Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 34567 42> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #81 Posted: 07-Jul-2008 at 18:27 |
На оваа делница се гледа еден висечки мост над вардар. Да не знаете случајно за кое место се работи?!
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #82 Posted: 08-Jul-2008 at 21:53 |
Не би знаел точно каде е бидејќи пристап до пругата скоро не постои со возило, за да се пројде трасата, а од автопатот и не се гледа, бар ја не сум го видел. Можда е овој - Google Earth 41°46'53.32"N 21°42'26.41"E |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #83 Posted: 29-Jul-2008 at 10:03 |
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=95759 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #84 Posted: 08-Aug-2008 at 21:36 |
Кога сме кај модернизација
И втората локомотива МЖ 461-116 сигна во Кончар да биде модернизирана. Пред тргнување од Скопје Има грешка на бројот во насловот на клипот И пристигање во Кончар Сликата добиена благодарение на возољубител од Загреб Edited by Vladimir P - 08-Aug-2008 at 21:39 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #85 Posted: 09-Aug-2008 at 12:32 |
Фала за клипчево, него вторава некако ептен скапана ми делува.... Иначе што бидна со првата??? Имаш инфо или фотки???
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #86 Posted: 09-Aug-2008 at 13:36 |
Првата после пескарењето е офарбана, и сега ги склапаат деловите, така ако се иде како треба брзо ќе ја дочекаме и исфоткаме како сија
А за сликите немам дозвола за јавно објавување бидејки е во самата фабрика (тоа е на некој начин документација) Еве усте некоја од пред да влезе во фабрика Точно вторава е доста по руинирана |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #87 Posted: 21-Sep-2008 at 18:16 |
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=97905 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #88 Posted: 21-Sep-2008 at 18:23 |
Овој проблем има две страни. Од една страна патниците се во право за состојбата во патничките возов, но не смее да се заборави дека и дел од патниците придонесуваат за таквата лоша состојба. Ако сакаме да одиме напред, мора да си го дигнеме и нивото на култура и одговорност. Убаво ќе биде и што поскоро темелно да се подновиме на железнички план, вклучувајќи го и патничкиот сообраќај, но ако тоа не се чува, бргу ќе се доведе во иста ситуација како тоа што моментално го имаме, не е некоја голема филозофија да се дојде до тој заклучок. Edited by Cloverstack - 21-Sep-2008 at 18:23 |
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #89 Posted: 21-Sep-2008 at 18:53 |
Јас мислам дека да имаше прав човек во мак железници ,и да се спроведеше правилно приватизацијата, сигурен сум дека ке беше до сега со нови побрзи возови, нови вагони , и повеке патници нормално , но како и секогаш кај нас не водат сељаци ,што за него побитно е да има асални вагони за стока, него за луге, оти он лугето не ги смета за луге , туку стоката .
Сепак проблемот е на почетокот, тогаш ја украдоа на старт, јас како што знам порано во железница имале многу високи плати, жална е сегашната состојба. |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #90 Posted: 21-Sep-2008 at 19:19 |
Митатос, не се тревожи, тоа не се буквално вагони за „стока“, туку се мисли на карго вагони, што за Миле Јанакиевски у слободен поетски превод се вагони за стока Ако добро памтам, конкретно се работи за "flat bed" вагони, кои се користат пред се за транспорт на контењери. А нормално е во овој момент да се инвестира во товарниот дел од железницата, затоа што токму тој дел е најпрофитабилен и ако ја задоволуваме растечката побарувачка, тој профит ќе може со време комплетно да ја повлече целата железница напред. Инаку во однос на твојот оптимизам за тоа што би се случило доколку се инвестирало во нови и брзи возови... За тоа прво некои работи треба да се доведат во ред. Што ќе стане со тие брзи возови кога ќе се забијат во некоја камена барикада, или кога некој ќе украде нешто од инфраструктурата, или кога ќе ги каменуваат битанги за забава, или кога внатре патниците неодговорно ќе се однесуваат... Џабе ни се инвестиции од таков тип, ако прво не инвестираме во закон, ред и одговорност во оваа држава. Инаку и се друго стално ќе се сведува на промашена инвестиција. Edited by Cloverstack - 21-Sep-2008 at 19:20 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #91 Posted: 21-Sep-2008 at 19:31 |
Жална слика навистина! Владата треба да размислува на итно купување на неколку патнички гарнитури, а раководството на железницата паралелно со тоа да ја зголеми цената на возните билети за 70 до 90%. Така билетите би биле 20-тина проценти поевтини од автобуските, но би биле доволно големи за да се одржуваат возовите. Во сегашната ситуација, ние патниците не знаеме што сакаме, прљави возови и 2-3 пати поевтин превоз или модерни возови но и реални цени на картите кои ќе го покриваат превозот!
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #92 Posted: 21-Sep-2008 at 21:13 |
Ова го имаме дискутирано во неколку наврати овде на фомувов.
Приватизацијата незнам до каде е, амам не ми е логично ако е приватизиран транспортот, тој инвеститор да дозволи вагоните да бидат во ваква состојба. Очигледно чим владата купува вагони, значи сеуште не е спроведена приватизација. Најпрофитабилна патничка дестинација е пруга до Охрид. Ниедна друга неможе да извади толку пари како оваа пруга. Во летниот период дури може и повеќе пари да се прават од патници него од товар. Ваква пруга може да мавне од земја и пролетер и сите останати квази превозници со комбиња кај што се седи и у ѓепек. |
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #93 Posted: 21-Sep-2008 at 22:22 |
Clover @ aj vlezi niz mediumite i proveri kolku pati do sega se prodade , i vidi kolku pati se smenija direktorite, i na kraj ja podelija ,za da ima za 2jca kradci pari, i posle kazaa deka ne ja biva, pa ne ja biva, jas ne mislev za takvi EXPRESNI vozovi od tipot na 500 na saat ,nego pobrzi od ovie sto gi imame sega max 200km/h ,jas ne mislam deka toa e promasena investicija vo nikoj slucaj, se slozuvam so lslcrew @ , ubav primer dade za Ohrid, taman falat uste nekolku kilometri pa neka se fatat za rabota
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #94 Posted: 21-Sep-2008 at 23:17 |
И таман кај Радуша да лупне у камена барикада, кај Гостивар да го каменуваат, а на влез во Охрид конечно да излета зашто некои ја опустошиле инфраструктурата со крадење... Патем, за 200 km/h, не ти треба само брз воз, туку и пруга со технички карактеристики за да може да се постигне таа брзина. Тоа би значело не само да се догради до Охрид, туку скоро од нула да се почне и за она што веќе го имаме изградено. Не ме разбирај погрешно, не сум против модернизација на патничкиот железнички транспорт, ама работата треба да се фати од корен, а не наопкау. Што подразбирам под тоа да се фати од корен: - пошто транспортниот дел од железницата уиште не е приватизиран, прво да се инвестира во тоа што ќе има најбрз поврат, конкретно ова со стоте вагони е добар почеток, исто така ни фалат маневарски локомотиви и така натаму... - да завладее контрола и ред по пругите а и внатре во возовите, затоа што во вакви услови и најубавата патничка гарнитура да ја донесеме, таа бргу ќе биде уништена... |
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #95 Posted: 21-Sep-2008 at 23:23 |
Clover@ ne be man uzivaj jas ne te svakam pogresno ,ova e samo razmenuvanje na mislenja, malku poveke treba analiza ,jas samo se navrativ malku vo minatoto , i sakav da kazam deka dokolku bese sprovedeno se kako sto treba vo vrska so mak zeleznici dosega mozebi zeleznicata sama ke ja finansirase taa izgradba, dosega mislam deka vo nasite prugi max moze da se dostigne brzina do 140 km na cas, znaci deka 200 ne e koj znae kolku mnogu, a toa so kamenjata e najmal problem ,a red i kontrola sekako deka treba, ne samo tamu tuku sekade
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #96 Posted: 21-Sep-2008 at 23:37 |
Во Македонија нема ниту една делница спремна за брзини до 140, а и не е мал скокот од 140 до 200... За железницата генерално мислам треба да се посветиме на ургентните проблеми и приоритетите како изградба на коридорот 8 по реалистични стандарди, а не да сонуваме за нешто што во догледна иднина нема да го дочекаме како 200 km/h. Но се сложувам за две работи - дека ако не се упропастеше до оваа мерка железницата со лошо работење и крадење, ќе бевме во многу подобра ситуација и второ дека ред и контрола треба секаде нормално. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #97 Posted: 10-Oct-2008 at 20:33 |
Еве и несто убаво за гледање МЖ 642-001 (добиена нова серија)
Едната од двете лок во Кончар спремна за склапанје,во нов дизајн и нови бои Edited by Vladimir P - 10-Oct-2008 at 20:34 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #98 Posted: 10-Oct-2008 at 20:46 |
оп екстра шминка но многу грдо ќе стои на цела композиција, за да се изедначи со постојните вагони ќе треба малку да ја заборават околу чистењето како не би парала очи, ианаку добро ја имаат завршено хрватите работата однадвор, подоцна уште и од внатре да е како што треба и ќе можеме да ќариме нешто повеќе кога ќе се продава МЖ .е колска. требало можеби амблемот нешто поголем да го направат но и вака е добро, само нека обновуваат.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #99 Posted: 10-Oct-2008 at 20:48 |
Немаше да ми биде чудно и доколку го видев старото знаме нацртано!
Инаку, добар потег на мж, ставрно изгледа супер. Владимир ај ако можеш кажи што точно се санира кај една локомотива. Пошто како што можам да видам тркалата уште некако рѓави изгледаат. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #100 Posted: 10-Oct-2008 at 21:01 |
Гледам дека се сменети „фаровите“ како и кај 442... Не е лошо вака, но искрено ќе ми недостасува стариот изглед. Мислам дека естетски оние големи округли фарови во комбинација со старата ЈЖ шема на фарбање изгледаа феноменално.
Сепак и најновиов изглед е прилично добар Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 21:03 |
|
Post Reply | Page <1 34567 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |