![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 53> |
Author | ||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
|
Да нема забуни, се што се гради е добро, никој не е против овој автопат кој е полн погодок за Штипјани и останатите кои гравитираат околу, ама има и други правци кои според некои се поприоритетни а не им се дава значај али тоа е субјективно, тоа што е приоритет за некои не е за други.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Државни стратегии не треба да бидат субјективни, се мерат вакви работи и тоа објективно пред да се почне. Факултети во Штип, Пробиштип и Радовиш, како и автопат низ Свети Николе не се нешто нималку објективно, туку баш напротив, беа желба на пасторот да си го обогати вилаетот. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Јасно, на сите нас би ни одговарало до двор да ни направат и хиперлуп, но прашањето е колку е тоа економски и стратешки издржано. Во овој случај, овие два паралелни автопати се глупост, но ете барем и Германците може да ни подзавидат кога ќе транзитираат низ државава. |
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Морам да реагирам бидејќи ова едноставно е глупост. Каков паралелен автопат жити се. Тргнувам од Скопје преку Св.Николе - Штип и одам за Кочани Делчево Пехчево Берово Виница Каменица, Радовиш.... По е-75 (А1) тргнувам од Скопје и стасувам во Гевгелија. Од Гевгелија до Делчево знаеш ли колку брда и планини има. Срамота е да се тресат глупости. Автопатот завршува пред Штип и од таа точка до Велес има 40км. Автопатот е единствената крупна добра работа што е направена во Источна Македонија во изминатите 50 години. Срамота!
|
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Моќни зборови, а објективност и аргументираност нула! Ајде сега упиши на гугл мапс растојание преку Велес па спореди разлика и после убедувај не колку е издржан проектов поради тоа што се кратат 10 км. 300 милиони евра за кратење минијатурни 10 км, а можевме да имаме многу поефикасен автопат Исток-Запад кој не само што ќе ја поврзуваше Источна Македонија со Скопје, туку и ќе се оствареше врска со Пелагонија. A зашто би одел до Гевгелија за да стигнеш до Делчево, тоа ти си знаеш. И да не се разбереме погрешно, јас сум за градење, секоја чест што претходната власт ги започна сите овие проекти, но секоја логика вели дека наместо Кадрифаково - Миладиновци, подобро ќе беше да се оди на варијанта Кадрифаково - Велес и со тие пари да се продолжеше петнаесетина километри кон Прилеп, а не ова што го имаме сега. Edited by Marxentric - 03-Jun-2020 at 22:40 |
||
![]() |
||
dalex ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2020 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Avtopatpt Skopje Stip e najvredniot proekt za Istocna Makedonija .Nsmerno zapostavuvan uste od jugoslovensko vreme.Sveti Nikole zasluzuvase da dobie avtopat pokraj sebe so sto se spasi eden cel grad od Istokot.Kadrifakovo Veles a uzasen pat so mnogu soobrakjajki i bez karakteristiki na ekspresen pat
|
||
![]() |
||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
|
Pa da, Sveti Nikole zasluzuvase da dobie avtopat pokraj sebe a Kadrifakovo-Veles e uzasen pat.
![]() Edited by Bistro - 04-Jun-2020 at 07:06 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Иако имам многу да пишам, ќе кажам само СРАМОТА е да се лаже дека автопатот чини 300 милиони евра. Планирани беа 204, се изгради со 177. Провери прво, па после зборувај. https://sdk.mk/index.php/makedonija/avtopatot-miladinovtsi-shtip-pushten-vo-upotreba-nema-da-ima-svecheno-otvorane/
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Како не е срамота и греота, единствената крупна капитална инвестиција во Источна Македонија да се хејта. Ај вака, по што некои овде забегаа во локал регионал-патриотизам, јас па ќе кажам, не е потребен автопат преку Бабуна до Прилеп, доста е новиот експресен пат, супер ќе си е и со него.
Edited by Vasilij - 04-Jun-2020 at 13:24 |
||
![]() |
||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
|
Каков автопат преку Бабуна, врска нема со реалноста тоа е ветување уште од 1993год. треба да си луд да веруваш дека сега на оваа криза некој ке мисли на толку скап проект, освен тоа и да се направи некогаш тоа е таква конфигурација на теренот - планина што познавајки ги нашите стандарди за тоа што е автопат тешко дека ке личи на автопат а секако ке си има патарини. Освен тоа пелагонискиот регион забрзано се празни (иселува) така да овај регион станува се помалку интересен за да се инвестира таму. Е тоа е реалноста.
|
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Какво хејтање кога веќе спомнав дека барем 5-6 пати месечно го користам тој пат, така да мене лично ми одговара, но пробувам да ти објаснам дека можеше да добиеме подобра варијанта. Значи стави ги околу 200 милиони за автопатот и околу 50 милиони за проширувањето на Велес - Кадрифаково, со тие 250 милиони ќе добиевме автопат од Штип до Велес и плус уште 15-16 км спрема Прилеп. Единствен губитник тука би бил Свети Николе, но затоа ќарат многу поголеми градови од Пелагонија. Поефикасна верзија, а иста цена. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Vasilij, koga iznesuvas podatoci probaj da najdes nekoj relevanten izvor a ne web-portal... go simnuvas nivoto na debata.
Inaku ne se raboti ovde za lokal-patriotizam (jas sum od jugoistocna Makedonija) tuku za avtopatsko povrzuvanje za drzavno nivo. |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
-Земајќи во предвид и некои демогрфски аспекти и тенденции, ваков пат има математика да биде изграден. Тоа е секако малку табу-тема, ама е валидна за размислување.
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Македонија треба да понуди на меѓународен оглас за прибирање понуди за искажување интерес, да понуди 4 тунела, профил 1+1 или 1+1+1(резервен) кои би биле инвестирани приватно, едноставно да видиме дали некој може би да пројави интерес:
- Дебар-Кичево (заендо со регионален пат) - Тораница-Саса (заедно со регионален пат Каменица-КриваПаланка) - Тетово-Призрен (прекугранична соработка со Косово) - Брод-Скопје (ПатишкаРека-Белица, самостојно како тунел без регионален пат) |
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
секој си кажа, покрај градбата на експресниот пат градско прилеп, автопат велес прилеп истотака би бил паралелен проект, веќе е започнат експресниот така да мене ако ме прашаш сега автопат велес прилеп е прескап проект и неиздржан. Поприоритет би бил автопат прилеп битола меџитлија, и поврзување на Битола со Охрид со експресен пат. Поврзување на Битола со остатокот на Македонија е повеке од потребно, не веднаш туку вчера
|
||
![]() |
||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
|
Да ама Битола не е Штип
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Ајде наздравје. Штип - Миладиновци како Српските автопатишта со точки за помош при магла на секој метар - два (или колкаво растојание и да имаат).
Ги приметив на делот пред кадрифаково кога одевме накај Штип. Ваљда и низ целиот автопат ќе ставаат. Edited by The Wild Boy - 04-Jun-2020 at 22:51 |
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Дефинитивно, затоа правиме муабет што требаше, а не што треба. Сега како што е патната мрежа, преку Бабуна јас не би правел ни козарска патека, откако веќе се усра работата. |
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Пак ќе повторам, автопатот Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија е од спектакуларно огромно значење за државава. Паметна држава е онаа која знае да привлече голема фрекфенција транзитен сообраќај, а токму тоа ќе се случи со изградба на оваа делница со која патот од Скопје до Јанина се крати за некои 50-60 километри. Згора на тоа ќе проработи преминот Меџитлија кој сега е речиси мртов. Ниеден друг автопат или експресен пат нема да донесе ни 50% транзитен сообраќај од потенцијалот на Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија. Дополнително на ова само да додадам дека веќе 8 години по ред одам на одмор на Јонскиот дел во Грција, и по пат најголем дел се коли од Бугарија, Романија и Србија. Земајќи во предвид дека 8 од 10те најдобри плажи во Грција се на Крф, Лефкада и Кефалонија, може само да замислите колкава ќе биде искористеноста на автопатот Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија во текот на летниот период.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |