build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моделарство, макетарство и колекционерство

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 105>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 10-Aug-2014 at 20:40
ако можиш сликај ги одблиску репарираните делови
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 11-Aug-2014 at 07:52
gjoko,

репарацијата е едноставна, со замена на оштетените делови со идентични: кровната решетка ја набавив како нова, а кочниците, ралникот, куките и фаровите се набавени како користени делови, набавени од германскиот „И бај„.

Сега ми преостанува да ја испробам локомотивата на шини...


Edited by MIKI1 - 11-Aug-2014 at 07:52
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 11-Aug-2014 at 08:46
Още малко снимки на сета:

Сет Бригаден лок
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 11-Aug-2014 at 08:59
Браво Мики, сепак ја „дотера„ локомотивата во ред.   

Благодарејќи на муабетите со Владимир и на фотографијава направена во Битола далечната 1907 година,
ги набавив моделите на PIKO и TRIX кои со мали доработувања би можеле одлично да ги одглумат вагоните од фотографијата.

Крајна цел ми е да направам мала диорама на која ќе ја поставам композицијата.
Доколку ве интересира, целата постапка можете да ја следите на следниов линк: ЖС Битола на почетокот на 20-тиот век
.
.

Edited by mon - 11-Aug-2014 at 09:00
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 15-Aug-2014 at 19:59
Конечно долго очекуваните модели производ на мајстор Славко од Белград пристигнаа во „депо Скопје„.


Прво, незаборавната ЈЖ 661-145:


...а потоа и уникатите на пругите на тогашната Југословенска држава: модели на серијата 667:


...и „единицата„ е веќе на пат кон рафинеријата:


Со овие 667 ми се исполнија настојуванјата и после 2 години „бркање работа„
добивме модел и на овие наши локомотиви.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 15-Aug-2014 at 20:10
Браво Мон

А што механизам има 661? Од СД 40 или нешто друго.И каков мотор користи-трополни или петополни?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 16-Aug-2014 at 07:59
Благодарам Ѓоле.
Ептен ме радува што успеавме и 667 да ја добиеме во модел.

Не ми се познати карактеристиките кои те интересираат за 661.
Доколку го отворам моделот (за дигитализација) ќе ти ја фотографирам внатрешноста.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 16-Aug-2014 at 23:22
Честито mon  Колекцијата грижливо ја составуваш според својот план  Applause
Серијата 667, колку што знам, е од Руско производство. Во живо ја видов кога бев на одмор во Украина а и малку вагоните ги влечеше оваа локомотива. Поставив и слики ја има и незе на нив : )
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 17-Aug-2014 at 16:06
Благодарам марфимк!

Да, овие се руски локомотиви кои кај нас се дојдени како опслужни машини за рафинеријата во Миладиновци.
Нека ме исправат поупатените но мислам дури и дека во прво време и ги имаа руските ознаки ТЗМ2 иако работеа кај нас.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 19-Aug-2014 at 08:02
Да ви покажа нещо наистина уникално - ръчно изработване на модели в България. Малко се знае, дори и у нас, че си имаме един наистина уникален моделист, който изработва изцяло на ръка модели на жп подвижен състав. Той се казва Стефан Деянов и вече има зад гърба си над 90 модела, до този момент изцяло закупени от колекционери от цяла Европа, а няколко модела дори от жп колекционери от Южна Америка. Е, дойде моментът и българските моделисти да се докоснат до това наистина уникално производство. По поръчка на наши моделисти Стефан изработи в мащаб НО 2 модела на парни локомотиви от серия N 101 - 106, произведени от фабриката Staatseisenbahn Gesellschaft (StEG) - Wien през далечната 1890 г. за Българските държавни железници. Моделите са изцяло метални и съдържат около 900 изцяло ръчно произведени части, като качеството е забележително. Вижте две снимки на едната машина. Повече информация ще споделя по-натам, след като моделите бъдат представени официално от техните собственици:

Парен локомотив N 104

Парен локомотив N 104

Edited by katani - 19-Aug-2014 at 08:58
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 20-Aug-2014 at 04:37
Браво, одлична изработка Катани!

Дали постои некоја странична слика на моделот?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 20-Aug-2014 at 07:43
Имам още снимки, но чакам собственика на модела да го представи официално и тогава ще мога и аз да пусна моите фотоси. Малко търпение! Моделът е наистина уникален във всяко отношение.

п.п. За сведение в момента се подготвя нова поръчка към Деянов на друг модел парен локомотив, експлоатиран в БГ, този на серия 19:





До този момент желание за направа на модели са заявили 7 човека при единична цена на модел около 1700 евро.

Edited by katani - 20-Aug-2014 at 07:53
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 04-Sep-2014 at 19:28
Конечно, долго посакуваната композиција пристигна на мојот праг:
Minitrains моделите кои со малце доработување се надевам ќе постанат „слика и прилика„ на композицијата на "Ќирчо" од Кичево.



Локомотивата е Minitrains 1021 а вагоните Minitrains 5143.
И една фотка со мене и мојата ќерка пред легендарната композиција во Кичево
со која мојата мајка има патувано на училиште (релација Кичево-Тетово)по завршувањето на Втората светска војна:


Edited by mon - 04-Sep-2014 at 19:37
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 04-Sep-2014 at 19:37
Браво Мон,а јас негледам некоја разлика од нашиот воз во Кичево.Можеби тие додатоците на кровот.Одморалиштата помеѓу вагоните се идентични и можеби фарбање на тркалата од колцата-странично
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 05-Sep-2014 at 09:06
Честито, mon!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 16-Sep-2014 at 14:58
"Miniatur Wunderland" Hamburg.
Inserti od vcerasnata poseta...

https://www.youtube.com/watch?v=mZLrqm8FPgY

https://www.youtube.com/watch?v=Ys19bzrQixU&feature=youtu.be
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 16-Sep-2014 at 15:15
Браво Денко,но внимавај-ако се навлечиш на ова хоби ти нема спас
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 16-Sep-2014 at 15:36
Originally posted by gjoko

Браво Денко,но внимавај-ако се навлечиш на ова хоби ти нема спас
Ke vnimavam, fala
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 16-Sep-2014 at 16:07
Благодарам Ѓоле и Катани.
Потполно сум задоволен од моделите.

Originally posted by gjoko

...а јас негледам некоја разлика од нашиот воз во Кичево....

Разликите се минимални но впечатливи Ѓоле:
- на локомотивата треба да и се отстрани едната пескара, онаа која е помеѓу кабината и домот,
веднаш испред кабината на левата страна да се направи сандак за ќумур/јаглен,
цревото од втората пескара да се „одвитка„ и префли преку кабината...
- вагоните бараат помалце работа а најважно е да се преработи сандакот
и да се направи нов распоред на отворите за прозори со кој би се добило место за отворање на уште еден прозор.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 16-Sep-2014 at 16:10
Originally posted by Denko

"Miniatur Wunderland" Hamburg. Inserti od vcerasnata poseta...
...

Одлични видеа Денко.

Ме интересира колку време може посетителот да остане внатре и
дали времетраењето на посетата е поврзана со цената на влезницата?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 105>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.287 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.