Author |
Topic Search Topic Options
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#81 Posted: 29-May-2008 at 18:57 |
Не сум ја пастирал целата информација од официјалниот сајт Еве дополнување
Product range similar to that in Denmark
The first store is about 1,500 m2 with a range that has 90% of the products found in the Danish store. The store also has a warehouse of about 500 m2. 100,000 papers containing offers will be distributed in both Tetovo and Skopje in connection with the opening.
With this opening the JYSK enterprise, owned by Lars Larsen, is now
represented in the following 32 countries. Denmark, Norway, Sweden,
Finland, Poland, the Czech Republic, Hungary, the Netherlands,
Slovakia, Germany, Austria, Switzerland, Iceland, Canada, Greenland,
the Faeroe Islands, Georgia, Estonia, Latvia, Lithuania, Ukraine,
Spain, Kosovo, Bulgaria, Kazakhstan, Romania, France, Dubai, Albania,
the United Kingdom, Slovenia and now Macedonia. |
Пристојна големина на продавница. Тоа е нешто како Веро Тафталиџе мислам. Инаку еве и каде се наоѓа, во cct центарот во Тетово, каде што се наоѓа Рамстор.
Edited by pbanks - 29-May-2008 at 18:59
|
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#82 Posted: 03-Jun-2008 at 15:17 |
Сведмилк ќе извезува на косовскиот пазар
|
|
Македонската
млекарница Сведмилк, денеска во Приштина потпиша договор со косовскиот
дистрибутер Некст, за извоз на 500 тони млеко месечно, со интенција за
постојано зголемување.
”Една од главните цели на Сведмилк Македонија е преку понуда на
најквалитетни млечни производи од најдоброто македонски квалитетно
млеко, да биде заменето со сегашниот увоз од соседните земји. Не само
што успеавме во оваа наша цел, туку во исто време правиме се, за
македонскиот производ да биде конкурентен на соседните пазари. Ова
потпишување на договорот е всушност почеток на нашата бизнис
стратегија, Сведмилк да стане лидер извозник во регионот”, изјави Роџер
Оскарсон, генерален менаџер на Сведмилк Македонија.
Трајна определба на Сведмилк Македонија е да им понуди на потрошувачите
широка палета на свежи и здрави млечни производи направени од
најдоброто македонско млеко според најстогите стандарди за квалитет на
Европската Унија, применети во целокупниот производствен процес.
Компанијата Некст со која Сведмилк потпиша договор за извоз е
дистрибутер на Унилевер, Титанија, Пол Коч и производите на Луминарк во
косовскиот регион.
(Тотал) |
|
http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=10831&mid=303&tabId=1&tabindex=0
|
|
dejan
Senior Member
Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
|
Quote Reply
#83 Posted: 03-Jun-2008 at 15:53 |
|
|
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#84 Posted: 05-Jun-2008 at 10:04 |
Брилијант инвестираше 9,8 милиони евра во нов погон
|
|
Фабриката за производство на масло за јадење Брилијант од Штип отвори нов погон за производство, во кој се инвестирани 9,8 милиони евра. Новата фабрика е опремена со современа опрема, единствена на Балканот, кој е од светски познатиот производител германската ГЕА Вестфалија. Производствениот капацитет е составен од складиште и терминал за преточување на сурово рафинирано масло со капацитет од 500 илјади литри на ден, рафинерија за масло за јадење со капацитет од 150 илјади литри на ден. Во фабриката е изградена и станица за прочистување на отпадните води со капацитет од 30 кубни метри нa час и нова хемиска лабараторија за комплетна контрола на суровините, фазите на производство и на готови производи. “Најновата германска технологија ни овозможува поквалитетно и поекономично производство, а со само тоа и по конкурентни цени на домашниот и на странските пазари. Изградбата на фабриката се реализирашне етапно, во неколку фази, почна во ноември 2006 година, заврши во мај оваа година. Со заокружување на оваа инвестиција почнува новиот развоен циклус на Брилијант”, изјави Златко Михајлов, комерцијален директор на компанијата. Компанијата планира во периодот од 2009 до 2011 година да изгради и погон за екстракција на растителни масла од маслодајни култури, произведени исклучиво од домашните земјоделци. За ова компанијата планура да инвестира дополнителни пет милиони евра. Брилијант е позната трговска марка, присутна на македонскиот пазар веќе 10 години и успеа од ликален производител да прерасне во успешна компанија. (Тотал)
|
|
|
|
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#85 Posted: 05-Jun-2008 at 10:11 |
mala fotka od objektot, prefrlete go vo industriski objekti ako mislie deka treba.
|
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#86 Posted: 14-Jun-2008 at 12:30 |
Originally posted by vardar
mala fotka od objektot, prefrlete go vo industriski objekti ako mislie deka treba. |
Pa podobro da nabavime pogolemi sliki...
|
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#87 Posted: 14-Jun-2008 at 12:31 |
Домашни инвестиции секогаш ме радуваат
Месната индустрија “Мега“ ќе гради нов погон вреден три милиони евра
|
|
Месната
индустрија Мега планира да гради нов погон за производство на месни
преработки во село Трубарево во кој ќе бидат инвестирани три милиони
евра. Овој капацитет, на површина од 3.000 квадратни метри, ќе го
зголеми производството од 30 на 60 тони преработено месо на ден.
Причината заради која Мега го зголемува производството е планираниот
извоз на европскиот пазар.
”Со најсовремените производни капацитети што ги има Мега , слободно
може да им конкурира на европските месни компании. Во септември ја
очекуваме посетата на преставниците од Брисел кои ќе го одобрат ,со
сертификат, пласирањето на нашите производи во Европа” , рече Драган
Радосављевиќ од Мега, одговорен за увоз на месни суровини и извоз во
регионот.
Тој вели дека Мега има воведен систем за управување со квалитет ИСО 9001:2000 и системот за безбедност на храна ХАССАП.
Производите на Мега се пласираат во Србија, Албанија, Косово, Босна и
Херцеговина, а се преговара за извоз на хрватскиот и на бугарскиот
пазар.
Со изградбата на новиот погон, Мега ќе го зголеми и бројот на вработени
за уште 50, така ќе биде достигната вкупна бројка од 400 вработени.
Месната индустрија "Мега" е формирана во 1992 година, но со
производство на преработки започнала во 2003 година. Има 20 сопствени
продажни места во Скопје. Околу 80% од суровини за производство, оваа
месна индустрија ги увезува од Шпанија, Германија и Италија, а само 20%
од месната суровина обезбедува од домашните фармери.
(Тотал) |
|
http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=10995&mid=303&tabId=1&tabindex=0
|
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#88 Posted: 15-Jun-2008 at 22:14 |
Секогаш е убаво да се чита за Swedmilk
SWEDMILK со 70 млечни производи на македонскиот пазар
Идните
планови на шведската млекарница се поврзани со пласирање на сите 70
производи на пазарот, процес што треба да се заокружи до септември
годинава, а во јужниот дел на земјава се планира отворање на нов центар
за собирање на млекото, што е дополнителна инвестиција за мини фабрика
Млекото
на шведската млекарница "Swedmilk" веќе шест месеци се наоѓа на нашите
трпези. Слоганот "Од најдоброто домашно млеко" даде позитивни ефекти
бидејќи македонските консументи се повеќе го заменуваат увозното млеко
со наше млеко. Тие велат дека го купуваат млекото не само дека е наше,
туку и затоа што е изработено по светските стандарди за квалитет. Од
млекарницата која е лоцирана во современ објект во реонот на
индустриската зона - Илинден најавуваат забрзан развој и инвестирање во
нови млечни производи и мини фабрика на југот. По тој повод деновиве
разговаравме со Роџер Оскарсон, генерален директор на "Swedmilk"
Македонија.
Стартувавте многу агресивно и на домашниот пазар и на
пазарот во регионов. Од неодамна договоривте соработка со Косово и со
фирмата Некст. Каков бенефит Ви донесе извозот на Косово и која е
следната земја што планирате да ја освоите? - "Swedmilk"
од почетокот на работењето, во ноември 2007 година, имаше за цел да го
замени увозот. Во тоа успеваме и следен чекор ни е да се фокусираме на
извозот и тука сакаме да станеме лидери. Сигурни сме дека квалитетното
македонско млеко е одличен производ пред се за регионалниот пазар,
посебно поради брендот на Сведмилк. За нас договорот за извоз на Косово
е првиот чекор за воспоставување на голем извоз надвор од Македонија.
Косово е значаен пазар со два милиони жители, каде конзумирањето на
млеко и јогурт е на доста високо ниво. Во меѓувреме го добивме
извозниот број од Европската унија, број 01, што значи дека и
официјално сме првата компанија од Македонија која доби ваков број за
извоз во земјите од Европската унија.Нашите планови се да започнеме да
ги извезуваме млечните производи и на пазарот во Бугарија. Веќе
склучивме начелни договори и со Србија, Црна Гора, Хрватска.
Вложивте
многу во млекопроизводството, особено во високиот квалитет на млечните
производи. Кога можеме да го очекуваме првото органско млеко на
македонскиот пазар? - Наша цел е да бидеме конкурентни со
земјите од Европската унија. Еден од начините за тоа е токму органското
млеко, кое во Европската унија е најбрзорастечки сегмент. Поради тоа
разговараме со нашите фармери за да направат конверзија од производство
од обично во органско млеко. Но, секој оној фармер кој ќе се согласи со
оваа промена ќе има постојана финансиска поддршка од Владата и од
фондовите на Европската унија. Ние, за почеток, планираме производство
за 20 илјади литри огранско млеко. Тоа е поскапо млеко на пазарот што
значи и поголем профит и за фармерите и за нас.
Дали
"Swedmilk" во моментов има сериозен конкурент на пазарот од страна на
домашните и странските млекопроизводители. Кој е вашиот рецепт за успех
и како се справувате со конкуренцијата? - Ние успешно го
заменивме увозот од сите производители, во моментов последните податоци
велат дека 35% од увозот е заменет со македонското најдобро млеко. Не
велиме дека тука е крајот, во овој дел има се уште работа. За
конкуренцијата во Македонија треба да се напомене дека во земјава има
сериозни млекарници кои одлично работат, но пазарот ќе остане со
ограничен број на играчи. Тоа не е поради нас, туку поради регулативата
која обврзува секој од нас да ги применува стандардите на Европската
унија. Тие се однесуваат на квалитетот, хигиената, производството. На
пример, во изминатиов период во Бугарија која неодамна стана членка на
Унијата се затворија околу 70 мали млекарници токму поради овие
стандарди.
Најавивте модернизација на фармерството во
земјава. Со колку фармери досега имате случено договори и уште колку
можат да се вклучат во вашиот бизнис. Задоволни ли се фармерите од
откупната цена на млекото и дали може да очекуваме намалување на цената
на крајните производи ? - Последните бројки говорат дека
наши партнери се над 1.000 фармери. Исплатите за откуп на млеко се
базирани и врз квалитетот и врз квантитетот. Има класификација според
квалитет на млекото и даваме денар повеќе за подобар квалитет. -
Кога станува збор за производите на пазарот, ние не можеме да бидеме
најевтини на пазарот. Имаме квалитетен производ од македонско млеко со
поевтина цена од увозните производи. Ако до минатата година 55% од
купувачите немаа доверба во македонскиот производ, годинава веќе се
смени сликата.
Каков е рецептот да се произведе
квалитетно млеко што се носи со светските стандарди.Точен ли е
податокот дека вашето млеко се тестира седум пати? - Да,
ние седум пати го тестираме млекото, можеби и повеќе од седум. Првото
тестирање се спроведува во секоја фарма, потоа се тестира и секој
лактофризер.Третото тестирање се реализира при самото пристигнување на
млекото во фабриката, потоа уште еднаш пред неговата пастеризација. Се
тестира и по пастеризацијата и по стерилизацијата, а седмиот пат е по
десет дена во магацинот на готовото млеко. Тоа е начинот на кој мора да
се работи.
Кои се вашите идни планови,може ли да очекуваме на пазарот
да стартувате со нова палета на производи или можеби отворање на уште
еден ваков капацитет во земјава? - Нашите идни планови се
поврзани со пласирање на сите 70 производи на пазарот. Процес што ќе
заврши во септември. Во јужниот дел на Македонија ќе отвориме центар за
собирање на млекото, што е дополнителна инвестиција за мини фабрика,
каде млекото ќе се чува на одредена температура, што е многу значајно
посебно во летниот период. Оваа инвестиција ќе ни овозможи да бидеме
сигурни во квалитетот.
Деновиве последен хит кај
младата генерација е вашата нова реклама за овошните јогурти. Добриот
маркетинг секако дека влијае на зголемувањето на потрошувачката, но
дали вашата компанија е задоволна како се реализира маркетингот во
земјава? - Маркетинг агенциите овде се прилично
професионални. Ние сме задоволни и од адвертајзингот и ПР-от кој за нас
го работат македонски агенции. Имаме коментари дека адвертајзингот е од
Шведска, но не, македонски компании работат на нашите брендови. Ние
вложуваме многу пари во маркетингот, бидејќи нашето млеко не е само
обично млеко, туку млеко препорачано од Здружението на педијатри во
Македонија. Формулите на производите се направени токму во соработка со
педијатрите кои најдобро знаат што им треба на децата. Во нашето млеко
сите вкусови и ароми се природни, нема ништо вештачко. | http://www.vecer.com.mk/?ItemID=1C43749987C4B44C90AF4B54DCCEDB43
|
|
se_manda
Senior Member
Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
|
Quote Reply
#89 Posted: 16-Jun-2008 at 15:10 |
|
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#90 Posted: 16-Jun-2008 at 15:19 |
|
|
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
|
Quote Reply
#91 Posted: 16-Jun-2008 at 15:55 |
И млекото, и јогуртот и чоколадното млеко им се ЕКСТРА
|
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#92 Posted: 16-Jun-2008 at 17:34 |
Јас сум ги пробал и млекото и јогуртот и чоколадното. Млекото како сите млека исто е. Чоколадното посебно ми се свиќа пошто до сега немаше наше, мораше српско да купувам, а настојувам домашни производи да купувам. Јогуртот е со погодена густина. Незнам дали имаат кисело млеко сакам да го дегустирам у комбинација со краставица.
|
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#93 Posted: 16-Jun-2008 at 17:37 |
Originally posted by lslcrew
Јас сум ги пробал и млекото и јогуртот и чоколадното. Млекото како сите млека исто е. Чоколадното посебно ми се свиќа пошто до сега немаше наше, мораше српско да купувам, а настојувам домашни производи да купувам. Јогуртот е со погодена густина. Незнам дали имаат кисело млеко сакам да го дегустирам у комбинација со краставица.
|
Имаше наше чоколадно млеко. Не си глеал добро. Млекси од Битолска млекара
|
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#94 Posted: 16-Jun-2008 at 17:44 |
Абе едно српско ли беше босанско ли беше незнам. Ама сега има, Шведско, а наше! Језда не купувам многу често, ама добро е.
|
|
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#95 Posted: 18-Jun-2008 at 12:57 |
Незнам само зошто со години ништо немаме превземено околу ова клучно прашање, изгледа премногу е да се очекува државна/национална стратегија од политичариве да не бидеме колку толку заложници на нечие самоволие.
Е сега друга работа е што солунското е најпрактично (а можеби и најевтина варијанта со оглед на далечината и инфрасктруктурата до другите пристаништа)
Наместо во Солун, нашите бизнисмени се вртат кон пристаништето во Бар
Грчките блокади ги блокираат црната металургија и челичната индустрија, кои создаваат над 20 отсто од БДП
Александрија Стевковска
Постојаните блокади на железницата и неработењето на солунското пристаниште целосно ги блокираат носечките македонски индустрии - црната металургија и челичната индустрија, кои создаваат над 20 отсто од бруто-домашниот производ и речиси половина од македонскиот извоз. Поради проблемите со транспортот, тие немаат начин како да ги пласираат своите производи на странските партнери и доколку ваквата крајно неповолна ситуација продолжи и во наредниот период, се очекува последиците да се рефлектираат врз целокупната економија на земјата. Поради зголемениот интерес на македонските компании за алтернативно пристаниште, со оглед на големите загуби и непланираните трошоци предизвикани од грчките блокади, стопанствениците почнаа да бараат нови алтернативни патишта, а еден од нив е црногорското пристаниште Бар, кое може да биде перманентно решение за морски транспорт за македонските компании.
„Црногорското пристаниште е оспособено за претовар на сите видови товар и има терминали за сите видови стока. Бидејќи целиот простор во Бар е во режимот на слободна економска зона, тој може да биде дистрибутивен центар за македонската стока, која оттаму може да се превезува кон Македонија или кон други дестинации“, истакна извршниот директор на пристаништето, Слобо Пајовиќ, за време на презентацијата на можностите на Бар пред македонските стопанственици.
Според него, предноста на Бар во однос на солунското пристаниште е тоа што цените може да бидат пониски. „Овој правец е малку подолг, но сигурно е дека цените може да бидат пониски. Можеме да им понудиме на македонските стопанственици стоката да ја оставаат во Бар, бидејќи целиот простор таму е во режимот на слободна економска зона. Сигурни сме дека можеме да одговориме на барањата на македонските стопанственици“, истакна Пајовиќ.
Од пристаништето во Бар стоката може да се транспортира до Македонија преку два патни правца низ Косово и преку Божај. Засега најкратката траса преку Скадар останува неискористена поради руинираноста на мостот кај реката Бојана, каде што не можат да поминат товарни камиони со носивост поголема од пет тони. Токму поради тоа стопанствениците истакнуваат дека мора да се поработи на подобрување на патната инфраструктура.
„Срамота е во почетокот на 21 век да зборуваме за транспортен коридор преку кој треба да се помине дрвен мост изграден во 19 век. Коморите на Балканот се согласни во тоа дека единствен начин е да бараме инфраструктурно поврзување“, вели претседателот на Стопанската комора на Македонија, Бранко Азески, кој смета дека тоа е единствен начин за решавање на проблемот со транспорт на стоката предизвикан од блокадите на солунското пристаниште, поради кои македонските компании трпат големи штети и трошоци во секојдневното работење.
Стопанската комора на Македонија во наредните недели ќе организира и презентации на можностите на пристаништата во Драч и Бургас
|
|
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#96 Posted: 18-Jun-2008 at 13:33 |
Се прашувам во каква состојба се железничките врски, бидејќи за металургијата и челичната индустрија, камиони и онака не вршат работа...
|
|
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#97 Posted: 18-Jun-2008 at 13:46 |
Каде е владимир
|
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#98 Posted: 18-Jun-2008 at 13:52 |
Ова е некоја ниско-балканско-национал-патрио-сељачка заврзлама. Демек сега на грциве париве не им ги даваме, ама ни на албанциве, па ај сега ќе си идеме на "наше" море!!!
Мене вака ми изгледа, па сега.....!
Нас освен Солун све друго не ни одговара. Можеби во иднина драч, кога ќе го направиме коридорот. Све друго е виц.
Edited by Cloverstack - 18-Jun-2008 at 14:16
|
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#99 Posted: 18-Jun-2008 at 13:56 |
Премногу е глупо цел сообраќај да го пренасочуваме поради некои политички прашања со краток фитиљ. Имаме прашања на кои им се гледа крајот (на двете), и глупо е сега некој сериозно да размислува за вакви потези, кога утре ќе се реши работава. Ама ние сме земја на чудата, кај нас се мрда мост за една колиба, така да не е чудно и ова.
|
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#100 Posted: 18-Jun-2008 at 14:03 |
Originally posted by lslcrew
Ова е некоја ниско-балканско-национал-патрио-сељачка
заврзлама. Демек сега на грциве париве не им ги даваме, ама ни на албанциве, па ај сега ќе си идеме на "наше" море!!!
Мене вака ми изгледа, па сега.....!
Нас освен Солун све друго не ни одговара. Можеби во иднина драч, кога ќе го направиме коридорот. Све друго е виц.
|
Прво, у ситуацијата у која што сме, ова не се однесува на долгорочно решение, туку за каков таков лек, кој барем малку ќе помогне. Второ, кога веќе сме у таква ситуација, не ми е јасно како гледаш завера за тоа на кого ќе сме му ги „дале парите“... Едноставно се бара било какво начин нешто да се закрпи и мисламдека никој не ни помислува на таков луксз да бира на кого ќе му ги „дава парите“ Зошто Бар би бил подобар од Драч дури и за камионски транспорт не знам, можеби Драч не е во топ форма како пристаниште, можеби има други причини. Ама како што реков,, сигурно не е ради некаква дискриминација од македонска страна.
Edited by Cloverstack - 18-Jun-2008 at 14:17
|
|