build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 30-Jul-2013 at 21:12
Ми се полни душата кога гледам нови и убаво средени автопати, па дури и кога не се од земјава...
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 30-Jul-2013 at 21:30
Hrvatite zavrsile dobra rabota so patistata. I ne samo avtopatite, tuku i magistralite i lokalnite patista im se sredeni. Horizontalnata i vertikalnata signalizacija e na dosta visoko nivo. Ne vidov nitu eden iskrsen znak a gradilistata se dobro obezbedeni i obelezani.

Za zal nie sme daleku od ova nivo... a makata da mi bide poteska, eden Hrvat mi veli, deka za vreme na Jugoslavija makedonskite patista bile podobri od hrvatskite?!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 06-Aug-2013 at 17:16
Ова е истата компанија што има проекти и кај нас (управна зграда на Водовод и канализација, и уште некој беше, не ми текнува сега)

КОРИДОРИ СРБИЈА ГИ РАСКИНА СИТЕ ДОГОВОРИ СО АЛПИНЕ БАУ

Коридори Србија ги раскина сите договори со Алпине Бау
Коридори Србија денеска испратила известување до австриската компанија Алпине Бау ГМБХ за раскинување на сите четири договори на делниците Пирот Исток-Димитровград и заобиколницата Димитровград, објавува регионалниот бизнис портал Бизнис плус.

Коридори Србија денеска отпочнуваат процедура за наплата на банкарската гаранција за извршување на работите во вредност од 5,14 милиони евра и банкарска гаранција за поврат на аванс во износ од 2,73 милиони евра, информирал директорот на Коридори Србија, Дмитри Ѓуровиќ. Освен тоа тој истакнал дека компанијата има задржано депозит за отстранување на недостатоци во гарантниот рок во износ од околу три милиони евра.

Вкупниот долг на Алпине кон домашните компании изнесува околу четири милиони евра.

Коридори Србија во следните 45 дена ќе ги изврши сите неопходни активности и ќе започне тендер за завршување на изградбата на делниците, а самиот процес како што кажа Ѓуровиќ, ќе трае помеѓу шест и девет месеци, така да со почетокот на градежната сезона може да се очекува и почеток на работите, за да до половина на 2016 година делниците да бидат завршени.

Алпине инаку беше ангажирана на две делници на Источниот крак на автопатото Е80 - Пирот Исток - Димитровград и Обиколницата Димитровград односно на четири ЛОТ-а.

Вкупната вредност на договорените работи за делниците изнесуваше 59,3 милиони евра и за сите извршени работи вкупно е платено нешто помалку од 29,5 милиони евра.

http://www.kapital.mk/MK/region/96298/koridori_srbija_gi_raskina_site_dogovori_so_alpine_bau.aspx
За сè има вторпат
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 09-Aug-2013 at 11:16
Originally posted by Andrej_LJ

Честито прва целосно завршена автомагистрала Banana
Ќе ја испробам за неколку дена!

Испроба ja веке? Очекуваме репортажа. Smile
Back to Top
joro123 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote joro123 Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 19-Aug-2013 at 14:37
Originally posted by Denko

Hrvatite zavrsile dobra rabota so patistata. I ne samo avtopatite, tuku i magistralite i lokalnite patista im se sredeni. Horizontalnata i vertikalnata signalizacija e na dosta visoko nivo. Ne vidov nitu eden iskrsen znak a gradilistata se dobro obezbedeni i obelezani.

Za zal nie sme daleku od ova nivo... a makata da mi bide poteska, eden Hrvat mi veli, deka za vreme na Jugoslavija makedonskite patista bile podobri od hrvatskite?!


+1 - барем од Бугариja са многу понапред и во однос на должина на магистралите и во качество. Пред 1 недела бех тамо и патувах и по А2, А3 и А4, нема никакви забележки! Малце можеби претерали со толку многу автпати во една мала земja - во топ сезон движението беше доста малко и никако не може да се спореди со Е75 во Србиja - таму во ист ден трафикот беше 4-5 пати повеке од по Е70 во Хрватска. Плус патарините са 50% по-скапи во Хрватска од Србиjа кое дори и при големата разлика во квалитетите е премногу.

Edited by joro123 - 19-Aug-2013 at 14:42
Back to Top
steevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 02-Apr-2013
Location: BG
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote steevo Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 20-Aug-2013 at 14:26
На 19ти Август беше пуштен во сообракaj Лот 0 от автопатот Хемус што ги поврзува Софиja со градовите от Северна Бугариja и завршува на Црното Море каj Варна.
Тоj Лот jа прави врската на Софиската обиколница со Автопатот заобиколуваjки ги селата во околина на Софиja.

















Со тоа се завршува откриването на нови автопати во Бугариja за ова 2013 година до следната 2014 кога се очекува да бидат готови и да се пуштата во сообракаj Лот 4 на Автопатот Струма от Сандански до Грчката граница и Автопатот Марица коj поврзува Автопатот Тракиjа каj Чирпан со Турската граница.

Edited by steevo - 20-Aug-2013 at 15:48
Back to Top
steevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 02-Apr-2013
Location: BG
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote steevo Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 21-Aug-2013 at 13:58
А еве како врви градежната работа по западниот дел на Софиската обиколница коja треба да биде завршена следната година















А како што се види на ова информативно табло со изградбата на западниот дел от обиколницата ке врви и изградбата на Лот 1 на Автопатот Калотина от Софиjа до Србската граница.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 21-Aug-2013 at 15:30
За сè има вторпат
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 27-Aug-2013 at 08:59
Целосно беше реконструиран локалниот пат III-106 од граничниот премин со Македонија ГКПП Станке Лисичково/ГП Делчево до Благоевград.



http://www.youtube.com/watch?v=moSpLfa0Wz0

Видеото е направено од страна на Ради, што е и објаснување за насловот

Edited by Andrej_LJ - 27-Aug-2013 at 09:07
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 24-Sep-2013 at 20:11
Аjде един брз апдеjт на автопатот Марица во Бугариja,коj поврзува Турциja со автопат Тракиja.
Во моментот во изградба са лот 1, лот 2 и делницата до самиот граничен премин,както и се проширува самиот граничен премин.
Поради различни причини изградбата на делниците задоцни.
Лот 2






Лот 1











Еве и во близина на граничниот премин вака
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #811 Posted: 24-Sep-2013 at 20:24
Инк... твој е македонскиов?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #812 Posted: 24-Sep-2013 at 20:40
Не, братучед му сигурно му помогнал
Што за прашање...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #813 Posted: 24-Sep-2013 at 20:41
Не смеам да прашам... Сакам да бидам сигурен...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #814 Posted: 25-Sep-2013 at 06:31
Originally posted by FoSsiL

Инк... твој е македонскиов?

Моj да. Ако мислиш на google translate-не го користам. Зашто? Може би не е врвен или литературен, извинувам се за тоа.

Edited by ink - 25-Sep-2013 at 06:37
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #815 Posted: 25-Sep-2013 at 14:34
Не, напротив... Го следам постојано развојот на твојот македонски... и ова последново што го прочитав беше одлично... па затоа се зачудив... Браво
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #816 Posted: 12-Oct-2013 at 22:43
Кон Калотина ќе се гради после западниот дел од обиколницата како што гледам...што бидна со Автопатот Софија-Варна?

БТВ гледам огромна несразмерност во развојот на инфраструктурата во Бугарија,буквално се што се случува е јужно,освен новиот мост на Дунав.

Edited by kiriOK - 12-Oct-2013 at 22:44
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #817 Posted: 12-Oct-2013 at 22:56
Originally posted by kiriOK

Кон Калотина ќе се гради после западниот дел од обиколницата како што гледам...што бидна со Автопатот Софија-Варна?

БТВ гледам огромна несразмерност во развојот на инфраструктурата во Бугарија,буквално се што се случува е јужно,освен новиот мост на Дунав.


*А7 Калотина-Софија отпадна од финансирање за овој програмски период, многу веројатно е за него да нема и во слениот. Може да се изгради со заем, но од ОП Транспорт 2014-2020 пари за него нема да се даваат. Реално има доста други пооптоварени патни правци.

* Западна дага 1 (околу 4 км) се гради сега, треба да иде готов следната година. Го вклучува и големиот патен јазол кај Сливница, како и уште два други.

* Западна дага 2 (околу 5 км) треба да почне во наредните месеци затоа што има избрано изведувач, но се тужакаат по судови. Вклучува неколку патни јазли и големиот јазол детелина за влез во северната тангента.

* ССТ (северна скоростна тангента) во должина од 16км исто има избрано изведувач, завршија судските постапки и треба да почне во следниве неколку месеци.

Со овие два проекта се исцрпува целосно финансискиот потенциал на ОП Транспорт во тековниот програмски период.

А2 Хемус во моментов тече целосната актуализација на проектот по што следува тендер за изработка на ОВОС (оценка за влијание врз околната средината). Сите проекти заедно со техничкиот треба да се комплетираат во 2015 кога би почнала изградбата. Трасата од околу 260 км е разделена на 3 етапа (прибл. 605+85+110км) при што прва ќе се гради тешката делница од страната на Софија. Тоа е од сегашниот крај на А2 кај јабланица, до пресекувањето со национален пат 35 Плевен-Ловеч. Инаку целиот пат нема да може да се финансира со средства од ЕУ, така што ќе се бараат веројатно кредити. Сепак треба да се почека прво да се изработат проектите. До 2020 година би требало патот да стигне барем до национален пат 5 Русе-Велико Трново. Останатите 110 километри се во рамнина, но не може да се финансираат од ЕУ бидејќи не се дел од ТЕН-Т мрежата. За целата А2 Хемус ќе требаат околу 780 милиони евра.

Камен кој го влече развојот на целата автопатска инфраструктура на Бугарија надолу е Лот 3 на АМ Струма, кој заради двата тунела со вкупно 15 километри ќе чини околу 750 милиони евра, пари со кои би можеле да се изградат околу 250 километри други делници.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #818 Posted: 12-Oct-2013 at 23:12
За да биде појасно:

АВТОПАТИ И ЕКСПРЕСНИ ПАТИШТА ВО ИЗГРАДБА (црвено) И ВО ТЕНДЕРСКИ ПРОЦЕДУРИ (лилаво) ЗА ПЕРИОДОТ 2013-2015:




ПЛАНИРАНИ АВТОПАТИ И ЕКСПРЕСНИ ПАТИШТА ЗА ПЕРИОДОТ 2014-2020, СПОРЕД СИТУАЦИЈАТА ДЕНЕС. Темно плаво - готов проект, светло плаво-проект во изработка со рок на завршување на проектот.




Инаку деновиве мислам да направам еден широк апдејт на изградбата на патишта во Бугарија. Започнаа три делници експресни патишта од околу 40 километри на три различни делници, обиколници на градови. Има и раздвижување по сите други главни автопатски делници, особено на А4 Марица каде има интензивна мобилизација.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #819 Posted: 13-Oct-2013 at 03:15
Гледам дека нема ниеден автопат ниту експресен пат кон Македонија и тоа ме разочарува ,можеби ако Бугарија изградеше бар еден тоа ќе ја натераше нашава влада да се поврзе подобро со Бугарија ,но гледам дека нема добра воља ни кај двете страни.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #820 Posted: 13-Oct-2013 at 10:47
Ааа чекај сега малку. По истава оваа логика Бугарија се изгоре со нас со пругата. Второ нивниот автопат Струма минува на 15-20 км до границата кај Благоеваград, и околу 50 кај Дупница, додека нашиот не. Трето за разлика од нашата страна, каде патот е еден од најтрагичните во целата држава, тие ги реконструираа сите патишта кои водат до нашите гранични премини и сега се вози многу побрзо и посигурно.
И најверојатно најважното е што има буквално десетици други делници со далеку пооптоварени патишта кои би било редно да се изградат прво. За жал иако Скопје и Софија се најблиските два главни града, тоа заради Македонски побуди не се користи и намерно се дестимулира таа соработка.

И после очекуваш некој да фрли пари да изгради автопат, со надежта дека ние истото ќе го сториме? Па не гледаш дека Македонија се однесува како деликвент?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3940414243 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.785 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.