Живописниот релјеф на нашите улици и булевари |
Post Reply | Page <1 3456> |
Author | |
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #81 Posted: 20-Sep-2010 at 15:18 |
Затоа на фреквентни постројки како оваа се прави бетонска подлога за да не се деформира, тоа е практика во светот....
Edited by micko_v - 20-Sep-2010 at 15:19 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #82 Posted: 20-Sep-2010 at 19:08 |
Стара е таа слика. Рекоструирана е улицата тука.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #83 Posted: 04-Oct-2010 at 15:21 |
|
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #84 Posted: 04-Oct-2010 at 15:27 |
Информација за поздрав!
Би било културно и термините во кои се работи да се одберат внимателно дека и без тоа е затка сообраќајов... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #85 Posted: 04-Oct-2010 at 15:30 |
Акцијава е поширока, имавме и предходно, незнам дали си прочитал. Низ цело централно градско подрачје е, само што допрва ја објавуваат на порталот. Инаку и термините и не се толку битни, бидејќи една шахта ионака се санира скоро два дена. Сум приметил дека еден ден ја отвараат шахтата и ја бетонираат наново, па деновиве на многу места се гледаат онакви портокалови флуоресцентни столпчиња поставени врз шахтите што се свежо бетонира да се избегнуваат. Па дури ден два потоа се опшијуваат со нов слој асфалт. Така да терминот и не менува нешто многу како што менува при фарбање улици.
|
|
OKA
Senior Member Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
Quote Reply #86 Posted: 04-Oct-2010 at 15:47 |
|
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #87 Posted: 04-Oct-2010 at 15:59 |
Инаку на рекорд денеска е гребен асфалтот на неколку делови од лентата кај што е автобуската. Изгледа повторно ги пеглаат нерамнините што се создаваат од преполни автобуси.
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #88 Posted: 04-Oct-2010 at 17:07 |
Па ја не знам зашто не постават БЕТОНСКИ слој таму и на многу други локации и врз него асфалт а не три слоја асфалт. Нешто слично како кај шински сообраќај. Замисли ЛРТ што едно возило може да биде потешко и до 10 пати од еден обичен автобус... Иста пракса се поставува бетонски слој и не само за пропаѓање туку и делува поубаво на изглед со тоа што не се копаат шините во асфалтот туку се реди бетонот поред самите шини и нормално си има бетонски слој под шините. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #89 Posted: 04-Oct-2010 at 18:14 |
И само еден слој да е асфалт (врз бетон), пак ќе попушти. Од друга страна бетонска подлога има свои недостатоци. Не сум стручњак, ама колку што ми е познато сега во светот се користат посебни типови асфалти (ако можат така да се наречат) за вакви намени. И за Скопје имаме евидентирано најава за тестирање на материјали, но што бидна со ова не чувме: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=40981#40981 ...сепак скептик сум дека материјалот што го користат за ваква намена во некој град на кој би се угледале е асфалт со додаток на „природен“ битумен и дека тоа е тоа што ќе ни заврши работа... она пак со геокомпозитната смеса уште повеќе ме багира, јас колку што знам геокомпозити се исклучиво вакви работи... можно е да се работи за новинарска грешка во делот каде материјалот се опишува како смеса. Во секој случај мислам сите ќе се сложиме дека нешто трајно треба да се преземе барем на местата каде што овој проблем е хроничен. На некој начин добро е ако се зафатиле со редовно пеглање на браздите и брановите што се прават, но тоа никако да не прерасне во трајно „решение“. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #90 Posted: 04-Oct-2010 at 19:49 |
А можно ли е да се армира подлогата или да се постават некои метални мрежи измеѓу слоеви асфалт?
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #91 Posted: 04-Oct-2010 at 19:59 |
Ако збориме за обичен асфалт, не гледам што фајде би имало од тоа. Во секој случај решенија постојат, проверени решенија, и треба само да избереме што ни одговара.
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #92 Posted: 05-Oct-2010 at 17:22 |
Vo Germanija na mnogu avtobuski stanici osobeno tamu kade sto zastanuvaat pocesto i avtobusi od razlicni linii ima cist beton, bez razlika da li stanuva zbor za kombinirana Tram-Bus stanica ili za iskluchivo avtobuska stanica. Ne gledam prichina zoshto kaj nas toa ne bi mozhelo da se primeni.
|
|
Observer
Senior Member Joined: 13-Oct-2010 Location: MK Online Status: Offline Posts: 271 |
Quote Reply #93 Posted: 24-Oct-2010 at 12:37 |
Втор пат удирам во иста огромна дупка на Водњанска во тесниот дел некаде паралелно со игралиштето/балонот од ОУ Кочо Рацин, кога се симнуваш надолу од Водно. Вториов пат мислев без тркало ќе останам, може подобро ќе беше тоа па да тужам вака веројатно само бандажот го искривив :-) ПОПРАВЕТЕ ЈА ДУПКАТА - Општина Центар.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #94 Posted: 24-Mar-2011 at 23:07 |
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #95 Posted: 17-Apr-2011 at 22:11 |
ГРАЃАНИТЕ СЕ ПРАШУВААТ
Тој додава и дека се уште на оваа улица не е направена и фекалната
канализација која има огромно значење за нив. Се обративме до одговорните во Општина Аеродрм и побаравме одговор за
решавање на проблемот за постојните дупки на улицата "Тодор Чангов",
која се поврзува со улицата "Ѓорѓи Капчев". Оттаму ни рекоа дека во тек е
реализација на фекалната канализација, па потоа ќе се асфалтираат сите
дупки кои ги има по улиците на територијата на општината. |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #96 Posted: 17-Apr-2011 at 22:36 |
Јас коа викам дека овој новиов ништо не прави во споредба со претходниот градоначалник на Аеродром... Треба малце и паркинзите низ Аеродром да ги сликаат, а да не зборам за бул Јане Сандански, дали 40% е во добра состојба.
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #97 Posted: 01-Jul-2011 at 08:21 |
na Kuzman Josifovski -Pitu na avtobuskata ima ogromno kolotrazi od avbtobusite posle samo mesec- dva od preasfaltiranje na ulicata
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #98 Posted: 01-Jul-2011 at 08:59 |
Јас мислам дека најдобро решение за автобуските постојки, поготово тие кои се пофреквентни наместо асфалт да се постави бетонска платформа... најдобро би било...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #99 Posted: 01-Jul-2011 at 10:46 |
епа да ама.....
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #100 Posted: 01-Jul-2011 at 11:14 |
Уште наредниот ден од кога ја пуштија улицата се појавија нерамнините. Толку од квалитетот на нашите фирми. |
|
Post Reply | Page <1 3456> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |