![]() |
![]() |
![]() |
Kлучка Бит-Пазар |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 9> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() п.с. Ај ако не ти е тешко во последната слика уфрли им бројки на раскрснициве, да се разбираме полесно. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Абе нема потреба од бројки ![]() Едноставно болдираниот дел не ти требаше ![]() Нормално дека ќе има семафор кој ќе то покаже црвено ако на другите им е зелено. И едноставно ќе си почекаш да заврши циклусот и тебе да ти се отвори зелено. Кога реков два семафори мислев на две семафоризирани точки, а не буквално на два семафори. А поентата е дека со синхронизација ќе функционира како со еден семафор и тоа само со две фази и дека застојот ќе биде минимален, многу помал него на обична крстосница. Edited by Cloverstack - 01-Feb-2009 at 06:30 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Нормално. И тоа во ваков случај може да се изведе многу ефикасна
синхронизација и така буквално да функционира како едно вкрстување со
само два циклуса.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Shemata so strelkite e malku problematicna spored mene, iako se dogradi sepak mislam deka ke ima metezh , za totalno da ne stavat semafori i ja sum protiv, ima nekoi tocki kade sto treba da stojat semafori, no ima nekade kaj sto i ne se potrebni ,mene poveke vpecatok mi ostavi prvata shema sto ja komentirav, ne taa so strelkite koja spored mene e problematicna
![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
А зошто е проблематична? Ради семафорите сигурно не е, затоа што тоа решение е неколкукратно подобро од ова што функционираше до сега (квази дијамант со три точки на вкрстување и парцијално регулиран).
За да нема семафори на оваа локација единствено реално решение е детелинка, но детелинка е проблематична клучка, а проблемите особено доаѓаат до израз кога се работи за мала детелинка (ако те интересира подетално ќе го објаснам ова). И кога викам мала детелинка сепак не мислам на олку мала како што ја прават они. Два-три саати барав на google earth да најдам некоја детелинка со толку мали радиуси на лаците и не успеав да најдам. Во најлош случај наоѓав такви со еден вистински субстандарден лак, (и пак се сомневам дека некој беше толку лош колку што ќе бидат нашиве), а на нашава треба да имаме три субстандардни лаци. Значи кај нас се прави уникатно лоша и субстандардна детелинка што сигурно нема да помине без последици! Дури и некогаш да се оди на проширување на детелинката за што ќе треба експропријација, рушење и нов релативно поголем градежен зафат, пак ќе останат доста проблеми со функционирањето на самата клучка. Значи ако се оди на тоа по секоја цена да нема ниту еден семафор, треба да се жртвуваат цела низа други работи. Мое мислење е дека таа трампа ни од далеку не вреди. Edited by Cloverstack - 01-Feb-2009 at 15:44 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Кловер имам впечаток дека се заљуби во решениево до кое дојдовме погоре!?
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да! Најефтино, а најприкладно во случајов. Долгорочно би се решил проблемот и би можеле на мир да размислуваме за многу поголеми проекти што ни се потребни!
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве како го замислувам тактот на семафорите од последното решение!
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве уште една замисла, оваа е малку побрза од предходната бидејќи ште штеди оној гап-от кога е црвено за двете насоки на една од раскрсниците (наизменично).
![]() Во двата случаеви е изоставено жолтото светло! Времињата што се на анимациите се 3 сек. по такт + 1 секунда по такт поради преодот и пропуштање на возила кои веќе ја прошле првата раскрница и треба да ја пројдат втората за да не остане голем број возила у меѓу простор. Значи 4 секунди по правец, вкупно 8. Времињата се одпрлика некаде 10:1 од реал-тајм! Edited by lslcrew - 03-Feb-2009 at 12:08 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Кловер ај те молам ако не ти е тешко уште една скица ама по една линија за секоја лента! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
За да се „наштелуваат“ добро, секако би требало да се направи едно темелно испитување на сообраќајот (не ги заборавај и оние што од автопатот вртат лево и одат директно во средниот сегмент).
Во секој случај најдобро е да се движиме и во правец на „интелигентни“ крстосници кои со разни технологии ја пратат моменталната ситуација и сите релевантни параметри и секој поединечен циклус на семафорите го прилагодуваат на моменталната ситуација на терен (мада не сум баш запознаен колку е напредната таа технологија и колку е ефикасна и сигурна во моментов). Ако ништо друго треба надлежните да ги пратат тие работи, а да мрднат и со центарот за контрола на сообраќајот. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ееее овие ги забораив! Добро ти текна! ![]() Ај стварно Кловер ако не ти е тешко една скица со по една линија за секоја лента баш ме интересира како ќе изгледа тоа, а ја слабо баратам со готошоп, односно ич не баратам. Ако цртам треба да се мучам со паинт-от! Edited by lslcrew - 03-Feb-2009 at 12:26 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Џабе е да губиме време на тоа - има премногу варијанти и премногу прашалници. Доколку некогаш се прави ваква клучка и тоа ќе треба да се усогласи со резултатите што би се добиле од детално испитување на сообраќајот.
Мене живо ме интересира и како ќе ги решат лентите за „детелинкава“ што ја прават зашто надвозников има 5 ленти што е прилагодено за дијамант. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Инаку ти викав да нацрташ скица за ова последнава што ја дискутиравме. За предлогов! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да де ама со лентите има цел куп варијации. Нема логика да биде 2х2 кога има простор за 5 ленти. Треба да се види дали се исплати нешто да се фаворизира и да биде 3+2, или да се изведе 2+2+наизменично проширување. Ако има наизменично проширување треба да се прецизира каде ќе биде точката на преодот, не мора да значи дека најдобро е да е на средина, во вакви случаи 5-6 метри разлика можат да направат битна разлика. Во склад со сето друго треба и да се одреди како која лента ќе биде дефинирана (дали за право, за лево, или комбинирана). Значи на прв поглед изгледа едноставно, ама има цел куп варијации од кои најповолната може да се избере само после една темелна студија за тоа какви се карактеристиките на сообраќајот на оваа точка. Инаку и за детелинката веројатно ќе се искористи тој дополнителен простор, би било глупо да го баталат - може на пример да се направат ленти од двете страни кои пополека ќе се влеваат во десните ленти, со што колку толку ќе се придонесе за подобар тек на сообраќајот што се исклучува од автопатот и треба да помине преку надвозникот (270 степени по краците 1 и 3) |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
BTW сега гледам дека надвозникот теоретски е доволно широк за да може да се сместат 6 ленти (секоја не помалце од 3 метри што е сосема прифатливо). Но којзнае дали е тоа изводливо од структирен аспект за надвозникот или поради некои други фактори.
Доколку би можело да се оди со 6 (но без да се стеснуваат лентите под 3 метри) тоа би било одлично и за детелинка и за "diverging diamond". |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Тука има и доста големи широки тортоари со велосипедски коишто не е страшно ако трпат едно метро на еден краток потег, колку што е долг мостот.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Доколку може да се преуреди средниот дел нема ни да има потреба од узурпирање на тротоарите, иако се слагам дека нема да е трагедија доколку умерено се стеснат.
Но и за средниот дел, а особено за тротоарите не смее да се зема здраво за готово дека едноставно може да се претворат во коловоз. Како што реков можеби надвозникот е структурно неприкладен, барем не без некаков поголем градежен зафат за тоа да се овозможи. Можеби има и други фактори... Едноставно овие работи ние форумџиите не ги знаеме. Ама тоа што е јасно како бел ден е дека ваква детелинка каква што градат немаше да ја бива ни со 10 ленти на надвозникот. Е од овде потекнува мојот страв дека кога толку импровизаторски пристапуваат на очигледни работи, што ли останува за покомплицираните. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |