Патна мрежа (општо) |
Post Reply | Page <1 4041424344 84> |
Author | |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #821 Posted: 16-Jun-2014 at 14:04 |
Ѓоко не ти го разбрав постот. Но мислам дека ова е одлична идеа која ќе го скрати патувањето од Кичево кон Дебар и Албанија.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #822 Posted: 16-Jun-2014 at 14:36 |
Terenot e pološ nego da se gradi pat preku Vodno ama ne odokolu tuku od kaj krstot pa da se stigne na južnata strana
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #823 Posted: 16-Jun-2014 at 17:44 |
ПАТОТ ШТО ГО ГРАДИ КОНЧЕ, ГО ОШТЕТИ ПАТОТ ШТО ГО ИЗГРАДИ ШТИП
Патот што во ноември лани го пушти премиерот Никола Груевски, во должина од 4,5 км, од клучката на патот Штип-Неготино до браната "Мантово", на повеќе места е сериозно оштетен. Тешките камиони што работат на асфалтирање на втората делница од 3,5 км, што е обврска на Општината Конче, направија дупки на првата делница што ја градеше Општина Штип. Двете делници се дел од проектот на Владата за асфалтирање 100 локални патишта, во должина од 200 километри. Градоначалникот на Штип, Илчо Захариев, вели дека веднаш пратил екипи да направат увид на оштетувањата за да се преземат мерки за санирање на состојбата. Градоначалникот на Општина Конче, Благој Јованов, не знаел за оштетувањата на патот во штипскиот дел, но и тој најави санирање на сите оштетувања на веќе асфалтираниот пат. Изведувач на работите на првата делница била штипската фирма "Коле транс", која тврди дека го изградила патот по сите стандарди. "Потрошивме над 150 тони битумен. Да се оштети асфалтот со дебелина од 9 сантиметри, мора да се работи за неодговорност. Доволно е тешките камиони што работат сега на втората делница, да испуштат тешки карпи за да се направат дупки, а и направениот пат не е за камиони со најголема носивост", вели сопственикот на штипскиот изведувач, Никола Никоманец, кој сe уште од државата ги чека парите за патот. Новиот пат, кој ќе биде готов деновиве, е важен за 3.650 жители на Општина Конче, затоа што тие во иднина за Скопје или за Штип не мора да кружат преку Радовиш, туку директно ќе излегуваат на регионалниот пат. Само во еден правец, патот се скратува за 17 километри. Градоначалникот Јованов објаснува дека патот е важен и за викендашите, кои пројавуваат интерес да градат стопански или рекреативни објекти покрај браната "Мантово". "Досега е извршена легализација на педесетина објекти, а Општината веќе распиша тендер за продажба на 50 нови плацови по цена 1 евро за квадратен метар. Интерес за тендерот пројавија и луѓе од Швајцарија, кои потекнуваат од овој крај", вели Јованов. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=507EAA3CF176BD4EB43DB9A889492EC1 |
|
За сè има вторпат
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #824 Posted: 16-Jun-2014 at 21:03 |
Можам само да потврдам исто како Ѓоко, неколку пати сум го поминал делот од оваа страна (означеното е асфалтирано пред многу години), а понатака е тешко и со теренец, посебно во есен или зима.
Најблиска споредба на теренот би била со Отешево - Трпејца преку Галичица. Oва е од таа околина |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #825 Posted: 16-Jun-2014 at 23:54 |
пошто немам други слики,ќе постирам од тоа што сме го `работеле` на тој терен:
припрема на теронот(ова е дел од патот што е асфалтиран) S6000158 by , on Flickr ова е бункер покрај патот изграден од италијанците во 2.с.в. S6000159 by , on Flickr одма до патот на 200 метри ги однесовме `овие` работи: S6000154 by , on Flickr а ова е резултатот од `работата`: S6000163 by , on Flickr Edited by gjoko - 16-Jun-2014 at 23:55 |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #826 Posted: 17-Jun-2014 at 00:00 |
Мислам дека цел овој проект е дел од проектотот за заживување на селото Гари како туристичко место. А нели таму сега се отвори и фабрика за вода така да најверојатно ќе има потреба за поголема мобилност и во тој дел.
Тоа е мое размислување. Членовите од тој крај веројатно можат поточно да продискутираат во однос на моето размислување. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #827 Posted: 24-Jun-2014 at 21:38 |
На Плетвар каде што беше асфалтот пропаднат од тешките камиони(и лошо избраната гранулација на асфалтот),се греби стариот и се става нов слој на асфалт
IMAG0041 by , on Flickr Edited by gjoko - 24-Jun-2014 at 21:38 |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #828 Posted: 05-Jul-2014 at 19:04 |
Еве некои фотографии од реконструкцијата на магистралниот пат Велес-Кадрифаково.Според планот истиот треба да прерасне во експресен со 4 ленти, 11 метри широчина и максимална брзина на возење од 80-100 км/ч.
(досегашната широчина беше 6 метри и поради лошата состојба и густината на сообраќајот според сите критериуми беше најлошата магистрала во Македонија).
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #829 Posted: 07-Jul-2014 at 17:11 |
Реконструкција и проширување на делницата Велес-Кадрифаково
фото: МИА.мк Повеќе фотографии на линкот http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/4590/1?month=7&year=2014&day=7&desc=0 |
|
За сè има вторпат
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #830 Posted: 07-Jul-2014 at 19:02 |
ако не се тампонира доволно добро новиот дел,со сигурност ќе пропаѓа.неможи да се на исто ниво пат газен 50 години и тампон зашлакан набрзина
|
|
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #831 Posted: 07-Jul-2014 at 19:30 |
Конечно на некого му текна да го средат тој патен правец.
За какво проширување станува збор ? Сепак станува збор за 30 километарска делница, речиси 2/3 од патот Велес -Штип. Да се надеваме дека ќе биде квалитетно направен. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #832 Posted: 07-Jul-2014 at 21:24 |
Не можев да го најдам на македонски, па нека оди вака. Според овие податоци, ќе биде нешто налик на експресен пат, ако не грешам.
Infrastructure design and basic design for expressway in length of 23.3 km, with 2 x 3.25m driving lanes and 2 x 2.0m emergency lanes, and 2 x 0.3m edge lines, with total road profile of 11.10m. http://roads.org.mk/420/96/projects-project-details-preparation-of-basic-design-technical-documentation-for-rehabilitation-of-road-a3-section-veles---kadrifakovo Edited by Џоле - 07-Jul-2014 at 21:25 |
|
За сè има вторпат
|
|
Skopjanecot
Senior Member Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
Quote Reply #833 Posted: 08-Jul-2014 at 08:08 |
на македонски:
Велес-Kадрифаково
. Првата фаза од клучката Велес до велешката депонија е веќе завршена и во моментот се работи на втората фаза - од велешката депонија до Лозово во вкупна должина од 8,9 километри. - Градежните активности течат согласно зацртаната динамика и очекуваме до крајот на оваа година или додека дозволуваат временските услови да се заврши најголем дел од трасата, односно патот да биде пробиен по целата негова широчина. Сето тоа се прави за да се елиминираат црните точки, јаките свиоци и да се зголеми безбедноста во сообраќајот - изјави директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Георгиевски, при денешниот увид на градежните работи. За третата фаза од Лозово преку Сарамзалино до Kадрифаково со вкупна должина од 10,9 километри, веќе е склучен договор со градежна компанија и за околу еден месец се очекува да почнат градежните работи и на овој дел од делницата. Сите активности се реализираат со средства од Европската банка за обнова и развој. На овој патен правец се утврдени околу 12 „црни точки“, а дозволената брзина на движење е околу 60 километри на час. Со проширувањето ќе се елиминираат „црните точки“ и се очекува просечната брзина да се зголеми на околу 90 километри на час. (од Дневник.мк) |
|
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
|
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 333 |
Quote Reply #834 Posted: 08-Jul-2014 at 11:16 |
Доколку овој пат би се категоризирал според критериумите за патишта во европските држави тој сепак не би бил експресен.Експресен пат е пат со по две ленти за движење во еден правец, без лента за застанување или 2Х2, нешто слично на ,,автопатот'' Тетово - Гостивар.Значи експресен би бил кога на средина ќе има двојна неиспрекината линија и ќе има по две еднакви ленти за движење во еден правец.
https://www.google.com/search?q=Ekspress+way&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=h8S7U6T9EJPb4QSXqoGQBQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1280&bih=641#q=dual+carriageway&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=Rds732u-CfgdQM%253A%3ByNa8Uo6qX3mkVM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.freefoto.com%252Fimages%252F41%252F14%252F41_14_12---Dual-Carriageway_web.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.freefoto.com%252Fpreview%252F41-14-12%252FDual-Carriageway%3B600%3B400 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #835 Posted: 08-Jul-2014 at 16:38 |
Па за тие пари требаше да ни направат 2X3.75m и 2X2.5m.Поширок а и ќе личи барем на експресен пат по сите стандарди.А вака сега постоечкиот само ќе го надградат со по 2.0м од страна и завршена работа.
Ајде кога ќе ми текне каква очајна делница беше и ова ќе биде полна капа |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #836 Posted: 08-Jul-2014 at 16:53 |
Ако се земе предвид дека со изградбата на автпатската делница Миладиновци - Штип овој патен правец веројатно драстично ќе се растерети мислам дека понудената ширина е сосема доволна.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15225 |
Quote Reply #837 Posted: 15-Jul-2014 at 16:41 |
Се санира свлечиштето на Пелистер
Санирањето на свлечиштето ќе се изведува три месеци После четири години и повеќе реакции на туроператорите, започнато е санирањето на свлечиштето на рагионалниот пат на Пелистер, веднаш под детското летувалиште, каде што коловозот е небезбеден и опасен за превоз со автобуси. Изведувач на работите е ГП „Гранит“ а во обемниот зафат, се санираат и подземните води што се појавија на оваа делница, јавува телевизијата Алфа. - Работата ќе се изведува три месеци и мислиме за три месеци да го завршиме објектот - вели за телевизијата Благојче Стерјовски, градежен техничар во „Гранит“ и раководител на објектот. http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=37291 |
|
За сè има вторпат
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #838 Posted: 17-Jul-2014 at 12:35 |
Владата започнува со проектот за изградба на придружни објекти по автопатите
Владата започнува со реализација на проектот за изградба на 30 придружни објекти по автопатите, магистралните и регионалните патишта низ државата. Владиниот портпарол Александар Ѓорѓиев денеска на прес-конференција информира дека во првата фаза веќе се утврдени девет локации за изградба на бензински пумпи, мотели и други придружни комерцијални објекти по трите автопатишта кои се градат во државата. Од нив, две се локации по автопатот од Кичево до Охрид во близина на селата Мислешево и Смилево, три се локации на потегот Демир Капија – Смоквица во близина на месноста Миравци и Милетково и четири локации по трасата на новиот автопат Скопје – Штип во близина на Свети Николе, Пеширово и Сопот... http://www.mia.mk/mk/Inside/RenderSingleNewsNewsCategory/134/119769603 |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #839 Posted: 17-Jul-2014 at 17:35 |
село Смилево нема ни во пошироката близина на автопатот Кичево Охрид.Има кај Битола,после Д.Хисар
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply #840 Posted: 20-Jul-2014 at 11:25 |
Осветлена крстосницата кај влезот на Вевчани
Крстосницата кај влезот на Вевчани од денеска е целосно осветлена. Инвестиција од 1,5 милиони денари е на Јавното претпријатие за државни патишта. Осветлувањето е во должина од околу 350 метри и вклучува девет канделабри со висина од по 10 метри... http://ekonomski.mk/2014/07/18/%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%80%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%98-%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D1%82-%D0%BD%D0%B0/ |
|
Post Reply | Page <1 4041424344 84> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |