Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 3839404142> |
Author | ||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #781 Posted: 06-Jul-2012 at 22:50 | |
живи били па видели
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #782 Posted: 06-Jul-2012 at 23:40 | |
Извор, медиум, линк? |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #783 Posted: 06-Jul-2012 at 23:42 | |
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=93538 Edited by Danielbtmk - 06-Jul-2012 at 23:42 |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #784 Posted: 07-Jul-2012 at 09:07 | |
Се убаво тоа ...но брзината е пак 30km/h а
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #785 Posted: 07-Jul-2012 at 09:21 | |
Можам да се сложам со тебе за ова, но сепак мислам дека според вкупното време на патување одвоено со воз од една до друга релација во споредба со автобускиот превоз и во споредба со останатите балкански држави, можам да кажам дека сеуште сме конкурентни. Земи го во предвид фактот дека се работи за патнички возови кои застануваат на секоја бандера долж пругата, а и брзината само на одредени делници паѓа под 50 километри на час. Најгорливиот проблем е сметам дека е токму возниот парк на железница и токму тука треба да се инвестира, бидејќи сме на самото дно со Албанија и Косово по ова прашање. Огромни се жалопојките дека до Битола се патува 3 и пол до 3 и 40“ часа со воз, но ако купите карта со експресен можете да стигнете за 2 и 40 до 2 и 50 часа, што е апсолутно конкурентно. Експресниот воз за Куманово го минува патот за 30 минути, за Велес е 40 минути, а доколку се воведе брз или експресен воз за Гевгелија би сообраќал за околу 2 часа и 10 минути или пак за Кичево за 1 час и 40“-1 час и 50“ минути. Говориме без никакви инвестиции во сегашната инфраструктура. Со вакви возови апсолутно железничкиот превоз би бил поконкурентен со автобускиот, а на одредени релации би ги замислил и возачите на автомобили. |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #786 Posted: 07-Jul-2012 at 10:53 | |
Да, но во денешната состојба на отсуство на автопати и квалитетна сообраќајна инфраструктура и ужасен автобуски превоз. Да имаше автопати ќе ги видев колку ќе беа конкурентни возовите. Да не забораваме дека и автобусите се во очајна состојба, со престар возен парк и ниско ниво на услуга.
Но, се согласувам дека приоритет треба да биде обнова на возниот парк пред се преку купување на нови возила и со истите отворање на многу повеќе нови поаѓања. Сегашниот возен ред треба барем двојно да се згусне доколку сакаме железницата да може да притегне други групи патници освен оние кои бараат најниска цена! А сето тоа е далеку полесно и поефтино за изведба отколку изградба на нови линии, долж К8. Што се однесува на погорната статија, незнам колку може да се осврнеме на истата, но со 50 милиони евра мислат да купат само 6 гарнитури? Па со истите може да се купат барем двојно повеќе и тоа квалитетно и од западни производители. Силно се надевам дека заради цената нема да изберат Советско ѓубре! Инаку некој дали знае, во Македонија посоел ли некогаш воз кој не застанувал во Скопје? На пример Куманово-Битола или Кочани - Битола? |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #787 Posted: 07-Jul-2012 at 11:17 | |
Имаше пред некоја година линија Велес- Кочани, а сега има Прилеп-Битола, |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #788 Posted: 07-Jul-2012 at 11:19 | |
Е, да Прилеп-Битола е единствен, но тој го укинаа веќе (привремено). Ме интересира какви се можностите за локален и интер-сити превоз помеѓу градовите, без тоа да го тангира Скопје. Дали некој град има таква привлекувачка моќ да може да издржи локални возови кон него, а не од него кон Скопје.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #789 Posted: 08-Jul-2012 at 02:40 | |
Дали ова значи дека ќе се модернизираат сите возови (електрични и дизел) или само шпанците? |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #790 Posted: 08-Jul-2012 at 10:48 | |
Ќе се климатизира најпрвин 712-103/104, тоа е сигурно. Потоа доаѓа за обнова шпанецот 712-109/110, би било веројатно и тој да биде климатизиран, иако ова е во рамки на предвидените трошоци на претпријатието. Треба да се напомене дека комплетно гарнитурите се реконструираат во депо Лисиче, би требало да упатиме голема пофалба на вработените во железница кои се жртвуваат да ги завршат овие обемни работи. По правило, ваквата обнова ја прават посебни фабрики, како што е нашата Колска, српски Шинвоз, хрватски Гредељ итн. кои се поприлично поскапи.
Неофицијално се говори дека после Шпанците би требало комплетно да се обнови барем една електро моторна гарнитура, е сега дали ќе биде една од двете што сообраќаат или некоја од двете што подолго време се гарирани во депо Лисиче, тоа не го знам. Инаку не е исплатливо да се климатизираат сите патнички вагони, мал број за меѓународниот сообраќај треба да се направат, ама мислам дека е побајаги економично да се обноват моторните возови. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #791 Posted: 08-Jul-2012 at 20:06 | |
Министерот за транспорт МЈ во интервју за МТВ вечерва рече дека средствата за набавка на нови патнички и товарни вагони,како и купување на моторни гарнитури треба да се најде на одобрување во месец Септември,и ако биде све во ред за 1 до 1.5 години да се изврши набавката.спомена од кои фондови,но незапамтив ,што не ни важно
|
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #792 Posted: 08-Jul-2012 at 21:29 | |
Секоја инвестиција во Железницата ја поздравувам . Бојан, моторен воз си е за моторен воз, климатизирани вагони , нарочито во македонски услови, се мust , се знае како треба да изгледа вагон во меѓународен сообраќај па и во внатрешен. Се надевам дека повторно ќе имаме среќа да патуваме до Европа со воз.
За Македонија моторните возови ќе вршат многу добра работа, меѓутоа според мене , возови од рангот на „Пелагонија Експрес“ треба да бидат класичен деловен воз со вагони. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #793 Posted: 10-Jul-2012 at 01:55 | |
туку да не им текне на нашинците и нови двокатни возови да нарачаат, во ретро стил се разбира, е тогаш ептен ќе ја нае_еме.
[/QUOTE]zosto, ima dobri dvokatni vozovi, redovno sum se vozel bas so ovoj na linkot. Za pokonkretna slika, relacija 100km, zastanuvanje na 5-6 stanici, vremetranje na patuvanjeto 1h, 5min. http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/73/1160/28359924/regionalexpress-3601802899443263795.jpg |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #794 Posted: 10-Jul-2012 at 06:59 | |
Секако дека има добри двокатни возови, но кога на нашинците им текнува да инвестираат во било што, вообичаено инвестицијата е отров скапа, а неретко и неисплатлива. Такви примери ги имаме до бескрај - огради на мостови вредни над 1 милион и 200 илјади евра, панорамско тркало, вртелешка, сплавови во Вардар, двокатни градски автобуси во ретро стил, кои се исплатливи само затоа што се превозни средства, но тотално неисплатливи од секоја друга гледна точка, и ред други примери. Затоа е многу важно да се трошат народните пари на исплатливи инвестиции, а не да се фрлаат на непотребни глупости, двокатните возови се добро превозно средство, се додека се безбедни, со голем капацитет, удобни, климатизирани и се додека не трошат премногу, а нашинците од некоја тотално непозната причина, никогаш досега не инвестирале во превозни средства кои ги имале сите овие карактеристики. Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 13:27 |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #795 Posted: 10-Jul-2012 at 12:28 | |
Буџетските средства може лесно да се исперат, затоа и се "инвестира" во глупости. Но кога станува збор за средства од странство тие мора да се наменат за капитални инвестиции инаку нема да ги добиете. Значи кога би можело и од тие фондови би се граделе огради, склуптури итн. Многу им е лесно да фрлат милион од буџет за глупост одколку за корисни работи.
Што се однесува до двокатни возови со такви се имам возено во Италија и Холандија, сигурно ги има на мнг други места. Одлични се. Но не се ретро . Инаку добра финта е што нема можност да отвориш прозорец па климатизацијата е одлична. Edited by alexsend - 10-Jul-2012 at 12:29 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #796 Posted: 10-Jul-2012 at 12:31 | |
Dexter26,
kapiram, taka e, se soglasuvam. Samo sakav da kazam deka ima mnogu ubavi dvokatni vozovi koi epten bi odgovarale na nasite potrebi. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #797 Posted: 10-Jul-2012 at 13:24 | |
Со други зборови кажано, да не се тие средства од странство, најверојатно нашинците воопшто не би ни обрнале внимание на инвестирање во железницата, за волја на вистината, ова не е новост, ова е општо познат факт. А кога сме кај тоа дека двокатните возови во Италија и Холангија и на многу други места не се ретро, и за тоа има решение - возови по посебна нарачка. Кога нашинците би набавувале нови двокатни возови за железницата со народни пари, а не со средства од странство, ако ги фати интерес за фрлање на уште повеќе пари на непотребни глупости како ретро стил, тие без никакво двоумење би нарачале нови двокатни возови по посебна нарачка. Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 13:29 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #798 Posted: 10-Jul-2012 at 13:47 | |
Kolku sto mozam da sfatam najavenata investicija vo zeleznicata do
2014g. e negde okolu 22 milioni evra (korigirajte ako gresam). Ova e
smesna suma koga zboruvame za moderna zeleznica.
Moderniot zeleznicki soobrakaj e isplatliv, udoben i najbrz (relacii do 500-600 km) i zatoa zapadnoevropejcitenajcesto najcesto patuvaat so voz. Vo Makedonija se potrosija mnogu pari za gluposti. So 100 milioni od budzetot i uste 100 od evropskite fondovi mozevme vidno da go podigneme nivoto vo zeleznickiot soobrakaj. |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #799 Posted: 10-Jul-2012 at 14:55 | |
да се приклучам на расправата за двокатни возови.некои од америчките за кои има доста пофални зборови на некои сајтови,лично од човек од овие краишта(србин ) кој вози амерички возови.еве некоие слики од него
а и негов коментар околу овие возови Sedista su dosta raskosna i veoma udobna Ovako izgleda na dolnjem spratu... Hodnik je dosta sirok da zadovolji potrebe putnika sa invalidskim kolicima. |
||
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #800 Posted: 23-Jul-2012 at 09:40 | |
Neznam dali go imame linkov medjutoa vredi da se povtori uste ednas:
Licno mi smeta sto nasite vozila se pomesani so kosovskite, ama sto e tuka e... Edited by mon - 23-Jul-2012 at 09:42 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
Post Reply | Page <1 3839404142> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |