![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Белград |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 11> |
Author | |||||||||||
oTeget ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Па дуго се задржава на станицама, максимална брзина и убрзање нису проблем, већ једноставно у кривинама се не може возити као класични трамваји који имају обртна постоља.
http://www.alstom.com/news-and-events/press-releases/Alstom-and-Belgrade-sign-an-agreement-aiming-to-equip-the-Serb-capital-with-a-new-rail-transport-system/ Edited by Александар - 03-Dec-2011 at 21:28 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Мапа ноћних линија: http://www.belgrademaps.com/sr/files/BGD_XL_MAPA_nocne_linije_1056.pdf Edited by Александар - 05-Dec-2011 at 01:05 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Privatni prevoznik M&M trans dobio nove autobuse
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=1578&start=2055 Bojanje je užas ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
||||||||||
ШО се случува со Белград. Пред да ја видам оваа тема ја гледав за Софија (постовите од Андреј). Па Споредбата е како Крива Паланка и Скопје. Во Софија градат метро, Мерцедес автобуси... а во Белград автобуси од некои локални производители со дизајн како од 97ма. Разбирам дека Бугарија е во ЕУ, но по БДП Бугарија и Србија се тука негде, а Белград мислам дека е за нијанса поголем од Софија, или можеби грешам?! Доколку се гледа почетната позиција на Белград и Софија во 90тите, досега Белград требаше да биде Берлин во скоредба со Софија?! И Белград ли има проблем со градскиот буџет како Скопје? Слаба децентрализација? Каков е случајот со Софија во однос на финансиската моќ на градот? Метрото го гради градот или централната власт?
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Па пази овако. 83 тролејбуса које је Београд купио су финансирани из буџета града Београда, док је рецимо Софија добила кредит од ЕБРД, ми нисмо. Фотографије аутобуса које су овде постављене су фотографије аутобуса приватних превозника који такво возило могу користити само 5 година, па им се не исплати куповати рецимо Мерцдес. Ништа од тога није набављено из кредита. Иначе, колико видим у Софији возе турски Мерцедеси какве има и ГСП Београд и који нису много јефтинији од Икарбуса. Али, када се купе возила Икарбуса, или Необуса (Волво) у том случају се добија субвенција државе од 20%, због чега се сви превозници одлучују на куповину домаћих аутобуса. Што се Икарбуса тиче, тренутно је раскинут уговор о приватизацији и фабрика је власништво државе. Пре раскида, аутобуси које је Икарбус производио су били намењени италијанском и тржишту бившег СССР-а.
ГСП Београд планира набавку 150 зглобних и 70 соло аутобуса у наредној години. Тренутно је наручено 25 зглобних комада од Икарбуса и 15 гасних од МАЗ-а (набавка се такође финасира из буџета ГСП-а). ![]() Унутрашњост ![]() Аутобуси поседују послењу МАН технику и Евро 5 моторе. Цена возила је 160.000евра по комдау. ![]() Колико боја може да утиче на дизан, упоредите сами. Овај исти одозго, само друкчије обојен: ![]() Трамваји су купљени из кредита ЕБРД, ту се јасно види да када имате приступ неком фонду и кредиту није тешко купити и скуља возила, а дотле се покуашва колико се може. Што се метроа тиче, надам се да је овај уговор са Алстомом озбиљан и да ће ускоро почети да копају ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
||||||||||
Не дека го бранам Белград или ја кудам Софија, ама да не заборавиме дека Србија и Белград преживеаа 10 години бегалци, ембарга, санкции, бомбардирање. Бев неодамна во Софија, искрено во Белград градскиот превоз ми се виде многу посреден, добар возен ред, функционална жолта лента и нови сообраќајници. Но ме радуваат и позитивните промени во Софија, која до 2005. беше во многу лоша состојба.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=989701&page=6400 Edited by Александар - 06-Dec-2011 at 16:24 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||||||
Александар со сеот респект кон тебе како добар познавач на јавниот превоз во Белград...
Еве ги моите размислувања оклу ситуацијата во Белград со бегол осврт кон Софија: Прво мислам дека правилото возилата да не бидат постари од 5 години е најголемата грешка која е допуштена кај вас. Сите знаеме дека возилата на било кој од добрите западни производители можат слободно да издржат многу повеќе од 5 години дури и со балканското ниво на одржување. Мене ми изгледа дека оваа одлука е на сила донесена за да се принудно спаси домашната индустирја, која очевидно е неуспешна и не умее да продава на слободен конкурентен пазар, силно заостанувајќи зад големите (не само западни) компании. Вториот аргумент со кој силно не се сложувам е дека е подобро да се купат да речеме 100 неквалитетни возила, отклоку 50 квалитетни, од реномирани производители. Подобро паркот да се обновува квалитетно за да може подолго време да служи на градот нудејќи поквалитетен превоз со нови, но технички инфериорни возила (какви што има во Белград). Мислам дека доколку пренесуваш информации за ноќните редови на возење, можеш да информираш за страшната несреќа на ЛиАЗ-овиот автобус во Белград која усмрти двајца млади (19 и 22 години). Така се утврди дека возилото било технички неисправно, со кочници кои не работат и воопшто не би смеело да излезе на улиците. Beograd: Novo veštačenje autobusa koji je usmrtio studente...u Prvi osnovni sud u Beogradu kažu da je nesreću prouzrokovala neipravnost vozila, odnosno kočnica. Večernje novosti, 03.12.2011. Тука јасно се гледа дека автобусите се практично нови (5 години не е ништо за возило како градски автобус, дури и возилово да било најстаро според дозволената граница), па сепак имаат фатални дефекти кои зимаат животи. Инаку имаш ли информација колку бил стар конкретниов ЛиАЗ? Трето незнам зошто се стигматизира купувањето на возила на кредит и зошто е подобро да се купи ѓубре во кеш отколку да се земе кредит од ЕБРД да речеме и да се купат квалитетни возила кои сега се едни од најдобрите, давајќи претпоставка дека и за 20 години ќе бидат во солидна форма? Впрочем и Белград има ист достап до ЕБРД како Софија, која има одличен кредитен рејтинг и во никаков случај не е презадолжена општина (за разлика од Белград кој дигна огромен кредит за непотребно показен и помпезен мост).
Предностите на Софија се најважно што има метро (а Белград веројатно никогаш нема да го има), што има многу поразгранета и подолга трамвајска мрежа со поголема автономност на трасите, многу скоро ќе има многу помодерен целосно заменет тролејбусен парк, посолиден и поквалитетен фонд на автобуси... Последно сакам да се обрнам кон твојата изјава за метро во Белград. Со секој изминат ден по потпишувањето на договорот со Алстом станува се појасно дека се работи за фарса која се надевам за доброто на Белград нема да се изведе. Всушност по сите параметри се планира ЛРТ линија со многу мал капацитет која ќе чини неколкукратно повеќе од метрото на Софија. Дури ни една линија не е предвидена како тешко/класично метро а само првата линија на ЛРТ би чинела 1 милјарда евра. Прво бројот на станиците е смешно презаситен, при што во центарот на помалку од 2 км се планираат дури 5 станици (на помалку од 400 метри една од друга). За споредба тешкото метро изискува станици на не помалку од 800-1000 метри раздалеченост. Второ капацитетот на првата линија се планира да е до 14 000 патници на час, односно повеќе од два пати помалку од капацитетот на М1, М2 и М3 во Софија кои имаат по околу 27000-30000 патници на час капацитети. И тоа за фантастичната сума од МИЛЈАРДА ЕВРА! Еве некои извадоци од медиумите во Србија: Ona je ukazala da veličinu jednog transportnog sistema određuju studije saobraćaja - koliko po satu i po vozu treba ljudi prevesti i da za sada "izgleda da će to u Beogradu biti nešto oko 14.000 putnika". *400m je dva razmaka stanica sadašnjeg gradskog prevoza.* Како го коментираш ти ова? Би ми било многу интересно да го чујам твоето мислење на овие теми и каде ти ги гледаш предностите на градскиот превоз на Белград во однос на оној во Софија? Не ме разбирај погрешно, но мислам дека треба да се разговара отворено и да се информира објективно.
|
|||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
To je uvedeno, jer je kopiran neki strani propis, kao recimo u Londonu. Što se domaće industrije tiče, tu si upravu sem za Ikarbus koji je radio autobuse za izvoz. BMB Ikarbus za Bari ![]() Još jedan uslikan kod fabrike ![]() Za tržište Rusije ![]() Kažem RADIO, jer dođu političari i raskinu ugovor sa italijanima ![]()
Kakve veze ovo ima sa noćnim prevozom? Kad smo kod toga, do koliko sati postoji noćni prevoz u Sofiji? Do skoro u Beogradu je išao na sat vremena, sada na pola sata.
To što navodiš nije tačno. Ne želim da branim LiAZ, jer mogu otvoreno reći da gori autobus od toga ne postoji u Beogradu! Ali, želim reći da nažost to što novine objavljuju nema veze sa uzrokom tragedije na Zvezdari. Ako si baš pokrenuo temu, mogu da iznesem neka zapažanja: Prvo, autobus je imao kočnice, citat, one nisu bile sporne:
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html%3A356078-Autobus-nije-smeo-da-bude-na-ulicama To što nisu 50%, već su na propisnoj granici svakako ne može biti uzrok nesreće. U tekstu se takođe navodi, da autobus nije imao ispravna stop svetla, migavce?! Pa koga oni prave budalama, jasno je da to nije uzročnik nesreće. Elem, prema rečima vozača autobus je dobio turažu, dakle, nije bilo moguće kontrolisati gas vozila! Pošto je vozilo automatik, vozač jednostavno nije mogao da obuzda motor od skoro 300ks. Dakle, ili je vozač kriv, ili je motor bio neispravan. Dalje činjenice do kojih sam došao navode da je motor ipak bio u kvaru, a evo i zašto. Dok je vozilo šlepovano do garaže, autobus je opet pomahnitao i pokidao rudu, te napravio još jednu nezgodu, slike: http://www.dodaj.rs/f/e/cx/49r6BQ2Y/317200303207466375253100.jpg http://www.dodaj.rs/f/J/6R/3fUQhPwF/318300303207409708592100.jpg http://www.dodaj.rs/f/s/zQ/2djlZjjw/316709303207333041933100.jpg
Pa naravno da neće biti uskoro metroa, to znam, uvek nas tako od 1967. uveseljavaju pred izbore ![]() ![]() ![]() Edited by Александар - 07-Dec-2011 at 02:04 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Još nešto, kada je pre koju godinu stilo 100 autobusa iz Ikarbusa, ja sam bio oduševljen. Vozio sam i u Merdesesu i Solarisu itd. ali se nikad nisam vozio u tišem autobusu. Nažalost, brzo su ih upropastili, jer se sve to jako slabo održava
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Danas sam išao u inspekciju. Kragujevački MAZovi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Update, trolejbusi
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||||||||||
NEOBUS работеа возила за Холандски VDL Groep (мислам дека беше само BOVA Lexio, им беше поефтин за производство во Нови Сад, а не беа во ситуација да ја намалат цената со сопствено производство и во услови на се поголема турска конкуренција особено во Temsa Tourmalin).Ако добро памтам исто како и договорот на Италијанците со Ikarbus , се прекина и договорот меѓу Neobus и VDL.Само овде беше причина наводните 900.000 недоисплатени евра од страна на VDL. Мое мислење е дека Neobus е поквалитетен производител од Ikarbus и најквалитетен во Србија моментално ![]()
Претпоставувам возилата за Италија и Русија се со различен квалитет?(можда не јавно и по проспекти, ама...) Исто мислам и за Необус, а и за скоро сите екс - Ју производители, без разлика дали се активни или затворени (Санос, ТАМ / Автомонтажа,ТАЗ, ФАП, Неокар итн.). |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Naranvo da se razlikuje, a sve zbog same cene. U Rusiji su vozila mnogo jeftinija, pa i cena mora biti niža, a samim tim i kvalitet koji se najviše odnosi na završnu obradu. Što se Neobusa tiče, to je delimično tačno, jer Volvo nedozvoljava da njihov znak nosa "svakakva" vozila. Sam Neobus je inače, ovlašćeni Volvo autokaroserista za Istočnu Evropu, a od skoro njihova vozila voze i u Beogradu.
Nastavak današnje reportaže, Volvo (Lasta i Veolia) ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
GSP autobusi
Stare kockice, ostalo ih je par komada svega ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
Evo unutrašnjost Ikarbusa IK-218N (proizvden 2006.) u vlasništvu privatnog prevoznika M&M
![]() ![]() i novi IK-112N sa užasnim bojama ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||||||||||
"Goša" tramvaji
![]() Komandni pult ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |