build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 53>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 02-Jun-2020 at 20:24
Да нема забуни, се што се гради е добро, никој не е против овој автопат кој е полн погодок за Штипјани и останатите кои гравитираат околу, ама има и други правци кои според некои се поприоритетни а не им се дава значај али тоа е субјективно, тоа што е приоритет за некои не е за други.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 03-Jun-2020 at 12:46


Државни стратегии не треба да бидат субјективни, се мерат вакви работи и тоа објективно пред да се почне. Факултети во Штип, Пробиштип и Радовиш, како и автопат низ Свети Николе не се нешто нималку објективно, туку баш напротив, беа желба на пасторот да си го обогати вилаетот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 03-Jun-2020 at 15:20
Originally posted by гитардемон



Државни стратегии не треба да бидат субјективни, се мерат вакви работи и тоа објективно пред да се почне. Факултети во Штип, Пробиштип и Радовиш, како и автопат низ Свети Николе не се нешто нималку објективно, туку баш напротив, беа желба на пасторот да си го обогати вилаетот.

Јасно, на сите нас би ни одговарало до двор да ни направат и хиперлуп, но прашањето е колку е тоа економски и стратешки издржано. Во овој случај, овие два паралелни автопати се глупост, но ете барем и Германците може да ни подзавидат кога ќе транзитираат низ државава.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 03-Jun-2020 at 20:58
Морам да реагирам бидејќи ова едноставно е глупост. Каков паралелен автопат жити се. Тргнувам од Скопје преку Св.Николе - Штип и одам за Кочани Делчево Пехчево Берово Виница Каменица, Радовиш.... По е-75 (А1) тргнувам од Скопје и стасувам во Гевгелија. Од Гевгелија до Делчево знаеш ли колку брда и планини има. Срамота е да се тресат глупости. Автопатот завршува пред Штип и од таа точка до Велес има 40км. Автопатот е единствената крупна добра работа што е направена во Источна Македонија во изминатите 50 години. Срамота!
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 03-Jun-2020 at 22:19
Originally posted by Vasilij

Морам да реагирам бидејќи ова едноставно е глупост. Каков паралелен автопат жити се. Тргнувам од Скопје преку Св.Николе - Штип и одам за Кочани Делчево Пехчево Берово Виница Каменица, Радовиш.... По е-75 (А1) тргнувам од Скопје и стасувам во Гевгелија. Од Гевгелија до Делчево знаеш ли колку брда и планини има. Срамота е да се тресат глупости. Автопатот завршува пред Штип и од таа точка до Велес има 40км. Автопатот е единствената крупна добра работа што е направена во Источна Македонија во изминатите 50 години. тСрамота!


Моќни зборови, а објективност и аргументираност нула! Ајде сега упиши на гугл мапс растојание преку Велес па спореди разлика и после убедувај не колку е издржан проектов поради тоа што се кратат 10 км. 300 милиони евра за кратење минијатурни 10 км, а можевме да имаме многу поефикасен автопат Исток-Запад кој не само што ќе ја поврзуваше Источна Македонија со Скопје, туку и ќе се оствареше врска со Пелагонија. A зашто би одел до Гевгелија за да стигнеш до Делчево, тоа ти си знаеш. И да не се разбереме погрешно, јас сум за градење, секоја чест што претходната власт ги започна сите овие проекти, но секоја логика вели дека наместо Кадрифаково - Миладиновци, подобро ќе беше да се оди на варијанта Кадрифаково - Велес и со тие пари да се продолжеше петнаесетина километри кон Прилеп, а не ова што го имаме сега.

Edited by Marxentric - 03-Jun-2020 at 22:40
Back to Top
dalex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Apr-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dalex Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 03-Jun-2020 at 23:20
Avtopatpt Skopje Stip e najvredniot proekt za Istocna Makedonija .Nsmerno zapostavuvan uste od jugoslovensko vreme.Sveti Nikole zasluzuvase da dobie avtopat pokraj sebe so sto se spasi eden cel grad od Istokot.Kadrifakovo Veles a uzasen pat so mnogu soobrakjajki i bez karakteristiki na ekspresen pat
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 04-Jun-2020 at 07:00
Pa da, Sveti Nikole zasluzuvase da dobie avtopat pokraj sebe a Kadrifakovo-Veles e uzasen pat.   

Edited by Bistro - 04-Jun-2020 at 07:06
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 04-Jun-2020 at 12:22
Originally posted by Marxentric

Originally posted by Vasilij

Морам да реагирам бидејќи ова едноставно е глупост. Каков паралелен автопат жити се. Тргнувам од Скопје преку Св.Николе - Штип и одам за Кочани Делчево Пехчево Берово Виница Каменица, Радовиш.... По е-75 (А1) тргнувам од Скопје и стасувам во Гевгелија. Од Гевгелија до Делчево знаеш ли колку брда и планини има. Срамота е да се тресат глупости. Автопатот завршува пред Штип и од таа точка до Велес има 40км. Автопатот е единствената крупна добра работа што е направена во Источна Македонија во изминатите 50 години. тСрамота!


Моќни зборови, а објективност и аргументираност нула! Ајде сега упиши на гугл мапс растојание преку Велес па спореди разлика и после убедувај не колку е издржан проектов поради тоа што се кратат 10 км. 300 милиони евра за кратење минијатурни 10 км, а можевме да имаме многу поефикасен автопат Исток-Запад кој не само што ќе ја поврзуваше Источна Македонија со Скопје, туку и ќе се оствареше врска со Пелагонија. A зашто би одел до Гевгелија за да стигнеш до Делчево, тоа ти си знаеш. И да не се разбереме погрешно, јас сум за градење, секоја чест што претходната власт ги започна сите овие проекти, но секоја логика вели дека наместо Кадрифаково - Миладиновци, подобро ќе беше да се оди на варијанта Кадрифаково - Велес и со тие пари да се продолжеше петнаесетина километри кон Прилеп, а не ова што го имаме сега.
Apsolutno se soglasuvam so kazanoto. Stip-Veles-Prilep e mnogu pokorisna delnica od Stip-Miladinovci. Veles e lezi centralno i logicno e koridorite "Sever-Jug" i "Istok-Zapad" da se presecat tokmu vo Veles.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 04-Jun-2020 at 13:22
Иако имам многу да пишам, ќе кажам само СРАМОТА е да се лаже дека автопатот чини 300 милиони евра. Планирани беа 204, се изгради со 177. Провери прво, па после зборувај.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/avtopatot-miladinovtsi-shtip-pushten-vo-upotreba-nema-da-ima-svecheno-otvorane/
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 04-Jun-2020 at 13:24
Како не е срамота и греота, единствената крупна капитална инвестиција во Источна Македонија да се хејта. Ај вака, по што некои овде забегаа во локал регионал-патриотизам, јас па ќе кажам, не е потребен автопат преку Бабуна до Прилеп, доста е новиот експресен пат, супер ќе си е и со него.

Edited by Vasilij - 04-Jun-2020 at 13:24
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 04-Jun-2020 at 14:24
Каков автопат преку Бабуна, врска нема со реалноста тоа е ветување уште од 1993год. треба да си луд да веруваш дека сега на оваа криза некој ке мисли на толку скап проект, освен тоа и да се направи некогаш тоа е таква конфигурација на теренот - планина што познавајки ги нашите стандарди за тоа што е автопат тешко дека ке личи на автопат а секако ке си има патарини. Освен тоа пелагонискиот регион забрзано се празни (иселува) така да овај регион станува се помалку интересен за да се инвестира таму. Е тоа е реалноста.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 04-Jun-2020 at 15:25
Originally posted by Vasilij


Како не е срамота и греота, единствената крупна капитална инвестиција во Источна Македонија да се хејта. Ај вака, по што некои овде забегаа во локал регионал-патриотизам, јас па ќе кажам, не е потребен автопат преку Бабуна до Прилеп, доста е новиот експресен пат, супер ќе си е и со него.

Какво хејтање кога веќе спомнав дека барем 5-6 пати месечно го користам тој пат, така да мене лично ми одговара, но пробувам да ти објаснам дека можеше да добиеме подобра варијанта. Значи стави ги околу 200 милиони за автопатот и околу 50 милиони за проширувањето на Велес - Кадрифаково, со тие 250 милиони ќе добиевме автопат од Штип до Велес и плус уште 15-16 км спрема Прилеп. Единствен губитник тука би бил Свети Николе, но затоа ќарат многу поголеми градови од Пелагонија. Поефикасна верзија, а иста цена.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 04-Jun-2020 at 16:16
Vasilij, koga iznesuvas podatoci probaj da najdes nekoj relevanten izvor a ne web-portal... go simnuvas nivoto na debata.
Inaku ne se raboti ovde za lokal-patriotizam (jas sum od jugoistocna Makedonija) tuku za avtopatsko povrzuvanje za drzavno nivo.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 04-Jun-2020 at 16:50
-Земајќи во предвид и некои демогрфски аспекти и тенденции, ваков пат има математика да биде изграден. Тоа е секако малку табу-тема, ама е валидна за размислување.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 04-Jun-2020 at 16:56
Македонија треба да понуди на меѓународен оглас за прибирање понуди за искажување интерес, да понуди 4 тунела, профил 1+1 или 1+1+1(резервен) кои би биле инвестирани приватно, едноставно да видиме дали некој може би да пројави интерес:
- Дебар-Кичево (заендо со регионален пат)
- Тораница-Саса (заедно со регионален пат Каменица-КриваПаланка)
- Тетово-Призрен (прекугранична соработка со Косово)
- Брод-Скопје (ПатишкаРека-Белица, самостојно како тунел без регионален пат)
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 04-Jun-2020 at 21:01
секој си кажа, покрај градбата на експресниот пат градско прилеп, автопат велес прилеп истотака би бил паралелен проект, веќе е започнат експресниот така да мене ако ме прашаш сега автопат велес прилеп е прескап проект и неиздржан. Поприоритет би бил автопат прилеп битола меџитлија, и поврзување на Битола со Охрид со експресен пат. Поврзување на Битола со остатокот на Македонија е повеке од потребно, не веднаш туку вчера
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 04-Jun-2020 at 21:30
Да ама Битола не е Штип
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 04-Jun-2020 at 22:50
Ајде наздравје. Штип - Миладиновци како Српските автопатишта со точки за помош при магла на секој метар - два (или колкаво растојание и да имаат).
Ги приметив на делот пред кадрифаково кога одевме накај Штип. Ваљда и низ целиот автопат ќе ставаат.

Edited by The Wild Boy - 04-Jun-2020 at 22:51
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 04-Jun-2020 at 23:20
Originally posted by elnino

секој си кажа, покрај градбата на експресниот пат градско прилеп, автопат велес прилеп истотака би бил паралелен проект, веќе е започнат експресниот така да мене ако ме прашаш сега автопат велес прилеп е прескап проект и неиздржан. Поприоритет би бил автопат прилеп битола меџитлија, и поврзување на Битола со Охрид со експресен пат. Поврзување на Битола со остатокот на Македонија е повеке од потребно, не веднаш туку вчера

Дефинитивно, затоа правиме муабет што требаше, а не што треба. Сега како што е патната мрежа, преку Бабуна јас не би правел ни козарска патека, откако веќе се усра работата.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 05-Jun-2020 at 07:56
Пак ќе повторам, автопатот Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија е од спектакуларно огромно значење за државава.
Паметна држава е онаа која знае да привлече голема фрекфенција транзитен сообраќај, а токму тоа ќе се случи со изградба на оваа делница со која патот од Скопје до Јанина се крати за некои 50-60 километри. Згора на тоа ќе проработи преминот Меџитлија кој сега е речиси мртов. Ниеден друг автопат или експресен пат нема да донесе ни 50% транзитен сообраќај од потенцијалот на Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија.

Дополнително на ова само да додадам дека веќе 8 години по ред одам на одмор на Јонскиот дел во Грција, и по пат најголем дел се коли од Бугарија, Романија и Србија. Земајќи во предвид дека 8 од 10те најдобри плажи во Грција се на Крф, Лефкада и Кефалонија, може само да замислите колкава ќе биде искористеноста на автопатот Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија во текот на летниот период.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.355 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.