Најимпозантните градби и објекти во Р. Македонија |
Post Reply | Page <1 234 |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #61 Posted: 03-Feb-2011 at 20:33 |
Гитар, тој проект е дефинитивно една од поважните зацртани задачи на порталот. Но и сам го детектираше проблемот, материјали и информации (особено проверени и потврдени информации) се ужасно слабо достапни. Еве и јас се приклучувам кон твојот апел. Ако некој може да помогне со материјали, нека не се двоуми, а после е релативно лесна работа тие материјали квалитетно да се организираат и презентираат. Edited by Cloverstack - 03-Feb-2011 at 20:33 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #62 Posted: 03-Feb-2011 at 20:52 |
Па не е лошо да се почне со тоа што се има, колку и да е оскудно. И две слики и два реда текст се подобри од ништо за некои навистина предобри проекти за да се изостават (плус ако се тешки за наоѓање слики од минатото, слики од денешницата воопшто не се тешки, повеќето објекти се екстензивно фотографирани). Може да оди како feature во sidebar-от на главната страница на порталот, најимпознантните градби на XX век во Македонија (клик за повеќе)
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #63 Posted: 03-May-2013 at 17:54 |
Бидејќи ова беше прв пат да ја сретнам нишкава (незнам како не сум ја видел при прегледување на форумските теми) сега гласав.
Моите гласови се за : -Транспортен Центар Скопје Највеќе поради импозантноста на целиот центар во склоп со градскиот центар и целата околина ,неговата должина (ако не се лажам изнесува 2-3км) и самата планираност , тоа што своевремено не е реализиран во целост и во текот на годините не е инвестирано скоро ништо за ова импозантно издание да стане тоа што треба да биде е за плачење но во надежта за подобро утре мислам дека ќе дојде денот кога овој центар можеби ќе го добие својот правилен лик и целосната функционалност. -Хидросистем Маврово За овој систем имам слушнато многу пати ,а воедно и од емисијата на Миленко за хидросистемите во Македонија ,моментално претставува сеуште најсложениот проект во Македонија иако има тенденции тоа да се промени (Вардарска Долина, Луково Поле , Чебрен и Галиште - системи кој се огромен Хидролошки потенцијал на Македонија и можат да бидат многу поимпозантни (според мене) од Мавровскиот). -Населба Аеродром (Општина Аеродром) Самиот тип на градба ,начинот на планирање на целиот комплекс и градењето на оваа Општина (административно бидејќи Аеродром е мн мала населба) не се за потценување воопшто ,целиот комплекс дава нова визија и ново претставување на Скопје. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #64 Posted: 03-May-2013 at 19:08 |
О.У. Песталоци, го нема на листава
еден од првите објекти со гумени демпери во основите... многу експериментална архитектура за свое време, од инжињерски аспект |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
medo
Senior Member Joined: 24-Dec-2007 Online Status: Offline Posts: 217 |
Quote Reply #65 Posted: 10-May-2013 at 00:45 |
@zabegan
Мора да те коригирам бидејќи коментарот ти е некоректен. Во О.У. Ј.Х. Песталоци не се вградени "гумени дампери во основите", туку гумени лежишта. Дампери се сосема други уреди, а овие и други типови уреди служат за сеизмичка изолација на објекти или уште попрецизно базна изолација на објекти. Овие лежиште се правоаголни, изработени од специјален тип на гума и во нив има вградено челични плочи во неколку слоеви. Се вградуваат меѓу темелите и почвата. Пред некое време имаше промена на овие лежишта, а инаку објектот важи за прв базно изолиран објект во светот. "Експериментална архитектура за свое време, од инжињерски аспект" ???? Спуштете ме, ја збунив завесата. Прво, применетата базна изолација никако не е експериментална архитектура, а секако ниту било каков инженерски експеримент. Второ. архитектурата нема ама баш никаква врска со начинот на темелење на објектот, т.е. дали ќе биде базно изолиран или не. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #66 Posted: 10-May-2013 at 01:03 |
ХС Маврово бидејќи го граделе 55 000 луѓе а од механизација имало само еден вибратор,и друго све било копач,лопата и количка.направени се над 150 км тунели и канали,а машинската хала е ставена 200 метри внатре во планината,и 180 м во длабина.халата е голема колку една спортска сала.
Другите објекти се градле во релативно поразвиени услови со повеќе механизација и технологија. Од ХЕ Вруток на времето се контролираше фрекфенцијата во цела Југославија |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #67 Posted: 11-May-2013 at 02:04 |
обично си наведувам што ми е слушнато од чаршиски муабети, ама тука малце сум се занел |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #68 Posted: 04-Dec-2015 at 21:00 |
Мислам дека тука би можел да се најде и железничкиот тунел Буковиќ, изграден во 1967 со должина од 7062 метри.
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
Post Reply | Page <1 234 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |