Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 3839404142 242> |
Author | |
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 64 |
Quote Reply #781 Posted: 27-Jan-2012 at 10:15 |
Minhen - Skopje toa bi bilo nogo dobro!!! ama za zal ne mozam da najdam nikakva informacija zasto imas direkten let od minhen do skopje so adria ariways se nadevam ke otvorat takva redovna linija |
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #782 Posted: 27-Jan-2012 at 11:42 |
tu be vie so "patriotskite" simboli , samo treba da ve ucat celo vreme
letot na Adria od Minhen, leta na relacija Minhen-Pristina letot za Basel e let na Easy Jet od Basel do Pristina letot na WizzAir e od Dortmund do Sofija verojatno sletale na SKP zatoa sto ne mozele da sletaat vo PRN i SOF opa znaci Easy Jet go seftosal Skopje |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #783 Posted: 27-Jan-2012 at 11:44 |
Да вчера поради големото снежно невреме дел од летовите на Софија биле пренасочувани кон соседните аеродроми, но кога се затворија и Пловдив, Бургас и Варна, се пренасочувале во Скопје и Солун!
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #784 Posted: 30-Jan-2012 at 00:09 |
Ќе летаме директно до Дубаи и до Сингапур За директно авионско поврзување со Скопје моментно се преговара и со Кина и со Индија Сања Наумовска http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=112972F910322142919C5A0F36D64214 |
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #785 Posted: 30-Jan-2012 at 13:03 |
LULZ, da da "verojatno"
spomenuvanjeto na "Indonezija" vo tekstot, govori za serioznosta na istiot. (Singapore Airlines jedva ceka da ni go pusti A380) za FlyBaltic mozeme da spekulirame, (za konekcii kon Skandinavija i Rusija why not, ali kolku e toa isplatlivo ... ) a bidejki so Dubai ne spojuva kiceraj, koj znae so eftini ceni na flyDubai mozda i bi se zaletale par faci od gradot ... Dream On! |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #786 Posted: 30-Jan-2012 at 16:48 |
Ова е без врска. Нас никобуџетнион EasyJet не не сака па вакви егзотични дестинации...
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #787 Posted: 30-Jan-2012 at 18:36 |
Клучниот дел во статијата е: „агенцијата за цивилно воздухопловство почна да склучува билатерални договори со државите“. Значи ќе нема правни пречки за воспоставување на таква линија, а економски? Смешно е да се разговара за линија до Австралија.
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #788 Posted: 30-Jan-2012 at 18:38 |
Еве ги повторно на табелата за летови на скопскиот аеродром летовите за Венеција од Belle air Europe и летот на Blue Panorama за Рим
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #789 Posted: 31-Jan-2012 at 07:30 |
Да смешно е да се разговара за линија до Австралија бидејќи нема авион кој може тоа растојание во еден лет да го покрие. НО, јас искрено се надевам многу на Дубаи и Emirates бидејќи имаат економска моќ и башка можат реално многу доборо да му конкурираат на Истанбул и Туркиш како хаб кон цела Азија, Австралија и Океанија. |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #790 Posted: 31-Jan-2012 at 08:11 |
Како мислиш нема? Затоа се полни гориво на пола пат, не мора да се менува лет. Има директни летови од Лондон, Париз, Берлин, Виена и многу други западноевропски градови до Австралија (полнат гориво во Малезија, Сингапур, Хонг Конг, кому како му одговара). Едноставно си застанува на пола пат. Но тоа се смета за директен лет. Сега со договоров би можел од Скопје да слета во Мелбурн без правни пречки.
Edited by гитардемон - 31-Jan-2012 at 08:12 |
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #791 Posted: 31-Jan-2012 at 11:40 |
haha ti se molam koi se tie linii sto letaat od Berlin i Viena do Australia, daj proveri prvo pred da komentiras.
edinstveno Heathrow i Frankfurt imaat konekcii so Australia i toa so stop over vo Azija inaku non stop let se znae sto e , NON STOP, letovite na Quantas kon LHR i FRA ne se racunaat kako non stop. |
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #792 Posted: 31-Jan-2012 at 12:42 |
Covekot ne spomna non stop tuku rece direkten let, a direkten let e od A do B.Eve ti moj primer. Direkt Moskva-Hong Kong i sletuva vo Dzakarta na cistenje, polnenje gorivo i so ti ja znam so i produzue po pola saat, patnicite cekaat vnatre. btw i Pariz CDG ima let za Australia
|
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #793 Posted: 31-Jan-2012 at 13:19 |
@vlade
yep , AirAustral se uste letaat do CDG |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #794 Posted: 31-Jan-2012 at 14:17 |
Гитар, прво ако имаш забележано до пред два месеца на мојот профил стоеше локација Берлин, па се смени во Бризбејн. Тоа не е без причина, бидејќи навистина се преселив од Берлин во Бризбејн. Е сега факт е дека многу ретки се тие летови кои имаат доволно клиентела за да се исплати да не прават размена на патници таму каде што слетуваат во Азија. Затоа нам многу ни е битно како држава како врска со азија и австралија да имаме бар еднаш неделно повратен лет за Дубаи, зошто моментално повеќе или помалку Туркиш го држат монополот на летови кон Азија и Австралија од Македонија. А Тој што лета преку Дубаи дури и да понуди карти по исти цени ќе привлече клиентела. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #795 Posted: 31-Jan-2012 at 21:33 |
Директен лет МК-Австралија (без разлика дали нон-стоп или со застанувања) навистина не е премногу веројатно да се оствари, но патнички авиони кои можат да го прелетаат растојанието нон-стоп и со максимален товар сепак има: Airbus A340-500HGW Долет: 17,000 km http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A340 Boeing 777-200LR Долет: 17,370 km http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_777 Вториов може да се справи и со Лондон-Сиднеј. Нормално максималниот долет на еден авион зависи од многу фактори и не е баш фиксна вредност, но мислам дека за Скопје долетот не би бил проблем и при комбинација од најнеповолни фактори, туку проблемот секако е во исплатливоста на една таква линија. 1 2 3 Edited by Cloverstack - 31-Jan-2012 at 21:35 |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #796 Posted: 01-Feb-2012 at 12:29 |
Македонија и Катар договорија редовна авиолинијаМакедонската Влада со предлог-закон сака да склучи спогодба за редовна авионска линија со Катар. Воведувањето на редовната линија е во насока на зајакнување на економската соработка, како и потребата од создавање и одржување поволни услови за инвестиции. Како што неодамна објави „Капитал“, најверојатно во март годинава може да се воспостави редовна линија Скопје-Доха преку катарската национална авиокомпанија Катар ервејс (Qatar Airways). Детали за можната нова директна линија до Доха сe уште нема. Емирот од Катар, шеикот Хамад бин Калифа Ал Тани, кој Македонија ја посети во октомври минатата година, си замина со најава за интензивирање на соработката во авиосообраќајот. Тој најави и можна соработка со Македонија во градежништвото, земјоделството, туризмот и во енергетиката. http://www.time.mk/read/NONE/76ba20d04a/index.html |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #797 Posted: 01-Feb-2012 at 14:51 |
Со огромен скептицизам ја примам веста за отворање на редовна линија Скопје-Доха, пред се поради следниве причини:
Qatar Airways не е многу активен во Европа, особено во овој дел на континентот. Веќе имаат воспоставено директна линија Доха-Букурешт-Софија, додека во Мај воведуваат лет Доха-Загреб, со што мислам дека ќе се покрие целиов Балкан. Поголеми градови од Скопје немаат директна линија (Белград), додека Софија има само индиректна, со слетување во Букурешт. Втора работа е што возните редови од сега за до летоска веќе се објавени на сајтот на Qatar Airways, Скопје не фигурира во нив. Обично нова линија се најавува и пушта во продажба најмалку 3 месеци пред нејзиниот старт.
Но, дури и да се воспостави оваа линија, мислам дека нема да има многу корист од неа. Qatar Airways имаат стратегија на елитна компанија, со многу високо ниво на услуга, кое го наплаќаат солено! Така, повратна карта Софија-Доха излегува дека е над 660 евра (за една недела од сега), додека за 45 дена од денешниот, излегува исто толку-660 евра. Оваа варијанта е прескапа, пред се затоа што Доха како крајна дестинација не е многу привлечна за нас (ниту во обратна насока), а како трансфер кон Азија и Австралија е мнооогу поскапа од варијантите преку другите аеродроми (не преку Доха). |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #798 Posted: 01-Feb-2012 at 14:53 |
Дополнување, новата линија Доха-Загреб е исто така индиректна, врзана со Будимпешта. |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #799 Posted: 01-Feb-2012 at 15:02 |
Аха, не сум знаел! Тоа им било стандардна политика и решение на Qatar Airways, за помалите аеродроми. Значи ако Скопје воопшто дојде на ред, може да го врзат со некој друг град: Атина (која веќе има конекција) или Белград, што не би било поволно, затоа што со сигурност првото застанување ќе биде на поголемиот аеродром, а тој е во спротивен правец со Доха од Скопје. Но очигледно тоа не им е проблем, затоа што и од Загреб и Софија летовите прво одат северно, а после јужно кон Доха.
Друг проблем се јавува со уште една важна за Скопје дестинација. По Прага и укинувањето на летовите на ЧСА, МАЛЕВ паѓа во сериозна криза и најавува голем рез во својата мапа на дестинации. Да се надеваме дека Скопје нема да биде во него, затоа што ќе останеме без врска со големиот и ефтин аеродром во Будимпешта, кој многу луѓе го користат за Скандинавија, Русија и Америка. Нпр. во Софија веќе БулгариаЕр најави дека пушта линија кон Будимпешта, независо од одлуката на Малев. Видоа дека великанот паѓа и сите сакаат дел од колачот. Затоа е недозволиво да се најдеме во ситуација во која што сме-да немаме национален превозник! Edited by Andrej_LJ - 01-Feb-2012 at 15:05 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #800 Posted: 03-Feb-2012 at 11:11 |
Malev is gone http://malev.hu/press_release_20120203.htm 6 am 03 February 2012 – Malév ceases its operation Based on the Board of Directors’ decision Hungary’s National Airline ceased its operation to minimize its losses. According to this statement, after nearly 66 years of continuous operation, Malév aircrafts will not depart from 6 am 03 February.
“Unfortunately, the event occurred which we had a greatest fear of and we wanted to avoid with might and main. Although, until the latter days there were prospects to continue operation and the trust of our passengers is unbroken, our partners lost their trust due to the information published in the last days and they started to ask for payment of their services in advance. This speeded up the cash outflow and the situation of the airline became untenable. It is also known that the owner, despite the best intentions, is unable to provide additional financial resources to operate after the EU decision. Considering all these the Board decided to order the cease of operation of the Hungary’s National Airline. We apologize to all of our passengers.” - announced CEO Loránt Limburger.
The Call Centre informs the Airline’s passengers about the way how they can get to their destinations and the possibilities of compensation.
Malév Call Centre available at: phone from Hungary: +36 40 21 21 21 phone from abroad: +36 1 802 11 11 e-mail: malev@malev.com
According to the government regulation which entered into force on 31st January 2012, assistance can be provided to those passengers who purchased their valid tickets before Malév cease and whose travel dates are on the suspension day or on the following three calendar days. In addition, to those who already travelled to their destination on the suspension day or before and posses valid return tickets on Malév flights on a date not later than 29th February 2012. Edited by Cloverstack - 03-Feb-2012 at 14:18 |
|
Post Reply | Page <1 3839404142 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |