Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 23456 69> |
Author | |||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #61 Posted: 18-Apr-2009 at 12:08 | ||||||||||||||
Не верувам. Schenker скоро се ребрендираше во DB Schenker. Но колку што знам во Македонија се бави единствено со шпедиција. Еднашка беше споменат во контекст на приватизација на МЖ Транспорт но ништо повеќе од тоа. |
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #62 Posted: 18-Apr-2009 at 12:19 | ||||||||||||||
Ја би сакал да верувам
|
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #63 Posted: 26-Apr-2009 at 08:38 | ||||||||||||||
Владимир да не случајно имаш некои познавања од сигнализиацијата што се користи во железници. Колку што сум приметил кај нас некако по стари мтедо работат и сеуште по станиците ги има едни стари зелени кутии со милијарда сијалички на нив и отцртани перони. Да не имаш некои матерјали од светските трендови или па од нашиве станици?!
И дали знаеш нешто повеќе како се употребувал тој т.н. жетон (token) кога се работи за единечна пруга како кај нас?! Edited by lslcrew - 26-Apr-2009 at 08:44 |
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #64 Posted: 26-Apr-2009 at 11:51 | ||||||||||||||
Кај нас се употребува електронски систем APB (аутоматски блок на пруга) кој уопште не е стар систем, него немаме шминка, естетика и дизајн па затоа си ги приметил оние стари пултови со прекидачи и сиалички. Има и уште некој други склопови но ... за APB карактерисики - Помеѓу станично растојание поделено на просторни делови кои граничат со сигнали - Самиот воз автоматски ги активира сигналите - Сигурност е на високо ниво - Поголема пропусна моќ Еве пробав да нацртам една шема како он работи А еве нешто и од свет на железничка контрола, а за ваква убавина треба ПАРИиии...
Token - железничка сигнализација кај нас нема можда е останата кај англосаксонцита понекаде уште. |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #65 Posted: 26-Apr-2009 at 17:12 | ||||||||||||||
Владимир баш не ја контам логикава на семафорите, а и не сваќам што улога би имале тие пултови на железничките станици и како се исповрзани со семафориве или користат само за мониторинг, а не за контрола. Очигледно чим постојат пултовите значи имаме некој децентрализиран систем на контрола, а не како овј на сликата (ваљда некој централизиран).
|
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #66 Posted: 27-Apr-2009 at 21:35 | ||||||||||||||
На кратко,
Секоја делница е поделена на повеќе просторни делови. Пример, Скопје до некое место е поделено на 3, 4, 9 дела зависи од самата траса. Кога еден воз ке пројде еден семафор зад него се пали семафорот автоматски во црвено а тој пред него во жолто, така да секој воз зазема една просторен дел која е недостапна (црвен) за другите возови, така да неможе да налета еден воз на друг. А самите пултови на станиците се за ранжирање на возовите по колосеците во истата, да пребаци некој воз од 1 на 3 колосек или ... и некој одвојувања од главниот правец. А пултовите на сликата е контрола-пратење на сите возови во еден дел од земјата или целата, но за тоа треба голема електроника и како реков пари |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #67 Posted: 02-May-2009 at 00:27 | ||||||||||||||
Со исклучок на статистичкиот податок во последната реченица, текстов единствено успеа да ми створи забуна...
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=1&EditionID=1692&ArticleID=112903 |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #68 Posted: 02-May-2009 at 00:58 | ||||||||||||||
Документ во кој можете да најдете богатство информации за нашата железница:
http://mz.com.mk/Uploads/Objava_na_mreza_za_2009.pdf |
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #69 Posted: 02-May-2009 at 12:14 | ||||||||||||||
Од целиот имешан текст ова е најголема глупост напишана на новинарот. МЖ само тие вагони со контејнери ги царини, потоа се сортираат, и се приклучува едино наша локомотива да ги одвлече до следната дестинација. |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #70 Posted: 02-May-2009 at 12:22 | ||||||||||||||
Има јак дел кој вели дека ја избегнуваат Македонија бидејќи имаме добра царина и не дозволуваме шверц (се фалат цариниците), па затоа сега оди транспортот преку Бугарија, ама не се грижете ќе дојдат пак преку Македонија, ќе се погрижиме (цариниците) за тоа. Авторот изгледа не знае ништо за интерпункција, ништо не го разбрав, многу е контрадикторен.
|
|||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #71 Posted: 02-May-2009 at 12:24 | ||||||||||||||
Ма човеков е „сакам кажам, незнам речам“
|
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #72 Posted: 02-May-2009 at 16:17 | ||||||||||||||
ДА ЧИТАМЕ МАЛКУ МЕЃУ РЕДОВИ ШТО САКАШЕ ДА КАЖЕ ПИСАТЕЛОТ !!! Коридорот 10 е најповолната траса за поврзување на Германија со Грција. Елем нашите цариници терале мак на конец па транспортот бегал преку Бугарија. Ова не држи вода, па затоа целата статија е конфузна. Се работи за нешто многу по деликатно. Имено Македонија е под притисок од Грција. Во тоа и помагаат и Бугарија и Србија, секоја од свој интерес. Арно ама цехот е многу голем, па ЕУ тешко да ќе ги издржи игрите на Грција. И КОНТЕЈНЕРСКИТЕ ТРАНСПОРТИ НОРМАЛНО ПАК СИ СЕ ВРАЌААТ НА СТАР КОЛОСЕК !!! |
|||||||||||||||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #73 Posted: 04-May-2009 at 10:30 | ||||||||||||||
Кој вели дека македонската железница ни е за никаде
|
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #74 Posted: 04-May-2009 at 16:19 | ||||||||||||||
|
|||||||||||||||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #75 Posted: 04-May-2009 at 18:04 | ||||||||||||||
Токму написот во денешниот весник внесува уште поголема конфузија за состојбата во Македонски железници.
Не навлегувам во анализа на податоците, но некои работи ме збунуваат. Имено ме радува ако нашите соседи ги возат товарните возови со бзина од 120 км/час, ама не е така. До кога со јалови новинарски анализи ќе градиме ставови. Ме чуди што директорот на агенцијата за железници Никола Димитров така лаконски ги решава проблемите во железничкиот транспорт. Но не ме чуди што излезот се бара во конкуренција, само незнам кој ќе биде конкурентниот транспортер на МЖ Транспорт. Мојот став е дека само со вложување во железничката инфраструктура може да се створат услови за конкуренција во железничкиот транспорт. За жал таквите вложувања сега се минимални, па кој ќе се стрча да биде втор или трет железнички транспортер на пругите на МЖ Инфраструктура само ќе ниже катастрофални загуби. |
|||||||||||||||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #76 Posted: 04-May-2009 at 21:03 | ||||||||||||||
Прилог: Една побрза делница во Србија за патничи сообраќај, товарниот е далеку поспор поради тежината Можете сами да ја процените точноста на информациите (А за Македонија ги има брзините на овој форум) |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #77 Posted: 06-May-2009 at 13:07 | ||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #78 Posted: 06-May-2009 at 14:00 | ||||||||||||||
Прво напиши текст, па потоа отиди да ја прашаме и другата страната. !!!
Тоа е нашето истражувачко новинарство со макотрпно прибирање на податоци од ракав |
|||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #79 Posted: 06-May-2009 at 17:35 | ||||||||||||||
Ова вистина ли е? Дали е можно дека конечно го дочекавме тој ден??? |
|||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #80 Posted: 06-May-2009 at 17:35 | ||||||||||||||
Владимир ај те молам ако може пасус по пасус да ни појасниш што е тачно што не пошто вака сега сум збунет после секој новинарски текст. Највеќе ме интересира она што се спомнува за пругата према Бугарија што наводно ќе се заокружело за една недела што воопшто не ми се верува?! |
|||||||||||||||
Post Reply | Page <1 23456 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |