Коридор 10 |
Post Reply | Page <1 23456 9> |
Author | |
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #61 Posted: 10-Jul-2012 at 00:09 |
За жал сега немам многу време за подетална анализа и оценка на проектов, но две работи треба да се јасни:
ИПА фондовите се ЕУ фондови кои се неповратни (не треба да враќаме ништо). ЕБРД пак има најдобри каматни стапки за големи инфраструктурни кредити. Стручната јавност се огласи и кажа дека овие средства се крајно недоволни за целосен ремонт на пругата, однсно за апгрејд. Станува збор за реконструкција и делумно осовременување со мало подигнување на брзините (веројатно враќање кон проектната брзина на пругата која моментално е снижена заради неодржување, но не и подигнување на проектираната брзина на пругата). Сфатете го ова како крпење на дупки или преасфалтирање на парчиња, наместо целосно преасфалтирање на една улица (од основа до асфалт). Дали е ова правилниот потход за долгорочно решавање на проблемот, или крпење на сегашната ситуација?-моето мислење во некоја следна пригода. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #62 Posted: 10-Jul-2012 at 00:16 |
Знам дека парите од ИПА фондовите се неповратни, но самиот факт дека над 90% од оваа инвестиција ќе бидат платени со немакедонски пари, со пари кои не доаѓаат од даноци, говори повеќе од доволно дека си имаме работа со влада која не е заинтересирана за инвестирање во нова и современа железница, ај да не навлегувам во фактот дека ја затворија железницата за странски железнички транспортери. И да, во целост се согласувам со тебе, ова е крпење дупки, и самата влада го признава тоа, велат дека станува збор за реконструкција, односно за обнова, никаде не го спомнуваат изразот осовременување на железницата, и да, ова е само крпење на сегашната ситуација и не е правилниот потфат за долгорочно решавање на проблемите во железницата. Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 00:17 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #63 Posted: 10-Jul-2012 at 15:16 |
Од МИА:
Во зависност инспирацијата на градежните работници ли ? Ако им тргне и едно Ауди да не извадат ? Како треба да го сфатиме макар спомнувањето на 160 km/h особено кога ќе се земе во предвид неконкретноста и непрецизноста на иформацијата, а и минорните финансиските средства за проектот. Дали воопшто има простор да се надеаме на такви брзини на некоја од споменатите делници, или веќе и за вакви егзактни податоци може да се сервираат комплетни дезинформации? Edited by Cloverstack - 10-Jul-2012 at 15:17 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #64 Posted: 10-Jul-2012 at 15:21 |
Апсолутно НИКАКО неможе да се надеваме на ни километар повеќе од 120 на саат! Тоа е проектираната брзина на линијата (и тоа само на некои делови)! Средствата се повеќе од мизерни, инаку до сега сите земји ќе имаа експресни железници.
Не заборавај дека со овој зафат само се санира пругата, додека нема никакво ублажување на кривите или наклоните (демек максималната проектирана брзина на трасата нема да се подигнува). Да не зборуваме дека пруги помеѓу 130 и 160 се класифицираат како брзи, така што неопходно е вкрстување на различни нива со сите видови на сообраќај, што вклучува патни премини, претпазни огради за добиток, огради кои штитат од бука... но и самите железнички станици мора да имаат денивелирани коридори за премин на патниците помеѓу пероните. Не смее во никаков случај да се дозволи преминување на пруга, па да налета експрес со 160 на час кој не застанува на некоја селска станица. Демек поредното плештење на глупости без никаков допир со реалноста. Edited by Andrej_LJ - 10-Jul-2012 at 15:23 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #65 Posted: 10-Jul-2012 at 16:36 |
Македонија нема шанса никогаш да добие пруга со брзини од 160 км/час,освен делницата Гостивар -Тетово,каде и сега се равиваат добри брзини од 120-130(Томо знае подобро).Токлу мала а толку планинска земја,со градови и села на многу блиски растојанија,како и премини за замјоделски машини и селки премини(Сулари на пример)нема ама баш никаква шанса да добие брза железница.
И да се фрлат милијарди евра да се добие брза железница,секојдневни глетки ќе бидат несреќи,прегазени коли и трактори,нагли кочења и слично. доволно е за Македонија да се заменат дрвените прагови со бетонски да се заменат шините со нови,како и зајакнување на мостовите посебно на правецот Гостивар-Кичево,бидејќи овој правец во иднина ќе се користи за носење на железо и железна руда од тајмиште,како и во поблиска иднина носење на јаглен од Косово за ТЕЦ Осломеј. просечни брзини(ама стварно такви брзини) од 80-100 км на час за нас ќе значат како да патуваме со ТГВ |
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #66 Posted: 09-Nov-2012 at 22:22 |
Ајде и ова чудо да го видиме...... Почитувани,
Ве информираме дека утре (сабота, 10.11.2012 година) Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески ќе присуствува на означувањето на почеток на градежните работи за рехабилитација и модернизација на железничката пруга долж Коридорот 10 во Република Македонија.
Настанот ќе се одржи во 13.30 часот, на железничката станица во Куманово.
Покануваме новинари, сниматели и фоторепортери да присуствуваат со цел проследување на информациите до пошироката јавност.
Со почит, Министерство за транспорт и врскиhttp://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=4012 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #67 Posted: 10-Nov-2012 at 17:14 |
Почнуваат големи инвестиции во железницата
Сабота, 10 Ноември 2012 15:17 На железничката станица во Куманово денеска стартуваа градежните работи за ремонт на железничките делници Куманово - Табановце и Миравци - Смоквица од Коридорот 10. Активностите се дел од владиниот проект „За целосен ремонт на делниците долж Коридорот 10“ во должина од 54 километри за кои се обезбедени 17,6 милиони евра. Покрај Табановце-Куманово и Миравци-Смоквица наскоро треба да ревитализира и делницата Ногаевци-Неготино. - Со почетокот на големата реконструкција на железничките пруги значително ќе се подобри функцијата на железницата, ќе се зголеми безбедноста на овој транспорт и ќе се овозможи побрзо движење на возовите до 120 километри чија што просечна брзина сега е од 40 до 50 километри, изјави премиерот Никола Груевски на одбележувањето на почетокот на градежните работи за ревитализација на пругите. Ревитализацијата на пругите треба да биде завршена за една година, а ќе ги изведува германскиот конзорциум „Wiebe & Alpine“. Покрај ревитализацијата на овие делници, укажа Груевски, почнати се подготвителни активности за ремонт на пругата Битола - Кременица што моментно не се користи. Со тоа повторно ќе се стави во употреба со што ќе се подобрат можностите за транспорт и превоз помеѓу Македонија и Грција. Нејзиниот ремонт, според премиерот, е значаен и за индустриската зона „Жабени“ кај Битола, а истовремено ќе се излезе во пресрет и на барањето на бизнис-заедницата за воспоставување железничка врска помеѓу Пелагонискиот регион и северниот дел на Грција. Од Коридорот 10 предвидена е реконструкција и на железничката пруга на делниците Куманово - Дељадровце и Драчево - Велес, а ќе почнат активности и за рехабилитација и надградба и на поголемите железнички станици. http://kurir.mk/images/stories/2012/03/04/kumanovo500.jpg - Покрај инвестирање во нови и ремонт на старите пруги планираме набавка и на повеќе нови гарнитури на возови и вагони, за подобрување на безбедноста и сигнализацијата на пругите, за автоматска регулација на брзината на светлината, како и други проекти кои јасно ставаат до знаење дека работите во македонскиот железнички транспорт конечно се раздвижуваат на подобро, истакна премиерот Груевски http://kurir.mk/images/stories/2012/03/04/gruevski-janakieksi500.jpg Најдоцна до мај, најави, треба да почне и изградбата на железничката пруга кон Бугарија на делницата Куманово-Бељаковце и веќе се во тек подготовките. Премиерот укажа и оти Владата почна проект за набавка на 150 вагони и 4 локомотиви. Во тек е избор на консултант кој треба да помогне за подготовка на тендерска документација. Кон крајот на првиот или почетокот на вториот квартал следната година треба да заврши анализата и да се објави тендерот за набавка и кон крајот на 2013 да се склучи договор за набавка на локомотивите од кои поголемиот дел би пристигнале во 2014 година. Според вицепремиерот Зоран Ставрески, во услови кога никој не може да прогнозира колку ќе трае европската должничка криза Владата на Република Македонија продолжува со напорите да ја поттикне економската активност на земјата преку одржување високо ниво на капитални инвестиции. - Финансиите за проектот во износ од 17,5 милиони евра се обезбедени во услови кога економската криза налага поголема конкурентност и инвестиции во железничката инфраструктура како најекономичен начин на транспорт на стоките и затоа за Македонија е значајно да се подобри брзината на стоките, безбедноста на железницата и на Коридорот 10 и на Коридорот 8, посочи Ставрески. Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески нагласи дека почетокот на градежните активности за рехабилитација на пругите се многу значајни за инфраструктурата и се само сегмент од визијата на Владата за подбрување на состојбите во таа област. Владата реализира и голем број други активности, меѓу кои и реконструкцијата на делницата Куманово-Бељаковце од Коридорот 8 во должина од 30 километри и очекуваме крајот на месецов или почетокот на следниот да имаме и распишан јавен повик за градежна компанија која ќе работи на овој проект и во првиот квартал наредната година да склучиме договор за градежни работи, наведе Јанакиески. Веќе се изработени, додаде, и физибилити студија и идејни проекти за поврзување со Албанија делницата Кичево-Лин и на почетокот на следната година да има повик на изработка на главен проект. Градежните работи за рехабилитација на пругите од Коридорот 10 опфаќаат санација на долниот строј на пругата, подобрување на техничките карактеристики на горниот строј на пругата преку замена на трулите дрвени прагови со нови армирано бетонски како и замена на шините и положување нов толчаник. Исто така, со проектот е предвидено обнова на горниот строј на девет патни премини во ниво и истовремено ќе се врши замена на постојаните стојалиштата со нови бетонски елементи. http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/91487-Pocnuvaat-golemi-investicii-vo-zeleznicata |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #68 Posted: 10-Nov-2012 at 18:39 |
Речиси сите се фатиле со рацете за стомаците, прашувајќи се: Од каде пари за сето ова ? Што чекале досега ? Кога ќе заврши ова ? |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #69 Posted: 10-Nov-2012 at 19:22 |
Остајте тоа, не сме премногу глупави за да разбереме дека е ова една медиумска помпа. Дали забележавте дека цел владин кабинет работеше врз шини и бетонски прагови кои се поставувени НАД постоечкиот колосек. Голем скандал за мене е ова, се разбира дека треба да се направи промоција на проектот, ама не морале да биде баш бодријаров симулакрум. Многу килаво, а и некако гледам дека австријците си ангажирале од МЖ - Инфраструктура возила за реконструкцијата, така што не ми е јасно зошто самото претпријатие не го реализираше проектот, наместо да се бара градежна компанија.
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #70 Posted: 10-Nov-2012 at 19:55 |
Ако сакавме наша фирма да работи ќе мораше чусто од буџетски пари да се направи проектот а не од странски кредити, па вака тие го диктираат тендерот
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #71 Posted: 10-Nov-2012 at 19:59 |
имам гледано емисија на Дискавери за градбата на шпанската супебрза железница,и таму вака се ставаа шините на бетонските прагови,и така заедно се носеа со посебен вагон и се положуваа на `коловозот`.нормално после тоа се става чакалот.
дали е ова истото или сепак се работи за медиумска промоција,незнам |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #72 Posted: 10-Nov-2012 at 21:30 |
videte ne e problem koja firma ke go pravi vazno da mrdne od mrtva tocka makar i samo stranski firmi rabotele na proektot,problem e t,e najgolem problem e sto IZBORI SE BLIZAT... I SE E JASNO NEMA STO DA SE DISKUTIRA,pocnuvaat golemi proekti u navodnici samo pred izbori a ovie im se 4tvrti i vaka e 20 godini nanazad ja iskreno ne veruvam da ima mnogu lugje koi veruvaat vo ovie proeti,i koi veruvaat deka ke bidat zavrseni za brzo vreme.ne zboruvam samo za k8 tuku i za avtopatistata energetski objekti i t n. ima eden golem proekt koj veruvam deka ke se zavrshi dfo kraj a toa e sk 2014,ke se zavrsi sigurno i toa nadgraden i prosiren do beskraj ccc koja mizerija sme sramota da ti e maka od sopstvenata drzava toa e ......
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #73 Posted: 10-Nov-2012 at 23:21 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #74 Posted: 11-Nov-2012 at 00:12 |
Го видов тоа на фотографијата, но се надевав дека го извадиле постоечкиот колосек на местата на кои ја поставуваат новата железничка пруга и не сакав да верувам дека ја поставуваат новата пруга врз веќе постоечки колосек. Дали е тоа во ред и безбедно пред се ? Edited by Dexter26 - 11-Nov-2012 at 00:14 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #75 Posted: 11-Nov-2012 at 00:30 |
добро,еве се испостави дека тоа е направено за да се покаже(најмногу премиерот) како ќе се монтираат шините на праговите.има и видео како премиерот(како пред избори) ги заштрафува затегачите на шините со специјална машина.значи се работи за чист маркетинг за фирмата,премиерот,министрите,и целиот проект.
подобро вака него да покажуваат со раце:овде ќе биде тоа,овде ќе биде она(имагинарно нешто) еве некоја слика од Владимир,ги гледав попладнето на српски форум,ама несакав да ги ставам да не испадне дека му фрлам реклама на премиерот. |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #76 Posted: 11-Nov-2012 at 15:38 |
Sepak ova e samo oficijalno objavuvanje na pocetokot na rabotite... prugata e na dobar del smeneta i posodirana. Da, Da,
SE RABOTI!!! |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #77 Posted: 11-Nov-2012 at 15:55 |
Добро што се работи, но сеуште никој не ми одговори на прашањето: Дали е во ред и пред се, безбедно за да се поставува нова железничка пруга врз веќе постоечка и застарена железничка пруга ? |
|
tomo441
Newbiе Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply #78 Posted: 11-Nov-2012 at 17:07 |
Ako mislis deka novata pruga se postavuva vrz starata, togas gresis. Za da se postavi novata pruga potrebno e (i se pravi) : -se vadi starata pruga (sini i pragovi) -se vadi stariot tolcenik do "0" -se stava specijalna folija koja ne dozvoluva propagjanje na tolcenikot i negovo mesanje so zemjata -se stava nov tolcenik do odredena nivelacija -se postavuvaat novite pragovi i sini seto toa nakraj se posipuva so uste tolcenik, se nivelira i ucvrstuva itn. Po ova, delot od remontiranata pruga, odreden vremenski period se pusta so namalena brzina (vo zavisnost od 20-30 km/h)za da "legne" i po izvrsenata proverka, ako e se vo red se pusta so redovna brzina. |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #79 Posted: 11-Nov-2012 at 17:15 |
Благодарам за информацијата. На фотографијата во наредниот цитат изгледа како да се поставува новата железничка пруга врз старата железничка пруга, но бидејќи ти велиш дека не е така, очигледно погрешно сум разбрал.
Edited by Dexter26 - 11-Nov-2012 at 17:16 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #80 Posted: 11-Nov-2012 at 17:22 |
Декс,веќе напоменав дека вероватно ова е промотивно поставување,пред камери да се покаже како ќе се гради.се одбрало местото како за бина,ништо повеќе
|
|
Post Reply | Page <1 23456 9> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |