build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Концесија на автопатишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 29-Aug-2008 at 16:42
Ова за малце ќе ни промакнеше... од 21.08:

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=37900&kategorija=2

За учество на тендер за концесии на автопати со наплата на патарина во Македонија интерес пројавиле 48 компании

Министерството за транспорт и врски соопштува дека на повикот за пројавување на интерес за учество на тендер за концесии на автопати со наплата на патарина во Република Македонија, кој траел 30 дена и завршил заклучно со 15.08.2008 година, се пријавиле 48 компании, финансиски институции и конзорциуми од Европа, Кина, Индија и Северна Америка.

Како што стои во соопштението следна фаза е предквалификација на сите кои се пријавиле на првичниот повик за пројавување на интерес која ќе заврши во септември годинава, а компаниите кои успешно ќе ја поминат фазата за предквалификација ќе учествуваат на тендерот за концесии на автопати со наплата на патарина.

„Повикот, претставува покана до соодветни квалификувани фирми и конзорциуми да го изразат својот прелиминарен интерес за учество, заедно со Владата, во проектирање, изградба, финансирање, работење и одржување на неколку автопати со наплата на патарини, лоцирани во различни делови на земјата. Проектите опфаќаат вкупно 550 км патишта, поделени во седум одделни делници“, стои во соопштението.

Успешните понудувачи, се додава во соопштението, ќе бидат поканети да учествуваат во ограничениот јавен повик за доделување на концесија, или серија концесии, за развој на определени делници од автопатната мрежа со наплата на патарина. Владата на Република Македонија има за цел да ја унапреди инфраструктурата во сувоземниот транспорт, како дел од нејзиното приближување кон членство во Европската Унија.


Автор на веста: Нетпрес
Објавена на 21.08.2008 16:50:36



Колку што памтам и за аеродромите тргнавме со дваесетина заинтересирани, па продолживме со четири кои останаа во процесот, за на крај да добиеме само една понуда.
Ако пробаат тотално неатрактивните делници (за кои крајно нереалистично даваат оптимистички најави) да ги „спакуваат“ со оние делници кои имаат пореални шанси да привлечат интерес кај концесионерите, најверојатно ќе добиеме лош исход и на ова поле.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 13-Sep-2008 at 00:23
Ќе се шири патот Гостивар - Охрид



Автор:  Митко Р. Јовановски
Над 80 милиони евра од државниот буџет за 2009 година ќе бидат наменети за изградба на објекти во сообраќајната инфраструктура. Овие средства се само проекција, додека дефинитивниот износ за изградба на патната инфраструктура ќе биде утврден по завршувањето на консултациите што се водат меѓу министерствата за утврдување на буџетските проекции за 2009 година.
 
Зголемувањето на средствата за оваа намена е дел од владината политика за наредната година, која се состои во зголемување на капиталните инвестиции што ќе овозможат интензивирање на градежните работи во патната инфраструктура, која се планира да биде изградена по пат на концесии. Комисијата за стратегиски проекти во која членуваат министрите од економскиот дел на Владата и Фондот за магистрални и регионални патишта работат на дефинирање на приоритетите за 2009 година. Сепак, како што ни изјави министерот за финансии Трајко Славевски, предност ќе им биде дадена на патните правци во источна Македонија и на Коридорот 8 на потегот од Гостивар до Охрид, кој е „прогласен“ за тесно грло во домашниот патен сообраќај во летниот период.
 
Надлежен за реализација на проектите од патната инфраструктура е Фондот за патишта, каде што ја подготвуваат програмата за 2009 година. Секако таа ќе биде во согласност со веќе утврдениот концепт за изградба на мрежа со автопатишта со наплата на патарина, со контролиран пристап и со висок квалитет и стандарди. Проектот се состои од седум главни автопатни делници, кои се поврзуваат со постојниот систем на автопатишта со патарина за да формираат интегриран систем што ќе ја покрива земјата.
 
- Динамиката за реализацијата на овие проекти ќе зависи од брзината на завршувањето и изработка на проектната документација за која е потребен минимален период од 6 до 9 месеци. За повеќето од тие проекти се намирени финансиските трошоци и очекуваме идната година да се интензивираат градежните работи - велат нашите извори.
 
Изградбата на новите сообраќајници ќе биде по пат на концесии, за што пројавија големо интересирање од повеќе сериозни странски компании. Следен чекор е објавување јавен повик за претквалификации. Во текот на идната година за оние делници за кои евентуално нема да се избере концесионер, Владата предвидува да обезбеди средства за градба на нови автопатски делници што би се реализирале во следниот четиригодишен период. Средствата би биле обезбедени со рационализација на трошењата на буџетските корисници, но и со промовирање развојна буџетска политика преку зголемување на ставката за капитални инвестиции.
За остварување на овие проекти македонската влада ќе го користи искуството на Хрватска, која во изминатите години имаше континуиран буџетски дефицит, но изгради повеќе сообраќајници, кои на државата ѝ носат значителен финансиски прилив.
 
 
 
 
Седумте нови автопатни коридори
 
1. Романовце до Узем (границата со Бугарија) преку Страцин и Крива Паланка
2. Заобиколницата Скопје до Блаце (граница со Косово)
3. Гостивар до Требениште
4. Ќафасан (граница со Албанија) до Битола преку Струга, Охрид и Ресен
5. Велес (Отовица) до Меџитлија (граница со Грција) преку Прилеп и Битола
6. Велес (Отовица) до Обел (граница со Бугарија) преку Штип и Делчево
7. Штип до Миладиновци преку Свети Николе

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=181&ArticleID=7000


Cheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 13-Sep-2008 at 00:30


Во врска со делниците за под концесија, (засега) нека ги прешкртаат 6 и вториот дел од 4 и се ќе биде во ред...


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:47
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 13-Sep-2008 at 02:46
Малку подетално да го проанализираме планот за давање на автопатски делници под концесија.

Еве како би изгледала Македонија, доколку по некое чудо планот се оствари:



Од самата мапа, веднаш се гледа дека има доста недоследности...

Единствено објаснување кое можам да го претпоставам за форсирањето на Охрид-Битола и Велес-БГ е автопатски да се пополнат сите алки на т.н. централен коридор исток-запад (АЛ-Битола-Велес-Штип-БГ). Поради периферната поставеност на коридорот 8, можеби идејата е поцентралните делови на Македонија да добијат своја автопатска врска на правец исток-запад.

Но дури и да е така, се поставуваат неколку важни прашања:

1. Интензитетот на сообраќајот генерално ни е толку мал, што сме на „тенок мраз“ дури и за делници од коридорот 8 (кој има поголем проток на сообраќај и многу поголемо меѓународно стратешко значење), а камо ли да го удвојуваме и да ствараме алтернативи и „конкуренција“... Истото тоа во голема мерка важи и за Штип-Миладиновци во однос на Штип-Отовица. Се плашам дека ова ќе се одрази во тоа какви понуди ќе добиеме...

2. Зошто упорно Струмичкиот регион (а во пакет со него и Радовиш) се лишува од можности за развој??? Веќе почнува да смрди на политичка мотивација!
На толку автопати кои толку лесно ги цртаат, можеа да зацртаат еден и накај Струмица, град и регион кој заедно со Скопје и Полог најбргу се развива и заслужува поголеми инфраструктурни проекти.

3. Зошто се форсираат автопати далеку повеќе од нашите капацитети и потреби, а железницата никој не ја есапи? Што ќе ни се на пример две автопатски врски со Бугарија, а немаме ниту една железничка...
Веле Самак во едно неодамна постирано интервју на форумов ги нагласуваше автопатите како предуслов за привлекување на странски инвестиции. Исто така се пофали дека работат на носење инвеститор кој би отворил фабрика за автомобили во Македонија, како круна на инвестициите. Не знам како г-дин Самак земислува да се транспортираат тие автомобили... Зарем со шлепери? Се добива впечаток на оптимистичко но плитко дилетантско планирање. Очигледно дека (дури и да се реални очекувањата на владата за концесиите) странските инвеститори многу повеќе би преферирале пристојни железнички врски, отколку презаситеност со автопати...


Но еве спремен сум дури и да навивам за ваков (пре)оптимистички проект, само барем нека ја „урамнотежат“ мапата и нека предвидат поврзување Штип-Радовиш-Струмица. Ако е преоптимистички, барем нека биде преоптимистички за сите подеднакво!


Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 02:51
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 13-Sep-2008 at 03:02
1. Кога ја гледам мапата, уште во првата милисекунда ми светнува потребата да се казни некој што не гласал за актуелната гарнитура. Политичката мотивација лебди во воздух, ја има секаде околу нас! Па зарем оваа влада е влада само на тие што гласале за нејзе?! Срамота!

2. Форсирање на Штип со автопат до Скопје и со аеродром е дел од надворешната политика и моменталната ситуација околу Криволак како НАТО база. Овде повеќе не сакам да навлегувам. Јас сум против, но нашата влада нешто надвор договорила и сега тоа е, што е! Само незнам зашто не се зема во предвид Црвени Брегови како алтернатива на Криволак, па да има аеродром во каде што треба да има, и да има автопат каде што треба да има. Ама изгледа пак е последица од домино ефектот на темата обработена во 1.

3. Кловер не би се сложил со тебе кога автопатот и железницата ги ставаш одма на кантар. Автопатите се приватни, а железницата државна. Можеби би требало и пругата со БГ да се даде под концесија,а можеби е подобро да биде и под државна капа......Шознам тука не навлагам, само зборот ми е да не ги ставаме на кантар. Свесен сум за потребата од пругата, но малце со твојата реченица ме асоцираше на оној старскиот муабет "Владата да направи фабрики, младите кај да се вработат!!!".


Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:14
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 13-Sep-2008 at 03:22
Црвени Брегови и Криволак изгледа на истото се мисли а?! Roll%20eyesBig%20smileCrazy

Нема везе сепак и без таа реченица смислата се задржува.


Edited by lslcrew - 13-Sep-2008 at 03:23
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 13-Sep-2008 at 03:27


2. Ова со форсирањето на Штип ради НАТО е само лабава теорија. Но дури и да е така, Криволак е многу поблиску до М-1 него до Штип, а кога од Штип би се одело накај Криволак, пак би требало да се пушти делница во правец на Радовиш и Струмица.

3. Абе држи ова што го викаш дека не треба да се ставаат на ист кантар, ама јас зборев у смисол дека во планирањето железницата се запоставува, а се оди кон (барем планирано) презаситување со автопати. Значи зборам конкретно за неурамнотежено планирање и лошо рангирање на приоритети. Тоа нема врска со муабетот муабетот "Владата да направи фабрики, младите кај да се вработат"

Edited by Cloverstack - 13-Sep-2008 at 03:28
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 13-Sep-2008 at 03:37
3."Владата....фабрики....младите" ме асоцира на муабет од областа на политика и акономија, а што нема везе.

А за пругава очигледно државава нема пари да ја гради, а автопатите си се градат пошто обврска на државата е само тендерите да ги распише, тука нема трошење пари. Ја очекувам првиот момент кој ќе биде погоден за изградба на пруга со БГ дека ќе се искорсти. Уверен сум од темпото на владата дека пругата не е баталена. Знам дека сакаат да исфорсираат инфраструктура така да не стравувам ни малку.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 13-Sep-2008 at 03:45
Originally posted by lslcrew

3."Владата....фабрики....младите" ме асоцира на муабет од областа на политика и акономија, а што нема везе.
Не те разбирам... Ти кажав дека не ми беше поентата тоа...


А за пругава очигледно државава нема пари да ја гради, а автопатите си се градат пошто обврска на државата е само тендерите да ги распише, тука нема трошење пари.
Епа не знам како имаме пари за разни глупости, а за најголемите приоритети немаме... Ама пак нагласувам, јас зборев за планирањето и форсирањето, не за трошоците. Не сме посветени на изградба на нови пруги ниту под концесија ниту под разно... А мислам дека железничко поврзување долж коридор 8 ни е далеку побитно од најголем дел од овие автопати.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 13-Sep-2008 at 03:52
3. Нема везе батали!!


Абе кловер не се разбираме! (како по обичај) Свесен сум дека пругата со Бугарија е еден од најприоритетните проекти на Македонија. Ама што да праиме кога толку пари немаме. За автопатите ќе дојде некој кешлија ќе го направи и готово. За пругата пари немаме!!! Ако нема ништо по весници и по нет, не значи дека не се планира!!! Сигурен сум дека некој во министерство и овој проект го турка!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 13-Sep-2008 at 04:46
Абе лсл, ако веќе така доаѓаат кешлии, зошто не дојде (или не се потрудиме да дојде) некој за пругата???
Зарем не приметуваш дека нема баланс во желбата за многу автопатишта и таа клучна пруга (не само према Бугарија, туку и према Албанија). Дај боже некој (ама сериозно) да го турка проектот како што викаш, а јавноста воопшто да не е информирана (мада и тоа е лош пристап). Ама пак останува фактот дека таа пруга треба да ни е приоритет во однос на 80%, ако не и сите овие автопати... Со автопативе се затрчуваме ко прле пред магаре.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 13-Sep-2008 at 09:57
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески од Дневник

* Имаше голем интерес на повикот за концесионирање на десетина патни делници во земјава. Како ќе ги заштитите македонските граѓани да не бидат „одрани“ од скапите патарини од странските концесионери?

- Согледувајќи ја потребата од подобрување на македонската патна мрежа, ние почнавме неколку проекти за рехабилитација и доизградба на македонските патишта. Проектот за развој и имплементација на автопати со наплата на патарина преку давање концесија, всушност е имплементирање на препораките што Владата ги доби од консултантската куќа „Луј Берже“, која беше ангажирана со цел да направи сеопфатна анализа и да го предложи најдобриот модел преку кој Македонија ќе добие современи автопати според сите светски стандарди. Министерството за транспорт и врски, во соработка со Фондот за магистрални и регионални патишта ја почна оваа постапка преку објавување меѓународен јавен повик за доставување прелиминарни писма со намери за учество во тендерот за концесија на патиштата на кој се огласија вкупно 48 компании, финансиски институции и конзорциуми од повеќе европски земји, како и од Северна Америка, Индија, Кина и од Турција. Меѓу нив се фирми како австриските „Штрабаг“ и „Рајфаизен инвествентс“, хрватска „Ингра“, грчка „Терна“, американската „Бехтел“ и други кои веќе имаат земено патишта под концесија во земјите од регионот.Во процесот следна фаза е претквалификација на сите што се пријавиле на првичниот повик за пројавување интерес. Оваа фаза ќе заврши во овој месец, а компаниите што успешно ќе ја поминат претквалификацијата ќе учествуваат на тендерот за концесии на автопати со наплата на патарина. Проектите опфаќаат вкупно 560 километри патишта, поделени во седум одделни делници.

Државата секако дека ги штити интересите на граѓаните и оттука по изборот на најповолен понудувач, во самиот договор за концесија ќе биде определена рамката во која идните концесионери ќе може да ја наплаќаат патарината по завршувањето на предвидените инвестиции.


http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=EDFC10E50231564A92308E46B17E9ACF
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 13-Sep-2008 at 12:08
Originally posted by Cloverstack


Но еве спремен сум дури и да навивам за ваков (пре)оптимистички проект, само барем нека ја „урамнотежат“ мапата и нека предвидат поврзување Штип-Радовиш-Струмица. Ако е преоптимистички, барем нека биде преоптимистички за сите подеднакво!


Па во секој случај немаме причина да не навиваме за планов. Се иде на концесии, не постои можност да врземе државни пари во некоја глупост како во некои други случаи. Доколку не постои исплатливост концесионери на одредени делници едноставно нема да се најдат.

Е сега проблем ќе има ако како по примерот со аеродромите са направат пакети на поволна и неповолна делница и целава работа доживее фијаско.

@lsl

сигурно можеме како држава да обезбедиме пари за таа проклета пруга до Бугарија. Јас мислам дека повеќе си имаме увртено во глава дека треба да се огребеме од ЕУ и од разноразни фондови бидејќи е европски коридор отколку било што друго. Слична приказна како раскрсницата на момин поток која е во толку лоша состојба зошто градот се прави луд цела деценија бидејќи НАТО ја деформирал со тешките возила па НАТО требал и да ја реконструира Crazy. На крај самите пак си го плаќаме цехот. Глупав пример но мислам дека ја карикира целата работа.

Е сега не викам дека не треба да се бориме за финансирање од алтернативни извори каде што може но кога се работи за вака битен проект за нас кој се влечка 15на години мислам дека не треба вака со глава во песок. Барем не за сегментот кон Бугарија.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 14-Sep-2008 at 02:12
Малце не ми е јасно со планираниот автопат Романовце-БГ. Новиот автопат треба да почнува од романовце, а тоа е пред Куманово. А стариот (моменталниот) почнува од после Куманово. А како што знам трасата треба да биде истата. Значи сега каде новиот автопат ќе се надоврзе на старата траса?!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 24-Oct-2008 at 01:24
Странските градежни претпријатија покажаа голем интерес за изградба на македонските патишта со наплата на патарина
10/09/2008
Maкедонија нуди концесии за изградба на неколку делови од патишта со наплата, главно кон соседните земји.
Од Зоран Николовски за Southeast European Times во Скопје – 10/09/08

Градежни претпријатија сакаат да изградат 560 километри од патиштата во Македонија. [Архива]

Четириесет и осум претпријатија и конзорциуми покажаа интерес за предквалификацискиот тендер за добивање концесии за неколку патишта со наплата во Македонија. Министерството за транспорт и врски вели дека претпријатија од Европа, Кина, Индија и Северна Америка поднесле писма со намери до крајниот рок на 15-ти август.

Министерството ќе го објави тендерот за проектирање, изградба и финансирање на патиштата со наплата, кои ќе ја подобрат поврзаноста главно со соседните земји. Се работи за следниве патишта, со вкупна должина од 550 километри: од Романовце до Деве Баир кон Бугарија (70 километри), од заобиколницата кај Скопје до граничниот премин Блаце кон Косово (13 километри), од Гостивар до Охридскиот меѓународен аеродром (93 километри), од Битола до границата со Албанија (8 километри), од Меџитлија на границата со Грција до Велес (130 километри), од Велес до границата со Бугарија (120 километри) и од Штип до Миладиновци, надвор од Скопје (49 километри).

Министерството планира да избере кога патиштата ќе бидат ставени под управа на концесионерите во втората фаза од тендерската процедура. Концесионерите ќе имаат и краен рок до кога ќе можат да ги завршат инвестициите.

Министерството вели дека потенцијалните инвеститори треба да направат главен проект со анализа на влијанијата врз животната средина и финансиска конструкција на проектите. Успешните понудувачи за добивање концесија ќе мора да ги одржуваат своите соодветни делници од патиштата.

Целта на владата, според министерството, е подобрување на инфраструктурата за сувоземниот транспорт, како дел од нејзиното приближување кон членството во ЕУ.

Експертите го поздравуваат тендерот како навремен потег и шанса да се развие транспортната мрежа и да се внесе корисно секударно влијание врз економијата. Бавниот транспорт на стоката до европските пазари на постојните патишта во Македонија досега ги обесхрабруваше странските директни инвестиции. Проектот, исто така, ќе ја зголеми атрактивноста и вредноста на крајпатниот недвижен имот.

Експертите, исто така, велат дека Скопје може да го поттикне развојот на секундарната инфраструктура како што се мотелите, паркинзите, бензиските пумпи, пристапните патишта до историските места итн., по овие патишта.

Сепак, сé уште постои загриженост во врска со целокупната остварливост на проектот, која ја изрази и поранешниот министер за транспорт и врски, Љупчо Балковски. Тој рече дека концесиите ќе бидат попрофитливи и поатрактивни ако Македонија ја синхронизира изградбата на автопатите со Бугарија и Албанија, своите соседи на коридорот исток-запад.

Во спротивно, недостатокот на сообраќај може да ги принуди странските инвеститори да работат со патиштата и да наплаќаат патарина со децении за да си ги повратат инвестициите. Концесионерите кои ќе бидат под голем притисок можат да наплаќаат повисоки патарини во покус период, што ќе им падне тешко на возачите на моторни возила во земја каде што годишниот бруто национален приход по глава на жител беше само 5.760 евра во 2007 година. „Државата мора да мисли на алтернативни патишта за бизнисмените и поединците кои не сакаат или не можат да плаќаат за користењето на автопатите“, рече Балковски.

Оваа содржина е овластена за SETimes.com


преземено од: http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2008/09/10/feature-02

Edited by гитардемон - 24-Oct-2008 at 09:34
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 24-Oct-2008 at 15:12


Во контекст на ова уште една слична вест

Австриската “Алпине” сака да ги гради патиштата во Македонија

Австриската градежна комапнија “Алпине” минатата недела отвори претставништво во Македонија. Новата фима е подружница на “Алпине Бау Гмбх” од Салзбург, Австрија. Со неа ќе управуваат еден Македонец, Гоце Букилица-Јордановски и Словенецот Роман Мацун. Како основна дејност на новата фирма на “Алпине” е наведено изградба на автопатишта, аеродромски писти и спортски терени. Неофицијално, “Алпине” е меѓу компаниите кои се пријавени на тенедерот за изградба на регионалните патишта во Македонија со земање под концесија. Познавачите на градежниот бизнис велат дека австриската “Алпине” е многу заинтересирана да го добие овој бизнис.
Инаку, “Алпине” моментално е во проблематична и затегната ситуација со Владата во Србија заради контроверзната концесија за изградба на трасата Хоргош-Пожега, на кој “Алпине” беше избрана за концесионер. Но, заради доцнењето во почетокот на градежните работи, српските власти сакаат да ја раскинат концесијата, за што Австријците бараат голема отштета.
Ова е факт, кој не смее да биде игнориран кога ќе се одлучува кој ќе ги добие македонските патишта под концесија.
Да се надеваме дека ако “Алпине” сепак стане концесионер, ќе се покаже подобро отколку во Србија.



http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=12488
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 24-Oct-2008 at 15:36
регионалните патишта во Македонија со земање под концесија
Повторно новинарските глупости. Не гледаат новинарите разлика меѓу регионален и магистрален (или автопат). Све е исто, пат за нив! Bash
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 01-Nov-2008 at 20:17
Дел од предложениве траси се сосема неатрактивни за било какви инвеститори и се кладам дека никоја фирма нема да застане сериозно за нив:
1) Штип-Кочани-Делчево-БГ.
2)Битола-Охрид-АЛ
Патните правци ниту влегуваат во некоиод европските транспортни коридори, ниту поврзуваат големи административни и индустриски центри ниту поминуваат низ богати и густо-населени општини.
Македонија треба да се сконцентрира на Коридорите 8 и 10, потоа на автопатот Скопје-Приштина. Друга важна магистрала која спојува неколку големи и важни градови би била Штип-Велес-Прилеп-Битола. Владата мислам дека грешно ги раздели пакетите и со тоа ги направи неатрактивни за инвестирање. Не е целта да се има автопат до секое мало градче, туку да се поврзат големите градови со престолнината и со соседните држави. До другите региони сосема е доволно да се има убав, нов, обичен пат.
Иначе вашето мислење за атрактивноста и густината на сообраќајот на овие делници какво е?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 01-Nov-2008 at 20:25
Да тачно изборот на тие две делници до некаде е правилен. Но со Приштина не можам да се сложам. Косово е џеб, па единствена врска е со Македонија, а со самото тоа Косово делумно е зависно и инфраструктурно и економски, а и голем број македонски граќани се во тесни роднински врски со косово па така да оваа делница може да биде дури и многу поискористена од некои делници од коридорите. Оваа делница треба да биде една о оние кои први би се изградиле но не се слагам со тоа да биде под концесија. За оваа делница сметам дека треба државата директно да ја финансира пошто ионака не е е нешто многу долга.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36
Да, никаква концесија за 15 км. Тоа е срамота да не може сами да го изградиме. Иначе со потоа не мислев по ред на реализација туку само набројував. Се согласувам дека Скопје- Приштина е атрактивна особено за камионскиот сообраќај. Македонија најмногу извезува на Косово, особено нафта од ОКТА но и ред други работи. Но вредноста на овој правец ќе се смали кога ќе се пушти автопатот Драч-Тирана-Приштина кој е веке во напредната фаза на изградба.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.