Возен парк (ЈСП - МАН) |
Post Reply | Page <1 2345> |
Author | |||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #61 Posted: 22-Jun-2020 at 19:30 | ||
Изјавата „зошто цела Македонија да го финансира градскиот превоз во Скопје“ е погрешна на повеќе нивоа. Прво и основно, никој никому не финансира затоа што ако има вистинска децентрализација, а не оваа т.н. што ја имаме моментално, Скопје ќе треба да има вистински буџет, а не овој хелоу кити буџет што го има. Цела индустрија е тука, пола држава живее и работи тука, па и те како по сите основи му припаѓа голем дел на градот. Така што Скопје добива зрнца, а не некој нешто му дава. Edited by ehrlich - 22-Jun-2020 at 19:31 |
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #62 Posted: 22-Jun-2020 at 20:32 | ||
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #63 Posted: 22-Jun-2020 at 21:01 | ||
економска, здравствена или еколошка криза? крени ги цените на билетите (скрати ги линиите по пат) гориво за авотбусите? крени ги цените на билетите и скрати ги линиите автобусите се расипуваат од неодржување на истите се неадекватно распоредени според прометот на патници? крени ги цените на билетите и скрати ги линиите направена е банална инвестиција драстично помогната од владата? крени ги цените на билетите и скрати ги линиите пошто загубарско претпријатие каде менаџерите сакаат да лежат и да си лапаат парички нема никогаш да размислува за сериозни инвестиции, реорганизација и планско работење на нивниот промет, линии и возен парк, како и тарифен систем кој не потекнува од праисторијата да не збориме што истото претпријатие лапа добра пара од реклами и нема еден автобус купено само, и многу е свесно дека нема апсолутно никаква конкуренција на пазарот, особено сега, кога и приватниците влегоа под нивниот систем што се однесува до твоето прашање, да, спремен сум да дадам и 100 денари за карта, ама да знам бар за што ги давам Edited by zabegan - 22-Jun-2020 at 21:17 |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #64 Posted: 22-Jun-2020 at 21:11 | ||
единствено општината е таа што може да сноси инвестиции, и тоа во поглед на прилагодување на инфраструктурата за автобуски превоз, а не со директна инвестиција во препртијатието во поглед на тоа кој колкав буџет треба да има, мислам дека еден од проблемите лежи во тоа што Скопје го расцепкаа на општини, ама тоа е веќе друга поопширна тема |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #65 Posted: 22-Jun-2020 at 22:32 | ||
|
|||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #66 Posted: 22-Jun-2020 at 23:09 | ||
Со смешните буџети на локалните власти, невозможно е самите да изведат каков било покрупен проект. Додека не се спроведе вистинска децентрализација, централната власт и те како треба да им го дава на општините тоа што и онака треба да е нивно. Град Скопје за годинава (пред ребалансите) планираше расходи од 116 милиони евра, со тие пари за еден мандат ни пола флота на ЈСП не може да се обнови (освен ако тоа не биде единствен расход), а не пак нешто покрупно како БРТ и целосна реорганизација.
ЈСП може да биде профитабилно доколку она што е најавено се исполни и граѓаните почнат помасовно да користат БРТ и автобус. Покрај ова, треба воведување такса за јавен превоз, која би ја плаќале сите кои живеат во Македонија без разлика дали и колку го користат, а која би зависела од местото на живеење. За сметка на ова би поевтиниле билетите. |
|||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #67 Posted: 22-Jun-2020 at 23:14 | ||
тоа што го зборам јас е баш дека цената на картата не е причинител за тоа што ЈСП не инвестирале во ништо со години се работи за монопол во превозот, каде дури и распашаните приватни превозници се припоија, и граѓаните кои немаат сопствено превозно средство или немаат услови да го користат, сакале или не, била цената 10 денари или 100, граѓаните кои го користат превозот, ќе продолжат да го прават тоа плус, зошто не дискутираме за тоа како условите за профит им се значително зголемени во последните 10-15 години? реклами на автобусите кои се доста скапи обновен возен парк од страна на државата електронски билети со повеќе возења на кои им истекува рокот после многу краток период минимален кредит на картичка од 100 денари наплатени казни за возење без платен билет и покрај тие прекрасни услови за профит, ЈСП решава да си пука во нога и да одвраќа се повеќе и повеќе граѓани од користење на јавен превоз и со сета дрскост после да изигрува немоќна кризно изнемоштена фирма и 10 денари карта да беше, барем еднаш годишно ЈСП да воведуваше мали новитети, реформации и инвестиции во себе, после сите овие 30 години постоење ќе можеше да не дере и со 10 евра карта ако сака Edited by zabegan - 22-Jun-2020 at 23:15 |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #68 Posted: 23-Jun-2020 at 08:33 | ||
@zabegan За ЈСП се поклопуваме со мислењата, не само на оваа тема. Целосно си во право. За децентрализацијата јас се залагам за повеќе средства на општини и реорганизација на поголемо ниво, но тоа е веќе сосем друга тема. И повеќе ми беше напишано во таа насока, отколку дека на најнеодговорното претпријатие треба да му се даде нешто |
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #69 Posted: 25-Jun-2020 at 00:57 | ||
не е потребно да биде висока цената на билет со сите поволности што ЈСП ги има, во своите 30 години постоење, ЈСП со мали инвестиции, со адекватен тарифен систем и со пониски цени, можело да направи многу а реално револтот на многу граѓани веќе е преголем за да им се стави поголема цена, за која немаат доверба како ќе се користи Edited by zabegan - 25-Jun-2020 at 01:10 |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #70 Posted: 25-Jun-2020 at 09:48 | ||
Za drugoto se soglasuvam. |
|||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #71 Posted: 25-Jun-2020 at 11:36 | ||
А дали некој размислил да има по неколку автобуси во рамки на секоја општина во Скопје кои би биле менаџирани и финансирани од самите општини, а од друга страна би функционирале градските автобуси (со малку редуцирана бројка), со тоа што градските автобуси би биле финансирани од државата (бидејќи постои единствен вид единица како Град Скопје во цела држава)? И секако, автобуските линии би се надополнувале.
Edited by skopskodete - 25-Jun-2020 at 11:38 |
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #72 Posted: 25-Jun-2020 at 20:57 | ||
|
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #73 Posted: 26-Jun-2020 at 17:33 | ||
Го имам слушано Шилегов кога го објаснуваше новиот БРП и викаше дека тогаш ќе ги укинат приградските линии и дека ќе создадат мали чворови на крајот на БРП и од таму ќе тргнуваат автобусите, а на местото на БРП нема да има или ќе има ретко автобуси.
Работата е што ова може да се реализира и сега и одма. Само пример со чвор во Ѓорче Петров: 1. Линија 32 (место Љубин Транспортен, Љубин-Ѓорче) 2. Линија 56 (место Бојане/Копаница/Рашче Транспортен, Бојане/Копаница/Рашче-Ѓорче) 3. Линија 60 (место Матка Транспортен, Матка-Ѓорче) 4. Линија 64 (место Никиштане Транспортен, Никиштане-Ѓорче) Дури и 12ка може да се прилагоди на ова. За сметка на ова, би имало повеќе автобуси на линиите 2 и 5, со што и самите градски линии би биле растеретени, а воедно не би имале бескрајни автобуси на линија во должина од над 30 километри во насока. Ама треба малку мозок нели... |
|||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #74 Posted: 27-Jun-2020 at 08:20 | ||
Јасно е дека само партиски полтрони ќе седат на директорските позиции во сообраќајните (и општински, а и државни) претпријатија, но некој мора да почне да врши притисок тоа да бидат стручњаци од полето, а не луѓе кои до вчера биле во министерство за земјоделие, па преминале во државна изборна комисија, и на крајот станале директори на МЖ. |
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #75 Posted: 27-Jun-2020 at 11:07 | ||
|
|||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #76 Posted: 27-Jun-2020 at 15:08 | ||
Може ние да бидеме комисија, на видео-повик ќе ги интервјуираме
|
|||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #77 Posted: 10-Jul-2020 at 09:48 | ||
Предизборно...
Новите автобуси на ЈСП од утрово пуштени во сообраќај Новите автобуси на течен нафтен гас кои ги купи Град Скопје од утрово се пуштени во сообраќај од страна на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП). Станува збор за првите 25 од 33-те нови автобуси кои пристигнаа во Скопје во неколку фази. Станува збор за автобуси на гас, за кои тендерот го доби „Ауто Хрватска ПСЦ“. https://faktor.mk/foto-novite-avtobusi-na-jsp-od-utrovo-pushteni-vo-soobrakjaj |
|||
За сè има вторпат
|
|||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #78 Posted: 10-Jul-2020 at 09:59 | ||
НОВИТЕ ЕКОАВТОБУСИ ПОЧНАА ДА ВОЗАТ НИЗ УЛИЦИТЕ НА СКОПЈЕ
Новите екоавтобуси на гас, од германската компанија MAN се дел од возниот парк на ЈСП и од денеска возат по нашите улици, со што Скопје стана дел од европски метрополи коишто користат екоавтобуси. Возачите коишто ги возат новите автобуси на линии 2, 5, 15 и 57, имаа стручна обука од сертифициран возач од Хрватска. Новите автобуси се енергетско ефикасни, во согласност со последните технолошки трендови во оваа индустрија и ги задоволуваат стандардите за емисија на Euro 6. Овој тип на автобуси е прогласен за екоавтобус за 2016 година во Европа, а во Германија ја поседува ознаката „Син ангел“ бидејќи емитуваат значително помалку ЦО2 и речиси воопшто не го загадуваат воздухот. Градот одлуката за набавка на ваков тип автобуси ја направи по извршеното тест возење низ Скопје кога пробно сообраќаа 3 различни модели на автобуси на гас и еден електричен автобус од различни производители, вклучувајќи го и автобусот од MAN, а тој според патниците беше најдобро оценет и најсоодветен за јавниот сообраќај во Скопје. Еден екоавтобус заштедува до 25.000 евра гориво на годишно ниво, односно во споредба со потрошувачката на старите дизел автобуси, овие автобуси трошат речиси двојно помалку гориво, што дополнително ќе ги намали трошоците на ЈСП, а истовремено го намалува и загадувањето на животната средина преку издувни гасови. Колку за потсетување, автобусите што беа набавени пред 8 години, 202 двокатни кинески автобуси на дизел, чинеа премногу, се со лош квалитет и секојдневно се расипуваат, а ЈСП со години има проблем со кинеските автобуси поради непостоење овластен застапник, а со тоа и сервисна и техничка поддршка. За разлика од претходните автобуси набавени од старото раководство, за да се избегнат проблемите при одржувањето, овојпат во цената на секој нов MAN екоавтобус е вклучено и одржувањето на автобуси како промена на масло, филтри и лесно отстранливи дефекти во гарантниот период од 3 години, како и специјален наменски алат за сервис и одржување на автобуси, кој е изработен од специјални материјали (комбинација на пластика, алуминиум и нерѓосувачки челик). Еден зглобен автобус чини 334.500 евра, а единечен 268.900 евра. Град Скопје со набавката на новите 33 нископодни MAN CNG автобуси за ЈСП, на претпријатието му овозможи да врши превезување на речиси двојно повеќе патници коишто имаат поголем простор и комоција за движење, што придонесува за побрз проток на патниците низ возилото, со повеќе врати за влез и излез, како и валидатори на предната и на задната врата. Ваков тип на екоавтобуси веќе се користат во јавниот превоз на Шпанија, Норвешка, Унгарија и Полска. Во моментот на улиците на Скопје возат 25 нови екоавтобуси на гас од кои 20 се единечни и 5 зглобни, а во текот на месецот ќе пристигнат и преостанатите 8 автобуси што се дел од договорот што го потпиша Градот за набавка на 33 нови екоавтобуси, односно 21 нископоден автобус со поединечен капацитет од 85 патници и 12 зглобни нископодни автобуси со поединечен капацитет од 149 патници. https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #79 Posted: 10-Jul-2020 at 12:31 | ||
Вчера ги начекав како полнеа плин на бензинската на Партизанска со 8ми Септември.
3 двојни и 4 единечни автобуси. |
|||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #80 Posted: 10-Jul-2020 at 20:34 | ||
Дали дисплеиве не им работат од прв ден? Или по грешка е оставена и хартијата со бројот на автобусот?
|
|||
Post Reply | Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |