Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 3940414243 242> |
Author | |
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #801 Posted: 03-Feb-2012 at 11:25 |
Е сега проблеми во бајката наречена "Александар Велики"...
Останавме без 2 битни града, 2 битни превозници... |
|
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #802 Posted: 03-Feb-2012 at 11:52 |
Имаше ли најави за основање на нов национален авиопревозник или? Не сум информиран на оваа тема, па прашувам чисто на ѓутуре (но знам дека сегашнава ситуација е недозволива и невидена).
|
|
VirginAtlantic
Senior Member Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply #803 Posted: 03-Feb-2012 at 12:08 |
Краjно време е за национален превозник на Македониjа. Нема потреба да е много голем - стигат и 4 авиона од тип Embraer-190.
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #804 Posted: 03-Feb-2012 at 12:40 |
http://kajgana.com/aviokompanijata-malev%E2%80%9C-prekinuva-so-letovi
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #805 Posted: 03-Feb-2012 at 23:05 |
Ако денот се познава по утрото (првиот месец од годината) ептен темно ќе биде годинава !!!! Наместо во нагорна бројот на патници ќе почне да оди во надолна линија ....., Прво blu-panorama, cz airlines, па сега malev ............... темница им се пишува на овие од ТАВ........ во секој случај слаб менаџмент !!!! Јас судам во однос на тоа дека менаџментот е слаб тргнувајки по web - страната КАТАСТРОФА никаква функционалност (ништо не функционира освен редот на летање (па дури понекогаш и тој е вон функција) !!!!!!!!!
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #806 Posted: 03-Feb-2012 at 23:13 |
Со чартери ќе летаме само на лето
Вчераутро и унгарскиот авиопревозник "Малев" ги запре сите свои летови. Унгарските медиуми соопштија дека вчера вкупно 64 летови на Малевв требало да се извршат од аеродромот во Будимпешта. "Малев" редовно ја опслужуваше линијата Будимпешта-Скопје и обратно во кот-шер договор со "Бритиш ервејс" и "Ибериа ерлајнс", што им овозможуваше на македонските патници индиректно поврзување со Лондон и други европски дестинации. Од компанијата Малевв на скопскиот аеродром Александар Великии велат дека патниците сега имаат право на рефундација на картите, а со оглед на тоа дека, како што истакнаа, немало друга компанија која има капацитет да ги преземе сите 90 патници од закажаниот лет, дополнително ќе се одлучи што ќе се случи со нив. Унгарскиот национален превозник по 66 години работење се приземји откако претходно владата одлучи да го заштити од кредитори поради директна опасност од банкрот, бидејќи снабдувачите побарале авансово плаќање од денес за утре. "Малев" има загуби од 130 милиони евра. Со откажувањето на "Чех ерлајнс" и "Малев" директни летови од домашните аеродроми остануваат само до 11 дестинации. Од АЦВ велат дека нема нови барања за редовни авиолинии, освен дека со склучувањето на билатерални договори со државите би можеле да се очекуваат и први апликации од заинтересирани авиокомпании надвор од Европа што би оперирале од нашите аеродроми до дестинации во Австралија и Азија. Засега останува одличните бројки од вкупно 829.234 превезени патници во 2011 година од двата македонски аеродроми да ги одржуваат чартер компании. Покрај постојните кои летаа во зимската сезона, редовна врска со летниот ред на летање од скопскиот и охридскиот аеродром се очекуваат од нискобуџетните "Џет ер" кој директно ќе не поврзе со Брисел и холандски "Туи" со Амстердам. Нискобуџетните авиокомпании се евтин, брз и едноставен начин за патување со авион помеѓу огромен број дестинации во европските земји. Авиокомпаниите кои нудат евтини авио билети станаа многу популарни, особено во земјите од Источна Европа, иако истите понекогаш се изложени на критики поради флексибилните цени на билетите и дополнителните трошоци надвор од цената на билетот. |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #807 Posted: 03-Feb-2012 at 23:33 |
Не им го забораваш ова со веб страната Инаку... мое мислење е дека прекинот на летови со Малев и Чех нема значително да се одрази на статистиките за 2012. Немам некаква статистика да го поткрепам мојов исказ, но сигурен сум дека 99% од патниците кон Прага и Будимпешта ги користат овие дестинации за транзит, така да едноставно некој друг аеродром ќе ги превземе сите овие патници. Edited by pbanks - 04-Feb-2012 at 00:03 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #808 Posted: 03-Feb-2012 at 23:51 |
MALEV е пред банкрот, не гледам како менаџментот на TAV е виновен. Што се однесува до Czech, си имаат и тие економски проблеми. TAV не се мутави, сигурно понудиле некој подобар пакет, но и Czech си имаат своја математика. Така што, повлекувањата не се до менаџментот на TAV. Резултатите на еден менаџерски тим се гледаат долгорочно. Дајте им време.
Edited by гитардемон - 04-Feb-2012 at 04:25 |
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #809 Posted: 04-Feb-2012 at 00:26 |
Од мое искуство Прага и Будимпешта како хабови за европа воглавно одлично функционираа, кога и да сум летал авионите за Скопје беа над 75% полни. Така да овие два превозници имаа релативно голем удел во транспотот, сега ќе е интересно кој ќе сака да го лапне нивниот дел од патниците.
|
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #810 Posted: 04-Feb-2012 at 01:22 |
Јас лично сум задоволен од Czech, аеродромот во Прага, добрите сатници за преседнување (а ако беа подолги, лесно се стигнува и до самиот центар на градот за картак прошетка).. Штета.
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #811 Posted: 04-Feb-2012 at 18:07 |
Добро бе што се случува со Скопје дали се враќаме во назад во гето времето кога имаше по два лета од по 500ерва? Од каде па сега Чех Ерлајнс ќе ја укинува линијата јас колку што знам полни им беа авионите... И компанијата беше солидна...
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #812 Posted: 04-Feb-2012 at 18:20 |
Скопје- Брисел и Охрид- Амстердам. Од скопскиот и охридскиот Аеродром ќе полетаат нови авиокомпании кон овие дестинации.Нискобуџетните -холанската Туи Ерлајнс и белгиската Џет Ерфлај ќе почнат да оперираат кон средина на Март. Од тогаш стартува новиот летен распоред на линии. Во меѓувреме се договараат и диретни летови кон Сингапур и Дубаи. По примерот на Србија и Македонија очекува нискобуџетни компании кои ќе оперираат кон овие дестимации. Од агенцијата за цивилно воздухопловтсво сметаат дека со владините субвенции, околу 5 милиони евра одвоени за следните 3 години, ќе привлечат нови компании. Се најавуваат нови, но кризата доведе и до повлекување на неколку. Малев поради сериозни финансиски долгови, вчера објави банкрот, ги откажа летовите и ги приземји своите авиони во сите земји. -Од 5 часот изутрина,на 3-ти Февруари, по 66 години речиси непрекинато работење Малев повторно нема да полета. И покрај желбата, сопственикот повеќе не може да обезебеди пари за работење на компанијата, изјави директорот на Малев Лоран Лимбургер на денешната конференција за унгарските медиуми. Унгарскиот премиер Виктор Орба вчера на државното радио изјави дека два авиони на Малев останале заглавени во странски држави. Едниот се наоѓа во Тел Авив а другиот во Ирска. А тие според Орбан ќе бидат рестартирани доколку успешно бидат средени проблемите. Пред само една недела авионите од скопската писта ги повлече и Чех Ерлајнс. Поради нерофитабилност ги откажа линиите кон Прага. Сега Македонија остана без директни летови кон Будимпешта и Прага http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/evtini-letovi-kon-brisel-i-amsterdam -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Еве една добра вест, односно да ги сметаме како две, да се израмни билансот после двете лоши вести Само ме интересира, дали може некој да ја најде страната на TUI NL за да видиме цена на летот Охрид - Амстердам. Јас успеав само Германската ТУИ да ја најдам а таму нема лет од Охрид за Амстердам Edited by Djole88 - 04-Feb-2012 at 18:23 |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #813 Posted: 04-Feb-2012 at 18:39 |
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
bobanmak
Newbiе Joined: 05-Jun-2011 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #814 Posted: 04-Feb-2012 at 18:47 |
@Djole88 Ова е страницата на туи нл http://www.arkefly.nl/vliegtickets/ohrid-macedonie.aspx .
Инаку, пред 4ти дена сакав да резервирам карти од Франкфурт за Скопје со Малев. Среќа што не резервирав, инаку беше најевтината веријанта (200 евра). Значи џабе ќе ни се летови за Сингапур или Дубаи, кога немаме дирекни летови до Франкфурт, Париз, Минхен итм. Сега се надевам дека не летањето на Малев и Чех аирлејнс, ќе отвори место за други компании. Најубаво би било Герман Вингс да лета од Скопје за Келн и Минхен, Виз аир за Будимпешта, Малме и Франкфурт Хан и Рајнаер од Дизелдорф за Охрид. |
|
Издржи!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #815 Posted: 04-Feb-2012 at 19:06 |
Незнам по кои критериуми, врскава со Амстердам е нискобуџетна.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #816 Posted: 04-Feb-2012 at 19:16 |
Да може сега Wizz или некоја друга нискобуџетна компанија да ги земе Прага и Будимпешта би било одлично.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #817 Posted: 04-Feb-2012 at 19:24 |
Сега за сега не нема во плановите
http://wizzair.com/about_us/news/?language=EN#wizen100 |
|
Cifra
Groupie Joined: 25-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 85 |
Quote Reply #818 Posted: 04-Feb-2012 at 21:17 |
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #819 Posted: 05-Feb-2012 at 10:16 |
Со години наназад повторувам: како сака државава да развие економија а немам ни директен лет за франкфурт. А да не спомнувам дека Минхен е втор по големина хаб во германија, а сега кај да е ќе го отворат новиот Берлински аеродром кој во основа гермнаците го спремаат како хаб за накај азија. |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #820 Posted: 05-Feb-2012 at 10:39 |
Ако сака државата да развие економија треба да оформи национален авио превозник. Ние сме единствени кои немаат. Со 100 мил. евра може да купат 3 нови авиони и да се поврземе со секоја логична дестинација во Европа. Тоа ти се отприлика неколку споменици. Е сеа ќарот не е толкав за да се исплати такада ќе си почекаме друг поглавица.
244 Евра за ниско буџетен лет!? Ме заебавате? Од Кроациа од Скопје за Амстердам е 215 евра регуларен лет! со сите предности и погодности. |
|
Post Reply | Page <1 3940414243 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |