build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Велосипедски патеки и пунктови

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 49>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 15-Mar-2021 at 17:51
Колку неблагодарни мајмуни има по ова интернетот. Неможат у живот да разграничат што е привремено, а што е трајно. Па уште земале мапа изработиле, обележано со црвено "отсечен кеј". Па гомнари ни е едни бе, мост се гради! Барем пишете "привремено" за делот кај Асном или со друга боја обележете го, не е иста ситуација со делот во Хром кајшто коритото не е уопште регулирано. Истата институција која себично размислувајќи ја покажувате со прст дека го прекинала кејот за да изгради мост, од истата таа институција очекувате да го зголеми бројот на патеки во Скопје. Какво е ова неблагодарно, покварено, себично понашање?!

Edited by user8642 - 15-Mar-2021 at 17:55
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 15-Mar-2021 at 19:00
Па тие „привремени“ решенија во случајот на вело-патеки значат години што е еднакво на трајно. Исто така, ако ја следиш групата НаТочак имаат побарано алтернативно „привремено“ решение за спој на патеките при извршување на вакви зафати, како што е редот.

Се додека на оваа инфраструктура се гледа со подбив и само се додаваат моменти:

1. што ви сметаат контејнерите
2. што ви сметаат рабниците
3. што ви сметаат клупите
4. што ви сметаат автобуските
5. што ви сметаат...

ние нема ни да мрднеме од моментот на селска паланка со мисли за велеград.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 15-Mar-2021 at 19:37
Курац значело трајно, гомна јадење! Трајно е само тоа што е долгорочно зацртано во плановите, и сите заедно треба да работиме што побрзо да се реализираат тие планови, а не да ја сабортираме нивната реализација преку овакви душебрижнички гомнарски памфлети. Не разбирам што им е муабетот, да не се гради мостот?? Што сакаат?? А со тоа да има гужва на околните булевари, за што на друго место пак ќе се јаде бабури? Гледање само до носот, и само до утре.

НаТочак од добра иницијатива заради масовификација дозволуваат да им ја корумпираат каузата разни фанатици кои поима немаат што зборуваат и треба да припазат малку на тоа каков впечаток остваат поединци што се претставуваат во нивно име.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 15-Mar-2021 at 19:53
Барање на обезбедување на адекватна рута за велосипедскиот сообраќај при изведување на градежни активности (особено оние кои траат подолго од неколку месеци) не се јадење „гомна“.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 15-Mar-2021 at 22:01
Па обезбедена е алтернативна рута! Околу градилиштето до хотел Русија и повторно враќање на кеј. Ама овде во написот се работи за тенденциозност со прикажување на ПРИВРЕМЕНИОТ прекин на кејот исто како тој во Хром што воопшто не постои и не е во план да постои. И барање влакно во јајце зашто баш точаците неможат по кеј да се движат како да точаците се најбитни пред главните булевари. нема да се прекршат ако завртат 100 метра и ако се стрпат додека се направи мостот. Нема да им падне круната ако завртат и преќутат некој месец за виша цел, Скопје да добие клучен инфраструктурен објект. За жал ова личи само на некој кусоглед и себичен green-peace фанатизам.

Edited by user8642 - 15-Mar-2021 at 22:05
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 15-Mar-2021 at 22:09
Последен пат кога поминав таму немаше ни обична рампа ставено, не па некаква обележена алтернативна рута околу хотел Русија. Велосипедската завршуваше во метална тараба. Ако е нешто сменето, супер.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 15-Mar-2021 at 22:47
Еве и јас ќе побарам user8642 да покаже линк или слика за тоа, зашто и јас последен пат кога поминав немаше ништо.

За останатиот дел од коментарите со „круната“, баш ти се европски, како што нели сакаш да се претставуваш.

Edited by ehrlich - 15-Mar-2021 at 22:49
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 15-Mar-2021 at 23:09
Бреј ко Босфор да го премостуваат па му се запна да ги „браниш“ . На мапата си пишува „Состојба со велосипедската патека по текот на Вардар“. Факт е дека во сегашнава состојба на тој дел е недостапен, е сега колку ќе трае тоа товое „привремено“ е знак на прашање.

Инаку дали некој знае зошто кај Хром нема план за поврзување на делот од Ѓорче кон Сарај? Многу се губи тука од функционалноста на велосипедските патеки. Мислам не во Ѓорче има некоја си патека. Всушност има две патеки, една земјена (калива) кај реката и една над нивите со бекатон по која се движат и коли и пешаци.
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 15-Mar-2021 at 23:33
Абе кога чита човек вакви жалопојки за точаците, а збор не се кажа за инвалидски колички или родители со мали деца со колички, стварно да си помисли дека не заслужуете ни мост, ни булевар, ни ништо. Не сакам да бидам ја сега тука некој Саше Политико, ама нема потреба од толку тресење ако здрав прав човек спротски настроен на велосипедизам, нема да му паднат нозете ако заврти 100 метра. Сеибично и простачки од новокомпоновани активисти.

Edited by user8642 - 15-Mar-2021 at 23:33
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 16-Mar-2021 at 00:00
Значи нема алтернативна рута, а ако нема за точаците, тогаш нема за ниту една категорија.

Никој не бранам туку кажувам како е на терен, и како е да се соочуваш со пречки секојдневно и подоцна да слушаш дека твоето било жалопојка.

Простачки се твоиве коментари.
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 16-Mar-2021 at 08:14
Originally posted by user8642

Абе кога чита човек вакви жалопојки за точаците, а збор не се кажа за инвалидски колички или родители со мали деца со колички, стварно да си помисли дека не заслужуете ни мост, ни булевар, ни ништо. Не сакам да бидам ја сега тука некој Саше Политико, ама нема потреба од толку тресење ако здрав прав човек спротски настроен на велосипедизам, нема да му паднат нозете ако заврти 100 метра. Сеибично и простачки од новокомпоновани активисти.


Првин, се надевам дека ова „не заслужувате“ ти беше реторички кажано. Секако дека и тој аспект (колички, пешаци, паркирања на тротоари итн) заслужува внимание и треба да се актуелизира, но за тоа постојат здруженија и разни други невладини организации а пред се полицијата која треба да е активна повеќе во „дигањето“ на неправилно паркирани коли, а овие кои те повредија за велелепниот твој мост, се викаат „НаТочак“ и не можат за тоа да се борат или за па авио сообраќај.
Инаку и јас возам точак, и верувам дека тоа го прават и другите, но да во право си, нема потреба од толку фама, која впрочем, ти ја направи.
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 16-Mar-2021 at 14:22
Прототип „скопска урбана клупа“, веќе во масовна употреба, поставена за велоспедистите доколку се изморат да си седнат, да „испружат нозе“ и да одморат.
Или објаснето со тарабата на Шилегов, #Скопје #ЕднаПоинакваПриказна.

And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 16-Mar-2021 at 14:25
Е браво, на сред патека. Неможеше да биде повлечена пола метро наназад да не пречи на коридорот.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 16-Mar-2021 at 14:32
Нова пешачка и вело-патека од мостот „Близнаци“ до Јурумлери



Општина Гази Баба ќе почне со изградба на пешачка и велосипедска патека покрај реката Вардар на потегот од мостот „Тодор Александров“ (поранешен мост „Близнаци“) до Железниот мост кај населеното место Јурумлери во должина од 8 километри. Со тоа љубителите на пешачењето и велосипедизмот ќе имаат непрекината патека за движење од Сарај до Јурумлери од левата страна на Вардар.

Ова е барање уште од поодамна на жителите во овој дел на Скопје кои сакаат со уредени патеки покрај Вардар да се поврзат со центарот на градот. Истото барање е и од граѓанската иницијатива „На точак“, кои сметаат дека градоначалниците треба да имаат повизионерски политики за продолжување на патеките по кејот на Вардар кон исток и запад, кон Јурумлери и кон Сарај, кога би ги решиле прекините овој во Центар и би го поврзале остатокот од велосипедската мрежа со возливи рампи кон кејот од секој мост.

Прва наредна обврска што општината ќе ја реализира е изградба на пешачка и велосипедска патека од мостот кај салонот на „Мерцедес“ до железничкиот мост во Лисиче, со должина од близу 8 километри. Така добиваме безбедна патека, уредена и осветлена, на располагање на граѓаните. Со овој проект го уредуваме и останатиот дел покрај реката Вардар, со што на граѓаните им овозможуваме услови за спортување и рекреација тука во својата општина – вели градоначалникот на општина Гази Баба, Борис Георгиевски.

Смета дека во овие услови на пандемија, спортувањето и рекреацијата кај секој од нас се виде како потреба за да можеме полесно да го поминеме целиот хаос што овој вирус го направи.

– Наша обврска како општина е да овозможиме пристојни услови за рекреација и затоа посветени работевме на нашата цел да ги подобриме условите за спорт во општината. Градиме нови спортски сали во основните училишта и ги реконструираме веќе постојните. Изградивме нова спортска сала во ООУ „Вера Јоциќ“ во Хиподром, а започна и изградбата на салата во ООУ „Кирил и Методиј“ во Стајковци. Заедно со градот Скопје се изградија нови велосипедски патеки поред улицата „Благоја Стефковски“, булеварите „Александар Македонски“ и „Киро Глигоров“. Па, сега има велосипедски патеки кои ги поврзуваат населбите Хиподром, Ченто, Маџари, Триангла и Автокоманда – истакна Георгиевски.

Тој најавува и изградба на спортско рекреативен центар во Црешево, како и реконструкцијата на фудбалскиот терен кој се наоѓа во месноста Росов Rид во Булачани и фудбалското игралиште во Страчинци.

https://www.vecer.press/нова-пешачка-и-вело-патека-од-мостот/
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 16-Mar-2021 at 14:41
Originally posted by JovanOdGjorche

Прототип „скопска урбана клупа“, веќе во масовна употреба, поставена за велоспедистите доколку се изморат да си седнат, да „испружат нозе“ и да одморат.
Или објаснето со тарабата на Шилегов, #Скопје #ЕднаПоинакваПриказна.


Хахахахаха. Ова исто како кантите што ги ставаат (наместо до делот за пешаци, ко намерно, баш, ги ставаат покрај велосипедската патека). Дали е проблем со интелигенција, знаење или нешто слично, не знам...
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 17-Mar-2021 at 07:55
Originally posted by user8642

Не разбирам што им е муабетот, да не се гради мостот?? Што сакаат?? А со тоа да има гужва на околните булевари, за што на друго место пак ќе се јаде бабури? Гледање само до носот, и само до утре.

НаТочак од добра иницијатива заради масовификација дозволуваат да им ја корумпираат каузата разни фанатици кои поима немаат што зборуваат и треба да припазат малку на тоа каков впечаток остваат поединци што се претставуваат во нивно име.


Ги следам и поддржувам подолго време, али да, во групата владее апсолутизам и тотална хистерија кога се најавува/изведува некаква инфраструктура за моторен сообраќај дури и кога тоа подразбира пропратна пешачка/вело патека.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 17-Mar-2021 at 21:35
зошто на пример не го посочат проблемот дека на делницата на кејот од Вучко до Железничка нема пешачка патека и пешаците и верлосипедистите се мешаат? ..и ова е проблем кој постои со години а не се работи за некоја пречка како градилиште... згора на тоа па уште со прст се покажуваше на пешаците што минуваат од таму

инаку, кејот на Вардар е примарно рекреативен, не е собраќаен коридор па да даваме приоритет на велосипедистите над генералниот сообраќаен план на градот... секако дека треба да се обезбедат безбедни обиколници ама па од друга страна тоа не е ни приближно најбитниот проблем на градот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 17-Mar-2021 at 22:36
Да, но Кејот треба да стане сообраќаен велосипедски коридор од едноставно причина што на тој начин велосипедскиот сообраќај нема да има конфликти со возилата.

Мојата реакција за алтернативни рути, не беше само за конкретниот случај, туку општа постапка за сите градежни зафати.

Генерално, далеку сме ние од ВелоГрад, зашто мачкање боја и ова што тука се прави муабет се доста различни.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 20-Mar-2021 at 18:04
Во контекст на дискусијата претходно.

Зошто тие кои треба да му ја мислат за граѓаните, воопшто не му ја мислат туку само си гледаат обични политички поени. Еве зошто:


Од страната на Хотел Русија

Од оваа страна, од местото каде што е градилиштето до првите скали има околу 90 метри (случајно се останати од претходно).



Од другата страна

На оваа страна од градилиштето до првите скали има околу 400 метри (значи, огромна должина без скали, а притоа има градилиште кое го блокира пешачкиот и велосипедскиот сообраќај по должина на кејот). Како резултат на ова, граѓаните, природно, сами си наоѓаат начини да ја искористат целата должина по кејот и да ја заобиколат препреката (градилиштето), па така постојат три земјени стрмни патчиња пред блокадата направена од градилиштето (види слика - земјените патчиња се обележани со црвени стрелки).



Не знам како воопшто некој би можел да го оправда овој пропуст. Ако некој барем малце би размислил дека ова ќе биде проблем, ќе се помачел да се реализираат барем едни скали кои би биле поблиску до местото каде што започнува градилиштетото. Претпоставувам за ова е должна општината или градот. Да не се разбереме погрешно, јас сакам овој мост да се изгради бидејќи и лично сметам дека е многу потребен за целиот град.

Edited by skopskodete - 20-Mar-2021 at 18:07
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #880 Posted: 20-Mar-2021 at 22:32

тие патчиња се направени далеку пред да го почнат мостот... и без градилиштето проблемот постои дека нема доволно скалила/патеки на кејот што ги поврзуваат двете нивоа
инаку привремени скали би имале смисла само ако не беше заграден целосно кејот, нешто слично како што имаше кај што се градеше Хилтон каде беше пропадната патеката

реално, нема да се трошат средсдства да се прават обиколници специајлно додека да се направи мостов... доволно е да има барем на наекои места патокази дека не може да се користи кејот за движење од точка А до точка Б
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 49>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.