Концесија на автопатишта |
Post Reply | Page <1 23456 14> |
Author | |||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #61 Posted: 29-Aug-2008 at 16:42 | ||||||||||||||
Ова за малце ќе ни промакнеше... од 21.08:
http://netpress.com.mk/vest.asp?id=37900&kategorija=2
Колку што памтам и за аеродромите тргнавме со дваесетина заинтересирани, па продолживме со четири кои останаа во процесот, за на крај да добиеме само една понуда. Ако пробаат тотално неатрактивните делници (за кои крајно нереалистично даваат оптимистички најави) да ги „спакуваат“ со оние делници кои имаат пореални шанси да привлечат интерес кај концесионерите, најверојатно ќе добиеме лош исход и на ова поле. |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #62 Posted: 13-Sep-2008 at 00:23 | ||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #63 Posted: 13-Sep-2008 at 00:30 | ||||||||||||||
Во врска со делниците за под концесија, (засега) нека ги прешкртаат 6 и вториот дел од 4 и се ќе биде во ред... Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:47 |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #64 Posted: 13-Sep-2008 at 02:46 | ||||||||||||||
Малку подетално да го проанализираме планот за давање на автопатски делници под концесија.
Еве како би изгледала Македонија, доколку по некое чудо планот се оствари: Од самата мапа, веднаш се гледа дека има доста недоследности... Единствено објаснување кое можам да го претпоставам за форсирањето на Охрид-Битола и Велес-БГ е автопатски да се пополнат сите алки на т.н. централен коридор исток-запад (АЛ-Битола-Велес-Штип-БГ). Поради периферната поставеност на коридорот 8, можеби идејата е поцентралните делови на Македонија да добијат своја автопатска врска на правец исток-запад. Но дури и да е така, се поставуваат неколку важни прашања: 1. Интензитетот на сообраќајот генерално ни е толку мал, што сме на „тенок мраз“ дури и за делници од коридорот 8 (кој има поголем проток на сообраќај и многу поголемо меѓународно стратешко значење), а камо ли да го удвојуваме и да ствараме алтернативи и „конкуренција“... Истото тоа во голема мерка важи и за Штип-Миладиновци во однос на Штип-Отовица. Се плашам дека ова ќе се одрази во тоа какви понуди ќе добиеме... 2. Зошто упорно Струмичкиот регион (а во пакет со него и Радовиш) се лишува од можности за развој??? Веќе почнува да смрди на политичка мотивација! На толку автопати кои толку лесно ги цртаат, можеа да зацртаат еден и накај Струмица, град и регион кој заедно со Скопје и Полог најбргу се развива и заслужува поголеми инфраструктурни проекти. 3. Зошто се форсираат автопати далеку повеќе од нашите капацитети и потреби, а железницата никој не ја есапи? Што ќе ни се на пример две автопатски врски со Бугарија, а немаме ниту една железничка... Веле Самак во едно неодамна постирано интервју на форумов ги нагласуваше автопатите како предуслов за привлекување на странски инвестиции. Исто така се пофали дека работат на носење инвеститор кој би отворил фабрика за автомобили во Македонија, како круна на инвестициите. Не знам како г-дин Самак земислува да се транспортираат тие автомобили... Зарем со шлепери? Се добива впечаток на оптимистичко но плитко дилетантско планирање. Очигледно дека (дури и да се реални очекувањата на владата за концесиите) странските инвеститори многу повеќе би преферирале пристојни железнички врски, отколку презаситеност со автопати... Но еве спремен сум дури и да навивам за ваков (пре)оптимистички проект, само барем нека ја „урамнотежат“ мапата и нека предвидат поврзување Штип-Радовиш-Струмица. Ако е преоптимистички, барем нека биде преоптимистички за сите подеднакво! Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:51 |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #65 Posted: 13-Sep-2008 at 03:02 | ||||||||||||||
1. Кога ја гледам мапата, уште во првата милисекунда ми светнува потребата да се казни некој што не гласал за актуелната гарнитура. Политичката мотивација лебди во воздух, ја има секаде околу нас! Па зарем оваа влада е влада само на тие што гласале за нејзе?! Срамота!
2. Форсирање на Штип со автопат до Скопје и со аеродром е дел од надворешната политика и моменталната ситуација околу Криволак како НАТО база. Овде повеќе не сакам да навлегувам. Јас сум против, но нашата влада нешто надвор договорила и сега тоа е, што е! Само незнам зашто не се зема во предвид Црвени Брегови како алтернатива на Криволак, па да има аеродром во каде што треба да има, и да има автопат каде што треба да има. Ама изгледа пак е последица од домино ефектот на темата обработена во 1. 3. Кловер не би се сложил со тебе кога автопатот и железницата ги ставаш одма на кантар. Автопатите се приватни, а железницата државна. Можеби би требало и пругата со БГ да се даде под концесија,а можеби е подобро да биде и под државна капа......Шознам тука не навлагам, само зборот ми е да не ги ставаме на кантар. Свесен сум за потребата од пругата, но малце со твојата реченица ме асоцираше на оној старскиот муабет "Владата да направи фабрики, младите кај да се вработат!!!". Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:14 |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #66 Posted: 13-Sep-2008 at 03:22 | ||||||||||||||
Црвени Брегови и Криволак изгледа на истото се мисли а?!
Нема везе сепак и без таа реченица смислата се задржува. Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:23 |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #67 Posted: 13-Sep-2008 at 03:27 | ||||||||||||||
2. Ова со форсирањето на Штип ради НАТО е само лабава теорија. Но дури и да е така, Криволак е многу поблиску до М-1 него до Штип, а кога од Штип би се одело накај Криволак, пак би требало да се пушти делница во правец на Радовиш и Струмица. 3. Абе држи ова што го викаш дека не треба да се ставаат на ист кантар, ама јас зборев у смисол дека во планирањето железницата се запоставува, а се оди кон (барем планирано) презаситување со автопати. Значи зборам конкретно за неурамнотежено планирање и лошо рангирање на приоритети. Тоа нема врска со муабетот муабетот "Владата да направи фабрики, младите кај да се вработат" Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 03:28 |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #68 Posted: 13-Sep-2008 at 03:37 | ||||||||||||||
3."Владата....фабрики....младите" ме асоцира на муабет од областа на политика и акономија, а што нема везе.
А за пругава очигледно државава нема пари да ја гради, а автопатите си се градат пошто обврска на државата е само тендерите да ги распише, тука нема трошење пари. Ја очекувам првиот момент кој ќе биде погоден за изградба на пруга со БГ дека ќе се искорсти. Уверен сум од темпото на владата дека пругата не е баталена. Знам дека сакаат да исфорсираат инфраструктура така да не стравувам ни малку. |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #69 Posted: 13-Sep-2008 at 03:45 | ||||||||||||||
|
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #70 Posted: 13-Sep-2008 at 03:52 | ||||||||||||||
3. Нема везе батали!!
Абе кловер не се разбираме! (како по обичај) Свесен сум дека пругата со Бугарија е еден од најприоритетните проекти на Македонија. Ама што да праиме кога толку пари немаме. За автопатите ќе дојде некој кешлија ќе го направи и готово. За пругата пари немаме!!! Ако нема ништо по весници и по нет, не значи дека не се планира!!! Сигурен сум дека некој во министерство и овој проект го турка! |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #71 Posted: 13-Sep-2008 at 04:46 | ||||||||||||||
Абе лсл, ако веќе така доаѓаат кешлии, зошто не дојде (или не се потрудиме да дојде) некој за пругата???
Зарем не приметуваш дека нема баланс во желбата за многу автопатишта и таа клучна пруга (не само према Бугарија, туку и према Албанија). Дај боже некој (ама сериозно) да го турка проектот како што викаш, а јавноста воопшто да не е информирана (мада и тоа е лош пристап). Ама пак останува фактот дека таа пруга треба да ни е приоритет во однос на 80%, ако не и сите овие автопати... Со автопативе се затрчуваме ко прле пред магаре. |
|||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #72 Posted: 13-Sep-2008 at 09:57 | ||||||||||||||
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески од Дневник
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=EDFC10E50231564A92308E46B17E9ACF |
|||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #73 Posted: 13-Sep-2008 at 12:08 | ||||||||||||||
Па во секој случај немаме причина да не навиваме за планов. Се иде на концесии, не постои можност да врземе државни пари во некоја глупост како во некои други случаи. Доколку не постои исплатливост концесионери на одредени делници едноставно нема да се најдат. Е сега проблем ќе има ако како по примерот со аеродромите са направат пакети на поволна и неповолна делница и целава работа доживее фијаско. @lsl сигурно можеме како држава да обезбедиме пари за таа проклета пруга до Бугарија. Јас мислам дека повеќе си имаме увртено во глава дека треба да се огребеме од ЕУ и од разноразни фондови бидејќи е европски коридор отколку било што друго. Слична приказна како раскрсницата на момин поток која е во толку лоша состојба зошто градот се прави луд цела деценија бидејќи НАТО ја деформирал со тешките возила па НАТО требал и да ја реконструира . На крај самите пак си го плаќаме цехот. Глупав пример но мислам дека ја карикира целата работа. Е сега не викам дека не треба да се бориме за финансирање од алтернативни извори каде што може но кога се работи за вака битен проект за нас кој се влечка 15на години мислам дека не треба вака со глава во песок. Барем не за сегментот кон Бугарија. |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #74 Posted: 14-Sep-2008 at 02:12 | ||||||||||||||
Малце не ми е јасно со планираниот автопат Романовце-БГ. Новиот автопат треба да почнува од романовце, а тоа е пред Куманово. А стариот (моменталниот) почнува од после Куманово. А како што знам трасата треба да биде истата. Значи сега каде новиот автопат ќе се надоврзе на старата траса?!
|
|||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #75 Posted: 24-Oct-2008 at 01:24 | ||||||||||||||
преземено од: http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2008/09/10/feature-02 Edited by гитардемон - 24-Oct-2008 at 09:34 |
|||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #76 Posted: 24-Oct-2008 at 15:12 | ||||||||||||||
Во контекст на ова уште една слична вест
http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=12488 |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #77 Posted: 24-Oct-2008 at 15:36 | ||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #78 Posted: 01-Nov-2008 at 20:17 | ||||||||||||||
Дел од предложениве траси се сосема неатрактивни за било какви инвеститори и се кладам дека никоја фирма нема да застане сериозно за нив:
1) Штип-Кочани-Делчево-БГ. 2)Битола-Охрид-АЛ Патните правци ниту влегуваат во некоиод европските транспортни коридори, ниту поврзуваат големи административни и индустриски центри ниту поминуваат низ богати и густо-населени општини. Македонија треба да се сконцентрира на Коридорите 8 и 10, потоа на автопатот Скопје-Приштина. Друга важна магистрала која спојува неколку големи и важни градови би била Штип-Велес-Прилеп-Битола. Владата мислам дека грешно ги раздели пакетите и со тоа ги направи неатрактивни за инвестирање. Не е целта да се има автопат до секое мало градче, туку да се поврзат големите градови со престолнината и со соседните држави. До другите региони сосема е доволно да се има убав, нов, обичен пат. Иначе вашето мислење за атрактивноста и густината на сообраќајот на овие делници какво е? |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #79 Posted: 01-Nov-2008 at 20:25 | ||||||||||||||
Да тачно изборот на тие две делници до некаде е правилен. Но со Приштина не можам да се сложам. Косово е џеб, па единствена врска е со Македонија, а со самото тоа Косово делумно е зависно и инфраструктурно и економски, а и голем број македонски граќани се во тесни роднински врски со косово па така да оваа делница може да биде дури и многу поискористена од некои делници од коридорите. Оваа делница треба да биде една о оние кои први би се изградиле но не се слагам со тоа да биде под концесија. За оваа делница сметам дека треба државата директно да ја финансира пошто ионака не е е нешто многу долга.
|
|||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #80 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36 | ||||||||||||||
Да, никаква концесија за 15 км. Тоа е срамота да не може сами да го изградиме. Иначе со потоа не мислев по ред на реализација туку само набројував. Се согласувам дека Скопје- Приштина е атрактивна особено за камионскиот сообраќај. Македонија најмногу извезува на Косово, особено нафта од ОКТА но и ред други работи. Но вредноста на овој правец ќе се смали кога ќе се пушти автопатот Драч-Тирана-Приштина кој е веке во напредната фаза на изградба.
|
|||||||||||||||
Post Reply | Page <1 23456 14> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |