Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 23456 90> |
Author | |||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #61 Posted: 21-Aug-2008 at 10:55 | ||||||
Да, држи ова што го кажуваш, а особено ме плаши болдираниот дел. |
|||||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #62 Posted: 21-Aug-2008 at 10:55 | ||||||
Ова можеби важи за нормални "семејства" ама во овој случај изгледа детето ќе си добие што сака а не она што заслужува
Него мене ова ме секира, можеби човекот малце претерува но доколку е вистинито ова е страшно
Пбанкс викаш дека никој нема да сака да оди горе, можеби навечер али кога е гужва знаеме што се случува во обичните автобуси, кој ќе го регулира ова, шоферот???
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #63 Posted: 21-Aug-2008 at 11:03 | ||||||
Па повторно земи ги во предвид навиките. Секогаш најголемата гужва е напред. Во задниот дел ќе се најде чат пат мест. Луѓето имаат навика да се стационираат блиску до влезот. Ако на ова надоврзеш клаустрофобични кружни скалички (кој се возел во ваков автобус ги знае), обзирноста на нашите возачи (кои со потезите комотно може да напраат еден домино ефект по скалите и да осакатат 4-5 луѓе)..................... Не е така едноставно. Инаку во ваквите автобуси шоферите го контролираат горниот кат со систем на огледала (шоферот погледнува над него и го гледа целиот кат). Е сега во нормални земји и да се случува нешто веројатно со довикнување на шоферот фрката би се расчистила..... Кај нас....... Само по себе таквиот концепт не ми се свиѓа безбедносно. Шоферот да гледа нагоре на секои 30на секунди додека вози? |
|||||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #64 Posted: 21-Aug-2008 at 11:13 | ||||||
Па поентата ми беше дека за тие што стојат во гужвата изборот ќе биде или сардина доле, или малце повеќе место на скалите или горе......верувам одговорот ти е познат.
|
|||||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #65 Posted: 21-Aug-2008 at 11:21 | ||||||
Не сум знаел, мислев дека се целосно оделени и со камери итн.....
|
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #66 Posted: 21-Aug-2008 at 11:24 | ||||||
Хмм... можеби си во право може ова беше лондонски филм... нели и они се малку оптеретени со таа традиција иако кај нив и камерите станаа прилично традиционални |
|||||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #67 Posted: 21-Aug-2008 at 11:52 | ||||||
На ссц најдов неколку фотки од новите даблдекери на Дубај Ваљда сите идни автобуси ќе имаат вакви рампи
И на крај горе
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #68 Posted: 21-Aug-2008 at 14:10 | ||||||
Истажував малку по интернет и се потврди фактот дека на горната платформа на двоспратните автобуси не е дозволено стоење (претпоставувам ради проблемот што го имаат со стабилноста).
Ова директно се одразува и на нивниот капацитет. Артикулираните автобуси кои го немаат ова ограничување, а плус имаат континуирана платформа, имаат нормален капацитет (без тискање ко сардини) од над 140 патници. Двоспратниве имале до 90. И тоа ова е оптимистички податок, зашто горната платформа кај нас ќе се користи во многу помал обем, од причините кои ги спомна пбанкс, а има и дополнителни причини зошто луѓето би ја избегнувале... Значи во суштина во Скопје двоспратните автобуси нема да донесат ниту една единствена предност, а ќе ги донесат сите свои недостатоци. Кога веќе го спомнав проблемот со стабилноста, морам да кажам дека од пребарувањето што го направив по интернет, навистина се изненадив до која мерка било изразено тоа. 3-4 идиоти на горната платформа би можеле да превртат таков автобус во кривина! Па дури и да не земаме такви екстремни сценарија (иако со ншето ниво на едуцираност и култура се можни)... Останува можноста една единствена будала да ти го лула цел автобус чисто за „забава“. Тука дополнително треба да се земе во предвид и квалитетот на нашите улици каде цели ендеци и бранови во асфалтот се нормална појава, што воопшто не оди во прилог на изразената нестабилност на двоспратните автобуси. Понатаму, артикулираните автобуси се карактеризираат со поголема брзина на движење и поголема брзина на влегување и излегување на патници (повеќе и поголеми врати), што резултира со осетлива поголема брзина во оперирањето (поголема комерцијална брзина). Континуираната платформа на артикулираните автобуси е предност и сама по себе, а не само во однос на капацитетот. И конечно уште една компликација на која наидов додека пребарував (а која до сега ни промакна во дискусијава) е напојувањето за идниот трамвај... Напојувањето во Скопје ќе биде со висечки кабли, а двоспратни автобуси би значеле дека каблите ќе треба да бидат поставени повисоко. То ќе резултира со поскапа а понефункционална изведба на напојувањето за трамвајот. Значи кажано во кратки црти, двоспратните во однос на артикулираните имаат бројни недостатоци кои се однесуваат на: - капацитетот - функционалноста - безбедноста - бараат опсежно прилагодување на инфраструктурата кон нивниот габарит - бараат дополнителна обука на возачи - други „помали“ компликации Ама постои вистинска опасност дека сепак ќе ги воведеме масовно... Без никаква потреба, само поради нечии каприц... Ме копка и нешто друго. Боцевски ете ги опишал компликациите како технички проблеми кои можеле лесно да се решат. Уште бил и категоричен (можам да го замислам ). Само што Боцевски ете не кажал кој ќе биде надлежен за „лесното“ решавање на тие технички проблеми... Дали „великодушната“ влада на пример ја превзема одговорноста да ја прилагоди инфраструктурата во градов за двоспратните автобуси??? Edited by Cloverstack - 21-Aug-2008 at 14:11 |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #69 Posted: 21-Aug-2008 at 17:06 | ||||||
Некако се успаничивме за автобусиве. Автобусите ако се покажат како неуспешни, а ќе се покажат, тогаш ќе ги бапнат на некој паркинг (пошто у гаража не ги собира) и така ќе си седат, или па ќе ги шитнат некаде за ефтина пара. Ова не е случај како со црквата кајшто ефектот е долгогодишен. За автобусиве немора до толку да се паничиме.
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #70 Posted: 21-Aug-2008 at 17:38 | ||||||
Богами, работата е дефинитивно за паничење. Немаме ние пари за вакви скапи експерименти (кои секако се знае дека лошо ќе завршат), за после тоа да заклучиме дека било утка, па да ги паркираме автобусите да скапуваат или да ги продадеме за ефтини пари како што викаш. А во меѓувреме сме морале да ја прилагодиме цела инфраструктура и сепак сме имале понефункционален градски превоз... И после толку потрошено време и пари да се вратиме на денешнава ситуација... Тоа споредување со црквата е само потсетување дека има и од лошо полошо, а никако не ги ублажува последиците што би ги чуствувале од двоспратните автобуси. |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #71 Posted: 21-Aug-2008 at 18:14 | ||||||
Муабетот ми беше дека Скопје го тресат поголеми глупости од автобусиве. Има простор за паника делумна но не толкава. Двокатните ќе се покажат како неуспешни и ќе се повлечат. Џабе ќе отидат финансии, ама школа се плаќа, а верувам дека школата ќе вроди со ефект кај надлежните.
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #72 Posted: 21-Aug-2008 at 18:50 | ||||||
Со преголема леснотија го кажуваш ова, како да е ситна работа. Џабе ќе отидат и финансии и време, а школата нема да вроди со ефект (мада за оваа работа не гледам зошто воопшто треба школа, кога однапред се е кристално јасно). А последиците нема да завршат кога евентуално би се укинале двоспратните автобуси, туку ќе бидат пошироки и подалекусежни. И кај кои надлежни очекуваш дека ќе вроди со плод таа школа??? Владата пред се не е надлежна за ова, ама кога веќе реши да си го бутне носот, колку години ќе ја чекаме за да изучи нешто што во суштина е основна школа??? Дур некој сељаци со „оргинални“ идеи ги изучат сите школи што им недостасуваат, за многу работи ќе ни биде касно. Со вакво однесување, на добар пат сме во не така далечна иднина да ни припадне титулата најзаостаната држава во Европа. Туку ај забегав, поентата ми беше дека не е работата во некаква си школа, туку во неодговорност, ароганција, инает, горделивост и нарцизоидност на неколку луѓе, кои очигледно мислат дека се генијалци, а у суштина се обични дебили што тотално се преценуваат себе си. Изгледа дека тоа е само мала неформална група, која ги измисли сите „брилијантни“ идеи што во последно време не снајдоа: двоспратни автобуси, 500 метарски облакодери, куполи насекаде, 80 тонски лавови на мостот Гоце Делчев, новиот мост до „Камени“, градба на неокласични објекти во 21 век, црква пред Лумикс... Визиите и желбите очигледно им се на ниво на мало дете... Па дајте им нека си играат SimCity побогу, поголема одговорност од тоа навистина не смее да им биде доверена... Edited by Cloverstack - 21-Aug-2008 at 18:50 |
|||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #73 Posted: 21-Aug-2008 at 20:08 | ||||||
Како што рече во подолните постови од интернет
Логична реалност, двоспратниот сигурно е поскап од обичниот за максимум +1/4, долиот постој и моторот се фактор цена, а метални профили, лим и седишта неможе да е фактор повеќе од 2-3 пати. Еве една внатресност на еден од производителите на двоспратни Класиката од двоспратните што и Скопје ги имаше И новите типови И панорамскиот од Риека и Опатија сто ги има За туристичките аутобуси би бил целосно ЗА, и ако веќе стално се повикуваме на метрополите во светот, и нашата, е таму, ама буквално секаде ги има од Сан Франциско, Чикаго до Хон Конг, и Бејџин и ... А кога сме за висината .... |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #74 Posted: 21-Aug-2008 at 20:32 | ||||||
Постирав неколку видео клипа што се однесуваат на специфичните безбедносни аспекти на овие автобуси, го имаше и овој конкретен случај. Доволна е една возачка грешка и можен е вистински масакар... А со оглед на тоа во каква очајна состојба е сообраќајната сигнализација кај нас, веројатноста за грешка расне...
Можеби грешам, но некои модели ми изгледаат повисоки од 4,5m. Нормално ова чисто од око, така да не го кажувам како факт, туку чисто како забелешка... Во секој случај, дури и неколку сантиметри над стандардните 4m ги комплицираат работите, а камо ли пола метар. Edited by Cloverstack - 21-Aug-2008 at 20:33 |
|||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #75 Posted: 21-Aug-2008 at 21:20 | ||||||
Знам дека нормално или некој стандард е 14 фити тоа му е ~ 4,28 метри, а податоците варираат од фирма до фирма.
Еве ти едни податоци за панорамски
А знаат да коштаат од USD 10,000.00 до ~400,000.00 во зависност од производителот и опремата Edited by Vladimir P - 21-Aug-2008 at 21:21 |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #76 Posted: 21-Aug-2008 at 23:51 | ||||||
Сигурно мислеше 100000, а не 10000 Ако има нови двоспратни автобуси за 10000, тогаш ги повлекувам сите забелешки, одма нека ја заменат цела флота на ЈСП со двоспратни... |
|||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #77 Posted: 22-Aug-2008 at 13:00 | ||||||
Да беше така и ја ке земев еден
Него 10.000.- е само шасија без мотор, па ти надградувај како сакаш. Иначе кај нас тоа го правеше и го прави 11 октомври фабриката, купува готови шасии за одреден тип на возила, купува мотори и надградува луска и еве аутобус. |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #78 Posted: 22-Aug-2008 at 14:43 | ||||||
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=165&ArticleID=5980 |
|||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #79 Posted: 23-Aug-2008 at 12:33 | ||||||
Јас мислам дека градот треба да ја одбие помошта. Ова не личи на ништо. Нека си купат двокатни автобуси па нека си ги возат низ влада.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8748DC1EF7B3ED49AB46DEC575C06D56 Edited by pbanks - 23-Aug-2008 at 12:34 |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #80 Posted: 23-Aug-2008 at 14:26 | ||||||
Има две логични објаснувања за однесувањето на владата: - Во суштина не сакаат да ги дадат парите кога градоначалникот не е „нивни“, па сега измислуваат проблеми за да не се заврши работата во овој мандат. Демек ете они великодушните сакаат да помогнат, ама Трифун недомаќинот се инаети - ем сака пари, ем сака да е по негово... - Владата вистински решила да не вози во двоспратни автобуси (иако тоа не е нејзина надлежност), што би значело дека во државава одлуките се носат од страна на инаетливи малоумни бараби, за кој било какви аргументи немаат никакво значење... Втората опција е застрашувачка (но се повеќе реална со оглед нма тоа какви други „идеи“ турка таа иста влада и цврсто стои зад нив). Трета опција не ми текнува |
|||||||
Post Reply | Page <1 23456 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |