НЛБ Тутунска банка |
Post Reply | Page <1 23456 19> |
Author | ||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #61 Posted: 26-Feb-2008 at 22:07 | |||
абе и јас сум ама не по секоја цена. Во Скопје има неколку страшно грди стаклени примероци... сепак мислам дека НЛБ ќе биде добра |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #62 Posted: 26-Feb-2008 at 22:10 | |||
Новиот рендер има баш помалку стакло BTW
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #63 Posted: 10-Mar-2008 at 22:27 | |||
Еве една замашна рунда фотки од денеска. Последниот кат се привршува во делот на НЛБ а во делот на City Plaza е веќе готов. Веќе се реди и фасадна цигла на повеќе места како што може да видите.
Една работа скроз ме збуни. Делот City Plaza кој треба да биде и катна гаража воопшто не ми личи на тоа. Се утепав од гледање но неможев да заприметам рампи за качување на колите. Дали под катна гаража мислат неколку нивоа под земја (мислам дека објектот има 2 нивоа под земја) а горниот дел ќе биде комплетно деловен простор незнам. Објектите се комплетно одвоени физички во надземниот дел (бр. 8). 1 2 3 4 5 6 7 8 Edited by pbanks - 10-Mar-2008 at 22:28 |
||||
se_manda
Senior Member Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #64 Posted: 10-Mar-2008 at 23:19 | |||
ne e toa fasadna cigla,obicna cigla e toa.fasadna cigla ti e onaa na zgradine u kapistec so e
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #65 Posted: 10-Mar-2008 at 23:21 | |||
Кај и да е, за месец дена максимум ќе ја биде скроз!!!
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #66 Posted: 10-Mar-2008 at 23:25 | |||
имаш право се заебав брза кучка, слепи кучиња.............. |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #67 Posted: 10-Mar-2008 at 23:26 | |||
Не верувам ова е побрзиот дел, тоа што следува има повеќе цепидлачење. Колку што јас знам во Август треба да биде предадена во употреба. И до тогаш да биде брзината ќе е пак импресивна. |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #68 Posted: 10-Mar-2008 at 23:32 | |||
Абе ја да видам фасада, па однатре што сакаат нека и прават!!!
|
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #69 Posted: 11-Mar-2008 at 00:16 | |||
Хаха, да. @pbanks исто и јас кога и да поминам пробувам да ги видам рампите што би требало да се видливи , ама нема ништо слично на тоа? Можеби е тоа што викаш, да бидат паркинзите под земја, ама тогаш рендеров би немал смисла: |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #70 Posted: 11-Mar-2008 at 00:21 | |||
Да и јас размислував на овој рендер. Тука е логично да се споени зградите, доколку беше до горе катна гаража има логика да има директен влез со зградава, бидејќи во голема мера вработените во НЛБ ќе ја користат зградава можеби ќе го закупат последниот кат да речеме. Доколку не е катна гаража до горе спојки и не мора да има. Не ми смета што зградите се раздвоени може да биде убаво и вака иако беше убаво и да се споени. Единствено решение е колите да се качуваат горе со лифтови но тоа ми звучи чудно/неефикасно. Со толку катови ќе треба да има барем 4 лифта (јас колку што видов има инсталација за два лифта) за да иде работата како што треба и веројатно ќе треба колите да ги качуваат спуштаат авторизирани лица а не секој да се вози горе доле. Сепак ова ми звучи нереално но останува да видиме. |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #71 Posted: 11-Mar-2008 at 00:23 | |||
BTW спојки има и на новиот рендер. Можеби ќе ги насадат на крај
Edited by pbanks - 11-Mar-2008 at 00:24 |
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #72 Posted: 11-Mar-2008 at 01:19 | |||
Браво пбанкс гледам си се изнасликал. Зградава ми се допаѓа, не е нешто спектакуларно али е ок, темпото на градба е скоро невидено за наши услови. Новиот рендер(боја) повеќе ми се допаѓа, делува поозбилно, одговара за банка .
Ако нешто ми смета тоа е што стаклената површина е намалена во однос на оригиналниот рендер (лично хоризонталните плочки би ги заменил со стакло), и второ зошто не одат нагоре уште 5-6 спрата? Одлична централна и прометна локација, сигурно може да идат нагоре, па нип-от и околните згради се 10-ина ката, доколку не им е потребно на НЛБ нека ја издаваат.
Се некако касно влегувам со овие мислења и измени што ја мислам треба да се направат али шо да праам таков сум
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #73 Posted: 11-Mar-2008 at 01:25 | |||
Да сакаат и комерцијална да ја средат онаа грдосијата преку мост!!! На такво видливо место а грдо ко ноќ!!!
|
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #74 Posted: 11-Mar-2008 at 01:32 | |||
На ова ли мислиш? Спроти ГТЦ?
Не верувам дека вооопшто им паднало на ум да го средат тој дел... дефинитивно сум за, особено кога веѓе се планира да се изгради и зградата на филхармонијата... |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #75 Posted: 11-Mar-2008 at 01:40 | |||
Стварно треба малце да ја средат зградава, па нели само се фалат со рекордни профити, па нека фрли Хари некој денар. И на мнт му треба малце боичка, па после кога ќе се изгради филхармонијата (најдобар нов проект во мк според мене) целиот тој простор да трешти.
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #76 Posted: 11-Mar-2008 at 01:45 | |||
На ништо не личи. Сега хари ќе дал 700000 евра за мостот на аларова. А кај него пред врата не си погледнал. Или па погледнал ама тендерите за мостот поубави му се виделе!
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #77 Posted: 16-Mar-2008 at 16:20 | |||
Еден друг агол
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #78 Posted: 24-Mar-2008 at 18:35 | |||
Зашто имам впечаток дека малце се успори работата тука?!
|
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #79 Posted: 04-Apr-2008 at 23:57 | |||
Тектов е полн со типичен новинарски булшит како споредувањето на Скопје со другите европски метрополи и напумпани фрази од типот „единствено во регионот“. Но ќе одговори на многу прашања околу катната гаража и бев пријатно изненаден од тоа што го прочитав.
Edited by La Linea - 04-Apr-2008 at 23:57 |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #80 Posted: 05-Apr-2008 at 00:34 | |||
WTF?!? |
||||
Post Reply | Page <1 23456 19> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |