенија е од особено значење за граѓаните на Град Скопје, а значително ќе го намалат сообраќајниот метеж во центарот на градот и ќе го олеснат движењето на граѓаните низ централното градско подрачје.

Во првата фаза која се реализира на траса предвидени се и нова велосипедска патека по целата должина како и пешачка зона, а истовремено се реконструира целосно водоводната и канализационата мрежа.

https://www.facebook.com/share/p/U51KHiMtrv3mCU2m/?mibextid=K8Wfd2



Денес,сеуште нема никакви активности освен што кенот

од тука



го преместиле овде


...

Carpe diem
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 561
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 14-Aug-2024 at 12:12

На локацијата за изградба на новиот дел на Кеј на река Вардар се расчистува вегетацијата и се решава комуналната инфраструктура

Објавено на 9 август, 2024 во 16:22

Се работи на изградбата на новиот дел, во должина од 200 метри, на Кеј на река Вардар, во центарот на Велес. На градилиштето, помеѓу Мало Мовче и Стар Мост, во моментов се врши расчистување на вегетацијата којашто по извршено геодетско обележување на објектот констатирано е дека се наоѓа на трасата за ѕидот на кејот во изградба. Од општина Велес одговорија на новинарското прашање на Дума.мк за тековните градежни зафати на градилиштето на оваа локација.

„Во исто време се решаваат проблемите поврзани со испустите на фекалната канализација како и на атмосверската канализација. Ќе се изведува крак за фекална канализација со кој ќе се зафатат испустите од постоечките објекти, коишто се повеќе на број, долж трасата каде ќе се гради кејот, ќе се канализираат во заедничка линија – цевка и како таква  линијата ќе се донесе до  постоечка шахта за фекална канализација која се наоѓа во непосредна близина на Мало Мовче. По завршување на погоре опишаните активности, ќе се продолжи на градежните работи кои се планирани согласно  проектот и договорот,“ соопшти Општина Велес.

Средствата предвидени за изградба на овој дел од кејот на реката Вардар  се општински, поточно се од развојните програми на Општина Велес и се обезбедуваат од годишниот буџет. Тоа значи дека општината сама учествува во изградбата на новите 200 метри должински Кеј во центарот на Велес во кој ќе вложи дел од приходите на даночните обврзници поточно граѓаните годинава и во наредните две години, 2025 и 2026 година. Реализација на овој значаен проект е со вкупна проектна вредност од 30 милиони 198 илјади и 377 денари или 491 илјади евра, со вклучен данок на додадена вредност.

Со изградбата на овие 200 метри должински кеј, во Велес, на западната страна на река Вардар, ќе се обезбеди двојно по долг и поголем простор за седење или пешачење на граѓаните. Според претходно дадени изјави на градоначалникот Марко Колев оваа треба да биде едена од позначајните капитални општински инвестиции која се очекува да продолжи да се реализира и над мост „Гемиџии“ во правец кон населбата Дворови.


https://duma.mk/region/na-lokacijata-za-izgradba-na-noviot-del-na-kej-na-reka-vardar-se-raschistuva-vegetacijata-i-se-reshava-komunalnata-infrastruktura/


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 18-Aug-2024 at 18:34
ПРОБНО ЌЕ СЕ ЗАТВОРИ УЛИЦАТА 8 СЕПТЕМВРИ ВО ЦЕНТАРОТ ВО ВЕЛЕС ЗА ДА СЕ ПРОВЕРИ ДАЛИ ФУНКЦИОНИРА ПРОЕКТОТ ЗА СООБРАЌАЈНО РЕШЕНИЕ

Улиците Страшо Пинџур и Гоце Делчев во центарот на Велес ќе бидат двонасочни кога ќе заврши уредувањето на тротоарите на улицата 8 Септември. Двонасочниот сообраќај ќе биде во одреден период од годината. Откако деновиве се изврши хоризонтално обележување на овие две улици, се создаде дилема во јавноста зошто такво решение кога беше најавено дека тие ќе бидат двонасочни само преку лето, и тоа навечер.

Од локалната власт најавија дека годинава може да се случи главната улица 8 Септември да се затвори од Сармаале до Коњаникот како проба во краток период и тогаш улиците Страшо Пинџур и Гоце Делчев да бидат двонасочни, за да се увидат позитивните страни и слабостите на планираниот и предвиден сообраќаен режим.

„Прво треба да се заврши со уредувањето на тротоарите на улицата 8 Септември, зафат кој е во тек. Потоа треба да се изврши нејзино хоризонтално обележување, по што инвеститор од канцеларијата на ЕУ ќе направи увид дали може таа да се пушти во сообраќај. Поточно, да стапи на сила проектот за регулирање на сообраќајот во централното градско подрачје, донесен во 2017 година“, кажа Славче Велков, сообраќаен инженер во Општина Велес.

Предвидено е улицата 8 Септември догодина да се затвори за сообраќај во јуни, јули и август од 18 до 3 часот.

„Со проектот од 2017 година, предвидено е по улицата 8 Септември, која треба да биде затворена, да сообраќаат само возилата на градскиот јавен превоз. Во однос на компаниите кои имаат вработени и имаат сопствен автобуски превоз, ќе се разговара како тие патници да се качуваат во нивниот превоз. Возило во должина до 6 метри може да мине по улиците Страшо Пинџур и Гоце Делчев во правец од Сармаале до Коњаникот, а од Коњаникот до Сармаале може да се движи превозно средство во должина до 10 метри. И тоа само во вечерните часови, кога ќе биде затворена улицата 8 Септември. За проектот веќе се барани и направени одредени отстапки, улицата не е целосно затворена како што беше предвидено, туку само неколку месеци во ноќните часови“, вели Велков.

Реакции има и за пристапот на возилата од правец на центар, од споменикот Коњаникот кон паркингот пред Основен суд, каде што е исцртана непрекината сообраќајна линија, која покажува дека не може да се влезе на просторот.

„Доколку се дозволеше таквата можност, ќе се создаваше голема колона возила на кружниот тек. Затоа, ако некој сака да влезе на паркингот од правец на Коњаникот, треба да дојде до плоштадот Сармаале, да заврти на кружниот тек и да се врати назад“, објасни Велков.

За пешачките премини пред некогашното кино „11 Октомври“ кон НА-МА и од НА-МА кон кафеаната „903“, кои сега ги нема, реагираа незадоволни жители, но пешачкиот премин кон месноста Дворови останува.

„Пред Европската куќа, некогашното кино, нема да се црта пешачки, бидејќи ги има погоре кај пешачките острови и долу кај Стопанска банка. Пешачки кон Дворови ќе се црта кога киоскот ќе биде отстранет, а сопственикот најавил дека тоа ќе го стори набргу“, кажа Велков.

Незадоволни се и легалните таксисти, кои останаа без стојалиштата за своите возила во Центар, кај Коњаникот и на Сармаале.

„Кај Коњаникот се нацртани четири такси стојалишта, близу Европска куќа. Тие ќе бидат наскоро и во функција. Кај Сармаале нема можност за паркинг за такси возила бидејќи ако останеа досегашните локации, го отежнуваат сообраќајот кон улиците Архиепископ Михаил и Страшо Пинџур и тука нема да има такси стојалиште“, рече Велков.

Уредувањето на улиците во центарот на Велес беше дел од проектот со кој градот требаше да добие пешачка зона и да се затвори за сообраќај главната улица сите 365 дена, бидејќи Велес е единствен поголем град во Македонија кој нема пешачка зона. Но, проектот претрпе повеќе промени, за кои се бараше согласност од финансиерот ЕУ, бидејќи наместо решение, се создадоа големи колони возила и сообраќаен метеж во центарот на Велес.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/probno-ke-se-zatvori-ulitsata-8-septemvri-vo-tsentarot-vo-veles-za-da-se-proveri-dali-funktsionira-proektot-za-soobrakajno-reshenie/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20503
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 30-Aug-2024 at 17:34
ФОТО+ВИДЕО | Властите чекаат да се одрони и да падне потпорниот ѕид кај Детска Клиника

Додека Град Скопје и Општина Центар си ја префрлуваат топката за тоа чија е одговорноста да се санира потпорниот ѕид во близина на Детската Клиника, состојбата на терен се влошува.









https://www.slobodenpecat.mk/fotovideo-vlastite-chekaat-da-se-odroni-i-da-padne-potporniot-dzid-kaj-detska-klinika/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 293031

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.580 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.