ДТЦ Гринго |
Post Reply | Page <1 23456> |
Author | |
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #61 Posted: 10-Dec-2009 at 11:39 |
Делува интересно, баш ќе ме интересира како ќе се вклопи и овој и планирате објекти на аголот кои тек ќе се изградат.
Само ужасно ме нервираат што немаат план и сите улички ќе ги остават во улога на сервисни - наместо градски. Цел Солун е таков. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #62 Posted: 28-Dec-2009 at 15:11 |
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #63 Posted: 16-Jan-2010 at 13:01 |
1
2 |
|
G.I. Joe
Senior Member Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #64 Posted: 26-Aug-2010 at 16:09 |
ako mozi neka slika nekoj da vidime do kaj e izgradbata
|
|
SpaceAge
Groupie Joined: 11-Dec-2009 Location: SWEDEN Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #65 Posted: 26-Aug-2010 at 17:14 |
Letoska nisto ne se rabotese ,veke nekolku meseci kolku sto primetiv nikakov napredok
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #66 Posted: 30-Aug-2010 at 17:11 |
1.
2. 3. 4. |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
OKA
Senior Member Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #67 Posted: 27-Sep-2010 at 22:51 |
Деновиве се бетонира дополнителниот кат, кој што е одобрен со зголемување на висините во ДУП Дебар Маало 2, на објектите кои „излегуваат” на Партизанска. Со тоа, објектот ќе ги добие предвидените, максимални h = 26 м, до венец (П + 7 + По).
Edited by OKA - 27-Sep-2010 at 22:52 |
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #68 Posted: 27-Sep-2010 at 22:58 |
Дали по изградбата на овој кат (конечно) ќе се премине кон фасадирање?
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
OKA
Senior Member Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #69 Posted: 27-Sep-2010 at 23:01 |
Во врска со доградбата на т.н. втор дел од ДТЦ „Гринго”, споменуван на форумов како лепенка на западната страна од објектот, сега засега нема активности. Израмнета е градежната маркица и извршен е примарен ископ на основата од некои 2,5 м.
Според динамиката на градилиштето (евидентно е споро пристигање на материјали и опрема), не е исклучено дека сепак ќе претстои финиширање на првиот дел, а дури потоа и продолжение на градбата кон запад. Edited by OKA - 28-Sep-2010 at 00:05 |
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
OKA
Senior Member Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #70 Posted: 27-Sep-2010 at 23:08 |
Сè на сè, впечаток е дека на повидок е уште еден „истоштен” инвеститор, кому купувачите и банките, во сезоната 2009/2010 му откажале љубов! Edited by OKA - 28-Sep-2010 at 00:07 |
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #71 Posted: 07-Oct-2010 at 18:13 |
Мрднаа изгледа овие...
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #72 Posted: 07-Oct-2010 at 18:42 |
Офтопик: НЕМА СПАС ЗА ОВАА ДРЖАВА БЕЗ ВОЕНА ХУНТА ИЛИ ШЕРИЈАТСКИ ЗАКОНИК! КАКО МОЖЕ НА ГЛАВНАТА РАСКРСНИЦА ВО ГРАДОТ АВТОБУСОТ ДА Е НА ПРВАТА, НАМЕСТО ТРЕТАТА ЛЕНТА И ТОА БАШ НА МЕСТОТО КАДЕ Е АВТОБУСКАТА СТАНИЦА?! ИЗБЕЗУМЕН СУМ, ОВА НЕ СУМ ГО ВИДЕЛ НИКАДЕ. ТРЕБА ДА ИМАШ ЛУД И ХАОТИЧЕН МОЗОК ДА ГО ПОМИСЛИШ ДА ГО НАПРАВИШ! И КАДЕ Е ПОЛИЦИЈАТА, НИЕ БИ БИЛЕ НАЈБОГАТИ САМО ОД КАЗНИ, АКО БАРЕМ НЕКОЈ ВО АДМИНИСТРАЦИЈАТА НЕШТО РАБОТЕШЕ!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #73 Posted: 07-Oct-2010 at 19:39 |
За што велиш, не гледам на која слика
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #74 Posted: 07-Oct-2010 at 20:24 |
Na poslednava od Isl dolu.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #75 Posted: 07-Oct-2010 at 20:25 |
Ај малку и јас офтопик.... префрлете после..... Го гледам и јас...темно е ама се гледа.... Да и не е само овој случај..... 80% од автобусите не возат на третата лента..... Се возам секој ден... и навистина оди на нерви.... Е сега. Причините. Има многу. Прво, Партизанска на неколку раскрсници третата лента врти лево, што мислам дека е погрешно. Второ, Кога е гужва автобусите мора да се престројуваат затоа што никогаш нема да го фатат семафорот. Трето, третата лента е окупирана од возила, кои возат или пак застанале на автобуска.... и тоа ги вклучува и комбињата и други автобуси оние меѓу - градски, таксисти и што уште не.... Дури се случува автобусите да застануваат на средна лента за да соберат или остават патници што е нон - сенс.... 4, Времето за кое треба автобусите да се движат од една автобуска до друга, а да не збориме на подолги релации, поради овие причини е зголемено... и никогаш еднакво.... автобусите каснат, подрануваат..... И се ова треба да се смени, зашто се ни е џабе.... ова ме нервира многу, секој ден се возам и ми е најлошиот дел од секој ден.... Па кога ќе се расипе некој автобус, а во последно време зачестија... почнаа да се распаѓаат.... па застанал на раскрсница, на средна лента на семафор, но последна во тој случај зашто третата врти лево..... па кога ќе се направи една гужва.... или пак откажал на Рекорд.... Јавниот превоз, и инфраструктурата за автобуси ни е кошмари..... а секако и (не)почитувањата на правилата и недостигот на регулативи..... со еден збор хаос на нашите улици кој мора да се среди..... ми иде се да фатам и да..... |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #76 Posted: 07-Oct-2010 at 20:34 |
Не ми се вчитува сликата, но океј, сфатив за што зборите...
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #77 Posted: 07-Oct-2010 at 20:36 |
би ја проширил раскрсницата во наједноставен случај.... со 8 Септември е и повеќе од изводливо..... А во најсложен случај средната и последната лента би ги бутнал под земја и би направил крак за вртеше на лево.... или пак опција за крак (над) на земја но за тоа мора да размозгам малку.... едит: над --> на Edited by FoSsiL - 07-Oct-2010 at 20:41 |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #78 Posted: 07-Oct-2010 at 20:40 |
+ би ги поместил автобуските малку поназад, премногу се блиску до раскрсниците....
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #79 Posted: 07-Oct-2010 at 20:47 |
истотака би го изменил и распоредот на автобусите..... или ги има сите во рок од 3-4 минути и се прави гужва на автобуска..... а после нема автобус и по десет минути.... таа празнина треба да се среди.... ама најпрво треба да се среди инфраструктурата за да нема каснења....
Edited by FoSsiL - 07-Oct-2010 at 20:47 |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #80 Posted: 08-Oct-2010 at 00:56 |
Фосил, ај дефинирај која ти е трета лента. (?) Еднаш велиш трета лента за вртење лево, другпат трета лента кај што застанувале коли. (?)
|
|
Post Reply | Page <1 23456> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |