Од соседството |
Post Reply | Page <1 4041424344> |
Author | |
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #821 Posted: 21-Mar-2020 at 19:57 |
Не се на одмет парите од ЕУ, како сакате речете
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1005 |
Quote Reply #822 Posted: 22-Mar-2020 at 00:54 |
Железничкава блешти а градов околу пост апокалипса, кој играл Фалоут 2 знае...на Европа регионов и онака и е битен само од поглед на инфраструктура, то ест поврзување, дали ќе има население тука или како се живее не тангира.
Edited by kiriOK - 22-Mar-2020 at 00:57 |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #823 Posted: 22-Mar-2020 at 10:13 |
ЕУ инвестира во проекти за подобрување на животот и задржување на населението насекаде ние унијата, посебно во држави што се нето приматели како Бугарија. Тоа е случај и со држави како нашата која не е ни дел од унијата (нормално со помалку средства), се инвестира во програми за млади, во програми за локален развој, програми за рурален развој. Така што тоа дека регионот и е битен само за инфраструктура не е точно, туку највидливи се промените во инфраструктурни проекти. Не може ЕУ да земе да ги изгради сите градови одново за да не изгледаат пост-апокалиптично.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #824 Posted: 22-Mar-2020 at 10:15 |
Твојот одговор звучи како да не е доволно тоа што ЕУ го прави за регионов. Сигурно не било/е задача на Баросо, Јункер и фон дер Лејен да му ја мислат дали луѓето од Димитровград ќе се исселат, затоа луѓето во Димитровград гласаа за Бојко, а избираа и бугарски пратеници во европарламентот. Во право си кога викаш дека на ЕУ не ѝ е гајле за ништо друго, бидејќи ние сме брза врска со грчките, албанските и бугарските пристаништа за западна Европа (и можеби и евтина работна рака) но ништо повеќе. Да не треба со сила да ги преместат компаниите од западна Европа кај нас? Ако избираме паметни лидери, ќе успеат да го искористат фактот што ние сме нешто како бензиска станица на автопат. Некој знае да направи пари од тоа, некој е безидеен. ЕУ гради инфраструктура БЕСПЛАТНО, да не е поарно кредити од Кина да земаме? Edited by гитардемон - 22-Mar-2020 at 10:19 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #825 Posted: 22-Mar-2020 at 12:10 |
Не знам къде kiriOK виде пост апокалипсис ,но е време хора като него да се оттърват от постюгославските клишета и митове . Димитровград е един много приятен и уреден малък град с много паркове ,зеленина и последните неколко години се развива много добре икономически.
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #826 Posted: 22-Mar-2020 at 12:16 |
=== >>>>
|
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #827 Posted: 22-Mar-2020 at 14:06 |
Убав град, но забележителни се некои елементи од таа т.н. комунистичка архитектура, што секако не е нешто лошо ама лично ни мене не ми се допаѓа тоа. Сепак, тоа е дел од наследството од едно време.
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #828 Posted: 23-Mar-2020 at 19:28 |
@skopskodete ,правилно си забелязал за архитектурата и затова си има причина.
Димитровград е единственият български град построен от нищото.През 1947 година комунистическия режим и лично Г.Димитров обявяват изграждането на изцяло нов град по модела на съветския Комсомолск на Амур.Градът е построен от 50 000 бригадири, които пристигат от 963 градове и села от цяла България.Димитровград е застроен в типично сталински стил, популярно известен като „съветски ампир“ или „сталински барок“. Фасадите от най-ранния социалистически барок често са монументални, с цокли в стил рустика, малки декоративни балкони и тежки полуколони. В града се срещат и сгради, издигнати в по-късния стил на социалистически модернизъм от 70-те и 80-те години на ХХ в. Ето как е трябвало да изглежда по проект. Естествено целостният проект не се е реализирал и сега имаме това ,което е останало. |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #829 Posted: 19-Apr-2020 at 16:51 |
Siemens е единственият кандидат за доставка на 10 локомотива за БДЖ. След около месец ще бъде ясно кой от двата модела - Vectron или Smartron ще бъдат закупени.
ДЗЗД "Сименс Трон" е единственият кандидат, подал техническа и ценова оферта по обявената процедура: "Доставка и гаранционна поддръжка на 10 броя новопроизведени магистрални електрически локомотиви за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД". https://business.dir.bg/kompanii/ot-4-ima-kandidati-samo-edin-simens-podade-oferta-za-novi-lokomotivi |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #830 Posted: 21-May-2020 at 19:10 |
Новите локомотиви на БДЖ ще са Siemens Smartron „Сименс“ и БДЖ подписаха договора за доставка на нови локомотиви. Договорът е на стойност 55 544 816,10 лв. без ДДС, като цената включва стойност на локомотивите модел Siemens Smartron, техническа поддръжка и всички необходими резервни части и консумативи за срок от 3 години и 600 хил. км., както и транспорт, застраховка и въвеждане в експлоатация. https://www.economic.bg/bg/news/12/simens-i-bdzh-podpisaha-dogovora-za-dostavka-na-novi-lokomotivi.html Edited by Galileo - 21-May-2020 at 19:18 |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #831 Posted: 01-Jun-2020 at 16:32 |
В момента тече отварянето на заявленията за участие в процедурата за доставка на 16 модерни композиции за БДЖ. Три фирми - Siemens , Alstom и Stadler са подали документи .
Новите мотриси на БДЖ – „Сименс“, „Алстом“ или „Щадлер“ (обновена) https://www.economic.bg/bg/news/12/novite-motrisi-na-bdzh-simens-alstom-ili-shtadler.html Siemens Alstom Stadler Аз лично се надявам в крайна сметка да изберат Siemens. БДЖ вече има опит с тях - старите Siemes Desiro и предстоящста доставка на 10 те локомотива Smartron. Edited by Galileo - 01-Jun-2020 at 16:45 |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #832 Posted: 17-Jul-2020 at 11:25 |
Ето нещо наистина много интересно. Online гласуване за визията на новите Simens Smartron локомотиви на БДЖ. Дадени са 4 варианта.
На този саит може да се гласува до 31.07.2020. https://www.bdz.bg/bg/a/vote-smartron На мен най ми допада вариант 4. Интересно е да чуя и ваши мнения. |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #833 Posted: 17-Jul-2020 at 18:29 |
България планира да завърши малко над 50% от транзитната жп мрежа до 2030 г. ....До 2030 г. се планира да се доизгради жп коридорът от българо-сръбската граница до Бургас/Свиленград (турска граница), както и направленията Карнобат – Синдел и София – граница с Република Северна Македония.... https://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/bylgariia-planira-da-zavyrshi-malko-nad-50-ot-tranzitnata-jp-mreja-do-2030-g-308459/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #834 Posted: 17-Jul-2020 at 18:49 |
Мене ми се сите горе-долу ок, само третата варијанта не ми се допаѓа. |
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #835 Posted: 13-Sep-2020 at 10:49 |
Српските железници и поделени во три компании направиле загуби од 100 милиони евра
Советот за борба против корупцијата во Србија со остри критики за работењето на Српските железници, кои со реформите од 2015 година се поделија на три посебни компании: „Србија карго“, „Србија воз“ и „Инфраструктура железница“. И покрај реструктурирањето на државната железница и влезот на приватни компании во товарниот железнички сообраќај, сите три компании направиле загуби од околу 100 милиони евра создадени за помалку од четири години. Ваквите финансиски загуби се јавуваат во состојба кога српската влада од 2015 до крајот на минатата година им дала субвенции на трите компании во висина од околу 400 милиони евра, пишува белградска „Политика“. Србија со реформите во железничкиот сектор е на чекор пред нашата земја, како во делот на поделбата на државната железница на неколку засебни фирми, така и во однос на либерализацијата на железничкиот сообраќај во земјата. Во објавениот извештај на Советот за борба против корупцијата се вели дека Српските железници треба да постанат поефикасни – да ги намалат трошоците за работење, да изберат професионален менаџмент на компаниите, а странските кредити да ги склучуваат во транспарентни постапки за да се избегнат корупциски скандали. Српските антикорупционери посебна критика кон железничките претпријатија даваат за големите инфраструктурни проекти, како што е изградбата на брзата пруга меѓу Белград и Будимпешта. Според нивните анализи, постојат загрижувачки разлики од неколку стотици милиони евра во податоците за потрошените средства од кинескиот и рускиот кредит за оваа пруга, кои засебно ги објавиле Министерството за финансии и Министерството за градежништво, сообраќај и инфраструктура. Српските антикорупционери забележуваат пробивање на роковите за изградба на брзата пруга Белград-Будимпешта. Според нивната анализа, до 31 декември минатата година биле потрошени 521,2 милиони долари за реализација на овој проект, а дотогаш се изградени само 15 отсто од делницата Белград-Стара Пазова, 44 отсто од делницата Стара Пазова-Нови Сад, а воопшто не е започна изведбата на пругата Нови Сад-Суботица. https://meta.mk/srpskite-zhelezniczi-i-podeleni-vo-tri-kompanii-napravile-zagubi-od-100-milioni-evra/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #836 Posted: 08-Oct-2020 at 12:19 |
Одличен документарец за одумирањето на железницата во Албанија
|
|
За сè има вторпат
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #837 Posted: 16-Dec-2020 at 00:08 |
Първият от новите локомотиви на БДЖ Siemens Smartron е вече в София.
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2026 |
Quote Reply #838 Posted: 16-Dec-2020 at 00:51 |
Логото на БДЖ личи на HDMI connector со крилја.
|
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #839 Posted: 19-Dec-2020 at 09:42 |
И втори локомотив е вече в депото и облепва с новата ливрея.
Истото време от Чехия пристигна първият от десетте ремонтирани и модернизирани локомотиви Skoda. Преди Сега |
|
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1438 |
Quote Reply #840 Posted: 08-Jan-2021 at 14:49 |
След 2 години реконструкция гара Подуяне в София е пусната в експлоатация.
Гарата в град Карнобат е почти готова ,остават само довършителни работи във вътрешността. Очаква се пролетта да бъде официално открита. Преди Сега |
|
Post Reply | Page <1 4041424344> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |