Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page <1 41424344> |
Author | |
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #841 Posted: 27-Mar-2014 at 10:13 |
И тресењето на пластиките кај кинеските е неподносливо, поготово кога работат во место, односно не се движат. Инаку, настрана квалитетот, речиси сите автобуси се со оштетена каросеријата (удрени, гребаници), некои помалку некои повеќе. На ништо не личат! Инаку сите ќе рикнат за неколку години, без разлика на се'. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #842 Posted: 15-May-2015 at 08:54 |
http://vecer.mk/makedonija/soobrakjajka-go-blokirashe-centarot-na-skopje Edited by Џоле - 15-May-2015 at 08:54 |
|
За сè има вторпат
|
|
Fantom
Newbiе Joined: 08-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #843 Posted: 08-Oct-2015 at 19:40 |
Денес слушнав муабет помеѓу еден возач (кој возеше еден од старите автобуси) и веројатно некој негов познаник, дека неколку од новите автобуси ги демонтирале за да ги користат како делови за останатите, веројатно поради тоа што нема од каде да се набават, откако ЛАЗ Украина банкротира.
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #844 Posted: 08-Oct-2015 at 20:39 |
Точно, ЛАЗ банкротираше во 2014 година, по што беше превземен од страна на City Transport Group (CTG), кои не успеаа да ја спасат фабриката, поради што ја затворија. Но во меѓувреме, CTG во јули 2015 потпиша нов договор за испорака на 289 автобуси за Каиро, што значи дека сепак сеуште функционираат иако фабриката е на продажба. Најверојатно одговорот лежи во фактот дека нашинците не се баш расположени за однапред плаќање за нарачаното. Не му ги платија 4-те двојни нископодни градски автобуси кои ЛАЗ требаше да ги испорача за Скопје, поради што ЛАЗ си најде нов купувач - Киев, кој беше еден од градовите домаќини на Европското Првенство во Фудбал 2012, поради што му требаа нови автобуси за гостите кои доаѓаа од странство за да присуствуваат на првенството. ЛАЗ едвај успеа на крајот да ги наплати испорачаните единечни нископодни градски автобуси за Скопје. Поради банкротот на ЛАЗ, CTG сега бараат однапред да се плати нарачаниот производ, или барем да им се исплати дел од сумата пред да почнат да го составуваат, односно произведуваат нарачаниот производ. Поради ова изгубија нарачка за Чешка и тешко излегуваат на крај. Но сепак, останува фактот дека CTG, односно поранешен ЛАЗ, сеуште постои и ако нашинците се подготвени да го одврзат кесето и да платат однапред, ќе ги добијат потребните резервни делови. Но не мораат ЈСП Скопје да набавуваат резервни делови од ЛАЗ, на помалку од 30 минути пешачење од нив е скопски Санос, кој сигурно може да најде алтернативни резервни делови. Но Мишко поинаку размислува и поинаку функционира, за него новите автобуси треба да се користат за резервни делови, а не многу старите автобуси, како што се градските автобуси од скопски Санос со MAN шасија, произведени во 1990-те години, треба да се користат како билетарници. Edited by Dexter26 - 08-Oct-2015 at 20:42 |
|
sanos_a
Senior Member Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply #845 Posted: 09-Oct-2015 at 13:37 |
нема потреба од нарачка да делови од лаз, освен нормално предната и задната светлосна група затоа што осовините им се ZF, мењачот исто ZF, моторот е Cummins, инструмент таблата е VDO, клима уредот е мислам Konvecta итн... Значи се ова го користат и другите производители како Мерцедес, МАН ... освен нормално кој од нив си има свои мотори
бидејки ЈСП ги купија нови, ги имаат сите каталошки броеви на деловите вградени во тие автобуси, и набавката на делови нема да им е проблем, барем не би требало да е проблем Edited by sanos_a - 09-Oct-2015 at 13:39 |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #846 Posted: 09-Oct-2015 at 14:22 |
Точно, и како што веќе спомнав, дури и да нема оригинални резервни делови - а речиси невозможно е да нема - сепак има алтернативни резервни делови, и ако ЈСП Скопје не се способни да ги најдат тие резервни делови, тогаш Санос може да ги најде, исто како и сите останати овластени сервисери на автобуси од Мерцедес-Бенз, МАН и други брендови. Но изгледа Мишко има други планови, очигледно толкав му е капацитетот на црпката. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #847 Posted: 09-Oct-2015 at 17:31 |
Немој така за црпките, пошто сега во моментов користам нивни екстракт за воспалени синуси(пошто докторите ме откачија, морам да се снаоѓам) |
|
Petar Skopje
Senior Member Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
Quote Reply #848 Posted: 16-Feb-2016 at 14:01 |
http://republika.mk/?p=555871
|
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #849 Posted: 16-Feb-2016 at 14:33 |
Сподели го текстот, не отварам Република од принцип. Edited by Macedonicus - 16-Feb-2016 at 14:34 |
|
ಠ_ಠ
|
|
Petar Skopje
Senior Member Joined: 19-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 271 |
Quote Reply #850 Posted: 16-Feb-2016 at 15:49 |
Вчера во 9.20 часот во автобус на ЈСП, кој се движел, настанало пукање на ладилникот за вода при што со повреди (изгореници во пределот на стомакот) се здобил А.А. (23) , како и други четири лица – патници од автобусот, соопшти денес МВР.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #851 Posted: 17-Mar-2017 at 20:16 |
Ме интересира, има ли прецизни бројки за тоа колку исправни автобуси од марката ЛАЗ се наоѓаат во сообраќај? Или уште попрецизно, колку се расипани - трајно или привремено? Деновиве низ Скопје гледам дека стари САНОС автобуси доста често можат да се забележат во сообраќај во споредба со овие новиве.
Инсајдери од ЈСП се удираат во глава кога ќе ги прашам за состојбата во која се наоѓаат украинските автобуси. |
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #852 Posted: 18-Mar-2017 at 23:29 |
„Целосно е обновен возниот ред на ЈСП Скопје“ Нешто не гледаш ти добро, да си ги смениш наочарите Еве јас исто приметив и се возев, ама наочари носам и знам дека до тоа, бидејќи нема стари автобуси, тоа е се оптичка илузија и комуњарска лага поддржана од Сорос и Бејли |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #853 Posted: 02-Jan-2018 at 10:44 |
Колку што разбрав, Град Скопје планира да даде 100 милиони денари на електрични автобуси во новава година. Колку зглобни автобуси можат да се купат со овие пари?
Колкава е разликата во цена помеѓу зглобните автобуси на електричен погон наспроти оние на гориво што одат? Поентата ми е - што во суштина ќе решиме ако набавиме електрични автобуси во Скопје? Ќе бидеме ли тренди? |
|
Blagh
Groupie Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
Quote Reply #854 Posted: 02-Jan-2018 at 14:28 |
Зглобни автобуси со поголема фреквенција на најоптеретените градски рути (во правците север - југ и исток -запад) би можеле да дозволат реобмислување на градските линии. Придобивки би било растеретувањето на гужвите кои се создаваат со пренатрупаните линии на едни исти релации (Партизанска, Јане Сандански, Бит Пазар...).
Тоа е мое мислење. Би било на еден начин супститут (или вовед, дај боже) за некогаш да размислуваме за трамвајски транспорт. |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #855 Posted: 03-Jan-2018 at 15:58 |
Никакви автобуси, ниту класичен трамвај, нема да ги растеретат сообраќајните метежи кај Бит пазар или на Партизански Одреди или кај Железничка Станица Скопје, Народна Банка, ГТЦ Скопје и Рекорд. Токму автобусите и камионите се главните виновници за градскиот сообраќаен метеж низ Скопје. Трамвајот е долгорочно решение, но само ако се применува моделот на денивелирана лесна брза железница која ќе биде изолирана од останатиот сообраќај, во комбинација со подземна брза железница на местата каде што не е изводлива денивелираната лесна брза железница. Edited by Dexter26 - 03-Jan-2018 at 16:00 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #856 Posted: 05-Jan-2018 at 10:25 |
Dexter26, се сложувам со тебе дека никакви нови автобуси нема да го решат проблемот со метежот и јавниот превоз во Скопје. И од новото градско раководство не слушаме ниту зборови за алтернативен јавен превоз. Барем да зборуваат како што тоа го правеше Трифун Костовски.
Сите се фатиле за онаа девиза дека автобусот е доволно превозно средство за Скопје. Тоа било така предложено од урбанистите по земјотресот, но за град со максимум 350.000 жители. Но, не и за 700.000. Искрен да бидам, јас повеќе очекувам од проектот за градско-приградска железница. Тоа е ветување на оваа влада и можам да ветам дека ова прашање ќе биде постојано поставувано како тема во наредниот период. |
|
Blagh
Groupie Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
Quote Reply #857 Posted: 05-Jan-2018 at 10:44 |
Многу пати дискутирана тема за трамвајот на форумов и целосно се согласувам со изнесениот концепт. Но, прашањето беше каде ќе се користат електричните зглобни автобуси.
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #858 Posted: 11-Mar-2018 at 17:44 |
Вакви такви украинските автобуси се користат доста, а со неодамнешното „да го заживееме ГТЦ момент“ и префрлањето на 50ка под ГТЦ, а со тоа користење само на ЛАЗ, предизвикува други моменти, односно недостиг на истите автобуси на другите линии кои најмногу зависат од овие автобуси, а тоа се приградските автобуски линии. Автобусот 65в до Раштак знам дека има укинат еден автобус, а воедно граѓаните на Хиподром бараат да не се возат со ЛАЗ, бидејќи се претесни.
Јас навистина ја разбирам идејата за автобуската станица под ГТЦ и навистина е ок, НО доколку претходно имаш автобуси. Затоа нека купат нови автобуси, нека се зголеми возниот парк, па после вакви „проекти“. |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #859 Posted: 11-Mar-2018 at 19:14 |
Бараш нешто што никогаш не било карактеристика на плавите жолтици. Плавите жолтици беа на власт од 2002 до 2006 година, нивен коалиционен партнер - имено Ристо Пенов од ЛДП - беше градоначалник на Скопје од 2001 до 2005 година, и воопшто ни со прст не мрднаа за да набават нови градски автобуси за ЈСП Скопје. Да не беа пвеводбениците на власт и да не ги набавеа новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, ЈСП Скопје ќе продолжеше како и досега да сонува нови автобуси. Не дека пвеводбениците го направија вистинскиот избор - бидејќи не го направија, требаше да набават двојни нископодни градски автобуси за јавниот градски превоз, а двокатни градски автобуси требаше да набават само за туристичките обиколки - но плавите жолтици по природа се луѓе кои заработуваат од работи кои не се нивни и се китат со туѓи перја. Ете го откажаа карго аеродромот во Штип уште пред да завршат теренските истражувања на воздушните струи за да се констатира дали воопшто е изводливо и исплатливо да се гради карго аеродром во тој регион, ама затоа со брзина на светлината си ги присвоија парите наменети за теренските истражувања за да најават дека ќе ги трошат на канализации, како и дека турскиот концесионер ТАВ ќе треба да плати пенали бидејќи аеродромот нема да се гради - иако во пракса неизградбата на карго аеродромот не е по вина на ТАВ, туку по вина на плавите жолтици кои го откажаа уште пред воопшто да добијат позитивен или негативен одговор за (не)изводливоста и (не)исплатливоста за изградба на карго аеродром во тој регион. Истото е и со ЈСП Скопје и со ГТЦ Скопје, се китат со туѓи перја, пуштиле стара автобуска постојка која не е наменета за високи автобуси, со најидиотското можно оправдание - дека автобуската постојка ќе го заживеела ГТЦ Скопје. Наместо да им текне да го реструктуираат ГТЦ Скопје, да престанат да им наплаќаат на кираџиите за услуги за одржување кои не ги користат, и да им понудат цена на кираџиите кои повеќе од 10 години имаат изнајмено деловен и/или трговски простор во трговскиот центар, за да го откупат својот деловен и/или трговски простор, плавите жолтици измислуваат топла вода со пуштање во употреба на стара автобуска постојка. Не очекувај нови градски автобуси за ЈСП Скопје додека се плавите жолтици на власт, со исклучок на набавката на електричните автобуси кои и онака ги набавуваат за љубителот на батерии и акумулатори кого го имаат ставено за министер без ресор и вицепремиер за економски прашања да си собере провизија од јавната набавка. Edited by Dexter26 - 11-Mar-2018 at 20:01 |
|
Clark
Newbiе Joined: 30-May-2017 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #860 Posted: 23-Apr-2018 at 19:49 |
" во комбинација со подземна брза железница на местата каде што не е изводлива денивелираната лесна брза железница."
Како изгледа овоа во пракса или пример со слика од некој друг град? |
|
Post Reply | Page <1 41424344> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |