build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 14-Jan-2013 at 14:56
http://www.24vesti.com.mk/blokirani-smetkite-na-makedonski-zheleznici
 

Блокирани сметките на Македонски Железници

 
14.01.2013 | 14:38
 
Блокирани сметките на Македонски Железници Инфраструктура и на Македонски- Железници Транспорт.
 

 
Според синдикатот на железници сметките се блокирани од страна на агенцијата за регулирање на  железничкиот сообраќај, во случај на либерализација на пазарот, односно доколку има барем две компании кои вршат железнички транспорт.
 
Директорот пак на Инфраструктура смета дека од агенцијата измислиле некаков долг кој бил за консултански услуги и литературни усовршувања.
 
Агенцијата за регулирање на железничкиот сообраќај е финансирана од страна на двете компании на железница, сепак од Транспорт сеуште не излегоа со протесна нота за блокираната сметка.
 
Дколку до крајот на денов сметката не биде одблокирана утре возовите нема да тргнат од своите перони потенцираше синдикатот на Инфраструктура.
 

Back to Top
Hector View Drop Down
Newbie
Newbie

БАНИРАН

Joined: 15-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Hector Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 15-Feb-2013 at 17:13
Сакам да прашам, мислат да градат накај Бугарија или уште ќе бидеме слепо црево, ајде нека почне веќе градбата на овој коридор....
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 15-Feb-2013 at 17:24
Епа ај нека почне!
Да не починеме додека почне само се плашам!
Во нишката Коридор 8 ќе најдеш повеќе информации.

Edited by Andrej_LJ - 15-Feb-2013 at 17:24
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 18-Feb-2013 at 22:41

Словачки компании заинтересирани за влез во МЖ Транспорт и во „Колска“
Македонија | 18. февруари 2013 - 16:30
Неколку словачки фирми се заинтересирани за влез во „Македонски железници - Транспорт“, вели амбасадорот на Словачка во Скопје Роберт Кирнаг во интервју за „Бизнис плус“

- Нашите интереси за влез на тој пазар се блокирани бидејќи македонските власти сакаат да ја заштитат државната транспортна компанија МЖ Транспорт, која не би можела да го издржи притисокот на конкуренцијата. Овој сектор мора да претрпи промени. Мора да се отвори, ако не подоцна, тогаш на денот на влезот во ЕУ, но ние сакаме тоа да се случи што поскоро, наведува амбасадорот.

- Ја посетив фабриката каде се изведуваат одредени видови ремонт кои се единствени на Балканот. Но, првин треба да се трансформира од државно друштво со ограничена одговорност во акционерско друштво. Долговите треба да се претворат во акционерски удели, а мнозинството од акциите контролирано да се продадат на стратешки инвеститор, кој ќе ги купи акции од државата и со тоа ќе ги врати парите во Фондот за пензиско и инвалидско осигурување, како и во даночната управа, наведува Кирнаг за „Бизнис плус“.
http://press24.mk/story/makedonija/slovachki-kompanii-zainteresirani-za-vlez-vo-mzh-transport-i-vo-%E2%80%9Ekolska%E2%80%9C
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 18-Feb-2013 at 23:27
Интересно, но ŽSSK и ŽSR се во долгови и кратат линии кои според нив се нерентабилни иако цело време се полни (лани имаше еден куп протести,негодувања и блокирање на пруги во Словачка поради кратење на линии кои се секогаш искористени и населението бара и почест распоред).Они бараат излез како да се справат со влегувањето на странските компании на нивно тло, а Кирнаг дошол да тврди дека тоа треба кај нас да се случи час поскоро.
Кај нив ЖССК и ЖСР протестираа кога владата донесе одлука да додели линии на Региоџет (RegioJet), а они сакаат да влезат на наш пазар. За Колска би се согласил дека треба да влезе странска компанија која ќе ја одржи во работа и ќе ја унапреди во однос на технологија и вработени но мислам дека Словаците не се тие кои треба да влезат во секој случај.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 05-Mar-2013 at 11:39
Дечки, не знам во која нишка да го ставам ова, но верувајте дека овој тендер ќе значи многу за сите оние што патуваат со воз во земјава. МЖ - Транспорт распиша тендер за избор на компанија што ќе ја одржува хигиената на вагоните, дизел моторните гарнитури и електро моторните гарнитури. Ова е огласот: https://www.e-nabavki.gov.mk/PublicAccess/Dossie/dosieACPP.aspx?EntityId=b18eec6a-403d-48fb-8a6a-3ee1bc3e584d. Победникот на огласот ќе се знае на крајот на март, а на линкот може да видите дека се бара компанија што има сериозен капацитет да одговори на потребите на железница.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 05-Mar-2013 at 15:42
браво конечно да се направи ова, кој неред е по вагоните... Ајде нека е за добро
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 06-Mar-2013 at 09:57
Искрено се надевам дека македонските возови ќе бидат многу почисти во иднина. Досега самиот персонал се соочуваше со неисправна перална, недостиг на хемиски средства и опрема, како и непостоење волја за работа. Навистина е жално што подобрувањето на услугите во железницата оди паралелно со намалувањето на бројот на патници. Некаква логика и крај не може да ни се фати.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 16-Apr-2013 at 20:01

ПРОЕКТИ ВО ЈП МЖ ИНФРАСТРУКТУРА ВО 2013 ГОДИНА

ПРОЕКТИ ВО ЈП МЖ ИНФРАСТРУКТУРА ВО 2013 ГОДИНА

      А) КОРИДОР 10 и 10д

1. РЕМОНТ НА ПРУГИТЕ КУМАНОВО- ТАБАНОВЦИ И    МИРАВЦИ – СМОКВИЦА    ( заедно 24 километри )

Овој проект е финансиран од ЕБРД со финансиска вредност од 7.000.000 евра. Ремонтот е во тек и се очекува да заврши до септември 2013 година. Бенефит од проектот е подобрување на параметрите на пругата , што значи возење со проектираната брзина од 100-120 км/час и зголемување на сигурноста во железничкиот сообраќај.

2. РЕМОНТ НА ПРУГАТА НОГАЕВЦИ – НЕГОТИНО ( 30 километри )

Овој проект е финансиран од ЕБРД со финансиска вредност од 10.000.000 евра.Тендерот за избор на изведувач е објавен на 17 01.2013 година, изборот е во тек и се очекува започнување на работите во мај 2013 година. Бенефит од проектот е подобрување на параметрите на пругата , што значи возење со проектираната брзина од 100-120 км/час и зголемување на сигурноста во железничкиот сообраќај.


  1. ПОДГОТОВКА НА ПРОЕКТНИ СТУДИИ И ПРОЕКТНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ ДЕЛНИЦИ  КУМАНОВО – ДЕЉАДРОВЦЕ, ДРАЧЕВО – ВЕЛЕС и БИТОЛА – КРЕМЕНИЦА

Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2007-2009, со финансиска вредност од 1.455.050 евра. На тендерот победи конзорциумот од ILF и EUROTRANS PROEKT кои започнаа со работа во јули 2012 година. Фирмата треба да изработи проектна документација за реконструкција на пругата Куманово-Дељадровце, студија за најповолна траса и брзина на пругата Драцево – Велес и проектна документација за реконструкција на пругата Битола – Кременица. Проектот за ремонт Битола – Кременица е приоритет и треба да се изработи до мај 2013 година , додека целокупниот проект треба да заврши до декември 2013 година.

  1. РЕХАБИЛИТАЦИЈА И НАДГРАДБА НА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА СКОПЈЕ

Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2007-2009, со финансиска вредност од 2.630.000 евра.Главниот проект е изготвен од фирмата GRONTMIJ . Направено е тендерско досие за изградба , излезена е најава за објавување на тендер и се очекува објава на тендерот.Почеток на градежните работи се планира во септември 2013 година , а целосно завршување на проектот до крајот на 2014 година.Бенефитот од овој проект е овозможување на полесен пристап на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби до возните средства како и до придружните објекти на станицата. Ова е неопходно потребно бидејки на железничката станица Скопје немало градежен захват од пуштањето во работа во 1981 година.

5. ПОДГОТОВКА НА СТУДИИ ЗА РАЗВОЈ НА СТРАТЕШКИ МУЛТИМОДАЛНИ ТРАНСПОРТНИ ЈАЗЛИ

Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2007-2009, со финансиска вредност од 1.100.000 евра.Направена е техничка документација и избран консултант кој треба да ја заврши работата до крајот на 2013 година.Целта на овој проект е да се изготви Физибилити студија со која ке се идентификуваат стратешките мултимодални транспортни јазли на територијата на Р. Македонија, како и анализа на трошоците и бенефитите при нивна изградба и експлатација.Со студијата треба да се идентификуваат неколку стратешки мултимодални транспортни јазли , за потоа да се определи нивниот приоритет согласно економските и социјални бенефити кои ке се остварат со нивна изградба.Тоа ке представува прва фаза во реализацијата на мултимодалните транспортни јазли во Р. Македонија кои треба да придонесат за унапредување на транспортниот сектор во земјата.

6. НАБАВКА И ИНСТАЛАЦИЈА НА ОПРЕМА ЗА ГЛОБАЛЕН СИСТЕМ ЗА МОБИЛНИ КОМУНИКАЦИИ ВО ЖЕЛЕЗНИЦА – GSMR

Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2010-2011, со финансиска вредност од 3.000.000 евра. Изготвена е тендерска документација за ангажирање на консултант кој треба да подготви Студија со проценка за воведување на системот, главен проект со техничка спецификација за опремата која треба да се набави, тендерско досие за набавка и воедно ке врши надзор над набавката и инсталациојата на опремата.На 13.11.2012 излезена е најава за објавување на тендер. а тендерот е објавен  на 05.02.2013 година. Склучување на Договор со консултантот се очекува во септември 2013 година.Овој проект представува телекомуникациски систем вдолж целиот Коридор 10 од Табановци до Гевгелија,  за размена на информации со 100% покриеност на простор и време помеѓу возачот во локомотивата и контролниот центар во Скопје . Овој систем користи фрекфентен опсег од 921МHz, наменет специјално за железница па затоа и представува независен затворен мобилен систем кој го користи исклучиво и само железницата. Со користење на овој систем , ке се зголеми протокот на сообраќајот како и сигурноста во железничкиот сообраќај.Целиот проект треба да се финализира до крајот на 2015 година.

 

  1. НАБАВКА И ИНСТАЛАЦИЈА НА ОПРЕМА ЗА ЕВРОПСКИ СИСТЕМ ЗА КОНТРОЛА НА БРЗИНАТА НА ВОЗОВИТЕ – ETCS

Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2010-2011, со финансиска вредност од 3.000.000 евра. Изготвена е тендерска документација за ангажирање на консултант кој треба да подготви Студија со проценка за воведување на системот, главен проект со техничка спецификација за опремата која треба да се набави, тендерско досие за набавка и воедно ке врши надзор над набавката и инсталациојата на опремата. На 13.11.2012 излезена е најава за објавување на тендер. а тендерот е објавен  на 05.02.2013 година. Склучување на Договор со консултантот се очекува во септември 2013 година. Овој проект представува сигнален систем вдолж целиот Коридор 10 од Табановци дo Гевгелија, кој овозможува автоматска контрола на брзината на возовите во зависност од карактеристиките на железничката инфраструктура и состојбата на сообраќајот на пругата.Со воведување а овој систем се постигнува можност за авто-стоп ефект ,што представува автоматско запирање на возот доколку тој од различни објективни или субјективни причини помине преку црвен сигнал .Најголем бенефит од овој проект е зголемување на сигурноста во железничкиот сообраќај.Целиот проект треба да биде имплементиран до крајот на 2015 година.

8.  РЕХАБИЛИТАЦИЈА , НАДГРАДБА И РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ СТАНИЦИ ПО ДОЛЖИНА НА КОРИДОР 10 И 10д

Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2010-2011, со финансиска вредност од 3.000.000 евра. Избран е консултант кој треба да подготви Студија за проценка на 6-10 приоритетни железнички станици кои треба да се рехабилитираат , главни проекти за одбраните станици како и тендерско досие за градежни работи за рехабилитација , надградба и реконструкција на селектираните станици вдолж Коридорот 10 и 10д.Одредени се следниве станици : Табановци, Велес, Градско, Неготино, Д.Капија и Гевгелија на Коридорот 10 и Чашка, Богомила, Прилеп и Битола на Коридорот 10д. Сето ова консултантот – фирмата ALANET треба да го заврши до крајот  на 2012 година.Потоа би следела тендерска постапка за избор на изведувач кој треба да започне со градежните работи во почетокот на 2014 година. Со овој проект би се подобрила пристапноста до железничката станица, оспособување за полесен пристап на лицата со посебни потреби до возното средство, реновирање на внатрешните простории и фасадата, како и воведување на информатички систем за возниот ред. Целиот проект се предвидува да заврши до крајот на 2015 година.

 

9. Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2010-2011, со финансиска вредност од 8.600.000 евра.Главниот проект за ремонт со реконструкција , како и тендерско досие за изградба и надзор на делницата Битола –Кременица во должина од 16 километри, веќе се изработува преку проектот „ Подготовка на проектни студии и проектна документација  од ОПРД 2007-2009 “ ( проект број 3 ), и треба да се заврши до мај 2013 година.Бенефитот од овој проект е повторно воспоставување на железничка гранична врска помеѓу Р.Македонија и Р. Грција, што би значело побрз и поекономичен проток на патници и стока помеѓу Пелагонискиот индустриски регион и северозападниот дел на Р. Грција, врска која не е во функција повеќе од 20 години.Целосната реконструкција би се завршила до крајот на 2014 година.


 Б) КОРИДОР 8

1.    ПОДГОТОВКА НА ОСНОВЕН ПРОЕКТ И ТЕНДЕРСКА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ИЗГРАДБА НА ДЕЛНИЦАТА КИЧЕВО – ЛИН

Ова е проект финансиран од Оперативната ИПА програма за регионален развој 2010-2011, со финансиска вредност од 3.000.000 евра.Овие средства беа доволни само за изработка на Основен проект за трасата , но бидејки е неопходно да се направат и Основни проекти за објектите односно тунелите и мостовите , дојде до зголемување на буџетот за додатни 5.000.000 евра. Овие средства се предвидени во предлог Оперативната ИПА програма за регионален развој 2012-2013 година. Изготвена е тендерска документација за ангажирање на консултант, кој е објавен на 07.12.2012 година кој треба да подготви целосен Основен проект и тендерска документација за изградба на делницата Кичево-Лин во должина од 63 километри. Се очекува Договорот со консултантот да се склучи во септември 2013 година.  Консултантот треба да ја заврши работата за две години, односно до септември  2015 година.

2.             ДЕЛНИЦА КУМАНОВО – БЕЉАКОВЦЕ

Проектот за реконструкција на овој дел содржи три фази и тоа :

а) ПОДГОТОВКА НА ОСНОВЕН ПРОЕКТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА  И ТЕНДЕРСКА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ДЕЛНИЦАТА КУМАНОВО -  БЕЉАКОВЦЕ

Овој проект е финансиран од ЕБРД со финансиска вредност од 1.115.000 евра. Тендерот го доби фирмата ILF која треба да го изработи Основниот проект и тендерската документација за изградба до мај 2013 година.

б)  РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ДЕЛНИЦАТА КУМАНОВО – БЕЉАКОВЦЕ

Овој проект е финансиран од ЕБРД со финансиска вредност од 46.500.000 евра.На тендерот за предквалификација се јавија 16 реномирани светски фирми, и во тек е еволуционата постапка за одбирање на кратка листа за понатамошно учество.Се очекува крајниот избор за изведувач да се изврши до мај 2013 година, додека  градежните работи односно реконструкцијата на делницата Куманово-Бељаковце во должина од 31км. би започнале кон средината на 2013 година.

в)  НАДЗОР НАД РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА ДЕЛНИЦАТА КУМАНОВО – БЕЉАКОВЦЕ

Овој проект е финансиран од ЕБРД со финансиска вредност од 2.500.000 евра.На тендерот за предквалификација се јавија 27 реномирани светски фирми и во тек е еволуционата постапка за одбирање на кратка листа за понатамошно учество.Се очекува крајниот избор да се изврши до мај 2013 година.

3.    ПОДГОТОВКА НА ОСНОВЕН ПРОЕКТ И ТЕНДЕРСКА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ДЕЛНИЦАТА БЕЉАКОВЦЕ – К:ПАЛАНКА

Овој проект е финансиран од ЕБРД со финансиска вредност од 2.700.000 евра. На тендерот за предквалификација се јавија 37 реномирани светски фирми и во тек е еволуционата постапка за одбирање на кратка листа за понатамошно учество. Се очекува крајниот избор да се изврши до мај 2013 година.Фирмата ке има задача во рок од две години да го изготви основниот проект и тендерската документација за избор на најповолен изведувач.

 

Февруари, 2013 година                 ЈП МЖ Инфраструктура

http://www.mzi.mk/news-info.php?id=173&&cat=3

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 17-Apr-2013 at 10:00

Оглас за вработување во Македонски железници Скопје

...
http://www.fakulteti.mk/news/13-04-17/oglas_za_vrabotuvanje_vo_makedonski_zheleznici_skopje.aspx
останатиот дел на сајтот бидејќи е премногу долго.
Него нели каснеа со плати ,беа во загуба ,отпуштаа работници итн ? од каде сега пари за вработување на близу 80 луѓе?

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 17-Apr-2013 at 13:20
Не ми се верува значи. Нека вработат уште некои партиски војници, да се пополни уште некое место. Инаку, не да се во криза, по штрајкот во февруари, откако два дена не возеа, сега платите ко божем им ги даваат на време, т.е. им даваат по пола плата на две недели, мизерија невидена, а плус во МЖ Инфраструктура (од каде е и огласов), татко ми кажуваше дека најавиле намалување на плати. Дефинитивно не знаат што прават, а што се однесува до огласов, сигурно веќе завршил, односно веќе се одбрани вработените.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 18-Apr-2013 at 11:03
Сепа се работело за нешто друго. Еве напис во Дневник за вработувањата

Датум: 17.04.2013, 15:59

НАЈДЕНО РЕШЕНИЕ ЗА ВРАБОТЕНИТЕ ОД „РЕМОНТ НА ПРУГИ“

„Железница“ ги презема некогашните работници

Огласот за работа е според новите законски измени, со кои е предвидено да биде наведен и износот на месечната плата за работникот

Јавното претпријатие „Македонски железници - Инфраструктура“ ги презема работниците од „Ремонт на пруги“. Претпријатието вчера објави оглас за вработување 55 лица на одредени работни места. Огласот за работа е според новите законски измени, во кои е предвидено да биде наведен и износот на месечната плата за работникот. Првиот човек на компанијата Ирфан Асани вели дека со одобрение на Владата во „Инфраструктура“ треба да се вработат сите 79 работници од „Ремонт на пруги“, кои со месеци штрајкуваа за кршење на работнички права. Финансиските средства за нивните плати ќе ги обезбедува Владата преку Министерството за транспорт.

- Огласот е за работниците од „Ремонт на пруги“. Сега се враќаат пак во матичната фирма. Станува збор за 79 работници, а нивната фирма е ставена во мирување. „Ремонт на пруги“ беше продадена на надворешна фирма, која ниту инвестираше ниту исплаќаше плати на вработените. Да се вратат назад кај нас е одлука на Владата, која е наш сопственик и ние мора да ја почитуваме. Бројот на вработени во „Инфраструктура“ е 1.289 лица, бевме околу 1.400, но го намаливме по пат на предвремено пензионирање на лицата што имаа 18 месеци до исполнување на условите за пензија - објаснува директорот Асани.

И за синдикалците нема никаков проблем за новите вработувања с` додека се обезбедуваат средства за исплата на нивните плати.

- Нема проблем за нивното вработување бидејќи средства за нив обезбедува Владата. Единствено што е важно е да има пари за исплата на плати на сите вработени - вели синдикалецот Марјан Ристевски.

Инаку, со огласот за вработување се бараат работници од разни профили, од хигиеничари и секретарки, заварувачи, шефови на разни отсеци во компанијата, безбедносни работници и пожарникари и чувари, па до возач на автобус.

Според огласот, најниско платено е местото хигиеничар, со основна месечна заработка од околу 13.000 денари, а треба да имаат завршено најмалку основно образование. Највисока плата е обезбедена за работното место шеф на отсек за погонско работење, чија месечна основица изнесува 25.000 денари. Платите за другите работни места се движат од 15.000 до 18.000 денари основна месечна заработувачка.

Во огласот на „Инфраструктура“ се запазени законските одредби што стапија во сила на средината на февруари годинава. Имено, со измените на Законот за работните односи работодавците што објавуваат оглас за вработување мора да ги назначат основната плата и работното време. Ако не го сторат тоа, нема да може да го пријават работникот во Агенцијата за вработување. Според образложението на овие измени, новите правила се воведени затоа што луѓето имаат право да знаат под кои услови ќе работат уште пред да аплицираат за определено работно место.

Александра Филиповска


Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 07-May-2013 at 20:53
OP nazdravje....videte go ova...
http://mztransportad.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=157&lang=mk
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 07-May-2013 at 21:35
нормална работа-се дешава редовно по државниве институции
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 08-May-2013 at 08:57
Возовите преполни, патниците на перон

Викендашите останаа заробени поради немање доволно место во возовите
и автобусите

ПЕТАР ПЕЧКОВ


Велес - Неколку стотини патници од Богомила до Велес завчера останаа на железничките станици по должина на пругата откако не најдоа место во пладневниот воз кој сообраќа на линијата Битола- Скопје. Метеж, турканици, нервози, закани, пцости била сликата која се повторувала на секоја станица на оваа релација. Патниците го посочуваат виновникот во „Македонски железници“, бидејќи претпријатието не покажало слух да пушти доволно вагони за да има место за сите. Потсетуваат дека за регионот на Азот, Богомила, Чашка, возот им е единствената врска со светот, бидејќи немаат автобуска линија.

„Возот кој доаѓа во Богомила во 14,20 часот беше полн уште од Прилеп, немаше место ни пиле да влезе. Сликата беше како од Индија, уште требаше патниците да седат на покривот на возот. Бевме стиснати како сардини, толку беше лошо. Од жештината и преполниот вагон немаше воздух внатре, па на постар патник му се слоши во Богомила. Не можевме да го изнесеме од вагонот, толку што беше метеж. Наместо воз, со локомотива пуштиле ’шпанец‘. Каде ќе собере толку патници кога цел регион на Азот шест дена беше преполн. И сите дојдоа со воз. Овие од ’Железница’ си играат со нас. Така е на секој празник, се повторува истата слика. Иако знаат дека има многу патници, тие пуштаат моторна композиција“, раскажуваат патниците кои патувале на оваа релација.

Иако возот застанувал на многубројните попатни станици, цели семејства со деца, старци, планинари, гости останале бидејќи физички не можеле да влезат. Вечерниот воз, пак, од Битола до Скопје, кој имал седум вагони ги примил сите патници, но тој доцнел 100 минути поради технички причини.

Заради надминување на состојбата и ублажување на револтот на патниците МЖ пуштила вонреден патнички воз. Тој тргнал два часа подоцна по редовниот и возел на линијата Богомила – Скопје. Според надлежните од МЖ, на станиците останале најмногу до 80-ина патници кои биле згрижени на овој начин.

Истовремено велешани мака мачеа да стигнат до Скопје. Кога заврши продолжениот двоен празничен викенд некои се обиделе да отпатуваат со автобус. Но и на автобуската станицата имало проблеми, оти немало слободни места. Или автобусите воопшто не влегувале во Велес, или во нив имало само по две-три места.

„Срамота е ова, Велес да нема директна линија со Скопје. Со години сме зависни од другите превозници. А, за секој празник не можеме да стигнеме до Скопје. Чекав три часа и некако успеав да се качам и да отпатувам. Во оваа наша мака дивите таксисти се обидоа да ќарат. Иако стандардно возат за 150 денари, попладнето и вечерта бараа 300 денари“, вели велешанец, кој работи во Скопје.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3765019906917B4492EAF67DBFFC71C6
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 08-May-2013 at 09:00
Инаку, да се надоврзам на статијава, и јас лично го доживеав истото искуство за 1 мај, кога требаше да патувам за Богомила. На Железничката станица во Скопје имаше двојно повеќе патници одошто место во возот (беше моторна гарнитура), и откако видоа дека нема место за луѓето, испратија локомотива со 6-7 вагони, поради што доцневме 40 минути со тргнување, а имаше и „тепачки“ за тоа кој да фати место во купеата.

Искрено кажано, таа глетка наликуваше на некоја земја од третиот свет, а не на земја која претендира да биде дел од „европското семејство“. А за хигиената во возот можам да напишам посебна книга, роман со хорор содржина.

Мизерија, нема што.

Edited by Џоле - 08-May-2013 at 13:24
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 08-May-2013 at 10:03
Originally posted by Џоле

Инаку, да се надоврзам на статијава, и јас лично го доживеав истото искуство за 1 мај, кога требаше да патувам за Богомила. На Железничката станица во Скопје имаше двојно повеќе патници одошто место во возот (беше моторна гарнитура), и откако видеа дека нема место за луѓето, испратија локомотива со 6-7 вагони, поради што доцневме 40 минути со тргнување, а имаше и „тепачки“ за тоа кој да фати место во купеата.

Искрено кажано, таа глетка наликуваше на некоја земја од третиот свет, а не на земја која претендира да биде дел од „европското семејство“. А за хигиената во возот можам да напишам посебна книга, роман со хорор содржина.

Мизерија, нема што.

Ова ми се случуваше едно 5-6 пати лично на мене и во Словачка на станицата во Братислава , независно каков воз вози за викендите и празниците таму е хорор филм. IC, Ex и R возови се преполни уште на Братислава (а попат застануваат на премногу станици од кој 10-12 прилично големи градови) ,а линијата од Братислава најчесто вози до Кошице кој што е вториот најголем град а железнички е одалечен околу 500км.
Ова е од прилика трасата , има уште некој град кој го фаќаат сите овие возови но не ми текнува сега кој.  http://goo.gl/maps/fnFJQ

Поентата ми е дека ова не е ништо ново и во поразвиените земји ,кој се железнички многу поразвиени од нас така да не очекуваме добар одговор од МЖ на овој проблем.


Edited by daci92 - 08-May-2013 at 10:04
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 08-May-2013 at 10:13
Поентата е што СЕКОГАШ се случува истото. Велешкиов новинар може еден ист текст да објавува за секој празник и никој нема да каже дека му е грешен. Битола е особен проблем во последно време, бидејќи дизел локомотивите се целосно повлечени. Шпанците во вообичаените денови вршат работа, но во моменти на поголем прилив на патници да се патува со нив е ненормална работа.

За време на првомајските празници бев до Демир Капија и немаше проблеми со гужва, но се сеќавам кога пред 3 години на ден пред 1-ви мај за Кичево пуштија три вагони за преку 400 патници на станицата во Скопје. Тоа беше...
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 08-May-2013 at 10:17
 Го сваќам тоа Бојан ,но мислам дека МЖ и вработените не се доволно „зрели“ за да можат да го најдат соодветниот одговор на тоа ,дури и да пуштат дополнителни возови и дополнителни вагони кој би оделе полупразни не би било на штета ниту на компанијата ниту на патниците но за нив тоа е преголем залак. Затоа и постојано се појавува истиот проблем.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #880 Posted: 08-May-2013 at 10:46
Како мал многу често сум патувал со воз, особено низ Азот, бидејќи и двајцата родители ми се од таму, така да многу често, ако не и редовно се појавувал овој проблем. Колку пати ли само не сме влегле или пак сме влегле на сила, ама како што на ЈСП не им текнува во термини во кои знаат дека има гужва да пуштат повеќе возила, така и на МЖ не им текнува дека на тие денови ќе има навала од луѓе.

Исто така морам да признаам и дека преполни возови има насекаде. Минатото лето во Германија на линијата Минхен-Нирнберг возот одвај тргна од железничката, внатре одвај пројде кондуктерот, па камоли нешто друго, иако Германските железници важат за едни од најдобрите.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.424 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.