![]() |
![]() |
![]() |
Бул. Љубљанска (+ Мост од Карпош 4 кон Злокуќани) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 8> |
Author | ||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Ваљда по завршување на овој мост и продолжувањето на „АСНОМ“, следен е тој. Е сега, што се деси со тој мост од Влада со тунел под Кале? Edited by skopskodete - 08-Jan-2023 at 19:56 |
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Иако е со ист профил и на државно земјиште, таму ситуацијата е многу послична со АСНОМ отколку со ситуацијата овде, затоа што тој мост сам по себе нема да може да се користи - потребно е пробивање на улицата барем до Перо Наков (што ќе бара интервенција и на неа). Но и така ќе останат гужвите на преминот преку пругата. Без целосно комплетирање на оваа сообраќајна врска со надвозник над (или тунел под) пругата и поврзување со Маџари, макар во некоја втора, трета фаза, не гледам корист од започнување на тој проект. А поуката од слабата реализација во последните години е дека ваков проект е преголем залак за властите.
|
||
![]() |
||
Aowek ![]() Groupie ![]() Joined: 22-Sep-2021 Online Status: Offline Posts: 53 |
![]() ![]() |
|
Веќе има пробиен пат до Перо Наков, вработени од отпадот и од Лајка го користат тој пат само не е асфалтиран.
Патот точно се приклучува на Перо Наков. За пругите да се средат и не е така тешко решение само никој не се нафаќа да го реши. Доволно е да се денивелира пругата до одреден степен и да се подигне улицата за да може да поминуваат со 'висок товар' дупли контејнер пример. Другото и поскапо решение е да се направи надвозник за пругата кој би бил доста поскапо решение. За некоја година ќе ги притиска градските власта оваа клучка многу повеќе од сега. Во тек на градба се 6тина згради плус 3-4 за кои знаеме дека ќе се градат. |
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Не заборавајте дека надвозник/подвозник на пруга треба да се направи прво во Кисела Вода со цел да се спојат Аеродром и Кисела Вода зашто тој проект реално, колку што се сеќавам, беше промовиран во политичките програми на последните локални избори.
|
||
![]() |
||
Leo ![]() Groupie ![]() Joined: 02-Mar-2022 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Таман заврши една оставинска т.е. сопственици беа достапни да не речам живи почина минатата година уште еден сопственик (најстарите не напуштија) и сега пак се чека оставинската да заврши. |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
За тоа со Маџари, ако некогаш се стави градско - приградската железница во сообраќај, ќе има повеќе железнички сообраќај и самото тоа по себе ќе дојде до степен да треба да се изгради подвозник под пругата.
Него интересно што Данела го продолжи проектот, оти нели овој беше на Шилегов а гледам сите по форумот зборите како Данела ги закочила сите проекти на Шилегов. Интересно. |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Не ја ширете приказната сега за мсотот во Маџари, нема потреба да идеме накај подземниот премин и останати пошироки долгорочни планови. Зборувам исклучиво за изведба на делот обележан со црвено, кој секако е дел од идните планови за градот.
Се работи за коридор од 1200 метра профил 2+2 без средишно зеленило, од кои 200 метри се мост. Значи 4 врзани ленти, нешто како Првомајска, како Рузвелтова, како Џон Кенеди, како 8-ми Септември во делот на Александар Палас и слично. 1200 метри вкупно, од кои 1000 се улица на рамно, значи боза за изведба. На мапата подолу ги имате со портокалово и жолто обележано правците на сливање на сообраќајот према центар. Значи сега тековите се по портокалово, би било со мостов во иднина по жолтото. Дури и лиините од последна 5-ка/15-ка може да се продолжат за една станица па да опфаќаат и индустриската зона или да идат до Хиподром. Другата мапа е гоогле трафик, да се види потребата од мостот. Се тоа што се гледа со темноцрвено ќе се слие преку овој нов мост и ќе излезе на два булевара 3+3 во Аеродром. Кој поминал околу 3ипол 4 попладне во индсутрикста зона, знае за какви гужви зборувам. ![]() ![]() Edited by user8642 - 09-Jan-2023 at 17:06 |
||
![]() |
||
Aowek ![]() Groupie ![]() Joined: 22-Sep-2021 Online Status: Offline Posts: 53 |
![]() ![]() |
|
Ова се збори од 70тите години и ништо не е помрднато во врска со ова прашање. |
||
![]() |
||
Phiko ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 209 |
![]() ![]() |
|
Вчерашна: ![]() |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Има некоја активност за пробивање на улицата од Илинденска до мостов?
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() Нема. _____________________ ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
од твитер
![]() ![]() |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Зарѓана арматура, нема механизација, што индицира дека се застанати работите?! Како и се друго во Град Скопје.
|
||
![]() |
||
Phiko ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 209 |
![]() ![]() |
|
Не. Еднаш неделно најмалце поминувам, и има прогрес цело време. Само погледај слики што има постирано во нишкава и може да видиш прогресот последниве неколку недели. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Денеска:
![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Мостот што ќе ги поврзе Карпош и Злокуќани ќе биде готов до крајот на годинава
![]() Новиот мост што се гради на реката Вардар на улицата Љубљанска во Општина Карпош ќе биде готов до крајот на годинава. Станува збор за мост што ќе ги поврзе населбите Карпош 4 и Злокуќани, а ќе биде со широчина од 24 метри со четири коловозни ленти, со пешачки и велосипедски патеки од двете страни. Ова го најави вицепремиерот задолжен за економски прашања, координација на економските ресори и инвестиции, Фатмир Битиќи при увидот во градежните работи што го изврши денеска, заедно со генералниот директор на ТАВ Неџат Курт. За изградбата на новиот мост се одвоени над 6,2 милиони евра и ќе поврзе два дела од градот, поточно фреквентните улици „Илинденска“ и „Скупи“. Овој мост ќе биде нова патна врска помеѓу општините Карпош, Ѓорче Петров, Чаир, Бутел и Шуто Оризари, информираат од владината прес-служба. „Задоволен сум од динамиката со која се врши изградбата бидејќи долната конструкција на мостот е завршена и моментално се работи на горниот дел. Веќе е завршено и бетонирањето на главните носачи, попречните носачи и плочата помеѓу крајниот столб и средниот столб и во наредниот период ќе се поставуваат скелиња за поставување на плоча помеѓу столбовите“, изјави Битиќи. Вицепремиерот Битиќи изрази задоволство за динамиката на започнатите проекти од ТАВ програмата. „Имаме над 76% реализација на започнатите проекти од ТАВ програмата, и реализацијата на овие значајни проекти се одвива успешно според предвидената динамика. Од вкупно 82 започнати проекти во вредност од 49,7 милиони евра, до денес се завршени 60 инфраструктурни проекти во разни општини низ државата, а тековно се работи на 22 други. За останатите 10 проекти овие денови ќе почне реализацијата“, изјави Битиќи. Генералниот директор на ТАВ, Неџат Курт во неговата изјава рече дека мостот ќе биде голема придобивка за локалните заедници и дека ТАВ како аеродромски оператор, покрај аеродромското работење како главна дејност, со задоволство придонесува за развојот на локалната инфраструктура во Северна Македонија. „Како еден од 90-те специјални проекти чија вкупна вредност е 49,7 милиони евра, мостот „Љубљанска” е од огромно значење бидејќи ќе поврзе два динамични дела на град Скопје и во исто време ќе додаде вредност и придобивка за локалните заедници и особено за граѓаните на град Скопје“, рече Курт и додаде дека тука нема да биде крајот на соработката со Владата на Северна Македонија во делот на подобрување на инфраструктурата. Инаку, преку ТАВ програмата, Владата и ТАВ градат водоводи, канализации, спортски сали, патишта и улици, градинки, домови за стари лица, младински центри, поточно инфраструктурни проекти кои се значајни за нашите сограѓани. https://meta.mk/mostot-shto-kje-gi-povrze-karposh-i-zlokukjani-kje-bide-gotov-do-krajot-na-godinava/ |
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Се наѕира ли каква ќе биде спојката со патеката на кејот? Дали ќе излезе на исто ниво или ќе биде како мост „Михајло Апостолски“?
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 8> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |