build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 03-Feb-2012 at 11:25
Е сега проблеми во бајката наречена "Александар Велики"...
Останавме без 2 битни града, 2 битни превозници...
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 03-Feb-2012 at 11:52
Имаше ли најави за основање на нов национален авиопревозник или? Не сум информиран на оваа тема, па прашувам чисто на ѓутуре (но знам дека сегашнава ситуација е недозволива и невидена).
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 03-Feb-2012 at 12:08
Краjно време е за национален превозник на Македониjа. Нема потреба да е много голем - стигат и 4 авиона од тип Embraer-190.

Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 03-Feb-2012 at 12:40
http://kajgana.com/aviokompanijata-malev%E2%80%9C-prekinuva-so-letovi
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 03-Feb-2012 at 23:05

Ако денот се познава по утрото (првиот месец од годината) ептен темно ќе биде годинава !!!!

Наместо во нагорна бројот на патници ќе почне да оди во надолна линија ....., Прво blu-panorama, cz airlines, па сега malev ............... темница им се пишува на овие од ТАВ........ во секој случај слаб менаџмент !!!! Јас судам во однос на тоа дека менаџментот е слаб тргнувајки по web - страната  КАТАСТРОФА никаква функционалност (ништо не функционира освен редот на летање (па дури понекогаш и тој е вон функција) !!!!!!!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 03-Feb-2012 at 23:13

Со чартери ќе летаме само на лето


По најавата на "Чех ерлајнс" дека ја укинува дестинација кон Скопје, од вчераутро немаме директна врска и со Будимпешта откако "Малев" ги приземји своите авиони. Засега останува одличните бројки од вкупно 829.234 превезени патници во 2011 година од двата македонски аеродроми да ги одржуваат чартер компании


Се намалува бројот на дестинации во Европа до кои македонските патници ќе можат директно да стигнат од скопскиот аеродром. Првично повлекување од македонскиот пазар и укинување на директната линија до Прага најави компанијата Чех ерлајнс" која веќе и официјално ја известила Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) дека нема да аплицира за дозвола во летната сезона по 25 март.

Вчераутро и унгарскиот авиопревозник "Малев" ги запре сите свои летови. Унгарските медиуми соопштија дека вчера вкупно 64 летови на Малевв требало да се извршат од аеродромот во Будимпешта. "Малев" редовно ја опслужуваше линијата Будимпешта-Скопје и обратно во кот-шер договор со "Бритиш ервејс" и "Ибериа ерлајнс", што им овозможуваше на македонските патници индиректно поврзување со Лондон и други европски дестинации. Од компанијата Малевв на скопскиот аеродром Александар Великии велат дека патниците сега имаат право на рефундација на картите, а со оглед на тоа дека, како што истакнаа, немало друга компанија која има капацитет да ги преземе сите 90 патници од закажаниот лет, дополнително ќе се одлучи што ќе се случи со нив. Унгарскиот национален превозник по 66 години работење се приземји откако претходно владата одлучи да го заштити од кредитори поради директна опасност од банкрот, бидејќи снабдувачите побарале авансово плаќање од денес за утре. "Малев" има загуби од 130 милиони евра.

Со откажувањето на "Чех ерлајнс" и "Малев" директни летови од домашните аеродроми остануваат само до 11 дестинации. Од АЦВ велат дека нема нови барања за редовни авиолинии, освен дека со склучувањето на билатерални договори со државите би можеле да се очекуваат и први апликации од заинтересирани авиокомпании надвор од Европа што би оперирале од нашите аеродроми до дестинации во Австралија и Азија.

Засега останува одличните бројки од вкупно 829.234 превезени патници во 2011 година од двата македонски аеродроми да ги одржуваат чартер компании. Покрај постојните кои летаа во зимската сезона, редовна врска со летниот ред на летање од скопскиот и охридскиот аеродром се очекуваат од нискобуџетните "Џет ер" кој директно ќе не поврзе со Брисел и холандски "Туи" со Амстердам.

Нискобуџетните авиокомпании се евтин, брз и едноставен начин за патување со авион помеѓу огромен број дестинации во европските земји. Авиокомпаниите кои нудат евтини авио билети станаа многу популарни, особено во земјите од Источна Европа, иако истите понекогаш се изложени на критики поради флексибилните цени на билетите и дополнителните трошоци надвор од цената на билетот.

http://vecer.com.mk/?ItemID=677076987248C448B53AC5A3A01D6DB0

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 03-Feb-2012 at 23:33
Originally posted by Obedineta Makedonija

Ако денот се познава по утрото (првиот месец од годината) ептен темно ќе биде годинава !!!!

Наместо во нагорна бројот на патници ќе почне да оди во надолна линија ....., Прво blu-panorama, cz airlines, па сега malev ............... темница им се пишува на овие од ТАВ........ во секој случај слаб менаџмент !!!! Јас судам во однос на тоа дека менаџментот е слаб тргнувајки по web - страната  КАТАСТРОФА никаква функционалност (ништо не функционира освен редот на летање (па дури понекогаш и тој е вон функција) !!!!!!!!!


Не им го забораваш ова со веб страната

Инаку... мое мислење е дека прекинот на летови со Малев и Чех нема значително да се одрази на статистиките за 2012. Немам некаква статистика да го поткрепам мојов исказ, но сигурен сум дека 99% од патниците кон Прага и Будимпешта ги користат овие дестинации за транзит, така да едноставно некој друг аеродром ќе ги превземе сите овие патници.


Edited by pbanks - 04-Feb-2012 at 00:03
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 03-Feb-2012 at 23:51
MALEV е пред банкрот, не гледам како менаџментот на TAV е виновен. Што се однесува до Czech, си имаат и тие економски проблеми. TAV не се мутави, сигурно понудиле некој подобар пакет, но и Czech си имаат своја математика. Така што, повлекувањата не се до менаџментот на TAV. Резултатите на еден менаџерски тим се гледаат долгорочно. Дајте им време.

Edited by гитардемон - 04-Feb-2012 at 04:25
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 04-Feb-2012 at 00:26
Од мое искуство Прага и Будимпешта како хабови за европа воглавно одлично функционираа, кога и да сум летал авионите за Скопје беа над 75% полни. Така да овие два превозници имаа релативно голем удел во транспотот, сега ќе е интересно кој ќе сака да го лапне нивниот дел од патниците.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 04-Feb-2012 at 01:22
Јас лично сум задоволен од Czech, аеродромот во Прага, добрите сатници за преседнување (а ако беа подолги, лесно се стигнува и до самиот центар на градот за картак прошетка).. Штета.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 04-Feb-2012 at 18:07
Добро бе што се случува со Скопје дали се враќаме во назад во гето времето кога имаше по два лета од по 500ерва? Од каде па сега Чех Ерлајнс ќе ја укинува линијата јас колку што знам полни им беа авионите... И компанијата беше солидна...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 04-Feb-2012 at 18:20

Скопје- Брисел и Охрид- Амстердам. Од скопскиот и охридскиот Аеродром ќе полетаат нови авиокомпании кон овие дестинации.

Нискобуџетните -холанската Туи Ерлајнс и белгиската Џет Ерфлај ќе почнат да оперираат кон средина на Март.

Од тогаш стартува новиот летен распоред на линии. Во меѓувреме се договараат и диретни летови кон Сингапур и Дубаи.

По примерот на Србија и Македонија очекува нискобуџетни компании кои ќе оперираат кон овие дестимации.

Од агенцијата за цивилно воздухопловтсво сметаат дека со владините субвенции, околу 5 милиони евра одвоени за следните 3 години, ќе привлечат нови компании.

Се најавуваат нови, но кризата доведе и до повлекување на неколку. Малев поради сериозни финансиски долгови,  вчера објави банкрот, ги откажа летовите и ги приземји своите авиони во сите земји.

-Од 5 часот изутрина,на 3-ти Февруари,  по 66 години речиси непрекинато работење Малев повторно нема да полета. И покрај желбата, сопственикот повеќе не може да обезебеди пари за работење на компанијата, изјави директорот на Малев Лоран Лимбургер на денешната конференција за унгарските медиуми.

Унгарскиот премиер Виктор Орба вчера на државното радио изјави дека два авиони на Малев останале заглавени во странски држави.

Едниот се наоѓа во Тел Авив  а другиот во Ирска. А тие според Орбан ќе бидат рестартирани доколку успешно бидат средени проблемите.

Пред само една недела авионите од скопската писта ги повлече и Чех Ерлајнс.  Поради нерофитабилност ги откажа линиите кон Прага.


Сега Македонија остана без директни летови кон Будимпешта и Прага

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/evtini-letovi-kon-brisel-i-amsterdam

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Еве една добра вест, односно да ги сметаме како две, да се израмни билансот после двете лоши вести Само ме интересира, дали може некој да ја најде страната на TUI NL за да видиме цена на летот Охрид - Амстердам. Јас успеав само Германската ТУИ да ја најдам а таму нема лет од Охрид за Амстердам




Edited by Djole88 - 04-Feb-2012 at 18:23
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 04-Feb-2012 at 18:39
Originally posted by Djole88

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Еве една добра вест, односно да ги сметаме како две, да се израмни билансот после двете лоши вести Само ме интересира, дали може некој да ја најде страната на TUI NL за да видиме цена на летот Охрид - Амстердам. Јас успеав само Германската ТУИ да ја најдам а таму нема лет од Охрид за Амстердам


 
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
bobanmak View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Jun-2011
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote bobanmak Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 04-Feb-2012 at 18:47
@Djole88 Ова е страницата на туи нл http://www.arkefly.nl/vliegtickets/ohrid-macedonie.aspx .
Инаку, пред 4ти дена сакав да резервирам карти од Франкфурт за Скопје со Малев. Среќа што не резервирав, инаку беше најевтината веријанта (200 евра).

Значи џабе ќе ни се летови за Сингапур или Дубаи, кога немаме дирекни летови до Франкфурт, Париз, Минхен итм.

Сега се надевам дека не летањето на Малев и Чех аирлејнс, ќе отвори место за други компании. Најубаво би било Герман Вингс да лета од Скопје за Келн и Минхен, Виз аир за Будимпешта, Малме и Франкфурт Хан и Рајнаер од Дизелдорф за Охрид.

Издржи!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 04-Feb-2012 at 19:06
Незнам по кои критериуми, врскава со Амстердам е нискобуџетна.


Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 04-Feb-2012 at 19:16
Да може сега Wizz или некоја друга нискобуџетна компанија да ги земе Прага и Будимпешта би било одлично.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 04-Feb-2012 at 19:24
Сега за сега не нема во плановите


03/02/2012
Wizz Air invests HUF 25 billion in its Budapest operation

700 new jobs, 2 additional aircraft, 2 million passengers per year
Wizz Air, the largest low fare - low cost airline in Central and Eastern Europe announced today that it would invest HUF 25 billion (USD 100 million) into expanding its operations in Budapest. As of March 2012, the airline will add two Airbus A320 aircraft to its Budapest base, a 66% increase in overall capacity.
Wizz Air has increased its projections for the number of passengers carried yearly from 1.4 million to 2 million. This will result in the addition of approximately 700 new (direct and associated) jobs in Hungary. The airline will launch one new route and increase frequencies on several existing routes. The number of available flights per week will nearly double from 67 to 129:
The Budapest-Bucharest flight will initially operate three times per week. With the addition of three flights to London Luton, Wizz Air will now offer triple daily service. Flights to Eindhoven and Brussels Charleroi will double in frequency, now operating twice daily. The frequency of flights to Madrid, Barcelona, Rome, Milan, and Malmo will also double and be available at least daily.
Destination     Weekly frequency today     Summer 2012     Change
Bucharest (NEW)     0     4     4
London Luton     18     21     3
Brussels Charleroi     7     14     7
Eindhoven     7     13     6
Milan Bergamo     5     11     6
Rome     4     10     6
Barcelona     3     7     4
Malmo     3     7     4
Madrid     2     7     5
Stockholm Skavsta     2     4     2
Bourgas     0     3     3
Bari     2     3     1
Dortmund     2     3     1
Gothenburg     2     3     1
Tirgu Mures     2     3     1
Frankfurt Hahn     2     3     1
Naples     2     2     -
Bologna Forli     2     2     -
Turku     0     2     2
Catania     0     2     2
Pisa     2     2     -
Palma de Mallorca     0     1     1
Corfu     0     1     1
Antalya     0     1     1
"Wizz Air remains highly committed to Hungary, our homeland. We have been growing year-on-year since the start of operation in 2004. We will continue to meet the increase in consumer demand and continue to offer new jobs in Budapest" - said József Váradi, Chief Executive Officer of Wizz Air.


http://wizzair.com/about_us/news/?language=EN#wizen100
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 04-Feb-2012 at 21:17
Originally posted by pbanks

Сега за сега не нема во плановите
Не знам од кога ги ковале тие планови ама сега со банкротот на Малев можда брзо ќе се прилагодат на новава ситуација. Главната база им е баш во Будимпешта ако не се лажам?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 05-Feb-2012 at 10:16
Originally posted by bobanmak



Значи џабе ќе ни се летови за Сингапур или Дубаи, кога немаме дирекни летови до Франкфурт, Париз, Минхен итм.




Со години наназад повторувам: како сака државава да развие економија а немам ни директен лет за франкфурт. А да не спомнувам дека Минхен е втор по големина хаб во германија, а сега кај да е ќе го отворат новиот Берлински аеродром кој во основа гермнаците го спремаат како хаб за накај азија.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 05-Feb-2012 at 10:39
Ако сака државата да развие економија треба да оформи национален авио превозник. Ние сме единствени кои немаат. Со 100 мил. евра може да купат 3 нови авиони и да се поврземе со секоја логична дестинација во Европа. Тоа ти се отприлика неколку споменици. Е сеа ќарот не е толкав за да се исплати такада ќе си почекаме друг поглавица.

244 Евра за ниско буџетен лет!? Ме заебавате?
Од Кроациа од Скопје за Амстердам е 215 евра регуларен лет! со сите предности и погодности.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.883 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.