build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Kлучка Бит-Пазар

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 9>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 01-Feb-2009 at 06:17
Стварно да ти кажам и јас сум збунет малку сега. Еве да замислиме ситуација. Јас возам од пазар према чаир и ми се отвора зелено и стигам во меѓупросторот. Во тој момент се отвора зелено на возачите од спротива, а јас сум сеуште измеѓу. Пред мене нема семафор кој ќе ми покаже црвено да застанам (пошто функционира како една раскрсница) и јас си терам право, а во исти момент и на некој друг му е зелено! Што правиме тогаш! Дали доволно голема пауза ќе ми овозможи безбеден премин мреку целата должина на меѓу-просторот.


п.с. Ај ако не ти е тешко во последната слика уфрли им бројки на раскрснициве, да се разбираме полесно.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 01-Feb-2009 at 06:22
Originally posted by lslcrew


Па и не е до толку до симетрија колку што ќе треба да се даде малку лабав простор како на другата страна. Зборам за ептен мали изобличувања , одприлика 5-6 метри на 4-тиот крак према џамијата. Нормално тамо исто така смета зградата што е блежана со црвено, па не би сметало доколку горниот дел од 4-ти крак малку закривува према џамијата за некој метар!
Според мене ова е маргинално. Да, ќе ги ублажи свиоците на четвртиот крак, но и вакви какви што ги имам вцртано тие нема да бидат причина за битни проблеми. Згрдата воопшто не смета, единствено ако може кај џамијата да се прошири за 2-3 метри би било убаво за шлепери и автобуси поелегантно да ја фаќаат кривината кога ќе вртат во лево. Но нашиве генијалци на отприлика толкав мал простот испланирале вртење од 180 степени на 3 од четири краци, а овде ќе имаме вртење од 90 степени на само еден од краците. Очигледно многу подобар исход него нивниот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 01-Feb-2009 at 06:28
Originally posted by lslcrew

Стварно да ти кажам и јас сум збунет малку сега. Еве да замислиме ситуација. Јас возам од пазар према чаир и ми се отвора зелено и стигам во меѓупросторот. Во тој момент се отвора зелено на возачите од спротива, а јас сум сеуште измеѓу. Пред мене нема семафор кој ќе ми покаже црвено да застанам (пошто функционира како една раскрсница) и јас си терам право, а во исти момент и на некој друг му е зелено! Што правиме тогаш! Дали доволно голема пауза ќе ми овозможи безбеден премин мреку целата должина на меѓу-просторот.


п.с. Ај ако не ти е тешко во последната слика уфрли им бројки на раскрснициве, да се разбираме полесно.


Абе нема потреба од бројки Smile

Едноставно болдираниот дел не ти требаше Big%20smile
Нормално дека ќе има семафор кој ќе то покаже црвено ако на другите им е зелено. И едноставно ќе си почекаш да заврши циклусот и тебе да ти се отвори зелено.

Кога реков два семафори мислев на две семафоризирани точки, а не буквално на два семафори. А поентата е дека со синхронизација ќе функционира како со еден семафор и тоа само со две фази и дека застојот ќе биде минимален, многу помал него на обична крстосница.


Edited by Cloverstack - 01-Feb-2009 at 06:30
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 01-Feb-2009 at 06:33
Мислиш на синхронизација меѓу двете раскрсници од типот нешто како зелен бран.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 01-Feb-2009 at 07:13
Нормално. И тоа во ваков случај може да се изведе многу ефикасна синхронизација и така буквално да функционира како едно вкрстување со само два циклуса.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 01-Feb-2009 at 12:28
Shemata so strelkite e malku problematicna spored mene, iako se dogradi sepak mislam deka ke ima metezh , za totalno da ne stavat semafori i ja sum protiv, ima nekoi tocki kade sto treba da stojat semafori, no ima nekade kaj sto i ne se potrebni ,mene poveke vpecatok mi ostavi prvata shema sto ja komentirav, ne taa so strelkite koja spored mene e problematicna
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 01-Feb-2009 at 14:39
А зошто е проблематична? Ради семафорите сигурно не е, затоа што тоа решение е неколкукратно подобро од ова што функционираше до сега (квази дијамант со три точки на вкрстување и парцијално регулиран).

За да нема семафори на оваа локација единствено реално решение е детелинка, но детелинка е проблематична клучка, а проблемите особено доаѓаат до израз кога се работи за мала детелинка (ако те интересира подетално ќе го објаснам ова). И кога викам мала детелинка сепак не мислам на олку мала како што ја прават они. Два-три саати барав на google earth да најдам некоја детелинка со толку мали радиуси на лаците и не успеав да најдам. Во најлош случај наоѓав такви со еден вистински субстандарден лак, (и пак се сомневам дека некој беше толку лош колку што ќе бидат нашиве), а на нашава треба да имаме три субстандардни лаци. Значи кај нас се прави уникатно лоша и субстандардна детелинка што сигурно нема да помине без последици!
Дури и некогаш да се оди на проширување на детелинката за што ќе треба експропријација, рушење и нов релативно поголем градежен зафат, пак ќе останат доста проблеми со функционирањето на самата клучка.

Значи ако се оди на тоа по секоја цена да нема ниту еден семафор, треба да се жртвуваат цела низа други работи. Мое мислење е дека таа трампа ни од далеку не вреди.


Edited by Cloverstack - 01-Feb-2009 at 15:44
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 02-Feb-2009 at 03:16
Кловер имам впечаток дека се заљуби во решениево до кое дојдовме погоре!? Thumbs%20UpYes
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 02-Feb-2009 at 03:23
Да! Најефтино, а најприкладно во случајов. Долгорочно би се решил проблемот и би можеле на мир да размислуваме за многу поголеми проекти што ни се потребни!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 03-Feb-2009 at 11:58
Еве како го замислувам тактот на семафорите од последното решение!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 03-Feb-2009 at 12:05
Еве уште една замисла, оваа е малку побрза од предходната бидејќи ште штеди оној гап-от кога е црвено за двете насоки на една од раскрсниците (наизменично).



Во двата случаеви е изоставено жолтото светло! Времињата што се на анимациите се 3 сек. по такт + 1 секунда по такт поради преодот и пропуштање на возила кои веќе ја прошле првата раскрница и треба да ја пројдат втората за да не остане голем број возила у меѓу простор. Значи 4 секунди по правец, вкупно 8. Времињата се одпрлика некаде 10:1 од реал-тајм!


Edited by lslcrew - 03-Feb-2009 at 12:08
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 03-Feb-2009 at 12:13
Една од причините зашто викав дека горниот дел од кракот 4 треба да се искриви малку према бит пазар е за да се обезбеди некоја колку-толку симметричност и лабавост на раскрницата, бидејќи вака со ова решение како што е на сликата, вака возилата кои што евентуално би западнале у меѓупросторот од правец бутел->центар, дури и да се само две три возило ќе создадат колона баш пред зградатаи ќе се блокирање вртењето бутел->автокоманда. Но ако се иде со две ленти тука од кои една према центар, а една према автокоманда тогаш не би имало проблем се да тече float!.

Кловер ај те молам ако не ти е тешко уште една скица ама по една линија за секоја лента!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 03-Feb-2009 at 12:17
За да се „наштелуваат“ добро, секако би требало да се направи едно темелно испитување на сообраќајот (не ги заборавај и оние што од автопатот вртат лево и одат директно во средниот сегмент).
Во секој случај најдобро е да се движиме и во правец на „интелигентни“ крстосници кои со разни технологии ја пратат моменталната ситуација и сите релевантни параметри и секој поединечен циклус на семафорите го прилагодуваат на моменталната ситуација на терен  (мада не сум баш запознаен колку е напредната таа технологија и колку е ефикасна и сигурна во моментов). Ако ништо друго треба надлежните да ги пратат тие работи, а да мрднат и со центарот за контрола на сообраќајот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 03-Feb-2009 at 12:22
Originally posted by Cloverstack

За да се „наштелуваат“ добро, секако би требало да се направи едно темелно испитување на сообраќајот (не ги заборавај и оние што од автопатот вртат лево и одат директно во средниот сегмент).


Ееее овие ги забораив!  Добро ти текна! Crazy За технологијата го делиме потполно истото мислење!

Ај стварно Кловер ако не ти е тешко една скица со по една линија за секоја лента баш ме интересира како ќе изгледа тоа, а ја слабо баратам со готошоп, односно ич не баратам. Ако цртам треба да се мучам со паинт-от!


Edited by lslcrew - 03-Feb-2009 at 12:26
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 03-Feb-2009 at 12:28
Џабе е да губиме време на тоа - има премногу варијанти и премногу прашалници. Доколку некогаш се прави ваква клучка и тоа ќе треба да се усогласи со резултатите што би се добиле од детално испитување на сообраќајот.

Мене живо ме интересира и како ќе ги решат лентите за „детелинкава“ што ја прават зашто надвозников има 5 ленти што е прилагодено за дијамант.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 03-Feb-2009 at 12:30
Па 3|3 би било премногу тесно да се направи. Нема шанси кај да се збута уште една лента! 2|2 очекувам да биде!

Инаку ти викав да нацрташ скица за ова последнава што ја дискутиравме. За предлогов!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 03-Feb-2009 at 12:57
Инаку ти викав да нацрташ скица за ова последнава што ја дискутиравме. За предлогов!

Да де ама со лентите има цел куп варијации. Нема логика да биде 2х2 кога има простор за 5 ленти. Треба да се види дали се исплати нешто  да се фаворизира и да биде 3+2, или да се изведе 2+2+наизменично проширување. Ако има наизменично проширување треба да се прецизира каде ќе биде точката на преодот, не мора да значи дека најдобро е да е на средина, во вакви случаи 5-6 метри разлика можат да направат битна разлика. Во склад со сето друго треба и да се одреди како која лента ќе биде дефинирана (дали за право, за лево, или комбинирана). Значи на прв поглед изгледа едноставно, ама има цел куп варијации од кои најповолната може да се избере само после една темелна студија за тоа какви се карактеристиките на сообраќајот на оваа точка.


Инаку и за детелинката веројатно ќе се искористи тој дополнителен простор, би било глупо да го баталат - може на пример да се направат ленти од двете страни кои пополека ќе се влеваат во десните ленти, со што колку толку ќе се придонесе за подобар тек на сообраќајот што се исклучува од автопатот и треба да помине преку надвозникот (270 степени по краците 1 и 3)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 03-Feb-2009 at 13:05
BTW сега гледам дека надвозникот теоретски е доволно широк за да може да се сместат 6 ленти (секоја не помалце од 3 метри што е сосема прифатливо). Но којзнае дали е тоа изводливо од структирен аспект за надвозникот или поради некои други фактори.

Доколку би можело да се оди со 6 (но без да се стеснуваат лентите под 3 метри) тоа би било одлично и за детелинка и за "diverging diamond".
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 03-Feb-2009 at 15:27
Тука има и доста големи широки тортоари со велосипедски коишто не е страшно ако трпат едно метро на еден краток потег, колку што е долг мостот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 03-Feb-2009 at 15:47
Доколку може да се преуреди средниот дел нема ни да има потреба од узурпирање на тротоарите, иако се слагам дека нема да е трагедија доколку умерено се стеснат.
Но и за средниот дел, а особено за тротоарите не смее да се зема здраво за готово дека едноставно може да се претворат во коловоз. Како што реков можеби надвозникот е структурно неприкладен, барем не без некаков поголем градежен зафат за тоа да се овозможи. Можеби има и други фактори... Едноставно овие работи ние форумџиите не ги знаеме. Ама тоа што е јасно како бел ден е дека ваква детелинка каква што градат немаше да ја бива ни со 10 ленти на надвозникот. Е од овде потекнува мојот страв дека кога толку импровизаторски пристапуваат на очигледни работи, што ли останува за покомплицираните.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.