Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1 4344454647 69> |
Author | ||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #881 Posted: 10-Sep-2014 at 17:24 | |
Па, баш во тој дел од Македонија не постојат услови за изградба на автопат, а не гледам логика Албанија да се спојува со Дебар, град од десетина илјади жители и речиси никаква индустрија (има само една фабрика за гипс, Кнауф). Тој автопат би излегол слепо црево, зашто не обезбедува брза врска со ниеден поважен градски центар од регионот (Охрид, Струга, Гостивар, Тетово, Кичево...)
|
||
За сè има вторпат
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #882 Posted: 10-Sep-2014 at 18:07 | |
И нашата влада кога преговарала со албанската за автопатско поврзување,нивни услов било спојната точка да е кај дебар.вероватно се водат од некои геостратешки цели
|
||
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #883 Posted: 10-Sep-2014 at 20:11 | |
Кина очигледно планира да не задолжи за ова автопативе за наредни 100 години, за се што ќе се побара, нема проблем, еве ви
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #884 Posted: 10-Sep-2014 at 20:32 | |
Од каде сакате вие да се поврземе со Албанија.Од кај Тетово, Гостивар со тунели од под Шар планина?
Па најидеално место е преку Дебар, не гледам јас друга алтернатива.. |
||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #885 Posted: 10-Sep-2014 at 21:51 | |
Се мисли на Струга, не Тетово или Гостивар. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #886 Posted: 11-Sep-2014 at 07:05 | |
Нели е планиран експресен пат од Охрид до албанската граница? Значи, веројатно ќе се поврземе автопатски преку Охрид, а може и преку Струга, каде што теренот го дозволува тоа. Оној што патувал за Дебар, знае за каков терен станува збор. Од наша страна никогаш нема да се изгради автопат поради веќе постоечкиот Кичево-Охрид, но и поради скапата цена што ќе ја има (целиот терен е планински, а на делови и карпест). Просто кажано, нема економска логика за Македонија да гради автопат до Дебар. Така што, ако Албанија го изгради од своја страна, тоа ќе биде слепо црево.
|
||
За сè има вторпат
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #887 Posted: 11-Sep-2014 at 18:06 | |
Во интервјуто на Љупчо Георгиевски од пред некоја ден кога зборуваше за патната инфраструктура,рече дека автопатот до охрид предвидува и крак према Струга и градењето ќе биди паралелно со автопатот
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #888 Posted: 18-Sep-2014 at 19:54 | |
За три години Босна изградила 65 км автопат (мислам дека нема потреба од превод на текстот)
Vlada FBiH: Za tri godine 65 kilometara autoceste, mostovi, tuneli, vijadukti Izgradnja autoputeva je svakako jedan od najvažnijih prioriteta i najuspješnijih poteza u radu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine. Za tri godine, Vlada FBiH izgradila je 65 kilometara autoceste na koridoru 5C sa mostovima, vijaduktima i tunelima, saopšteno je iz Vlade FBiH. Kako su naveli iz Vlade FBiH, godinama su izgradnju autoceste na koridoru 5C pratile netransparentnost, afere, sumnjivi tenderi. Sve to rezultiralo je činjenicom da je za 10 godina izgrađeno tek 37 kilometara autoceste. Sa dolaskom Vlade premijera Nermina Nikšića 2011. godine situacija se mijenja iz temelja i dolazi do prave ekspanzije u gradnji cestovne infrastrukture u BiH. Nakon što su jedna za drugom dvije strane kompanije koje su dobile posao izgradnje autoceste otišle u stečaj posao je dodijeljen konzorciju bh. kompanija, dodaju iz ove institucije. Na poslovima izgradnje autoceste u FBiH direktno je angažirano oko 5.000 radnika iz 90 domaćih kompanija, a još barem 10.000 je indirektno radilo na poslovima vezanim za izgradnju autceste što je pokrenulo bh. privredu. U zadnje tri godine investirano je četiri puta više sredstava nego u prethodnih 11 godina. Dio sredstava za izgradnju autoputa osigurano je je iz trošarina na gorivo koje su Autocestama BiH donijele prihod od oko 60 miliona KM, navodi se u saopštenju. "Koridor 5C pripada svim građanima i građankama BiH i mi ostajemo vjerni misiji njegove gradnje u što je kraćem mogućem roku, slijedeći principe kvalitetnog, transparentnog i savremenog poslovanja", poruka je Ensada Karića, direktora kompanije Autoceste FBiH. Jedan od najznačajinih objekata napravljenih u ovoj fazi izgradnje autoceste svakako je tunel "1. mart", najduži u Bosni i Hercegovini i najsavremeniji u regionu. Tunel "1. mart" i dionica Zenica-jug-Lašva na koridoru 5C povezuju i značajno skraćuju putod Sarajeva do Zenice, što će u konačnici doprinijeti snažnijem i bržem razvoju ovog dijela BiH. Sigurnost tunela nadzire se 24 sata dnevno iz kontrolne sobe Centra za održavanje i kontrolu prometa kompanije Autoceste Federacije BiH, gdje će operateri u kontrolnoj sobi dobiti dojavu i o najmanjoj nepravilnosti u tunelu. Ono što posebno raduje jeste činjenica da su domaće kompanije "Euroasfalt" i "ŽGP" uspješnim i kvalitetnim radovima na izgradnji tunela "1. mart" dobili međunarodne reference, čime su postali konkurentni na svjetskom tržištu, navode. Posebna priča je "Sarajevska zaobilaznica" koja je nakon dugih 10 godina neuspješnih pokušaja izgradnje, preuzeta od strane JP "Autoceste FBiH", završena u rekordnom roku što je dovelo do rasterećenja saobraćaja na ulazu u Sarajevo. Na taj način je riješen problem velikih gužvi na ulazu u Sarajevo što je godinama blokiralo saobraćaj u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. "Sarajevska zaobilaznica" je izgrađena po svjetskim standardima, navode iz Vlade Federacije BiH. http://www.klix.ba/biznis/investicije/vlada-fbih-za-tri-godine-65-kilometara-autoceste-mostovi-tuneli-vijadukti/140917101 |
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #889 Posted: 18-Sep-2014 at 19:55 | |
Малку слики од босанските автопатишта (преземено од ЅЅС):
|
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #890 Posted: 18-Sep-2014 at 19:56 | |
|
||
За сè има вторпат
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #891 Posted: 21-Sep-2014 at 10:17 | |
ГЕОСТРАТЕГИЈА
ЕУ го отпиша Коридорот 10 како одговор на Македонија и Србија за Јужен тек? Европската Унија реши дека за неа Коридорот 10 (автопатот низ Србија и Македонија) не е веќе приоритетен и дека својата поддршка ќе ја насочи кон девет други, за неа поважни коридори, од кои само еден поминува низ Балканот, а тоа е Коридорот 4 или т.н. Коридор Ориент-Источен Медитеран. Ова значи дека Европјаните се фикусираат на патниот правец Романија-Бугарија-Грција, наместо Србија – Македонија - Грција. Ваков е ПЛАНОТ НА ЕУза наредните 6 години, но ова не значи дека делницата Демир Капија – Смоквица нема да се заврши и со помош на европски пари. Според сите анализи главниот проблем за ваквата промена на приоритетите е заостанувањето на изградбата на Коридорот 10 во делот во Србија, а геостратешки гледано ова е можен одговор на ЕУ за владите на Србија и на Македонија во врска со нивниот однос кон проектот Јужен тек. Србија отворено изјавува дека не се откажува од проектот Јужен тек, а и Македонија и натаму сериозно смета на овој гасовод како еден од стратешките проекти за енергетските прашања во земјава. Автопатот Демир Капија – Смоквица, последниот дел од Коридорот 10 во Македонија, се гради со 130 милиони евра средства од Европската инвестициона банка, 45 милиони евра грант од Европската комисија, а Европската банка за обнова и развој одобри кредит од 107 милиони евра. Поголемиот дел од овие пари веќе се искористени. Доизградбата на делницата Демир Капија - Смоквица не е доведена во прашање. Интересно е што во тие 9 приоритетни коридори на ЕУ го нема и Коридорот 8, кој треба да ја поврзува Бугарија и Албанија преку Македонија. Овој коридор, според стратегијата на МАНУ, беше еден од клучните инфраструктурни проекти, кој случајно или не, во последниве десетина години е целосно заборавен. http://www.mkd.mk/makedonija/politika/eu-go-otpisha-koridorot-10-kako-odgovor-na-makedonija-i-srbija-za-juzhen-tek |
||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 736 |
Quote Reply #892 Posted: 21-Sep-2014 at 11:18 | |
па кородорот 10 уште малку ќе се изгради и нема потреба од финасирање. А што се однесува за К8,рековме и овде дека тој е политички проект и нема економска оправданост
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #893 Posted: 21-Sep-2014 at 11:50 | |
Можда ќе сум надвор од темава, ама ... Со вакви практика, Дебар остана слепо црево и од 30 спадна на 15 илјади жители (со редовно живеалиште во градот).50% со работа во странство! Чисто информативно, во Дебар имаше голема текстилна фабрика (Скутекс мислам дека се викаше), фабрика на охридски ЕМО, голема транспортна фирма Шпилје транс - три големи фирми кои за град со тие жители сепак значат нешто.Не навлегуваме во причините зошто прекинале со работа, јасно. Не дека ситуацијата во другите места е многу розева, ама тие места како Дебар, Берово, Пехчево се во таа ситуација одамна можда и во времето на Југославија. И нормално дека луѓето нема да останат, ако немало потреба за пат, ако немало индустрија, ако биле "remote places"... А Дебар го слушаме само пред избори и зимскиот период по информациите дека е завеан патот до Маврово и/или до Струга. Никој не побара изградба на автопат, ама на пристоен магистрален пат кој би бил користен и сервисиран преку цела година, а не без зимските месеци...кога некој би имал потреба од бања, дали побрзо би ги избрал Дебарските или Банско со оглед на патот? Или нека изградат хелиодром ако не можат 2 правци по 50-60 км. да ги одржат во живот |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #894 Posted: 07-Oct-2014 at 19:38 | |
Една 3D анимација од автопатот Бања Лука-Добој кој ќе го градат "Интеграл Инжинеринг" од Лакташи и Скопски "Гранит".
Edited by jyvation - 12-Oct-2014 at 01:34 |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #895 Posted: 12-Oct-2014 at 01:33 | |
Трасата на автопатот Приштина-граница со Македонија
Edited by jyvation - 12-Oct-2014 at 01:34 |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #896 Posted: 12-Oct-2014 at 19:14 | |
Нема ништо мегу jжен поток и коридорот 10. ЕУ форсира коридор 4 поради простата причина,дека сите држави са дел от ЕУ и нема надворешни граници на соуза.Нема царина, нема граници реално. Реално коридор 8 е почти на 50% изграден, останува доста мал дел во Бугариja и наjвеке останува во Албаниja и Македониja. Edited by ink - 12-Oct-2014 at 19:15 |
||
nenad
Senior Member Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 736 |
Quote Reply #897 Posted: 13-Oct-2014 at 08:19 | |
Па К10 е скоро завршен, затоа и не е во план. Во Македонија кога ќе се изгради Демир Капија -Смоквица К10 е готов. А што се однесува до К8 од почеток беше нереално дека ќе се изгради, за што говорев во моите поранешни постови.
|
||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #898 Posted: 14-Oct-2014 at 22:23 | |
Коридорот 4 од Будимпешта до Солун би бил минимум 100 км подалечен во споредба со коридор 10. Исто така ќе бидат потребни години за да се направи целиот проект. Во тој поглед не гледам причина дека К10 ќе стане спореден на К4. Според мене К4 е проектиран да ги поврзува овие градови меѓусебно за побрз развој. Бугарија и Романија како понискоразвиени во однос на другите земји членки на ЕУ, нормално е да добијат приоритет за развој во ЕУ. Обвинувањата дека сами сме си криви, немаат цврста основа.
|
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #899 Posted: 17-Oct-2014 at 15:44 | |
100 км са почти ништо,кога пред тебе нема граници и не чекаш за царина,санитарни контроли и така натаму. К4 е внатрешен за ЕУ,докато К10 е делумно прекинат от различни граници.
К8 не се гради не поради економски,а поради политички причини.Ваков беше случаja со пругата по коридор 8 ако сакате. Па дури ако гледаме от страна на Македониja К8 мора да го разгледувате от страна на безбедностно прашане. Знаеме што се деши при блокада на К10. Edited by ink - 17-Oct-2014 at 15:59 |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #900 Posted: 22-Oct-2014 at 12:48 | |
Денес владата во Софиja избра местата за уште два моста на Дунав мегу Бугариja и Романиja.
Тоа ке са: Никопол-Турну Мъгуреле Силистра-Кълъраш Проектите ке се финансират по Трансгранична соработка за периодот 2014-2020 година. http://novinite.bg/articles/80887/Shte-stroyat-oshte-dva-mosta-na-Dunav |
||
Post Reply | Page <1 4344454647 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |