Железницата низ историјата |
Post Reply | Page <1 34567 18> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #81 Posted: 12-Feb-2009 at 12:19 | |
Може да имало структурни оштетувања и да морала да се урне... има милион варијанти |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #82 Posted: 12-Feb-2009 at 12:48 | |
Срушен е делот каде беше холот од станицата
Останатиотото крило од станицата кој подоцна е срушен !! и привремената железничка станица - барака после земјотресот |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #83 Posted: 12-Feb-2009 at 15:53 | |
Парни локомотиви користени од Железниците на Отоманската империја, 1871 - 1913, Истанбул.
Поздрав од железничарот по струка и душа. Edited by MAPJAH - 04-Mar-2009 at 08:22 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #84 Posted: 15-Feb-2009 at 23:42 | |
Прва железничка станица во Скопје
Првата железничка станица највероватно е градена заедно со завршувањето на четвртата делница од трасата Солун - Скопје или во период од 09-04-1873 до 09-08-1873 кога е градена делницата Велес - Скопје. Нејзината локација се наоѓала точно (не како во некој документи - во близината) на денешната стара станица или Музеј на град Скопје. Тоа го потврдуват сликите и плановите (од 1929 год.) дека главниот влез на станицата гледа на денешната улица Македонија, што е случај и со „новата станица“ - МГС. Итересантно е да се напомене дека станицата во Скопје и Солун се правени од ист почетен план. Зградата се состои од два ката, каде долниот е за јавен пристап, хол,чекални ~180 м2 и билетарница и дел за персоналот. Додека горниот дел е станови за станичниот персоналот и за персонал кое преноќува сменски. Но во текот на градбата станицата во Скопје е проширено со едно крило, така да ги добива сите потребни намени за една современа станица. Самата станицата била градена од камен и тула со варов малтер со мала пластика на фасадата. Станица опслужувала седум колесеци, неколку помошни, свртница, водонапојник и ложилница. На сликата може де се види двокатната зградата испред хотел Бристол која е присутна и на втората колор фотографија од левата страна Во почетокот називот на станицата во Скопје била „Uskub“ но со доаѓањето на српската војска е преименувана во „Српска краљ станица Скопље“ Нејзиното постоење по 64 години т.е. се до 1937 кога се урнува и на истото место се гради новата за тоа време една од најмодерните станица на Балканот. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #85 Posted: 17-Feb-2009 at 12:51 | |
Старите железнички станици во Скопје.
Првата која е срушена по изградбата на втората,
за да и втората ја гледаме сега само како Музеј на Град Скопје.
Edited by MAPJAH - 25-Feb-2009 at 15:24 |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #86 Posted: 17-Feb-2009 at 15:51 | |
@ Vladimir е токму за тоа ти зборев и јас во врска со скопската стара железничка, со двоспраното зградиче и другите детали, значи сум бил во право и фала што ги потврди моите сомнежи
@ МАРЈАН добри видеа си нашол, и фотки кои првпат ги гледам |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #87 Posted: 17-Feb-2009 at 20:20 | |
Бев заведен од еден чуден план што го имав, но сега важно е разрешено, тоа е тоа |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #88 Posted: 18-Feb-2009 at 01:00 | |
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #89 Posted: 18-Feb-2009 at 01:32 | |
Еве ја станицата ОВЧЕ ПОЛЕ во време на градба, иначе градена 1924 година
Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 22:09 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #90 Posted: 18-Feb-2009 at 01:53 | |
Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари. Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #91 Posted: 18-Feb-2009 at 01:57 | |
Ја постирав зошто мислам дека е вистинско богатсво од причините што ги наведе. Гледам дека вандалите стигнале до неа... Фала за информациите, јас мислев дека сум прашал но само сум ја постирал сликата На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат! Edited by La Linea - 18-Feb-2009 at 01:58 |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #92 Posted: 18-Feb-2009 at 02:10 | |
Ма една тура од Rail-фанови за изнајмена една композиција од 2-3 вагона со парна лок. на пример за релација Ск-Гевгелија-Ск би дале отприлике 15-20.000 ЕУР. Така да подобро да врти него во музеј |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #93 Posted: 18-Feb-2009 at 10:29 | |
Железничката станицата Скопје после земјотресот со веќе исчистено левото крило од станицата. Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно) |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #94 Posted: 18-Feb-2009 at 13:36 | |
Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се? Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка. Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #95 Posted: 18-Feb-2009 at 14:45 | |
Веќе такви нема, има нешто слично во Гевгелија (моментално е во Скопје) и една во депо Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10 |
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #96 Posted: 18-Feb-2009 at 14:52 | |
Колку што знам Jenbach не е германски, туку австриски Jenbacher Werke
|
||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #97 Posted: 18-Feb-2009 at 16:05 | |
JZ Class 99.4 Steam LocomotivesЈЖ серија 99.4 парни локомотиви Благодарност и поздрав до МАЕСТРО Владимир Петков !!! Edited by MAPJAH - 10-Mar-2009 at 10:25 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #98 Posted: 18-Feb-2009 at 18:56 | |
Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?
Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 22:00 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #99 Posted: 18-Feb-2009 at 19:12 | |
Еве нешто езотерично во возниот парк на МЖ - парна локомотива, дизел и шинобус
Локација, ложилница Скопје, денеска помеѓу ф-к Треска и ф-к Алумина |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #100 Posted: 18-Feb-2009 at 20:36 | |
Мислам дека првите лок. серија 661 (Кенеди) се набавени пред 1963. Воопшто, замената на парни локомотиви со дизел во Македонија е почната најрано. |
||
Post Reply | Page <1 34567 18> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |