Железницата низ историјата |
Post Reply | Page <1 23456 18> |
Author | ||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #61 Posted: 11-Feb-2009 at 00:14 | |
@Vladimir мора малце паметен да се направам, од каде ти се информациите? знам дека знаеш се за македонската железница ама нешто упорно ме буни
1. Имаше слика каде што се гледа железничката која ја постираше лсл, некаде во нишката за старо скопје, на крајот на ул. Македонија 2. Тоа малото зградиче на сликата на лсл ако не грешам го има и на други слики и се наоѓало до хотел Бристол 3.Според ова земјениот пат до зградичето би требало да биде почетокот на ул. Македонија (сметајќи дека ова е долго пред да биде калдрмисана) 4. Планината во позадина со чиста совест тврдам дека е Водно (гледано од центар) можда јас сум грешка, можда се работи за четири станици? јас се збунив сега п.с. Кој ја пронајде другата слика со ул. Македонија и железничката, и другата слика со зградата за која зборев, го частам |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #62 Posted: 11-Feb-2009 at 00:31 | |
извинете за дупол пост ама еве морама да си разјаснам
еве ја сликата каде се гледа железничката http://www.skopjeonline.com.mk/galerija/stari/golemi/7.jpg извинете што е со линк Edited by zabegan - 11-Feb-2009 at 00:37 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #63 Posted: 11-Feb-2009 at 00:43 | |
Транспортниот центар е пуштен на 10 годишнина од земјотресот |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #64 Posted: 11-Feb-2009 at 00:55 | |
Тоа е некое од овие објекти кој биле на тоа место пред да се гради железничката Иначе негде погоре спомнав за урбанистички планови на Скопје од 1922 година, за овој дел од знаењето Edited by Vladimir P - 11-Feb-2009 at 00:58 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #65 Posted: 11-Feb-2009 at 01:01 | |
Владимир, аголот под кој се гледа Водно на оваа фотка е навистина чуден доколку се работи за локацијата на денешен транспортен центар. Сигурен си дека немало некоја станица кај стара железничка во периодот измеѓу, пред таа да се изгради во финалната форма?
Edited by Cloverstack - 11-Feb-2009 at 01:02 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #66 Posted: 11-Feb-2009 at 01:11 | |
Ја мислам дека ова може да објасни се
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #67 Posted: 11-Feb-2009 at 01:33 | |
Или уште нешто
Улицата е Краља Петра 1927 година, како што се гледа на крајот на улицата нема двоспратна зграда - железничка станица Ако добро се анализира сликата што ја постираше zabegan објектот има еден оџак а кај станицата таков распоред на оџаци и прозори не е
Edited by Vladimir P - 20-Feb-2009 at 12:08 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #68 Posted: 11-Feb-2009 at 10:12 | |
ок делот со пругата ми е јасен, ама што е со водно, кое според твоите податоци нама шанси да се наоѓа позади железничката под тој агол?
објектите што си ги посочил се обични куќи со приземје, а објектот од сликата има два спрата улицата на последната слика има објект на крајот, само се гледа многу матно и не ветува многу уште еднаш би прашал, можно ли е оваа станица (можда и привремена) да била на таа локација? и уште нешто, нели приказната за ул. Македонија иде дека таа е создадена со цел да се поврзе центарот на градот (тогаш чаршијата) со новата железничка станица, а ул. Македонија е направена долго време пред да се изгради денешниот музеј на град Скопје? п.с. не можам да ја најдам сликата со хотел бристол и зградичето на сликата EDIT: увидов дека сум грешка за зградичево, ама мислам дека за се друго сум во право Edited by zabegan - 11-Feb-2009 at 10:15 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #69 Posted: 11-Feb-2009 at 10:16 | |
Трасата кон Косовска Митровица е правена 1874 како што напиша горе Владимир така да таа теорија си останува. |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #70 Posted: 11-Feb-2009 at 10:24 | |
да да, за трасата сосема се согласувам и тоа е загарантирано, само коментирам дека сликата се некако не ми се совпаѓа со тој податок
затоа не ми е јасно, дали е можно ова да е привремено изградена станица пред да се изгради денешната стара железничка, а на местото кое го посочува владимир, да имало друга железничка која била првата во градов |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #71 Posted: 11-Feb-2009 at 10:34 | |
Јас мислам дека е логично да имало и таму некој објект но немам прецизна информација така да би можел само да шпекулирамм. Ваљда Владимир ќе ни ја разјасни мистеријата. И јас вчера прв пат дознав дека отоманската железничка станица која сме ја гледале на сликите била во делот кај новиот транспортен центар. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #72 Posted: 11-Feb-2009 at 10:41 | |
Еве една статија од http://www.staroskopje.vestel.com.mk/sites/c12/c123.html Се надевам ќе разбие некои од дилемите!
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #73 Posted: 11-Feb-2009 at 11:11 | |
па донекаде сите сте во право само што секаде фалат по неколку информации за да се разбистри сликата, прво да фрлам една битна информација за сликава на лсл
најбитно според мене како информација е ова ископов од лева страна доле тоа било местото за исфрлање на пепелот од јаглен, така да ако нешто ме интригира од сликава е тоа ископот како појава кој прилично добро бил решен а да не се наруши воопшто визурата на првата железничка станица во СК е сега за ова на сликата дека е ул МКД се сложувам со Z , но зошто бидејќи навистина имало голема станица и кај денешната нова железничка но таа била пред се наменета за фабриката за преработка на овошје и зеленчук добро познатата Мичурин поточно имало две станици во СК во тоа време, значи товарна станица пред се за фабриката а и за останатите стопанства. инаку фабриката ја хранела цела Србија, Хрватска и Словенија со конзерви со ајвар, доматно пире, бамји, слатко од смокви, вишни, малини, круши, јаболка, итн. итн. за да нема многу спорење еве малку цитат кој би го поткрепил моето инфо
|
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #74 Posted: 11-Feb-2009 at 13:33 | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #75 Posted: 11-Feb-2009 at 15:19 | |
Еве го клипот. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #76 Posted: 12-Feb-2009 at 10:14 | |
Владимир оваа специјално за тебе....
Исто така имам и десетина слики од страта железничка од турско што ја дискутиравме, а и една слика од некоја си, прв пат слушам, привремена железничка! Дали околу земјотресот?! За жал морам со принт скрин слика по слика пошто неможам да одпакувам ILM фајлови! |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #77 Posted: 12-Feb-2009 at 10:34 | |
Благодарам, се претпоставува дека ова е слика на првиот железнички мост во Скопје, денес тоа би требало да е низводно од мостот кај Транспортен центар, на правец кон Ниш.
Те молам таа како велиш „една слика од некоја си, прв пат слушам, привремена железничка“ ако можеш да ја постираш, да можам некој нови сознанија да расчистам |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #78 Posted: 12-Feb-2009 at 10:37 | |
01.
02. 03. Најстарата железничка станица од задната страна, исто и слика 04. 04. 05. 06. Edited by lslcrew - 12-Feb-2009 at 12:25 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #79 Posted: 12-Feb-2009 at 11:01 | |
Јасно, денешна привремена станица од последната картицка се всушност привремени бараки - станица кој се изгради после земјотресот до МГС или денес во цветниот пазар.
Ја мислев неко привремен објект од 18xx година |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #80 Posted: 12-Feb-2009 at 12:07 | |
На последнава слика се гледа дека земјотресот не ја уништил целосно левата страна на стара железничка него само средниот дел. Зашто тогаш е урнат левиот дел, и ако веќе си идело на рушење, тогаш зашто не ја срушиле скроз?!
|
||
Post Reply | Page <1 23456 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |