Diamond of Skopje (Limak) |
Post Reply | Page <1 23456 45> |
Author | |
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #61 Posted: 27-Mar-2014 at 19:49 |
Нема абер од подземната улица зад „Рамстор“ Турски „Лимак“ една година доцни со почеток на градежните зафати, а од Градот велат дека се работело на корекција на проектот ДЕСПИНА ТРАЈКОВСКА-ДИМОВАНема абер од почеток на изградба на подземната улица зад „Рамстор“, која треба да ја изведе турски „Лимак“, а за возврат да го добие земјиштето над неа. И по повеќе од две години откако компанијата го купи плацот, на терен ништо не укажува дека таму треба да има подземна сообраќајница. А, проектот на големо го најавуваа од Град Скопје и од Министерството за транспорт и врски кое го продаде државното земјиштето, додека Турците дури беа и на прием кај премиерот Никола Груевски кој ги промовираше како сериозни инвеститори. Тие, според договорот за отуѓување на земјиштето, веќе требаше да почнат со изградба. Речиси една година го пробија рокот за почеток на зафатите. Но, тоа, како што објаснуваат од Градот, се случило од оправдани причини. „Компанијата во моментов работи на корекции на архитектонско-урбанистички проект. Проектот за подземната сообраќајница е во фаза на претпостапка, во која инвеститорот има започнато со изработка на архитектонско урбанистички проект, со што се исполнети условите од договорот. Оваа фаза има точно определен почеток, но завршувањето не е временски лимитирано, затоа што изработката на финален проект ќе биде основа за изработка на основен и изведбен проект. Се работи за комплексен архитектонско-урбанистички проект и секогаш има потреба од негово усогласување до конечната верзија која подоцна ќе се преточи во изведбено решение“, објаснуваат од Градот, кој со „Лимак“ потпиша договор со кој се дефинирани роковите и деталите за изградба на подземната улица. Инаку, Турците на лицитацијата се наддаваа сами со себе и за околу 3,2 милиони евра ја купија градежната парцела од над 30.000 квадратни метри. Тие се обврзаа на свој трошок во целост да ја изведат подземната сообраќајница, а потоа, без надомест да им ја предадат на градските власти. Дури по нејзината изградба за возврат „Лимак“ ќе го добие плацот над неа со можност да гради деловен и хотелски комплекс висок и до 20 ката. Градскиот татко на потпишувањето на договорот со Турците рече дека улицата ќе биде 6-6,5 метри под земја, ќе биде долга 800 метри и ќе има шест коловозни ленти, по три во двата правца. За потребите на булеварот, Градот дополнително ќе треба да обезбеди соодветни премини кон „Водњанска“ и кај подвозникот кон Црниче. Трајановски посочи дека улицата нема да биде пуштена во функција се' додека не завршат градежните зафати за надземните комплекси. Инаку, турската компанија беше претставена како една од најголемите инвестирачки сили во својата земја. Од 1976 година работи со инвестиции во градежништвото, туризмот и енергетиката. „Лимак“ е сопственик на еден од најголемите хотелски синџири во Турција и Кипар, стопанисува со повеќе хидроелектрани во Турција и Грузијан како и со меѓународниот аеродром во Приштина и аеродромот „Сабиха Гокчен“ во Истанбул http://www.utrinski.mk/?ItemID=C24054E2496B954A97BCDD2180716891 |
|
ѓорче
Groupie Joined: 28-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply #62 Posted: 24-Mar-2015 at 01:02 |
Дојдов до инфо дека турците ќе почнеле од кога ќе завршеле некој аеродром во Косово, со цела опрема механизација и човечки ресурси. Незнам колку е ова точно.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #63 Posted: 24-Mar-2015 at 01:05 |
Ipak e nekakva informacija po podolgo vreme
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4085 |
Quote Reply #64 Posted: 24-Mar-2015 at 07:46 |
Има рендери, најдов нешто во нет со лош квалитет. Е сега корекција на проектот може да биде се барок не знам...
|
|
Portal
Senior Member Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
Quote Reply #65 Posted: 24-Mar-2015 at 12:45 |
@ѓорче oni go zedoa aerodromot vo Pristina na koncesija i go napravija pred godina dena...
Inace sega pravele ogromen aerodrom vo Istanbul, taka da ne mi se veruva deka sega bi pocnale tuka... |
|
ѓорче
Groupie Joined: 28-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply #66 Posted: 24-Mar-2015 at 12:46 |
http://www.limak.com.tr/sectors/construction/projects/building-complexes/skopje-mixed-use-superstructure-project-macedonia
Еве и на нивната официјална страна има некој податок. |
|
ѓорче
Groupie Joined: 28-Feb-2014 Online Status: Offline Posts: 58 |
Quote Reply #67 Posted: 24-Mar-2015 at 12:50 |
Затоа и нагласив "незнам колку е точно". Како и да е пак е некаков аеродром.
|
|
Portal
Senior Member Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
Quote Reply #68 Posted: 24-Mar-2015 at 12:58 |
tuka negde sme ...
Inaku imaat super lokacija ako go napravat objektot luksuzno nesto moze da se kaze deka ke dobieme nesto ubavo vo centarot... Potoa Ramstor ke treba da se potrudi malce za da zalici na nesto poubavo ako saka da ostane atraktiven, i se taka e ubavo ko ima konkurencija... |
|
Svarog
Groupie Joined: 21-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 92 |
Quote Reply #69 Posted: 24-Mar-2015 at 13:58 |
Ја искрено не верувам дека ќе се реализира овој проект. И доколку се реализира ќе има многубројни измени
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #70 Posted: 24-Mar-2015 at 14:59 |
Јас го посакувам истото. Скопјево врие од подземни улици кои постојат само на хартија, но затоа градежните профитери си направија добри бизниси на сметка на уништување на кејот на Вардар и на сметка на уништување на зелените површини. |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #71 Posted: 21-Jul-2015 at 00:34 |
„Барокот“ ја стопира подземната сообраќајница зад „Рамстор“
Притисокот да се изработат идејни решенија во „барокен“ архитектонски стил за новите градби зад трговскиот центар „Рамстор“ во Скопје ја кочи изградбата на подземната сообраќајница и на комплексот на турската компанија „Лимак“. Повеќе од три години на локацијата кај Музејот на град Скопје не е започнат градежен зафат од турскиот инвеститор поради тоа што некој упорно инсистира идните објекти за колективно домување, хотели, трговски и деловни центри да бидат изградени во т.н. „барокен“ архитектонски стил. Градоначалникот на општина Центар, Андреј Жерновски денеска на прес – конференција објасни со каков проблем се соочува инвеститорот. „Сè е спремно, ние со нетрпение го очекуваме тој објект, не само затоа што тоа е сериозен прилив на комуналии туку тој цел грд дел да се затвори, меѓутоа се инсистира на барок. Јас имав можност овде на средба со нив да ги видам решенијата на еден од најголемите турски архитекти, значи современи решенија со кои што би можеле навистина да се пофалиме и надвор од регионов“, вели градоначалникот Жерновски. Градот Скопје кон крајот на март годинава за „Билд“ тврдеше дека информации за архитектонско – урбанистичкиот проект за подземната сообраќајница треба да се бараат кај турскиот инвеститор, додека општина Центар треба да издаде одобренија, по што би следело издавање на неопходната градежна дозвола за огромниот комплекс со површина од 330.000 метри квадратни. Подземната сообраќајница, заедно со објектите за колективно домување, трговските и деловните центри и хотелите треба да се завршат најдоцна до 2017 година. „Лимак“ и Град Скопје во март 2012 година потпишаа договор за изградба на подземна сообраќајница во должина од 800 метри, со што требаше да се реализира трасата на Јужен булевар. Изведбата на сообраќајницата претставува обврска на инвеститорот, кој што во февруари 2012 година ја купи градежната парцела од 31.929 метри квадратни за градење на најавениот голем комплекс. http://www.build.mk/?p=45434 |
|
Z|evzek
Senior Member Joined: 10-Jun-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 423 |
Quote Reply #72 Posted: 21-Jul-2015 at 02:14 |
Ова со инсистирањето на барок е крајна мизерија...
Го најдов рендерот на турците од http://www.bomimarlik.com/ (исто така е прикажано на официјалната страна на Лимак http://www.limak.com.tr/sectors/construction/projects/building-complexes/skopje-mixed-use-superstructure-project-macedonia ). Ништо спектакуларно, патем секои втор трговски во Истанбул е налик на ова решение |
|
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #73 Posted: 21-Jul-2015 at 11:41 |
Џабе рендери никогаш нема да се изгради
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Online Posts: 4085 |
Quote Reply #74 Posted: 21-Jul-2015 at 12:26 |
Па за тоа сме сами криви. Баш штета сега нега одат по регионот а за нас тамам базен ќе ни остани тој дел.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #75 Posted: 21-Jul-2015 at 17:45 |
Рендерот е солиден. Штета што нема да има ни М од модернизам
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #76 Posted: 22-Jul-2015 at 18:56 |
Хм, ако во договорот не стои услов објектите да бидат „барокни“ како би можело отпосле тоа да се изнудува од инвеститорот?
Ми се чини дека не се работи за „барок“ туку за %. |
|
King
Senior Member Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
Quote Reply #77 Posted: 26-Jul-2015 at 15:37 |
Целосна пропаганда на Жерновски, знам дека лаже бидејки ние им правевме предмер пресметка на Лимак (со Македонски цени), објектот за кој што се правеше пресметка има измени со овој од рендерите, но исто така е во модерен стил. Знам дека застојот е кај турците бидејки, од страна на влада се вршело притисок кај нашите служби побрзо да биде пресметката. Неофицијално Турците ги колебало падот на продажба на становите во Скопје.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #78 Posted: 26-Jul-2015 at 16:19 |
King, а за да не биде ова владина пропаганда од твојата страна, би било убаво да ни дадеш официјални податоци за застојот. Па да објавиш нешто од рендери не ќе да е на одмет. За да не биде пропагандата на Жерновски толку проѕирна, еве можеш да ни дадеш дополнителни податоци. |
|
King
Senior Member Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
Quote Reply #79 Posted: 27-Jul-2015 at 06:41 |
Зошто не му побара докази на Жерновски за неговите лаги. Јас говорам за работа која сум ја видел со свои очи, бидејки мои колеги работеа на предмер пресметка. Од истите тие колеги слушнав дека проектот се успорил бидејки паднале цените на становите во Скопје, па сакале уште еднаш да си ги проверат цените на изградба според локалните услови и ценовници на градба.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #80 Posted: 27-Jul-2015 at 08:44 |
Еве нека биде по твое. Идејното решение порано или подоцна ќе излезе на површина. Дали го работел познат турски архитект или нашиот премиер веднаш ќе се забележи. А ќе проговорат и од Лимак, подоцна или порано, на оваа тема. |
|
Post Reply | Page <1 23456 45> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |