Авиосообраќај (статистики) |
Post Reply | Page <1 23456 70> |
Author | ||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #61 Posted: 07-Dec-2010 at 21:38 | |
АЕРОДРОМ СОФИЈА во првите 11 месеци на 2010 година има обслужено 3 240 000 патници, што е раст за 6% од претходната година. Имајќи во предвид дека декемеври е секогаш силен и раздвижен месец, ништо чудно бројката да натфрли 3 500 000 патници.
Доста нови линии се најавуваат за АЕРОДРОМОТ ВО ПЛОВДИВ. Рајан Ер од пролет ќе го зголеми бројот на летови кон Лондон, а денеска стана јасно дека ќе лета и за Шпанија (во конкуренција беа и Германија и Италија, но тие остануваат за понатаму). Стискам палци Пловдив да се претвори во база на Рајан Ер за регионов, како што е Венеција-Тревисо во регионот на Словенија. Edited by Andrej_LJ - 07-Dec-2010 at 21:40 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #62 Posted: 18-Jan-2011 at 19:20 | |
Еве ги податоците за трите најголеми аеродроми во Република Бугарија, за изминатата 2010 година:
СОФИЈА - 3. 300 000 патници (+5,2%) БУРГАС - 1. 900 000 патници (+11,8%) ВАРНА - 1, 230 000 патници (+0,8%) ПЛОВДИВ - сеуште непознато ВКУПНО во целата држава за 2010 година, околу 6,5 милиони патници. Со овој резултат Софија е на четврто место на Балканот, по аеродромите во Истанбул, Атина и Букурешт. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #63 Posted: 19-Jan-2011 at 20:48 | |
Уште малку статистика, но овој пат не е од нашиов регион. Станува збор за Рижскиот Аеродром, видете за каков раст станува збор. Останува да се надеваме дека би можело ваква судбина да не сполети и нас:
Riga International Airport Passengers 2010: 4,663,647 2009: 4,066,854 2008: 3,690,549 2007: 3,160,945 2006: 2,495,020 2005: 1,878,035 2004: 1,060,426 2003: 711,753 2002: 633,322 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #64 Posted: 19-Jan-2011 at 21:18 | |
http://www.mfa.gov.lv/en/eu/history/4358/4391/ Ништо не е случајно Од 2004 па натаму сè е полесно, како што кажуваат бројките. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #65 Posted: 19-Jan-2011 at 21:44 | |
Растот е прилично константен. Незнам јас какви биле активностите околу Рига аеродром но погрешно ги лоцираш и проблемите и решенијата. Може ти да си имаш почит кон еу но може и вака да ги свртиме бројките па да не изгледа така сликата.
Процентуална разлика во однос на предходна година 2010: 14,67% 2009: 10,19% 2008: 16,75% 2007: 26,69% 2006: 32,85% 2005: 77,10% 2004: 48,98% 2003: 13,38% 2002: ---- Освен некоја инекција што е внесена може да констатираме и дека еу го пригушила растот. Дури и кризата последна економска си оставила потпис на бројкиве. Повторно викам, не знаеме дали реновирале, граделе нов. Можно е да се должи на приближување на некои реални очекувани бројки кои предходно поради економски или политички логики биле придушени, затвореностна предходен систем и слични работи. Има многу фактори, не е тоа туку така линерна работа на црно и бело. Значи не ни сакам да се правам наудрен дека го нема тој првичен наивно наречен оптимистички ефект, го има, и се приметува и во два списока и бројчаниот и процентуалниот, но сепак растот неможе туку така да се препише на една инстанца. Edited by lslcrew - 19-Jan-2011 at 21:54 |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #66 Posted: 19-Jan-2011 at 21:57 | |
Како заклучи дека ЕУ го пригушила растот кога тука не ни имаме бројки од пред донесувањето на одлуката за пристап кон ЕУ?
Ме интересира особено каде ја лоцира „затвореноста на претходниот систем“ во аеродромскиот сектор, и како ти извлече заклучок дека аеродромот во Рига бил особено погоден од политиките на злобниот комунистички режим во СССР. Edited by гитардемон - 19-Jan-2011 at 21:59 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #67 Posted: 19-Jan-2011 at 22:09 | |
Edited by lslcrew - 19-Jan-2011 at 22:10 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #68 Posted: 20-Jan-2011 at 12:17 | |
Природно е како што се движат кон „точката на заситеност“ процентуалниот раст да се намалува. Кога економијата во Германија расте 3% се смета за добра година, кога во Кина расте 8% се смета за лоша. Овдека е јасно како бел ден како пристапот кон ЕУ дал позитивен потстрек. Секако, не е тоа туку така едноставно, Рига (ако не се лажам) далеку отскокна пред другите балтички аеродроми и се наметна како своевиден регионален хаб. Очигледно добро ја искористиле приликата која им се пружила. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #69 Posted: 20-Jan-2011 at 14:29 | |
2001 имале реконструкција на аеродром и некои крила доградувано. Регионален хаб е за неколку авиокомпании. А авиокмпанија не помислува да смести некаде хаб на аеродром без транзит како скопскиов до сега. Затоа и неможеме да развиеме некоја појака авиокомпанија. Еве предлог до оние кои веќе влегле во овој бизнис некогаш и до иселениците. Сигурен сум дека може да оперира еден изнајмен авион Скопје Сиднеј или Скопје Њујорк одкога ќе се направи пистата и кога ќе има транзит може и некој од Европа да му се случи евтината карта да му биде преку Скопје па да има лет што знам еве на пример Љубљана Скопје и натаму према Сиднеј.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #70 Posted: 20-Jan-2011 at 14:40 | |
Не е се во реконструкцијата туку и во севкупните можности и способноста да се искористат. Одличен пример за тоа е скопската обиколница, која иако е одличен инфраструктурен проект 2 години потоа, сеуште ни од далеку не ги исполнува очекувањата поради Х други причини, а најмалку поради самата обиколница.
Слично е и со оваа тема. Рига можела да изгради што сака, но ако ги немало вистинските околности, ако ја немало политичката стабилност која им ги донесе членството во ЕУ и НАТО, а воедно економските поволности кои тоа си ги носи како и очигледната способност на Латвијците да ги искористат пружените можности. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #71 Posted: 20-Jan-2011 at 14:47 | |
Skopskata obiolnica e prazna zasto sednal nekoj na Google earth i rekol ke pravime krug okolu Skopje zashto taka dobro izgleda, lupnal po masa i ete obikolnica. Zaradi drugo e prazna. Ama da ne izgradela ke letale gragjanite od komshiski aerodromi. Da nemala tranzit nikogash nemalo da stane hub. Ima iljada aerodromi shto ne se clnki nikade i duri se od posiromashni drzavi pa imaat seriozen soobrakaj i ogromen tranzit sobrakaj. Iran e drzava pod sankcii, politichki podole nemoze da bide, pa Teheran e eden od najznachajnite tranzit tochki da toj del od Azija.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #72 Posted: 20-Jan-2011 at 15:02 | |
Што треба да биде поентата на ова? Да замижиме пред фактите дека без исклучок, може да се направи корелација помеѓу членството во ЕУ и бумот на аеродромите во источноевропските земји? Исто како што е битно да сме инфраструктурно спремни (што значи дека е одлично што конечно се гради аеродромот) битно е и да знаеме да се позиционираме и да го искористиме тоа. Не само што овие две работи не одат една без друга, туку втората е веројатно и побитна со оглед на тоа дека постојат аеродроми кои кубурат со капацитет а сепак сообраќајот расте. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #73 Posted: 20-Jan-2011 at 17:00 | |
Корелацијата е далеку од 99%. Има некој ефект ама минимален. Поентата е дека треба да си го гледаме аеродромот и државата да обезбеди услови што повеќе компании домашни да може да се основаат макар и биле со еден изнајмен авион со еден лет неделно, нормално и странски што ќе имаат интерес да врзат лет повеќе тука. Пак викам еднаш погоре пишав, почетниот наивне оптимитчки како ид а се вика ефект го има и се бележи во една до две години, ама никаков влез во еу неможе да донесе утре илјада авиони, пак растот мора да се обезбеди преку постојана работа. Најбитно е да почекаме да се догради терминалот и да Скопскиов аеродром од крајно-почетна дестинација да конечно стане и некој јазел колку толку. Воопшто да влезе како меѓустаница во компјутерите на оние што издаваат билети. Тогаш ќе споредуваме бројки и со Рига, со Солун, Софија, Белград и со секој Аеродром што сакаме. Ќе видиме колку еу има удел и колку политиката остава потпис. Зашто ќе имаме реални параметри да споредуваме. Сега сме земале некое селско аеродромче да го споредуваме со хаб европски и заклучоците се еу и само еу е тој што обезбедува расти развој на авионски сообраќај. Вака од страна да се чита наивно изгледа споредбава.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #74 Posted: 20-Jan-2011 at 17:13 | |
Не, туку ти не сакаш да прифатиш општоприфатени и докажани работи. Ај нека не е како што викаме. Ќе покаже времето.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #75 Posted: 20-Jan-2011 at 17:23 | |
Па не прифаќам црно-бела слика. Мозокот во шкаф и еу=златно теле. Особено не во вакви примери кај што се споредува аеродром што може да служи како почетна или крајна станица со аеродром што е европски регионален хаб. Тоа не се ни општоприфатени ниту докажани работи. Еве ај да почекаме како што викаш да покаже времето, еве да почне да функционира новиот аеродром, тогаш ќе имаме реални параметри за споредување. Стварно ќе имаме што да ставиме на кантар.Летонија го реконструирала аеродромот во 2001 тоа е 10 години пред нас. Нема врска тоа ни со еу, ни со ништо. На време почнале да си ја работат државата додека ние се зафркававме.
Edited by lslcrew - 20-Jan-2011 at 17:25 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #76 Posted: 20-Jan-2011 at 17:53 | |
Воопшто не е наивна споредбата туку со леснотија превидуваш една цела низа параметри која е запакувана под таа ЕУ/НАТО интеграција. Може ние да изградиме копија на Hartsfield-Jackson од Аталанта, но џабе ќе ни биде ако нема причини луѓето да патуваат кај нас, а компаниите да транзитираат преку нас. Во тој контекст ти го дадов и примерот со обиколницата на Скопје. На хартија тој проект ги има сите параметри да биде исклучително искористена сообраќајница. - дел од меѓународен коридор - јазол со единствениот коридор на Косово кон светот - релативна близина до градот и индустриските зони - постоење на не така малку приградски села „од таа страна на обиколницата“ Сепак на терен очигледно е дека ништо од ова не значи многу. Следствено, се додека ние немаме сериозен извоз, се додека немаме многу повеќе странски инвестиции, се додека немаме поголема платежна моќ каде повеќе ќе патуваме и додека немаме поразвиен туризам каде повеќе луѓе ќе патуваат кај нас, се додека сме надвор од европскиот политички „mainstream“ и нема причина за тековна комуникација Скопје-Европските центри на политичка моќ... Се додека сме вон регионалните механизми за соработка........................ Се ќе биде џабе. Сакале да признаеме или не, многу од ова е поврзано со таа ЕУ интеграција која не е само политички чин, туку и многу поголемо отварање на сите сегменти на животот кон целиот континент. Ако ти тука гледаш минимален ефект, тогаш... |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #77 Posted: 20-Jan-2011 at 17:57 | |
Ова е веќе друго нешто. Со ништо не го оправдувам влечкањето на 3 прехтодни гарнитури чив заложник остана целото македонско воздухопловство. Затоа и сум голем подржувач на ова што се случува во моментот со ТАВ, бидејќи искрено ми е гајле за дизајнот на терминалот или за ситуацијата со касарната, тоа се спрема мене второстепени работи, а битно е дека конечно се модернизира инфраструктурата за да спремни ги дочекаме приликите кои евентуално ќе ни се пружаат а секако и во меѓувреме да правиме развој на овој сектор во рамките на можностите. Слично, мислам дека обиколницата на Скопје не е утнат проект и дека порано или подоцна работите ќе си дојдат на место. Edited by pbanks - 20-Jan-2011 at 17:58 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #78 Posted: 20-Jan-2011 at 18:02 | |
Обиколницата, источниот дел е избран потег на непотребно поврзување на Хиподром со Момин Поток. Ако мислевме на контунуиран развој, кога внатрешниов ќе се засити и чќе се јави потреба од втор првстен тогаш да градиме, кај нас го изградија и сега како со Влајко што требаше да се помести раскрницатѕа, вештачки да се создададе проблем за решението да се покаже како успешно така и тука, ај ќе забраниме транзитетн сообраќчај на градки автопат за да решениетпо на некој што одлучил погрешно се покаже како успешно. Тоа е проблемот. И сега многу правиме паралела и глупаво е да ги мешаме вака темите и офтопик да идеме.
пбнакс не ми паќа на памет да ги оспорувам ефектите што таа организација ќе ги има врз Македонија но не ми паќа ни на памет како на тотем да е и да мислам дека се од тамо се дава и од тамо се зема. Ако остави една држава се да и оди преку тие организации така и ќе и биде, неинвентивност, ништо свое ништо ново. Ако си ги решава проеблемите тој дел нема некои којзнае колкави ефекти по државата. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #79 Posted: 20-Jan-2011 at 18:19 | |
Воопшто не е глупава паралелата мислам дека е соодветна со оглед на тоа се работи за практичен пример како еден голем сообраќаен инфраструктурен проект не зависи сам од себе туку од низа други параметри. Слично е и со аеродромот. Е сега краток офтопик Mислам дека обиколницата не е утната и веројатно работите би дошле на место со сите можни клучки како и со прстенот на булевари Србија-Хрватска-БиХ....... Тој прстен ќе биде одличен зa справување со внатрешен сообраќај а обиколницава пак ќе биде супер за транзитот на еден разработен коридор 8.
Државата не постои сама за себе, денеска е време на глобализација. Македонија не е изолирано острово, туку интегрален дел од овој континент и затоа неможе да се однесуваме како интеграцијата во тие организации да не е битна. Што е тоа свое, ново што треба да го направиме? Треба да измислиме нов економски, социјален систем? United in diversity звучи фино, но реално правилата на игра се прилично јасни, одавна апсолвирани, дебагирани... Ние треба само да ги примениме. Ова им е јасно на многу посилни и поголеми држави од Македонија, незнам врз која основа треба ние да сме толку арогантни и да се правиме дека се можеме сами. Тука воопшто не се работи за поклонување на тотеми, туку за реал политика. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #80 Posted: 20-Jan-2011 at 18:36 | |
Правилата на игра се јасни само има кога тие правила го прешле основниот морал и отишле кај што не треба да помислат да сенјдат. Таква вештачка ситуација не може да се одржува со години. Ова кога веќе вака во ракавици зборуваме, да го кажам и јас од околу. И ова за некого (поданиците и апологетит е на булдожер политиките) звучиубаво, за некого не, но сепак и после се прифатете го фактото дека Скопскиов аеродром може воопшто да влезе во споредување со било кој аеродром одкога ќе се пушти новата зграда и кога физички практично ќе има можности да се зголемува сообраќајот. Сега и да дојде компанија да сака да направи некои секундарен хаб или барем некој транзит да организира, она нема физичка можност за тоа. Зградата е таква да тоа не го нуди, може ли ова да стане конечно јасно, без да бладаме за еу, без сите други секундарни и терцијарни фактори. Едни и јасно, скопската зграда на аеродромот е таква да дестимулира дополнителен сообраќај. Македонија ниту а еизолирана држава, ниту глуми контитентатлна ексториторијалност. Тука сме, соработуваме, но факт е дека касно почнавме како држава да воопшто помислуваме да ги решаваме овие проблеми. Зградата треба ние да ја нарпавиме, никаква европа неможе вечерта кога ќче влеземе во еу да ни донесе зграда со хеликоптер. Пак развојот сами какодржават го одработуваме.
Edited by lslcrew - 20-Jan-2011 at 18:38 |
||
Post Reply | Page <1 23456 70> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |