build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 04-Jun-2011 at 07:23
Originally posted by juventino

Значи оваа локомотива нема да работи она да ги влече вагоните него ке биде буткана од друга локомотива!

Сега за потребите за снимање на филмот ќе биде буткана од една дизелка, а подоцна бидејќи за нејзиното срце се потребни стручњаци и финансии ќе биде втора фаза.
Originally posted by Cloverstack

МЖ 01-046 всушност е германскиот модел BR 01 нели?А МЖ 33-090 исто германска ли е? И која ознака ја носел тој модел во земјата на производство?

МЖ 01-046 е германска локомотива наменски проектирана во Schwartzkopf - Berlin но заради специфичните потреби на тогашната држава поради нискокалоричениот јаглен од Сињ е толку модифицирана што нема пандан во германските локомотиви. Овакви локомотиви се испорачани 126 од тоа во ЖТП Скопје имало 28 локомотиви.

МЖ 33-090 е исто така германска локомотива произведена во фабриката Jung која во германија ја носи ознаката (DRB) BR 52. Во ЖТО Скопје 1955 имало 17 овакви локомотиви.
Originally posted by zabegan

новата боја значи дека локомотивата е завршена, што се однесува до нејзината механичка реконструкција? 

Има уште доста делови, обично виталните се бојат во црвено и уште по нешто така да како напоменав ова е само прва фаза со која бар ја заштитивме од понатамошно пропагање, следи уште многу напор да ја видиме во функција.

Но најважно што е почнато и што имаше сенс за сето ова да се зачува тој дел од нашата историја, а подоцнна се надевам и ќе стане голема туристичка атракција за која веќе имам прашања за тајминг од огромен број на туристи и агенции буквално од цел свет.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 758
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 04-Jun-2011 at 10:29
Vladimir, sekoja cest za informaciite i fotografiite za starive lepotici!
Prekrasno e da se vidi 33-kata vaka cista, svezo ofarbana!
 
Se nadevam deka od sega pa natamo ce vodime povece griza za vakvite retki eksponati
a ne da gi ostavame na milost i nemilost na vremeto!
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 04-Jun-2011 at 18:17
а има една работа што ме копка што се однесува до туризмот
иако ваквите возови се атракција сами по себе, мора да имаат свои дестиниции за крстарење, а нашите туристички дестинации не се поврзани со железница
се надевам дека возов ќе придонесе за развивање на одредени региони каде поминуваат нашите пруги
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 04-Jun-2011 at 18:37
Може да се рече дека 90% од најатрактивните ископини - градови, тврдини се на самата пруга.
Но секаде во свет се врзува со некој друг соодветен превоз за одредени дестинации.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 04-Jun-2011 at 18:47
Originally posted by Vladimir P

Може да се рече дека 90% од најатрактивните ископини - градови, тврдини се на самата пруга.
Но секаде во свет се врзува со некој друг соодветен превоз за одредени дестинации.
е ова е веќе друго, кога спомнав крстарење помислив на градови, а не на историски туристички локалитети
дури уште поубава е таквата варијанта Cheers
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 06-Jun-2011 at 19:42
Хм, пресметувајќи го успонот на пругата Велес-Прилеп мислам дека туристичкиот воз откога би се завршил со комплетна модернизација не би можел да го ускачи овој успон или се лажамQuestion?

Вардарски рид близу Гевгелија, Скупи, Таор, Стоби близу Велес би биле најадекватните дестинации за туристичкиот воз, барем според мене.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 06-Jun-2011 at 21:34

Не забравај дека, пред да бидат дизел и електро локомотивите низ Македонија татнеле парни локомотиви уште од 1873 година.

Од поголемите ја забрави Хераклеја која е на 500-тина метри од станицата иако има уште неколку помали.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 26-Jul-2011 at 22:21
МЖ 33-090 ја доби втората боја, следи завршната и оазнаките.










Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 26-Jul-2011 at 22:52
браво за сликите,само јас би ставил повеќе црвена боја на и околу тркалата
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 26-Jul-2011 at 22:54
Прекрасно е излезена локомотивата. Владимир, да не си ти никој немаше да знае дека ваков проект се одвива во земјава. Знаеш ли кој е крајниот датум кога треба да се финишираат вагоните и самата локомотива?

Ако добро се сеќавам, филмот на режисерот Попов ќе се снима на пругата Бакарно Гумно - Сопотница, но колку што знам оваа пруга моментално е затворена. Дали навистина ќе се снима на оваа делница овој филм и дали е предвидена реконструкција на оваа делница пред почетокот на снимањето?
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 27-Jul-2011 at 02:22
Дали оваа локомотива може да се движи т.е дали е реконструиран моторот и другите потребни делови што се потребни за движење??
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 758
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 27-Jul-2011 at 08:28
Rabotnite funkcii na lokomotivata ne se osposobeni.
Planovi ima medjutoa vo momentov nedostasuvaat finansii.
 
 
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 27-Jul-2011 at 13:59
Originally posted by BOJAN

Ако добро се сеќавам, филмот на режисерот Попов ќе се снима на пругата Бакарно Гумно - Сопотница, но колку што знам оваа пруга моментално е затворена. Дали навистина ќе се снима на оваа делница овој филм и дали е предвидена реконструкција на оваа делница пред почетокот на снимањето?

Веќе неколку месеци се работи на оваа делница...чистење на пругата од густата вегетација,менување на прагови и некои други работи кои се потребни...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 27-Jul-2011 at 15:59
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Ако добро се сеќавам, филмот на режисерот Попов ќе се снима на пругата Бакарно Гумно - Сопотница, но колку што знам оваа пруга моментално е затворена. Дали навистина ќе се снима на оваа делница овој филм и дали е предвидена реконструкција на оваа делница пред почетокот на снимањето?

Веќе неколку месеци се работи на оваа делница...чистење на пругата од густата вегетација,менување на прагови и некои други работи кои се потребни...



Zookisk, дај ни повеќе информации на оваа тема. Се планира ли повторно пуштање во употреба на оваа делница, можеби патнички воѕ до Демир Хисар или обновата исклучиво е за потребите на филмот?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 27-Jul-2011 at 18:33
Од муабетите што ги слушав разбрав дека таканаречената реконструкција на оваа делница е исклучиво за потребите на филмот...Незнам колку знаете но пред 20-тина и повеќе години на релација Скопје-Битола сообраќаше патнички воз со две споени гарнитури серија 712 (шпанци) и во Бакарно Гумно се откачуваа и едната гарнитура продолжуваше за Битола а другата гарнитура за Сопотница....Вечерта негде околу 19 часот двата воза повторно се среќаваа во Бакарно Гумно,се спојуваа и како еден воз се враќаа за Скопје...

Edited by zookisk - 27-Jul-2011 at 18:34
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 27-Jul-2011 at 20:49
Originally posted by gjoko

браво за сликите,само јас би ставил повеќе црвена боја на и околу тркалата

gjoko, незнам, но мое мисленње беше да биде што по елегантна со нејзините основните обележја, а со доаѓањето во Скопје ќе следи и понатамошна работа врз нејзе (ознаки, плочици, уоквирување, месинг и ...)

Originally posted by BOJAN

... Ако добро се сеќавам, филмот на режисерот Попов ќе се снима на пругата Бакарно Гумно - Сопотница, но колку што знам оваа пруга моментално е затворена. Дали навистина ќе се снима на оваа делница овој филм и дали е предвидена реконструкција на оваа делница пред почетокот на снимањето?

Точно Бојане, таја делница е избрана за снимање на филмот поради нејзината затвореност така да нема застој во нормалниот транспорт на активните пруги, се разбира и прекрасните терени и природа во тој дел на Македонија. На другото веќе го доби одговорот од zookisk

Originally posted by BullDoG

Дали оваа локомотива може да се движи т.е дали е реконструиран моторот и другите потребни делови што се потребни за движење??

Originally posted by mon


Rabotnite funkcii na lokomotivata ne se osposobeni.
Planovi ima medjutoa vo momentov nedostasuvaat finansii

Еве го одговорот од mon, со кој имав задоволство да се упознаам и да заедно отидеме до Велес со неицрпен разговор до таму и назат и да ја види локомотивата до која фаза е стигната.
Иначе се бркаат надворешни фондови за целосна нејзина поправка, па се надевам дека еден ден ќе ја видиме во нејзиниот полн сјај.

Но важо е да се напомене дека е сочувавме од нејзино понатамошно пропаѓање

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 28-Jul-2011 at 00:24
мислам дека ФАКОМ на Минчо може да го изработи котелот,тие имаат и материјали од нивно производство, и луѓе и опрема,само некако да се најде контакт со него
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 28-Jul-2011 at 00:27
Originally posted by gjoko

мислам дека ФАКОМ на Минчо може да го изработи котелот,тие имаат и материјали од нивно производство, и луѓе и опрема,само некако да се најде контакт со него

На 100 метри од Факом има и железничка станица така да нема да биде проблем да дојде локомотивава...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 28-Jul-2011 at 00:31
уште Минчо да отвори срце,се ќе биде ОК
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 28-Jul-2011 at 13:46
Мислам дека овлаш го предложивте овој предлог за изработка на котел во домашна фабрика.

Да се изработи не е баш така едноставно а најповеќе поради немање никаква техничка документација, за која ако би почнале да ја правиме сигурно неколку пати повеќе би коштал целиот тој несигурен проект.

Иначе многу потехнолошки земји од нас својте котли ги прават само во неколку специализирани фабрики (германски) а алтернативата што ја имавме беше Шиновоз кој пропадна така да и сите парни локомотиви кој доскоро работеа во Србија останава да трулат во Лапово.

Само како пример како изгледа еден котел






Edited by Vladimir P - 28-Jul-2011 at 13:47
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.