build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Битолски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 18>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 03-Feb-2010 at 19:50
Originally posted by гитардемон

Многу сум горд што го најдов ова:

http://www.kristibombol.com/uploads/proekti/Elaborat.pdf

Сепак некој направил многу детална студија за ова. Браво. Sирнете ја, интересно е кој не видел како тоа изгледа.


Во студијава е наведено влезот/излезот да биде улица како што е и сега само реконструирана ама општината сепак се реши за Булевар. Што за мене мислам дека правилно постапи
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 10-Feb-2010 at 20:40



Edited by La Linea - 10-Feb-2010 at 21:16
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 10-Feb-2010 at 21:29
Во толку дискусија за Скопје 2014 никој не се потруди да искоментира нешто за гаражите во Битола. Во моментов немам време, ама утре ќе се потрудам да искажам еден поопсежен став зошто треба да се градат некои, а зошто не треба некои делови од ова. Сепак би сакал да слушнам и мислење од другите членови на форумот, сепак ова ако се реализира ќе биде еден од најголемите градежни зафати во Битола во последните 20-30 години, а и богами најважен.

Edited by гитардемон - 11-Feb-2010 at 16:56
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 11-Feb-2010 at 18:23
Не знам дали да коментирам тука, во нишката за битолски сообраќај или да отвориме скрос нова нишка за овој проект. Сепак сега засега еве рендери од видеото од Тера Телевизија.















И плановите:



Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 11-Feb-2010 at 18:40
Е сега да кажам јас што мислам. Уште од мало дете сум се мислел зошто има паркинг во најнајцентралниот дел од центарот на градот, а никој не се решил да направи подземен паркинг (ама како мал не знаев што се тоа вреќи пари) Јас како идеја го поддржувам во целост, но убеден сум дека тука политиката има замешано прсти премногу, поради неколку причини.

1) Има подземна гаража на само 100 метри оттука со капацитет за барем 200 возила која не се користи веќе 10 години откако е изградена.
2) и 3) Успеаја да добијат фондови од државата и од ЕУ за булеварски влезови (иако теоретски тоа беше поради тоа што се дел од Е-65), а не можеле за паркингот да извадат некоја илјадарка па запнале да има полно дуќани. Значи некој тука ќе има голем профит од дуќаните.
4) Изгорени се да го тргнат споменикот на борците од 2СВ и на Манаки, и во центарот да си изградат фонтана и да го закачат Филип некаде таму.

Јас си го замислувам ова на сосем поинаков начин.
Таа катната гаража веднаш до пионерскиот дом и во летната бавча на киното Македонија не само што е непотребна, туку таа е веројатно најголемата глупост на светот. До неа ќе води само еден чикмак кој е широк одвај 3 метри и е вечно окупиран со возила на жителите на таа улица кои немаат гаража, а нормално никој од нив нема да сака да плаќа за паркинг во катната гаража.
Од друга страна ако е бесплатен паркингот, никогаш нема да има место само станарите на околните згради се доволни да ја пополнат.
Тоа дека децата ќе немало каде да им играат, или дека ќе се загаделе е смешно, ама тоа е македонскиот народ јебига (назад зад зградата на ЈАТ има само кал, трња и паркирани возила)

За подземниот паркинг под плоштадот Гоце Делчев (да, тоа се смета за плоштад, иако е паркинг), можам да кажам само дека како што се гледа на петтата слика од горните рендери, планирано е да биде на две нивоа, арно ама нивото -1 ќе биде со 20 паркинг места и сè друго ќе биде дуќани. Оправдувањето, како што веќе реков, е дека немало пари, а вака ќе дојделе пари (демек ќе има навала за да си купат дуќани уште пред да се изгради паркингот).

Исто така, денивелацијата на патот воопшто не ми се допаѓа бидејќи почнува уште одма пред хотел Епинал. Може да се направи некои 50-тина метри потаму кон Пелагонка. Навистина корзото во тој дел ќе се сведи на само еден пешачки мост над денивелирана сообраќајница, и наместо да имаме широк простор (пример во форма на некое плато пред хотел Епинал сè до домот на културата и хотел Македонија).

За споменикот нема потреба да коментирам, не е сигурно, ама јас сум убеден дека сакаат да наместат нешто такво таму. Јас викам ако мора да биде патриотско нека биде некој убав јарбол (не како оние на владата), барем ќе се вклопува некаде во центарот.

Исто така, мислам дека подземната гаража под ТЦ Пелагонка 2 би била многу корисна, има 2 влеза/излеза еден спроти друг, поврзана е со лифт и скали со надземниот дел од ТЦ Пелагонка, а е во строгото централно градско подрачје. Капацитетот ќе да е некаде околу 150 места ми се чини (тоа што е дел станбена зграда, дел деловни канцеларии мислам дека не е проблем, ако сака општината ќе најде чаре).

Сè на сè, еве како го замислувам тоа, и мислам дека е многу попрактично вака. Подземна гаража под Пелагонка 2 со 2 влезоизлези, подземна гаража под плоштадот исто така со 2 влезоизлези (еден надземен, еден подземен), а денивелирањето да почнува уште од кај крстосницата кај гроздот од источната страна, а да завршува кај крајот на домот на културата, блиску до Пелагонка 2 на западната страна. Малце набрзинка, вака:

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 19-Mar-2010 at 20:43
Минирање на патот кај Св. Недела
ПЕТОК, 19 МАРТ 2010 18:05



Денеска дел од ридот на патот кај светонеделските гробишта, беше миниран поради тоа што градежните машини неможат да го копараат каменестиот дел. Овде како што изјави градоначалникот на Битола Владимир Талески се разботи проектот за уредување односно модернизирање на влезот на Битола од страната на Прилеп, со поддршка на Министерството за транспорт и врски.



Минирањето беше околу 16 часот, а ЈП Нискоградба денеска ги извести учесниците во сообраќајот дека оваа делница еден час ќе биде затворена.


http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=19320&Itemid=106


Edited by гитардемон - 19-Mar-2010 at 20:45
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 20-Mar-2010 at 01:18
Денес во 16 часот беше миниран дел од ридот кај населбата “Стрелиште“ во Битола, за вкопување на двете цевки со голем пречник за канализација и водовод.



Градежната сезона во Битола денес беше започната, како рече градоначалникот Талески, бучно со минирање, а во таа насока ќе се одвива и целата оваа градежна сезона.


Минирањето го направи специјализирана минерска фирма која сосема безбедно го минира местото, а потоа и го активира експлозивот.

Целата работа беше успешно завршена, а поради карпестите места каде треба да поминува новиот булевар, кај црквата “Св. Недела“, се предвидува дека ќе бидат потребни уште две минирања.




На самото место беше и градоначалникот на Битола, Владимир Талески, кој по безбедно завршената работа рече:

-Денеска дел од ридот на патот кај светонеделските гробишта, беше миниран поради тоа што градежните машини не можат да го копаат каменестиот дел. Овде како се работи проектот за уредување, односно модернизирање на влезот на Битола од страната на Прилеп, со поддршка на Министерството за транспорт и врски, како дел од патот М-5.




Сообраќајот и целокупното движење на пешаците беше запрено со помош на сообраќајната полиција, а возилата и пешаците беа препраќани по ново изградената улица “Кукуш“ кај населбата “Ушици“.




Поради специфичноста на работите на новиот булеварски влез, денес не се кажа до кога ќе траат работите и кога овој дел на Битола ќе биде комплетно завршен.

Текст и фото: Сашо Ристевски


http://www.informator.ws/novosti-od-bitola/12104-2010-03-19-22-04-42.html

---

Видео со минирањето.



---

BONUS:

Originally posted by lslcrew

гитар ти озбилен си за динамитов?! Многу гледаш Brainiac!


И Двојче изгледа гледа Braniac

Edited by гитардемон - 20-Mar-2010 at 06:47
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 22-Mar-2010 at 01:05

Улиците плачат за крпен живот

Граѓаните на Битола се жалат дека во големиот број дупки ги кршат возилата, а локалната власт дека тие се последица на зимата и оти наскоро ќе ги санираат

Дупки зинаа низ битолските улици по зимата, која беше со обилни врнежи од снег и дожд, поради што беа истурени големи количини сол и ризла. Возачите реагираат дека освен неколку поглавни сообраќајници, кои се во солидна состојба, низ другите поради распуканиот асфалт мора да возат слалом и да ги избегнат ударните дупки.

- На секој метар има или дупка или крпеница. Зијан имаат амортизерите, споните, паѓаат зглобови... Можеш и гума да скинеш, а потребно е почесто балансирање на тркалата. Ако едно возило по европските патишта може да помине 200 илјади километри, кај нас ќе издржи многу помалку поради ваквите патишта - реагираат битолчани.

Лошата состојба на градските улици најмногу по џеб ги удира таксистите што по цел ден со автомобилите кружат низ сообраќајниците.

- Ех, се гордееме со градска Битола, а низ улиците дупки зинати и со пречник од метар. Ортаклак врзавме со механиничарите. Половина од годишната заработувачка ни завршува кај нив. На градот му е потребна инфраструктура, преасфалтирани, а не крпени улици - велат таксистите.

Критика за патната инфраструктура упати и локалната опозиција. Советникот од СДСМ, Златко Ќурчиевски, иронично му порача на градоначалникот Владимир Талески следниот пат кога премиерот Никола Груевски ќе ја посети Битола, да не го шета само низ улицата врз која е ставена ладна асфалтна база, туку и низ другите за кои рече дека се во очајна и катастрофална состојба.

- Во општина Битола се' уште постои турска калдрма. Веќе сте пет години на власт, поминавте еден манадат, добивте реизбор - обвини Ќурчиевски.

Во сличен стил забелешки упати и Борис Чоревски, исто така советник од СДСМ. Рече сите советници да се фатат за рака и да излезат да прошетаат низ улиците да видат во каква очајна состојба е градот.

- Да се одделат средства за крпење на дупките, да не прска водата по пешаците кога низ улиците минуваат автомобили - рече Чоревски.

Градоначалникот Талески признава дека зимата предизвикала поголеми оштетувања на патиштата, но досега не можеле да ги санираат поради лошите временски услови. Тоа ќе се случи со пролетната санација.

- Оваа зима имавме многу снег, многу вода и факт е дека голем дел од улиците се во ситуација во која инвестициите овој пат ќе бидат поголеми од претходните години. Ние одиме на целосно санирање на улиците, а помалиот дел ги санираме онолку колку што е можно за да издржат колку една сезона, да не трошиме многу пари- вели Талески.

Според него, штом се создадат услови екипи на „Нискоградба“ ќе излезат на терен и ветува дека голем дел од улиците ќе бидат реконструирани. За турската калдрма вината ја префрлува на претходните градски власти.

- СДСМ во претходните мандати над турската калдрма стави еден и пол прст асфалт и еве го сега цел асфалт испукан. Јас за тоа не сум виновен, јас тогаш не бев градоначалник. Ако сакате ќе ви набројам улици каде што ѕирка турската калдрма, каде што се стави асфалт, без менување на подземната инфраструктурата, водоводните цевки, одводна канализација, ниту тампониралениту ја извадиле калдрмата - врати Талески.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=82658DB05E50BF4B9819FF678FDE99A5

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 21-Apr-2010 at 18:33
Битолските семафори не работат
Среда, 21 Април 2010 17:37

OLIVERA%20semafori%201

Битола веќе два недели сообраќајно функционира без семафори.Три фреквентни крстосници во градот не располагаат со светлечка сигнализација.

„ Па причината е дефект најнормален дефект на старата инсталација вие знаете од кога се поставени овие раскрсници кои се регулирани со светлосна сигрализација."- вели Зора Симјановска раководител на Комунално одделение

OLIVERA%20semafori%20zora

Тендерски избраната фирма е од Скопје, па потребно е време за да дојде и да го отстрани дефектот.Тендерот за избор на нова фирма која ќе ја одржува светлосната сигнализација е во тек дотогаш на повик скопјаните ќе ни ги поправаат семафорите, но и на овој тендер битолска фирма нема да ја земе работата за годишно одржување.

„ Битолските фирми немаат лиценца за софтеврот, софтеврот е на Еурософт од Скопје и општината ја откупи за градот."- вели Зора Симјановска раководител на Комунално одделение.

OLIVERA%20semafori%205

За да се избегнат проблемите од овој вид Општината во размислување.

„ Ние планираме кај Безистенот тука раскрсницата да ја решиме со кружен тек но тоа зависи од урбанистичко идејно решение."- вели Зора Симјановска раководител на Комунално одделение.

OLIVERA%20semafori%204

Трајно решение базирано врз идеи имало и за други крстосници низ градот, но сеуште се трагало по најдобриот проект.На улицата Железничка не била предвидена светлосна сигнализација таму состојбата ќе се решавала со сообраќајни знаци, кои денес чекаат да ги добијат и да почнат со поставување , или со правец на движење, еднонасочен или двонасочен.



TEPA TB


Edited by гитардемон - 21-Apr-2010 at 18:34
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 26-May-2010 at 17:02
Сообраќајни знаци се поставуваат низ Битола
Среда, 26 Мај 2010 17:09

OLIVERA%20ZNACI%20001

Конечно им дојде редот и на битолските улици да се обележат со вертикална сигнализација.Тендерите завршија, фирмите се избрани, набавката реализирана и знаците се тука, од денеска Нискоградба, започна со поставување на знаците односно ископување на стопите и нивно поставување.

OLIVERA%20ZNACI%20SIMJANOVSKA

„ Испораката е извршена, стигнати се знаците, Нискоградба почна со поставување , оставувањето не се однесува конкретно на Железничка."- вели Зора Симјановска раководител на комунално одделение.

Денеска се поставени неколку знаци за првенство на минување на раскрсницата кај Гроздот и во близина на месноста викана Аргирица.

OLIVERA%20ZNACI%20002

„ Конкретно за динамиката на поставување каква ќе биде и приоритетот на улиците го одредува сообраќаен инспектор."- вели Зора Симјановска раководител на комунално одделение.

OLIVERA%20ZNACI%20003

Тимот на Нискоградба денеска со копање почна од улицата Васко Крангелевски каде се ископуваат места за стопите.Како понатаму ќе тече поставувањето одлучува полицискиот надзор кој е постојано на терен заедно со сообраќајниот инспектор, приоритетот на улиците е пресуден кога ќе се стигне до Железничка како и спојот кај Триангал со улицата Никола Тесла.



http://www.tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=21952&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 03-Jun-2010 at 18:31

Во Битола општинските багери узурпираа приватен имот

03.06.2010 18:59
Драги Павловски

 

Изградбата на булеварскиот пристап кон Битола ја отвори и првата кавга на локалната власт со сопственик на приватен имот.

Драги Павловски е сопственик на две парцели од 3.000 метри квадратни кај населбата „Стрелиште“ кои биле одземени со експропријација во 1977 година, но бидејќи во законскиот рок од 10 години ништо не се изградило, сопствениците имотот си го повратиле.

Во овој период додека течат градежните работи, Павловски не успеал да се нагоди со градските татковци и вчера, како што вели, по нивни налог влегле багерите и го узурпирале неговиот имот.

„Во Катастарот се водам како сопственик. Во текот на денешниот ден ангажирав стручно лице кое поднесе барање за издавање на времена мерка за да се запрат градежните работи , се до завршувањето на постапката за експропријација и утврдување на надоместокот. Се надевам дека овој пат ќе биде издадена таква мерка зашто очигледно, постои кршење на Уставот и законите“, рече денеска Драги Павловски, соптвеник на имотот.

Од Општината сакаат да се нагодат, иако се поочигледно е дека за проценка на оваа парцела ќе има судски епилог.

„Господинот што реагира преку медиуми, досега нема дојдено кај нас и да каже дека сака да ги стопира градежните работи. Кога писмено ќе ни се обрати, ние веднаш ќе ги стопираме“, вели Зора Симјановска, координатор на проектот.

Булеварскиот влез од патниот правец М-5 кон Битола во должина од 2,3 километри и ширина од 24 метри ќе се гради етапно, без да се знае колку ќе има имотни спорови.

Изградбата на булеварскиот влез кон Битола, за Општината ќе донесе уште многу предизвици бидејќи допрва ќе има пазарења со ЕВН за приватен имот и за други приватни имоти, а исто така и за подземната инфраструктура на оваа локација за која се уште нема никаков катастар.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123858

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 28-Jun-2010 at 23:41
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 28-Jun-2010 at 23:45
Молам координати за факултетот за јавна администрација Smile
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 28-Jun-2010 at 23:53
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 29-Jun-2010 at 00:01
Е добро де зошто да пребарувам и лутам, а без гаранција дека е обележано и дека ќе го најдам... Додека Македонија не биде детално и точно обележана, пологично ми е да прашам некој што знае со сигурност. Ќе ти вратам со гугл кога ќе прашаш нешто за Скопје Bash 

Edited by Cloverstack - 29-Jun-2010 at 00:02
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 29-Jun-2010 at 00:13
Ако имаш жалби и поплаки, да се обратиш кај Горчо. Тој ги исцрта сите битолски села! LOL LOL

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=809&PID=68532#68532
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 29-Jun-2010 at 03:36
Не видов дека сум во битолски сообраќај (неколку нишки имам отворено паралелно) и за момент се шокирав додека не видов дека се работи за битола во првите неколку реченици. Веднаш низ глава ми се сврте оној искршен дел од скопска Партизанска од Соборна до Градежен Факултет.

Edited by lslcrew - 29-Jun-2010 at 04:11
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 29-Jun-2010 at 10:28
Originally posted by lslcrew

Не видов дека сум во битолски сообраќај (неколку нишки имам отворено паралелно) и за момент се шокирав додека не видов дека се работи за битола во првите неколку реченици. Веднаш низ глава ми се сврте оној искршен дел од скопска Партизанска од Соборна до Градежен Факултет.


LOL исто истрипав


Back to Top
jonny View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Oct-2009
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jonny Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 07-Jul-2010 at 16:00
Јас пред некој ден се вратив во Битола, и најверојатно првата фаза (?) од овој проект е завршена.
Преасфалтирана е на потегот од Факултетот за Јавна администрација до таа раскрсницата (улици Тошо Даскало, Стрчин и Партизанска).

Барем се работи нешто
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 07-Jul-2010 at 22:07
Еве слики од асфалтирањето на Партизанска







Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.