[А3] Охрид * - Делчево * |
Post Reply | Page <1 34567 10> |
Author | |
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #81 Posted: 09-May-2011 at 18:03 |
Да плачеш и чудиш е колку е слаб сообраќајот на сите патни правци низ Македонија (без околината на Скопје и Скопје-Гостивар). Иначе патов не изгледа лошо, особено не за нивото на сообраќај, но нема да е лошо да се заменат старите и подисправат новите знаци. Знае некој што се случи со најавената акција за менување на целата патна сигнализација во земјата?
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #82 Posted: 09-May-2011 at 18:19 |
Еве уште три од истата сесија Ресен -> Охрид , прееска сум ги пропуштил...
1 2 3 Edited by Cloverstack - 09-May-2011 at 18:22 |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #83 Posted: 09-May-2011 at 22:08 |
Супер изгледа асфалтов, очекував катастрофална ситуација. А нова сигнализација и погусто поставени мачкини окца добро би дошле.
|
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #84 Posted: 09-May-2011 at 22:13 |
Асфалтот само на овие слики изгледа супер. Плаче за гребење на површинскиот слој и израмнување. Јас пред 10тина дена го возев и осовено на делот со 3 ленти (качувањето од Ресен према Охрид) беше многу оштетен. Незнам какво е искуството на Кловер, но ние солидно се истрескавме од дупикте и нерамнините на оваа делница.
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #85 Posted: 10-May-2011 at 10:16 |
Да, асфалтот е далеку од супер, патот плаче за реконструкција. Веројатно доминираат фотки каде што ситуацијата е океј, бидејќи потсвесно на човек тогаш повеќе му доаѓа да чкрапне на апаратот. А и кога се слика додека се вози, сликањето е споредно а максимална концентрација сепак треба да остане на возењето, па на делови со полош асфалт наместо фотки, нормално е двете раце да бидат на волан и очите постојано на патот.
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #86 Posted: 10-May-2011 at 20:29 |
Извози го некој пат и после не би му препорачал такво возење ни на најголем душман |
|
jonny
Newbiе Joined: 12-Oct-2009 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #87 Posted: 11-May-2011 at 15:31 |
Не е нешто најсјаен, ама па не е ни толку очаен.
Бев за 1. мај во Охрид, најмногу ми сметаше качувањето на Буково према Охрид, од страната на Битола. Патот беше нерамен, и колата на секои 20 метра се нишаше напред-назад кога ќе влезев во некоја таква. Лошото е шо се по целата ширина на патот, не само на една лента. Како и да е, му треба реконструкција, особено на Буково. Сепак, фреквентен премин е. |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #88 Posted: 13-May-2011 at 17:15 |
На делот од Прилеп до Тополчани се исцртани со креда или бела боја нерамнините по патот.Дали е само за предупредување на возачите или нешто планираат да средат ,не знам.Ама се плашам дека е само првото
БТВ,една слика од надвозникот кај Тополчани Сум ја пропуштил другата страна ,во правец накај Битола Edited by Тркало - 19-Sep-2011 at 21:43 |
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #89 Posted: 13-Aug-2011 at 18:58 |
Еве некои слики од М-5 од Штип до Кочани сликано е со телефон и сликкте не се нај нај
Влезот во Штип плаче за реконструкција Ова е веке накај Кочани и натаму асфалтот е многу подобар од оној пред Штип само сиглализацијата е слаба Поглед на пругата и на патот .. Од тука почнува Општина Кочани толку за сега следен пат се надевам повеке слики а и подобри |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #90 Posted: 16-Aug-2011 at 01:46 |
Баш некни се возев по делницава и го делам твојот впечаток. Главна болка е сигнализацијата. Коловозот генерално е во океј состојба, а делот од клучката кај Штип према Кочани не го видов бидејќи и на одење и на враќање поминав низ Штип и по она директно патче од кружниот тек кај бензинската Лукоил па према Кочани ( 41°45'36.32"N 22°10'55.59"E ). Во секој случај, од твоиве слики се гледа дека обиколницата навистина е во многу лоша состојба. Ми упадна во очи и дека по оваа делница на М-5 се движи земјоделска механизација, а видов и запрежна кола. Јасно, земјоделски регион е, ама нели има доволно алтернативни патчиња, за да може да се забрани нивното движење по патов? Инаку, глетката на разеленетите оризови полиња е прекрасна Edited by Cloverstack - 16-Aug-2011 at 01:49 |
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #91 Posted: 16-Aug-2011 at 13:18 |
Па има земјоделска механизација си видел бидејки има таму и една фарма па возат а има и алтернативни патчиња али кај селата се гледа се по патот
Кај Штип тоа е околу 1 километар а и помалку е незнам зоште не го реконструираат така стои многу години |
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #92 Posted: 15-Sep-2011 at 16:42 |
Бев на кај Делчево и на 3-4 моста ги мнат ивичнаците сигурно ке ги реконстрираат а има и на 3 места (на нај лошите места) е поставен нов асфалт (пред М.Каменица) од по околу 1 км сето тоа го работи македонија пат
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #93 Posted: 16-Sep-2011 at 13:28 |
сликано во близина на Битола т.е. од првиот надвозник кон Прилеп
Edited by Danielbtmk - 16-Sep-2011 at 13:29 |
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #94 Posted: 16-Sep-2011 at 21:03 |
Плачи за трета лента Битола-Прилеп патот !
|
|
MileX
Newbiе Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply #95 Posted: 17-Sep-2011 at 10:24 |
Jas mislam deka placi za dupliranje i da stane ''avtopat na evolucijata''
Edited by MileX - 17-Sep-2011 at 10:34 |
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
JOE
Senior Member Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply #96 Posted: 17-Sep-2011 at 14:47 |
Па кога можи Тетово- Гостивар да имаат автопат, сигурно и тука треба. Како и да е потребна е уште една лента минимум за товарните возила и автобусите.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #97 Posted: 17-Sep-2011 at 15:00 |
Е што има врска Тетово Гостирвар, па таа делница е дел од коридорот 8 и тоа не е полн профил. Оваа со Битола Прилеп е дел од кракот D на коридорот 10 и патиштата се проектираат според параметри, а не според мерак. Интензитетот е параметар. Дури и да имавме пари пак има етапи како трета лента, па експресен пат со 4 ленти па после е автопат. А на крај памет да не е да даваш етнички предзнак на муабетот зашто како и секој друг таков муабет ќе заврши.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #98 Posted: 17-Sep-2011 at 23:49 |
@ JOE
Трета лента на отворен пат е практика за делници со голем нагиб и се поставува исклучиво во правец на искачувањето. Товарните возила кои се искачуваат на стрмни делници навистина претставуваат проблем кој изискува такво решение. Трета лента на рамен пат како Битола - Прилеп не прави смисла, инаку ќе беше прифатена практика. Следна фаза (кога и да е) за овој пат треба да е надградба во класичен автопат, мада ако се водиме чисто според обемот на сообраќај (ПГДС за 2011г е 4495 а проекција за 2021г е 6409) не е момент за таква работа. За споредба, патот Тетово - Гостивар во моментов има речиси 3 пати поинтензивен сообраќај, со слични проекции за пораст како патот Битола - Прилеп. |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #99 Posted: 18-Sep-2011 at 01:37 |
Нема потреба од трета лента ниту автопат бидејќи нема голем сообраќај.. а богами нема воопшто да е рентабилно
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #100 Posted: 05-Oct-2011 at 02:57 |
Струга - Охрид
|
|
Post Reply | Page <1 34567 10> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |