![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 52> |
Author | ||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1124 |
![]() ![]() |
|
Супер, сега уште да се координираат и со градот за реконструкција на Александар Македонски.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15107 |
![]() ![]() |
|
ПОЧНА АСФАЛТИРАЊЕТО НА ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ШТИП-РАДОВИШ
![]() Кај месноста Шести километар, во близина на клучката Штип-Радовиш-Три Чешми, почна асфалтирањето на новиот експресен пат од Штип до Радовиш, што треба да се поврзе со автопатот Штип-Миладиновци. Прво ќе се асфалтира делницата до месноста 8-ми километар кај Штип, а потоа и готовите делници кон селото Лакавица. Асфалтирањето ќе се одвива по целосно нова траса, која се протега долж сегашниот регионален пат Штип-Радовиш. И овој пат во текот на ова лето ќе добие нов асфалт. „Новиот експресен пат е во должина од 23,5 километри и ќе чини 28 милиони евра, средства обезбедени од Европската банка за обнова и развој. Патот треба да биде изграден најдоцна до пролетта 2021“, рече директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов, кој присуствуваше на првото пробно асфалтирање на патот. Напоредно со асфалтирањето, ќе се работи и на доизградбата на 11-те мостови и на 22-та веќе инсталирани пропусти за вода. Според договорот со изведувачот „Штрабаг“ од Австрија, ширината на секоја лента и во двете насоки ќе изнесува 3,5 метри за возење и 2,5 метри за застанување. Новиот експресен пат завршува кај селото Бучим, а максимално дозволената брзина ќе биде 110 километри на час. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/pochna-asfaltiraneto-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
goranmitev ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
|
Падна првиот асфалт на експресниот Штип Радовиш
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2402920123283866&set=a.1534128363496384&type=3&theater https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/pochna-asfaltiraneto-na-ekspresniot-pat-shtip-radovish/ Edited by goranmitev - 22-Aug-2019 at 19:02 |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Малку ми е нејасна трасава од сликава - експресниот пат е директно
залепен за моменталниот магистрален пат? И истовремено двата ќе се во
функција?
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 64 |
![]() ![]() |
|
Vo posledno vreme poveke pati minav pokraj ova delnica i stvarno treba da kazam deka sum pozitivno iznanaden. Bez pekrin i so polna brzina se raboti na novata patna delnica. Isto taka i polvinata od stariot pat e cel nov asfaltiran. Se nadevam deka i taka ke nastanat gradeznite raboti. Se pitam samo kako ke bide delnicata od Tri Cesmi do noviot pat. Ako nastavat taka da rabotat moze i pred vreme da bidat gotovi. Mislam glede se kakva golema e razlikata koga avstriska firma raboti i koga makedonska firma raboti.
![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Дозволената брзина на овој пат ќе биде 100-110 км/ч, додека на сегашниот е од 30 до 60км/ч. Ова е како да прашуваш која е поентата од автопатот Кичево - Охрид или во иднина Гостивар - Кичево или пак Тетово - Гостивар, Градско - Прилеп кога до нив паралено оди и стариот пат. Да не зборуваме за Велес - Гевгелија. |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Не е добра споредбата што ја правиш, бидејќи јас не го спорам бенефитот од градење на новиот пат. Прашањето ми беше во насока на тоа зошто се одвоени 50 см на иста висина (ниеден од примерите што ги даде не е таков, на Кичево - Охрид нема ни да постои моменталниот) и каде е безбедносниот аспект во тоа?
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Велес - Гевгелија е таков ,на многу места е на иста или слична висина со автопатот.
Не суди според сликата, ова е само на почетокот клучка Софилари до кај винаријата на Имако . Трасата потоа бега лево од постоечкиот пат и тоа на прилично поголема висина. |
||
![]() |
||
husejin ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
![]() ![]() |
|
Potpolno vo pravo si.Ovoj pat sto se gradi e paralelno so stariot pat sto trebase samo da se prosiri nekolku metri da se preorentira vo expresen pat.Na vlezo vo Lakavica se gradi ogromen viso most od najmalku 20 m.visoka a po rekata retko tece voda.Mostot e pogolema od ona sto se gradi vo Krivolak na rekata Vardar.Da cekame da vidime kako ke izgleda mozebi ke bide dobro ama dva paralelni patista na ista relacija e premnogu za Makedonija.
|
||
![]() |
||
husejin ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Dec-2018 Location: Malmö Online Status: Offline Posts: 45 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15107 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 515 |
![]() ![]() |
|
Сем Словенија и Хрватска, останатото жива брука.
|
||
![]() |
||
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
|
Нели меѓу Велес и Штип делницата се рачуна за експресен пат?
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15107 |
![]() ![]() |
|
Тука не е означена, ако мислиш на патот Велес-Кадрифаково. На мапата имаш појаснување дека за одредени држави податоците не се најцелосни.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не е поради тоа што податоците се нецелосни, туку дека само македонското министерство за транспорт може да категоризира таков пат (Велес - Кадрифаково) како експресен пат.
Експресните патишта означени на мапата се практично автопати без лента за застанување и во одредени сфери со пониски стандарди од автопат. „Експресниот пат“ Велес-Кадрифаково има еден коловоз, две сообраќајни ленти, обични крстосници, приклучоци од ниви, поминува низ села како обична селска улица... по кои црни критериуми го класифицирале како експресен пат? Они може да се расфрлаат со етикети колку сакаат, ама на терен тоа ништо не менува. Edited by Cloverstack - 13-Sep-2019 at 16:45 |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Инспириран од недостатокот на информации за нашиве патишта во форма на карти, направив една аматерска карта за моменталната состојба имајќи ги во предвид информациите од ЈПДП. Се согласувам со Cloverstack во однос на дефиницијата за експресен пат, но со оглед на тоа што ЈПДП ги декларира како такви, јас на тој начин ги обележав.
Ако испуштам нешто или ако имам некакви грешки - исправете ме. |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
![]() ![]() |
|
Бравo ironm за ова. Неколку забелешки: Според ова Велес - Кадрифаково и Тетово Гостивар или Катланово - Велес ти се исто категоризирани а не е така. Катланово - Велес е со еднонасочен сообраќај, Велес - Кадрифаково со двонасочен. Некако мора да се направи дистинкција по мене. Од Штип накај Радовиш се гради Експресен пат, не Автопат. Мислам дека се гради и после Фариш накај Прилеп 2ра и трета фаза.
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Логиката позади обележувањето е дека делниците што ги спомна се на ниво на експресен пат. Тетово - Гостивар има две темно-зелени линии бидејќи има два коловози (физички одвоено со бетонски ѕид) по две ленти. Истото важи за Катланово - Велес и Катланово - Куманово, имаат по две ленти. Во однос на Велес - Кадрифаково повторно по две ленти во правец (тука е недоразбирањето околу дефиниција за експресен пат како што спомна Cloverstack) поради целосната структура на патот, но само една линија бидејќи е еден коловоз.
Исто така Штип - Радовиш не го обележав како автопат, бојата е темно-зелена што соодветствува на експресен пат, но со два коловози. Ова е информација од ЈПДП, јас не сум сигурен дали навистина ќе има два коловози, ако некој има точна информација нека ја сподели. Истото обележување е за Ранковце - Крива Паланка. Во однос на патот после Фариш моите информации се дека нема да има експресен пат туку само додавање на трета лента. И овде ако имате повеќе инфо споделете го. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Секоја чест ironman Инаку делниците на А1 блиску до јужната граница што беа без лента за застанување се проширени минативе години. Тука треба корекција на мапата, но за жал не сум сосема сигурен дали сеуште остана некое делче непроширено и дали треба целосно да се обележат како автопат.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 52> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |