build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 30-Aug-2010 at 22:47
Originally posted by mitatos

Ова е нова машина или ремонт? пошто пишува дека ке иде на царинење?

Искористена е само шасијата а се друго е ново
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 12-Sep-2010 at 13:35
Владимир, дали има некаква информација за портокаловиот Горбачов 412/053-054? Веќе подолго време не можам да се сретне во редовен сообраќај, можеби се работи за посериозен дефект или пак се работи за недостиг на делови за него.

Не ми мириса на арно оваа работа, да не го снајде судбината како плавиот 412/059-060Ohno.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 12-Sep-2010 at 17:38
Бојане, немам инфо за нејзе, но ќе имаме деновиве
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 16-Oct-2010 at 15:14
Има ли некој шеми на македонски локомотиви и моторни гарнитури.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 16-Oct-2010 at 16:24
Originally posted by juventino

Има ли некој шеми на македонски локомотиви и моторни гарнитури.

Незнам на што мислиш, технички цртежи или електрични шеми ???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 16-Oct-2010 at 19:53
Технички цртежи Yes
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 16-Oct-2010 at 22:56
Еве нешто основно, но незнам за која намена мислиш ?







Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 16-Oct-2010 at 23:47
За 3de Модели да може да се направат пред се потребни ми се шпанецот и горбачовот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 17-Oct-2010 at 13:58
Originally posted by juventino

За 3de Модели да може да се направат пред се потребни ми се шпанецот и горбачовот.

Погледај во нишката МОДЕЛИ
http://www.build.com.mk/forum/new_reply_form.asp?TID=547&PN=4&TR=73
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 21-Oct-2010 at 09:53
Originally posted by zookisk

Слика од пред дваесетина години на новата железничка станица во Скопје и тогашната ЈЖ а подоцна и МЖ 661-240... (за жал оваа локомотива од одамна е вон употреба и скапува во депото во Лисиче)...Ohno


Zookis, dali mozes da postiras povece fotografii od vremeto na nastanokot na ovaa fotografija?
Ima premalce fotografii na zeleznicata vo Makedonija od vremeto na SFRJ pa mislam deka bi bile vistinska poslastica za site nas dokolku si vo moznost da gi postiras.
 
Dali e toa OSE vagon zad lokomotivata? Ne se secavam deka kaj nas postoele beli vagoni...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 21-Oct-2010 at 20:58
Ke postavam poveke vakvi sliki...prebaruvav po nekoi kolegi masinovozaci dali zacuvale nekoji fotografii od tie godini i stom ke soberam sliki vednas ke gi postiram ovde...
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 04-Nov-2010 at 00:09

На железници и требаат 50 милиони евра за нов возен парк

среда, 03 ноември 2010, 19:30

На Македонски железници и се потребни најмалку 50 милиони евра за модернизација на возниот парк. Зголемената активност на македонските металуршки компании според првиот човек на МЖ Транспорт Оливер Дерковски во иднина ќе ја наметне потребата за доопремување со најмалку три до четири нови локомотиви и купување нови или репарирање на постојните товарни вагони. Сепак, најавите на компаниите Дерковски засега ги примал со резерва. Анализите кои ги направиле во железници, покаажувале дека во наредната година можело да се очекува оптимизам но со помал процент. Дерковски вели дека МЖ биле подготвени за превоз на најавеното производство на компаниите и со постојните капацитети. За наредните години ќе преземеле дополнителни мерки за инвестирање во набавка на нови средства.

Од најавените 36 товарни вагони кои се купуваат со пари на Светската банка пристигнале 11. Но сепак застарениот возен парк, според Дерковски не бил главниот проблем за неефикасноста на железницата. Македонските компании трпеле штети во транспортот кон Солун и поради постојаните блокади на грчки железници. Алармот за потребата од сериозни инвестиции во железничкиот транспорт деновиве пристигна од најголемите металуршки компании, Макстил, Фени, Скопски Легури кои најавија инвестиции и зголемување на производството.


Извор: http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=29727


Edited by Danielbtmk - 04-Nov-2010 at 00:10
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 05-Nov-2010 at 13:20
Баш ме интересира доколку некој знае што стана со товарниот воз Скопје-Бар и дали се користи можноста Скопје-Прахово Пристаниште(Дунав) како железнички алтернативи на Солун? По форумите низ регионов пишува дека одредени металуршки комбинати во Македонија го користат пристаништето на Дунав на тромеѓето помеѓу Србија, Романија и Бугарија?

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 05-Nov-2010 at 19:23
Originally posted by BOJAN

Баш ме интересира доколку некој знае што стана со товарниот воз Скопје-Бар и дали се користи можноста Скопје-Прахово Пристаниште(Дунав) како железнички алтернативи на Солун? По форумите низ регионов пишува дека одредени металуршки комбинати во Македонија го користат пристаништето на Дунав на тромеѓето помеѓу Србија, Романија и Бугарија?


Митал Стил го користи Прахово Пристаниште и тоа:топловалани лимови во котури натоварени на брод пловат по Дунав и пристигнуваат во Прахово и оттука се натовараат на вагони и преку Заечар,Ниш се превезуваат до Скопје Југ каде што се наоѓа фабриката...така оди процесот барем за овој металуршки комбинат...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 05-Nov-2010 at 20:05
Wow, извонредна информација. Дали има некој информација колку најдалеку патувале вагоните на МЖ-транспорт досега? На пример дали се носел товар од Германија или Скандинавија, или евентуално Британија (со наши вагони)?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 05-Nov-2010 at 23:03
Originally posted by гитардемон

Wow, извонредна информација. Дали има некој информација колку најдалеку патувале вагоните на МЖ-транспорт досега? На пример дали се носел товар од Германија или Скандинавија, или евентуално Британија (со наши вагони)?


Германија,Франција,Чешка,Словачка,Полска и други дестинации но не ми текнува во моментов...
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 14-Nov-2010 at 16:46
Недела, 14 Ноември 2010 15:22

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески изјави дека, Владата ја усвои како нацрт документ анализата за потребите од инвестирање во „Македонски железници“ изготвена од раководството на компанијата и планира инвестиции во соработка со меѓународните институции.

janakieski-mile-240
- Таа анализа Владата ја усвои како нацрт и Министерството за транспорт и врски во соработка со Министерството за финансии ќе започне комуникација со меѓународни финансиски институции да видиме дали тие ќе бидат заинтересирани да го помогнат овој процес бидејќи самите сме свесни дека, пред се, патничките вагони се многу застарени,  последните 40-50 години воопшто не е инвестирано во нив. Владата на РМ има волја и веќе е покрената иницијатива да со една таква голема инвестиција се инвестира во патничките вагони, рече Јанакиески по електронската дистрибуција на ЦЕМТ-дозволите за 2011 година.

Според анализата, потребни се околу 50 милиони евра за модернизација на возниот парк на Македонски железници, од кои најголем дел се во делот на патничкиот сообраќај, односно за вагони за патниците и за локомотиви, и мал дел инвестиции во товарниот сообраќај. 



Извор: http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/7791-Pokrenata-inicijativata-za-investicii-vo-zeleznickiot-soobrakaj-od-strana-na-Vladata

Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 15-Nov-2010 at 13:10
Треба да се преземат мерки поостро да се казнуваат оние што го оштетуваат возниот парк на МЖ. Ако не се среди таа работа и најновите возила брзо ќе бидат оштетени. Имав прилика да поминам по повеќето од пругите низ Македонија како учесник во акцијата за посета и патување по нашите пруги и на мое пријатно изненадување самите пруги не се лоши, сосема се добри, а се разбира дека секогаш може и подобро. Внатрешноста на возовите зависи само од патниците. Морам да нагласам дека повеќето од патниците се коректни а за тие што не се има начин како да се доведат во ред.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 15-Nov-2010 at 22:17
Polval, се сложувам со тебе дека самите кондуктери треба да казнуваат во возовите или да има железничка полиција. Треба да се донесе некаков правилник кондуктерите да добиваат процент од казните, така сигурно ќе биде почист паркот.

Сепак, и самата железница треба да вработи поголем број хигиеничари, да набави опрема за оддржување на вагоните и локомотивите, пералната да се поправи, хигиенски средства во вагоните да се обезбедат....Roll%20eyes
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 15-Nov-2010 at 23:30
Originally posted by BOJAN

Самите кондуктери треба да казнуваат во возовите или да има железничка полиција.


Бојане сето тоа би било во ред и би функционирало како што треба...Скоро во секој воз има по двајца полициски службеници т.е Служба за обезбедување на возови но очигледно е дека не си ја вршат работата како што треба...Доколку патуваш почесто можеш и самиот да забележиш...Полицајците внатре во купето,завесите тргнати,залепено на купето "Резервирано за Полиција" и воопшто не мрдаат од почетната до крајната станица... (а во ходниците за кутрите патници нема ни место за стоење)...

Edited by zookisk - 15-Nov-2010 at 23:32
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.895 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.