Реконструкција на пругата Битола - Лерин |
Post Reply | Page <1 34567 12> |
Author | |
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #81 Posted: 15-Apr-2014 at 15:57 |
Европската унија го објави тендерот за градежни работи за обнова на железничката пруга Битола-Кременица. Инвестицијата е вредна 20 милиони евра. Тендерот опфаќа рекоснтрукција на пругата кон Грција со должина од 17 километри, како дел од Коридорот 10 и изградба на кракот кон индустриската зона Жабени. Во условите на тендерот стои дека компаниите кои ќе учествуваат мора да имаат гаранција од 300.000 евра. Компанијата која ќе го добие тендерот треба да достави и гаранција во висина од 10% од вредноста на инвестицијата. Според условите на тендерот, на него можат да се јават компаниите кои во последните три години имале добивка од најмалку 26 милиони евра. Компаниите мора да имаат успешно завршено барем една реконструкција или изградба на пруга по која возовите се движат со брзина од 100 километри на час. Вредноста на завршената работа треба да изнесува најмалку 20 милиони евра. Тендерот е отворен до 27 мај кога ќе бидат отворени понудите. Изградбата на пругата е значајна за развој на регионот и за железничкото поврзување со Грција, како и за индустриската зона Жабени. економски.мк |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #82 Posted: 16-Apr-2014 at 18:49 |
Подетално:
http://www.build.mk/?p=34247 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #83 Posted: 16-Jul-2014 at 11:22 |
Македонија и Грција ќе ја обновуваат железничката врска преку Битола
Воспоставувањето на железничкиот сообраќај помеѓу двете држави преку граничниот премин Битола - Кременица - Кафкасос на Коридорот 10 беше во фокусот на средбата помеѓу директорите на македонската и грчката железница, Ирфан Асани и Панајотис Теофанопулос, која се одржа во Атина Станицата Кафкасос можно е да биде заедничка гранична станица Ова е прва средба меѓу директорите на двете железници по едногодишната пауза. Асани, кој отпатува по покана од грчкиот колега, го информира домаќинот за динамиката за реконструкција на пругата Битола - Кременица, во должина од 16 километри, која треба да почне оваа година и да заврши до крајот на 2015 година. Теофанопулос ја потврди определбата станицата Кафкасос од грчката страна да биде заедничка гранична станица, како што е тоа Гевгелија на Коридорот 10. Исто така тој изрази подготвеност грчките железници со сопствени средства да ја реконструираат станичната зграда и да ги изградат сите дополнителни потребни објекти за да може таа да функционира како гранична станица на највисоко ниво. Во текот на разговорите акцент беше ставен и на зголемување на интензитетот на товарниот сообраќај по Коридорот 10, кој е од големо значење за железниците во двете држави. Двете страни ја поддржаа идејата следните чекори за заедничките точки на железничко поврзување помеѓу двете држави да се остварат на повисоко ниво во присуство и на ресорните министерства од двете страни. Исто така грчката страна даде целосна поддршка за напорите што ги прави Република Македонија за изградбата на Коридорот 8, особено за последната делница Крива Паланка - бугарска граница, како и за сите проекти финансирани преку ИПА-фондовите што се однесуваат за модернизација на Коридорот 10 и делот на проектирање и подготовка на техничката документација за Коридорот 8. http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=715142217227&id=10&prilog=0&setIzdanie=23226 |
|
За сè има вторпат
|
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #84 Posted: 23-Sep-2014 at 03:20 |
Одбраа ли изведувач на делницава, пошто никаде ништо не се спомна и кога треба да се почна со работа?
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #85 Posted: 05-Nov-2014 at 23:05 |
Капитална реконструкција на пругата Битола – ЛеринНаскоро ќе започнат подготвителните работи околу капиталната реконструкција на железничката пруга Битола- Лерин која неколку децении е во прекинНаскоро ќе започнат подготвителните работи
околу капиталната реконструкција на железничката пруга Битола- Лерин
која неколку децении е во прекин. Инвестицијата ќе чини 20 милиони евра,
обезбедени од ИПА- 3 програмата, а веќе се завршени сите тендерски и
други процедури во Министерството за транспорт и врски и Македонски
железници.
- Завршени се сите процедури на
тендерирање и евалуација. Се очекува потпишување на договор овие дена со
фирмата која ќе биде победник на тој повик за реконструкција на тој
дел. Веруваме дека ќе започнеме некои работи оваа година, а работите ќе
се завршат во рок од осумнаесет месеци- рече Ирфан Асани, директор на
``Македонски железници``. Пругата се планира шрум да ги
отвори портите до Солунското пристаниште, а според техничките параметри,
ќе може да одговори на тренспортните предизвици. -
Претходно, пругата можеше да поднесе притисок од осумнаесет тони,
додека оваа која што ќе биде реконструирана, практично ќе поднесува до
дваесет и пет тони, што всушност значи, дека ќе ги поднесува сите
видови на вагони - рече Емилија Геровска, директор на Пелагонискот
плански регион. Оваа инвестиција, атрактивна ќе
ја направи и Индустриската зона ``Жабени``, бидејќи еден крак од
пругата ќе влегува во самата зона, а ќе привлече нови инвеститори. -
Сметам дека ова е можност за развој и на едни логистички центри кои од
една страна ќе бидат поврзани со Солунското пристаниште, а од друга
страна ќе ја имаат поврзаноста со Европската унија - рече Сашо Илковски,
директор на ИЗ ``Жабени``. Во целокупниот
зафат, ќе биде реконструирана и железничката станица во Битола, а во
поврзувањето со Република Грција, заедничка гранична станица ќе биде
Кафкасос кај Меџитлија која ќе ја изградат нашите јужни соседи. извор |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #86 Posted: 21-Dec-2014 at 09:39 |
Бугарски конзорциум ќе ја реконструира пругата Битола-Кременица
Европската унија на неодамна завршениот меѓународен тендер избра бугарски конзорциум за реконструкција на железничката пруга од Битола до Кременица, со должина од околу 17 километри. Градежните активности ќе започнат на почетокот од 2015 година и треба да се одвиваат во временски период од 18 месеци. Вредноста на целокупниот проект изнесува 20 милиони евра, финансиски средства обезбедени од ИПА фондовите на ЕУ. Изведувачот на работите е должен да го промени горниот и долниот строј на неупотребливата пруга, да изгради нов железнички крак кон индустриската зона „Жабени“ и да изгради нова станица на оваа локација, да го реконструира стојалиштето кај селото Кравари, да изгради и рехабилитира девет помали мостови и 10 железнички премини и да постави сигнална и телекомуникациска опрема. * Со проектот ќе биде опфатена и реконструкцијата на железничката станица во Битола Со целосната реализација на овој железнички проект ќе се овозможи ново железничко поврзување од Битола кон нашиот јужен сосед, по кој ќе можат да се движат дизел локомотиви и товарни вагони од секаков тип со максимална брзина од 100 километри на час. Со проектот се предвидува и целосно санирање на железничката станица во Битола. Во договор со грчката државна железница, веќе е одлучено заедничка гранична станица да биде Кафкасос кај Меџитлија. Покрај за индустриски потреби, реконструираната пруга ќе можат да ја користат и граѓаните на Битола за патување кон Солун. Железничката линија од грчка страна е рехабилитирана уште од пред неколку години, со што се остава можност за воведување на патнички возови. http://www.build.mk/?p=41904 |
|
За сè има вторпат
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #87 Posted: 21-Dec-2014 at 12:15 |
Просто е за неверување дека два соседни града со одалаченост од 35 км ,помеѓу кои постои пруга,не се железнички поврзани
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #88 Posted: 25-Dec-2014 at 22:39 |
Од 2015 година ќе почнат работите на пругата Битола-Кременица
Планираме првиот квартал од наредната година да се започне со градежни активности. Рехабилитацијата изградбата би траела 18 месеци согласно договорот, изјави Јанакиевски. Следната година се очекува да почнат градежните работи за пругата Битола – Кременица, изјави денеска министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески. – Во врска со постапката за почнување на изградба на пругата Битола – Кременица, пред некој ден е потпишан договор со конзорциум од Република Бугарија и очекувам некаде во првиот квартал од 2015 година да се започне со градежни активности, бидејќи веќе ЈП МЖ Инфраструктура имаат поднесено барање за одобрение за градење до Министерството за транспорт и врски. Планираме првиот квартал од наредната година да се започне со градежни активности. Рехабилитацијата изградбата би траела 18 месеци согласно договорот, изјави Јанакиевски. Одговарајќи на прашање на пратеникот Зоран Илиоски, министерот посочи дека покрај реконструкцијата и градбата на оваа пруга, предвидено е со самиот проект да се изгради крак до индустриската зона Жабени. Тоа, според него, драстично ќе ја подобри инфраструктурата во самата индустриска зона, но исто така ќе ја направи зоната поатрактивна како за домашни така и за странски инвеститори. – Покрај тоа целосно ќе се реконструира и догради железничката станица во Битола, најави министерот. Реконструкцијата на железничката станица во Скопје е на половина односно до 15 декември се завршени 55 отсто од планираните активности, информираше Јанакиески на седницата за пратенички прашања. – Согласно договорот реконструкцијата треба да заврши во април наредната година. Градежните активности се одвиваат согласно предвидената динамика, изјави Јанакиески. Заменик-министерот за животна средина и просторно планирање Стево Темелковски изјави дека во почетокот на идниот месец ќе биде поправена втората мерна станица на амбинталниот воздух во Битола. Објасни дека била спроведена постапка за набавка на делови за поправка на вакви станици и оти таа е завршена. http://republika.mk/?p=364775 |
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #89 Posted: 21-Apr-2015 at 17:41 |
Еве тазе слики од денес. Знаците за реконструкција се поставени вчера.
Кај железничката станица Битола Кај поранешната фабрика за фрижидери „Фринко“ Моменталната состојба на пругата И конечно можат да се забележат некои активности |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #90 Posted: 21-Apr-2015 at 19:53 |
Одлично! Фала за фотките и добредојде на форумов.
|
|
За сè има вторпат
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #91 Posted: 21-Apr-2015 at 23:37 |
Дали некој знае дали ќе се реновира и железничката станица во Битола како и придружните објекти или само пружниот дел?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #92 Posted: 21-Apr-2015 at 23:58 |
Да Мон,премиерот веќе тоа го кажа на политичкиот митинг пред некоја ден во Битола( да не бидам само бајрактар на грујо )
|
|
Daniel1122
Groupie Joined: 26-Dec-2014 Online Status: Offline Posts: 44 |
Quote Reply #93 Posted: 22-Apr-2015 at 11:28 |
Далу пругава постои во целина до Грчката граница или има делови кај што е прекината ?
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #94 Posted: 22-Apr-2015 at 11:48 |
Аирлија работа, за арно нека е.
Роков ми се чини предолг некако, толку ли е ова сложен зафат? |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #95 Posted: 22-Apr-2015 at 11:57 |
Дали е предолг не би знаел ама мислам дека не е ,сепак не е мал дел а и треба и крак до Жабени да се прави (комплетно нов). Него погледни кога почнува изградбата (30 Јануари) а они вчера табли ставиле и почнале да работат (21 април) .
|
|
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #96 Posted: 22-Apr-2015 at 13:49 |
Дека не е едноставен зафат, не е, бидејќи се работи за комплетно запуштена пруга, сега веќе со децении. Освен тоа, од сеќавање, мали делчиња од пругата се отстранети. А во врска со кракот за Жабени, нема потреба да се прави крак. Пругата "граничи" со зоната, така што ќе треба да се направи само loading dock во зоната, ако воопшто некоја од компаниите има потреба од железнички транспорт.
|
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #97 Posted: 01-May-2015 at 20:32 |
Фала ти Џоле. Со оглед на тоа дека шината што треба да се реконструира е на само 10тина метри од мојата куќа, кога ќе има новости повторно ќе известам. Поздрав |
|
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 80 |
Quote Reply #98 Posted: 15-May-2015 at 19:35 |
Еве повторно слики од денес. Праговите и шините се отстранети до поранешната фабрика „Фринко“. Останува уште малиот дел до железничката станица. Сите слики се сликани тука: 41°00'48.9"N 21°20'55.8"E
Поглед кон Грција Поглед кон железничката станица Битола |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #99 Posted: 15-May-2015 at 20:56 |
Фала за сликите.Се гледа дека работат споро ама квалитетно
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #100 Posted: 19-May-2015 at 01:23 |
|
|
Post Reply | Page <1 34567 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |