build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Центар за управување и контрола на сообраќајот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 7>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 17-Dec-2009 at 15:10
Мах незнам од каде толку старв у коски си набил со технологииве. Телекомуникацитее познаваат 5-7 нивоа на комуникација од точка до точка. На секое ниво барем еднаш се кодира, а многу пати и по неколку кодирања. Како да ти објаснам. Комуникацијата е десети пати скоро прекодирана со уникатни кодови и секвенци.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 29-Jan-2010 at 12:50
Градот ќе позајмува од државата и од Европа

Изградбата и опремувањето на Центарот за контрола на сообраќајот се потребни за да се собираат податоци за сообраќајот во реално време, управување со семафорскиот систем, набљудување и давање предност на возилата на јавниот градски превоз, брза помош, пожарната и полиција. За да се опреми еден ваков систем потребно е да се набават семафорски лантерни, оптички кабли, камера, детектори за возила, екстерни и внатрешни уреди, информатичка опрема, канцелариски материјал, софтвер за адаптивно управување и контрола на сообраќајот и многу други нешта. За да се набават сите овие нешта на градот ќе му бидат потребни околу два милиони евра.

Со парите од државата ќе треба да се купат камиони на јавното претпријатие „Комунална хигиена“ и 120-литарски канти кои ќе се распределат во индивидуалните домаќинства. Камионите за собирање на комуналниот отпад ќе чинат вкупно 123 милиони денари, а кантите за отпадоци 60 милиони денари.

Советниците од опозицијата не се согласија со одлуката за кредит од Европската банка, затоа што сметаа дека градот нема доволно добра инфраструктура за да може да направи Центар за контрола на сообраќајот.

Градоначалникот Коце Трајановски истакна дека овој предлог долго време го разгледувале со надлежните од секторот за сообраќај и се сигурни дека тој ќе успее

- Со месеци мислевме како да го изработиме овој проект, за да биде сé како што треба. Направени се сите пресметки и нашиот град би можел да поднесе еден ваков проект, кој веќе е зафатен во речиси сите соседни земји - кажа Трајановски.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12910116293&id=14&prilog=0&setIzdanie=21896
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 29-Jan-2010 at 14:33
Не знам дали некој ги забележува огромните конструкции за камери што се поставуваат низ градов (обично околу мостови и раскрсници). Јас не знам кој неписмен гради цела конструкција за да постави камера од пола кило. Ова изгледа е пак некоја финта да се фати некој тендер од роднини и пријатели на надлежните.

Единствено ако истите не почнат да се користат и за електронска сигнализација, како на пример ова на сликата подолу...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 29-Jan-2010 at 14:40
Ако не ги ставаат, зашто не ги ставаа цел свет имал! Ако ги стават е сега многу биле, на кило биле, тендери, братучеди. Приметувам дека форумов почнува да се гуши од класично критизерство. Стварно зацртајте што сакате или вака шетање од еден став во радикално спротивен воопшто не е ниту убедлив ниту пријатен за читање.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 29-Jan-2010 at 15:01
Дај не заебавај, со право критизира. Зошто цела конструкција кога може три пати попросто да биде.

И кој ќе се жалел ако немавме цели железа таму? Убаво си праша зошто се, и убаво констатира дека е наместено. Пошто цела држава се раководи од пријатели и роднини. Ете ти како изгледа во нормалниот свет:



Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 29-Jan-2010 at 15:04
Се што е за пофалба го фалиме, се што е за критика го критикуваме. На некој може тоа да му изгледа како шетање, но само на оној што смета дека треба по партиска директива да се размислува.

Инаку, конкретно за челичните конструкции, јас не сум статичар, ама од око тоа ми изгледа небулозна градба за држи две камерчиња. Истите можат без проблем да се постават на обични столбови (од страните - со мали издаток) а не оволкави беспотребни грдосии. (гитар... веќе ги поставил фотките пред мене).

Чекам поинакви аргументи секако.

Edited by krale - 29-Jan-2010 at 15:05
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 29-Jan-2010 at 15:51
Незнам за какви камери се работи во Скопје, но камериве што ги постави за пример Гитар, се камери и радари и апарат во едно. При прекршок на брзината прават слика и ти ја праќаат на дом со благодарница.
Е, камерите што се поставени секаде во светот, за да го следат сообраќајот (тоа се видео-камери со непрестан поток на слика) се поставени на конструкции над коловозните ленти. И тие освен мерат и околни влијанија, поток на автомобили и др. важни за сообраќајот мерки. Не би можел да коментирам дали правилно се поставуваат во Скопје, затоа што не сум ги видел, но претпоставувам дека се за набљудување на сообраќајот, а не за правење на снап-шотови.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 29-Jan-2010 at 16:06
По весници пишуваше дека ќе се користат и за казнување, ама на кој начин не беше објаснето.

Инаку, неспорно е дека има и такви констркуции, но за проток на возила има и странични конструкции. Бар такви имам забележано во Хрватска, а можеби ги има и во други земји.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 29-Jan-2010 at 17:19
Јас се надевам дека на конструкциите дефинитивно ќе постават и нешто друго освен камери. Дали патокази, дали електронски табли или нешто сосема друго, тоа зависи од локација до локација. Ама ако се само за камери, во најмала рака глупо ќе изгледа (да не навлегувам понатака)
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 04-Mar-2010 at 02:07

Зелен бран кај комплексот банки

За десетина дена треба да профункционира зелен бран на семафорите од Комплексот банки до ТЦ „Скопјанка“. Екипите на ЈП „Улици и патишта“ забрзано работат на поставувањето оптички кабел кај Железничка станица со кој треба да се поврзат семафоризираните раскрсници меѓу општините Центар и Аеродром. Доколку дозволат временските услови, работите ќе завршат за седум дена.

Од градската канцеларија за информирање тврдат дека работите околу воспоставување на зелениот бран се во напредна фаза и најголемиот дел од магистралните сообраќајници веќе се физички поврзани.

Останува делот од улицата во Ѓорче Петров да се доповрзе со булевар „Партизански одреди“ и уште неколку помали магистрални краци. Зелениот бран веќе функционира на дел од „Партизанска“, „Илинденска“, „Јане Сандански“, „Гоце Делчев“, „Коцо Рацин“ и „Димитрие Чуповски“.

Сменети се контролорите кои се физички поврзани за инсталирањето на зелениот бран. Поставени се и нови одбројувачи, замените се сите семафори со нови лед диоди, а целиот проект ќе добие на тежина со ставањето во функција на Центарот за управување и контрола на сообраќајот. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=145FFB7D66D7DC48B4CA60FC404A8680

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 27-May-2010 at 13:39

За обновување на Првомајска три милиони евра заем

Градот ќе се задолжи 350.000.000 денари, односно 5.691.057 евра, кои ќе се потрошат за реконструкција на оваа сообраќајница, како и за изградба на центар за управување и контрола на сообраќајот


Наскоро ќе почне целосното обновување на улицата Првомајска, а задолжен за овој проект е градот Скопје. За таа цел градот ќе се задолжи 350.000.000 денари, односно 5.691.057 евра кај меѓународната финансиска институција, а покрај реконструкција на улицата, овие пари се наменети и за изградба на центар за управување и контрола на сообраќајот. За Првомајска со целата подземна инфраструктура, ќе се потрошат 190.000.000 денари или 3.089.430 евра, а за изградба и опремување на Центар 160.000.000 денари, односно 2.601.627 евра.

- Градот Скопје работи на примена на нови концепти за ефикасен сообраќај, а за почисто Скопје во текот на 2010 година ќе се реализираат овие два иновативни концепти за ефикасен сообраќај. Центарот за управување и контрола на сообраќајот (ЦУКС) е место од каде што, со примена на информатичките технологии и најновите технолошки достигнувања, ќе се овозможува управување и контрола на сообраќајот во реално време во зависност од сообраќајното оптоварување. Главните функции на ЦУКС ќе бидат собирање податоци за сообраќајот во реално време, управување со семафорскиот систем, набљудување на сообраќајот, давање приоритет на возилата на ЈГПП и на возила со приоритет (брза помош, пожарна, полиција), насочување кон слободни места за паркирање, испраќање информации за сообраќајот преку знаци со променлива содржина, управување со зони забранети за сообраќај... - вели во образложението за задолжувањето градоначалникот Коце Трајановски.

Тој додава дека со рехабилитација и реконструкција на улицата Првомајска од булеварот 11 Октомври до улицата Народни херои ќе се обезбеди сообраќајно сервисирање на населби и населени места, како и на голем број индустриски и објекти на малото стопанство што гравитираат во овој дел од улицата. Односно со зголемување на бројот на сообраќајни ленти ќе се зголемат капацитетот и безбедноста во сообраќајот.
Досега локалната самоуправа во Македонија немала искуство за задолжување пред меѓународни финансиски институции за обезбедување средства за инфраструктура од јавен интерес. Немањето искуство создаде услови за потреба од допрецизирање на условите на заемот, велат од градот.

Рокот за отплата на овој заем е максимум 13 години, со вклучен грејс-период од минимум три години, годишната каматна стапка нема да биде повисока од 5 отсто и ќе се отплаќа од буџетот на градот.
Во овој момент за градот постојат поволни услови за задолжување, велат оттаму, поради позитивниот кредитен рејтинг на градот, во согласност со извештајот на агенцијата за кредитен рејтинг „Стандард енд Пур“ за 2009 година, кој е „ББ-стабилен“.

- Не можам да одговорам кога точно ќе почне со овој проект, затоа што прво треба да го добиеме заемот. Уште не е познато ни тоа која фирма ќе ги изведува работите, ама тоа ќе се знае за скоро време. Сепак, до крајот на годинава треба да почнат работите, меѓутоа уште ништо не е прецизирано - вели Неделчо Крстевски, портпарол на градот Скопје.

Од градот сметаат дека позитивни ефекти од овој проект ќе бидат намалување на просечната потрошувачка на гориво од 0,15 литри на километар на 0,09 л/км заради намалениот број тргнувања и застанувања на возилата, скратување на времето на патување за 40 отсто во најфреквентините делници, зголемување на патниците во јавниот превоз за 15 отсто, продолжување на трендот на намалување на трошоците за одржување на опремата за светлосна сигнализација, намалување на загадувањето и количеството на стаклените гасови и намалување на количествата на јаглероден диоксид во воздухот, зголемување на капацитетот на сообраќајни возила, како и зголемување на безбедноста во сообраќајот.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=52710936179&id=14&prilog=0&setIzdanie=21992
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 30-May-2010 at 23:23

Камерите на семафорите ќе казнуваат од есен

 

Центарот за автоматско управување, кој ќе гледа што се случува на улиците, е сместен во СВР Скопје

Горан Адамовски


Видеокамерите на семафорите во Скопје се' уште дејствуваат само превентивно врз возачите. Иако најголем дел од камерите се веќе поставени на фреквентните раскрсници, булевари и црни точки низ градот, нивната работа ќе профункционира на крајот од летото. Дотогаш ќе биде ставен во функција и Центарот за автоматско управување со безбедноста и проточноста на патниот сообраќај, по што, кој ќе мине на црвено светло, не пропуштил пешак или ќе направи каков било прекршок, ќе биде снимен на камерите, а дома ќе му стигне соодветна „честитка“.

„Центарот е речиси готова работа, ќе биде сместен во просториите на СВР Скопје. Најголем дел од камерите се поставени, останатите ќе бидат инсталирани во периодот што следува. Штом се' дојде на свое место, системот целосно ќе профункционира“, велат од МВР.

Целта на камерите е дисциплинирање на учесниците во сообраќајот, кои често минуваат на семафорите на црвено светло, како и при евентуалните сообраќајни незгоди или криминални дејства. Камерите ќе бидат мрежно контролирани во Центарот за автоматско управување со безбедноста и проточноста на патниот сообраќај.

Колку камери ќе бидат поставени - ќе зависи од буџетот. Начелно, над 70 камери ќе фаќаат белешки, а потоа, на крајот од денот ќе се врши преглед на снименото и тие што се огрешиле, ги чека казна што ќе им биде испорачана на домашна адреса на сопственикот на возилото.

Казните за минување на црвено светло или за непропуштање пешак изнесуваат 300 евра. Ако се плати во рок од осум дена - казната се преполовува. Ако не се плати, следува прекршочна пријава до надлежниот суд.

„Овој проект е, пред се', наменски. Според искуствата од другите земји, тој најнапред ќе дејствува превентивно, особено при минувањето на црвено светло, бидејќи кога возачите знаат дека се снимани, многу ретко или воопшто не ризикуваат да поминат на црвено. Освен тоа, преку камерите ќе имаме автентични докази при сторените сообраќајни прекршоци или несреќи“, сметаат од МВР.

Граѓаните полека почнуваат да се навикнуваат дека треба да бидат внимателни кога ќе возат низ градот, ако ништо друго барем поради себе и казните што ги чекаат ако не ги почитуваат сообраќајните знаци и правила.

„Ми се допаѓа тоа со камерите. Во градов се вози како во Истанбул, никој ништо не почитува. А тој што вози како што е редот, нема зошто да се плаши“, вели еден возач.

Искуствата од европските метрополи покажуваат дека одлични резултати и ја оправдуваат идејата за поставување камери на сообраќајниците. Како ќе биде кај нас - ќе видиме наесен.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 02-Jun-2010 at 13:34

Семафорите ќе работат на копче

Покрај менување на светлото на семафорите, од овој центар ќе се обезбедува и видеонадзор на колоните возила, а ќе се постават и уреди кои ќе бројат колку возила минуваат по одредени сообраќајници во одреден дел од денот

Со штракање на копче, конечно, од едно место ќе почне да се менува светлото на семафорите во градот. Место полицајци, како што е случај сега, наскоро времетраењето на зеленото и на црвеното светло ќе се управува од еден центар за управување и контрола на сообраќајот, кој градските власти до крајот на годинава планираат да почнат да го градат со позајмени пари од Европската банка за обнова и развој.
За негово опремување тие неодамна се задолжија со 2,5 милиони евра, пари, кои според нив, ќе бидат доволни да се формира ваков сообраќаен Центар.
"Градот Скопје работи на примена на нови концепти за ефикасен сообраќај. Таков е изградбата на центарот за управување и контрола на сообраќајот во кој, со примена на информатичките технологии и на најновите технолошки достигнувања, ќе се управува и контролира сообраќајот. Сега, откако се задолживме, ќе може да почнеме со работа", велат од Град Скопје.
Покрај управување на семафорите, од овој центар ќе се обезбедува и видеонадзор на колоните возила, а ќе се постават и уреди кои ќе бројат колку возила минуваат по одредени сообраќајници во одреден дел од денот.
Центарот ќе има функција и да им дава приоритет на возила на брза помош, пожарна, полиција, насочување кон слободни места за паркирање, управување со зони забранети за сообраќај и други сообраќајни потреби.
Идејата за центарлизирано сообраќајно место кое, најверојатно, ќе се смести на вториот кат од Меѓуградската автобуска, е да се поврзе целиот град на овој систем и така да се контролира каде има сообраќаен метеж и тој да се намали.

http://vest.com.mk/?ItemID=B7D43A59BDCC8F428058FBB3F34AF6E0
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 06-Jun-2010 at 18:15
Центарот за управување на сообраќајот лек за градскиот метеж



 
Со овој проект, „тежок“ 2,6 милиони евра, ќе се скрати времето за патување низ градот за 50 проценти, но и ќе се зголеми проточноста на возила по улиците, ќе се намалат загадувањетои отрошувачката на гориво  
 
%20  
Градот ќе се справува со метежот во сообраќајот по теркот на големите светски метрополи. Од градската управава најавуваат нов проект наречен Центар за управување и контрола на сообраќајот, со кој ќе се воведат нови стандарди и модернизирање на сообраќајот во главниот град. Овој проект ќе чини околу 2,6 милиони евра, пари што градот планира да ги обезбеди како поволни заеми од меѓународни финансиски институции. Овие пари многукратно ќе им се вратат на скопјани пред сé поради намалување на метежот, на времето за патување низ градот до 50 проценти, намалување на загаденоста и потрошувачката на гориво поради подобрената проодност на улиците.

Проектот содржи воведување софтверски систем за надзор и управување на сообраќајот, со кој од едно место ќе се раководи протокот на возила на крстосниците. Од секторот за информирање на градот велат дека, покрај софтверскиот систем во Центарот, сите крстосници и сообраќајници ќе бидат опремени со нови контролори на семафорите што ја регулираат нивната работа. Целиот систем за контрола најверојатно ќе биде поставен на вториот кат во Меѓуградската автобуска станица, од каде што преку видеонадзор и контрола ќе се насочува сообраќајниот тек. За оваа цел целата сигнализација ќе биде поврзана со оптички кабел и друга современа опрема, која ќе овозможи квалитетен надзор и управување.

- Од моментот на склучување на договорите за кредитирање во период од две години треба комплетно да се заврши системот за управување на сообраќајот на сите 85 крстосници во градот. Сите европски метрополи што имаат современо организиран транспорт веќе поседуваат центри за контрола и управување на сообраќајните текови - истакнуваат од одделението за односи со јавноста.

Скопје се простира на површина од 7.088 хектари и е дом на 25 отсто од вкупното население во земјава. Последните податоци од 2008 година велат дека од аспект на транспортот во градот може да се каже дека најголем број од жителите, или 47 отсто, патуваат за да се вратат дома, додека 22,3 за да одат на работа. Најомилени средства за транспорт меѓу скопјани се возилата на јавниот превоз со 34 отсто, пешачат 33,5 од жителите, а со свои патнички автомобили се возат 28,4 отсто. Неофицијално по скопските улици се тркалаат над 300.000 возила, па не зачудува што улиците проектирани за двапати помалку автомобили постојано се задушени.

Од 1911 година, кога во градот се донесени првите автомобили „рено“ и „форд“, досега автомобилскиот сообраќај бележи незапирлив пораст. Сопственици на првите автомобили биле семејствата Стојановиќ, Петреви, Филота и браќата Димитријевиќ.

Првата бензинска пумпа во Скопје е отворена во 1927 година на главниот плоштад и работела под брендот „Шел“. Покрај оваа, подоцна се отвориле и две пумпи во Старата чаршија, сите во сопственост на семејството Петреви, кои имале лиценцно право на „Стандард оил компани“. Бензинот се точел во шишиња, туби и буриња, а се складирал во визбите.
 
   
Автор: Жарко Василевски
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=6510103421&id=14&prilog=0&setIzdanie=22000

Edited by Cloverstack - 06-Jun-2010 at 18:16
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 20-Aug-2010 at 02:20
1


2

Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 20-Aug-2010 at 02:25
И толку железо за десетина камери, повеке вреди металната конструкција отколку камерите. Можеше и на друг начин да се постават без да се исперат толку пари за конструкциите, а се имаат поставено и камери на многу глупи места, но добро ТИЕ знаат најдобро  Thumbs%20Up
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 20-Aug-2010 at 02:34


Ваљда има резон да се постави камера точно над секоја лента, а доколку е така, тогаш конструкцијата мора да биде ваква. Се надевам и дека конструкциите узпат ќе се користат и за други намени.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 20-Aug-2010 at 02:38
Патокази, променлива сигнализација, камери, евентуално маркетинг. Може се да се закачи горе. А тоа дека повеќе вредело железото од камерите и слободни проценки колкави требало да бидат, не би се сложил.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 20-Aug-2010 at 02:42
Таман работа, маркетинг   Runaway
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 15-Nov-2010 at 02:52

Камерите нека снимаат, ама казни да не пишуваат

Судот за прекршоци не ги смета видеоснимките како доказ, освен ако не издал налог

Горан Адамовски

Видеокамерите на семафорите во Скопје не смеат да ги казнуваат возачите што ќе направат сообраќаен прекршок. Снимките од нивните минувања на црвено светло, непропуштање пешак, непрописно престигнување или цик-цак возење, не можат да бидат доказ пред Судот за прекршоци. Ова го тврдат правниците што ги консултиравме, според кои, без налог од Судот, снимките се неважечки.

Се шпекулира дека токму од таа причина Министерството за внатрешни работи запре со монтирањето на видеокамерите и со поставувањето на Центарот за автоматско управување со безбедноста и проточноста на патниот сообраќај, што требаше да биде сместен во просториите на СВР - Скопје, но од МВР ги демантираат ваквите гласишта.

Иако најголем дел од камерите веќе се поставени на фреквентните раскрсници, булевари и црни точки низ градот, нивната работа се' уште не профункционира. Во МВР тврдат дека нема никакви отстапки од идејата.

„Во превентивата имаме намалување на бројот на сообраќајните несреќи, и во целина, ефектот е позитивен, бидејќи граѓаните се многу повнимателни. Проектот продолжува да се реализира, согласно со динамиката, односно финансиските средства што ги имаме на располагање“, велат од МВР. Планот на надлежните беше недисциплираните возачи што минале на црвено светло, не пропуштиле пешак или направиле каков било прекршок, да бидат снимени на камерите, па дома да им стигне соодветна „честитка“.

„Без налог на судот, видеоснимките не се никаков доказ пред судот, така што возачите не можат да бидат казнети од судија од Одделот за прекршоци, освен доколку таквиот доказ биде наложен и побаран од судот, а за прекршоци таков налог не се издава“, велат адвокатите што ги консултиравме.

Според нив, истото важи и за цивилната сообраќајна полиција, односно полицајците што во необележани службени возила ловат несовесни возачи. Полицајците се возат зад „грешните возила“ и ги снимаат нивните брзи возења и прекршоци во сообраќајот. Штом го снимат прекршокот, даваат полициски сигнал, се појавува таблата „стоп полиција“ и му ставаат до знаење на возачот да запре. Му ја покажуваат видеоснимката и возачот има избор да плати во рок од осум дена, па казната да биде преполовена или, пак, го чека судија за прекршоци.

„Истото важи и во вакви случаи“, објаснуваат адвокатите.

Сосема поинаква е работата кога станува збор за разбојништва, убиства или друг вид криминал кога преку камерите може да се обезбеди важен доказ, секако, само по барање на судот.

Според замислата, камерите треба да бидат мрежно контролирани во Центарот за автоматско управување со безбедноста и проточноста на патниот сообраќај, каде што секоја вечер, надлежните ќе вршеа преглед на денот и ќе ги испорачуваа казните.

Надлежните тврдат дека, пред се', важен бил превентивниот момент, односно стравот на граѓаните дека ќе бидат казнети, па затоа и повнимателно возеле.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=19E1B300C79C4D46ACB3B24DD99AA725
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.398 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.