build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Центар за управување и контрола на сообраќајот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 15-Nov-2010 at 02:54
Да де! Плашила требаше да бидат камерите. Имам памет ние, знаеме за што треба да се. Ако имаат намера да ЦУК-от за сообраќај да го користат и за оваа казнена политика како втора функција ќе ги испеглаат законите и нема да ги има овие правни вакууми и противречности.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 07-Feb-2011 at 01:38
Што е важна раскрницава?!

ЈП "УЛИЦИ И ПАТИШТА"


Контрола на семафоризирани крстосници во градот


Во текот на изминатата недела екипите на ЈП "Улици и патишта" - Скопје, задолжени за одржување на семафоризираните крстосници во градот работеа на поставување на семафорските столбови на крстосницата на улицата "Антон Панов" со улицата "Јужноморавски бригади" во населбатаЧенто, информираат од јавното претпријатие.
- На оваа крстосница беа монтирани 6 обични семафорски столбови, а во наредниве денови ќе бидат поставени и 2 полупортални семафорски столбови. Исто така на раскрсницата на булеварот "Климент Охридски" и "Партизанска" се изврши дислоцирање на семафорските контролори, се поставија семафорските кабли и истата беше пуштена во употреба, велат од ЈП "Улици и патишта".
Екипите на ЈП "Улици и патишта" одговорни за светлосната сигнализација секојдневно ја вршат контролата и обиколката на семафоризираните крстосници во градот и интервенираат според потребите.

http://vecer.com.mk/?ItemID=C2DC6F6B95AE6C438A35ABBD963A9932


И нешто поврзано со ова

Центарот за управување и контрола на сообраќајот обезбедува  управување и контролата на сообраќајот  преку  собирање на податоци во реално време.

Цели / Иновативни аспекти

Главна цел на оваа мерка е помош во намалување на тешкото загадување и густина на сообраќајот во центарот на Скопје преку формирање на Центар за управѕжување и контрола на сообраќајот.

Мерка
Во моментот постојат слаби протоколи на интеграција и комуникација помеѓу Центарот за управување со сообраќајот и Јавниот превоз. генерално, центарот треба да ги менаџира  VMS, достап до LTZ, да обезбеди централизација на семафори и паркирање, додека PT операторот ги раководи / следи автобусите. Исто така, услугите за патниците подразбираат соодветен систем на пренасочување , систем за телематика и контрола на брзината во зони кои не се безбедни . 
Главна цел на оваа мерка е исто така и намалување на загадувањето и на густината на сообраќајит во центарот на градот. 

Статус на воведување

Оваа мерка ќе се остварува преку: 

    * Фаза на истражување и развој - ревизија на искуството од другите градови, собирање на податоци и анализа, дефинирање и избор на технологијата  опрема, програми и комуникација. 
    * Фазата на имплементација ќе вклучува формирање на Центарот за управување и контрола на сообраќајот, дефинирање на стратегија за контрола на сообраќајот, воведување на контрола во сообраќајот, ставање во функција на опремата, програмите во функција.

- Евалуација - центарот за управување и контрола на сообраќајот и стратегијата мора да бидат тестирани и одобрени. 
- Обука и дисеминација за оперативност на центарот.

(Очекувани) Резултати

Очекуваните резултати со воведување на оваа мерка се: 

    * Намалување на густина на сообраќај
    * Намалување на загадување на воздухот
    * Намалување на потребната ебергија
    * Обезбедување на приоритет на автобусите од јавниот транспорт или на оној кој протежира еколошки возила и начини на транспорт ( велосипеди)

Очекувани цели:

    * Намалување на времето на патување во центарот на градот
    * Зголемување на нивото на услуги кај раскрсниците во центарот на градот 
    * Намалување на емисии на CO, CO2, SO2, NMVOC и SP
    * Намалување на потрошувачката на гориво

http://www.civitas-renaissance.eu/skopje/Intelligent-traffic-management-and-control-in-the-city-centre.html




Edited by lslcrew - 07-Feb-2011 at 01:40
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 17-Mar-2011 at 03:25
Камерите поставени, следува купување на софтверот
 
Набавката на камерите е првата фаза од имплементацијата на проектот за видеонадзор на сообраќајот, а во следните фази ќе биде купен софтвер и сé ќе се спои со центарот за мониторинг во дежурната служба на полицијата  
 
%20  

„Умните раскрсници“ постојат долго време во развиените земји и се составен дел од сообраќајот

Безбедносните камери поставени на прометните раскрсници, на влезот и на излезот од градот, не снимаат и не се поврзани во систем. Системот за кој се потрошени милиони денари не е оперативен. Кога тој ќе профункционира во целост не се знае. Набавката на камерите е првата фаза од имплементацијата на проектот, а во следните фази ќе биде купен софтвер и сé ќе се спои со центарот за мониторинг во дежурната служба на полицијата. Сé зависи од финансиските средства кога врз основа на видео и на фотозапис ќе почнат да се пишуваат прекршочни пријави, велат во Министерството за внатрешни работи.
- „Умните раскрсници“ постојат долго време во развиените земји и се составен дел од сообраќајот. Камерите требаше да бидат поставени само на најфреквентните места во центарот на Скопје и веднаш да се поврзат со дежурниот оперативен центар. Втората и третата фаза предвидуваа надградување на системот со инсталирање камери на другите раскрсници и на влезовите и излезите од градот, велат за „Нова Македонија“ извори од МВР.

Во ресорното министерство не даваат информации колку средства биле потрошени за набавка на камерите, за што беше распишан и тендер пред повеќе од две години. Овие податоци биле од класифициран карактер, зашто станува збор за купување опрема наменета за подобрување на општата безбедност во градот.

Експертите за сообраќај велат дека овие камери служат само за следење на сообраќајот и нарушување на јавниот ред и мир. Тие забележуваат дека повеќето семафори во градов се од првата генерација и не се компатибилни за употреба на „трафипакс-уред“, односно не може да се синхронизираат вклучувањето и исклучувањето на камерите со црвеното светло на семафорот.

Помошник-министерот за информирање во МВР, Иво Котевски, вели дека работите со проектот за поставување камери на крстосниците одат според планот.

- Со безбедносни камери се покриени сто позиции во градот. Камерите се со европски стандарди и на проектот се работеше врз искуства од државите каде што ваквиот начин на „регулирање“ на сообраќајот се применува со години. На триесетина места се поставени камери со можност да снимаат најситни детали. Ниеден сообраќаен прекршок нема да и побегне на камерата - вели Котевски.

 
   
Автор: Томислав Кежаровски   Фотографија: Дарко Андоновски
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=316119679&id=12&setIzdanie=22232
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 22-Jun-2011 at 00:02

МВР НЕМА ПАРИ ЗА ЦЕНТАРОТ ЗА КОНТРОЛА НА СООБРАЌАЈОТ

Камерите џабе висат на раскрсниците

Иако поминаа две години откако 70 камери беа поставени на најфреквентните улици, тие уште не работат, а од МВР не кажуваат ни кога ќе проработат

Полициските камери за снимање прекршоци на градските раскрсници џабе висат. Иако поминаа две години откако 70 камери беа поставени на најфреквентните улици, тие уште не работат, а грешките на возачите и пешаците не се ловат.
Освен камерите, џабе зјае и специјалниот центар за следење на нивната работа. Од Министерство за внатрешни работи не прецизираат што има внатре, а што фали. Единствено се сигурни дека камерите се поставени на поголем дел од раскрсниците, а кога тие ќе се поврзат со целиот систем и кога ќе се отвори контролниот центар, засега немаат информации.
Оттаму велат дека камерите и целиот систем досега не профункционирале поради светската економска криза, која се одразила врз реализацијата на владините проекти.
"Поради економската криза, беше скратена и финансиската конструкција на проектот за безбедносните камери. Кога ќе почнат да снимаат, сè уште не знам и не сакам да шпекулирам. Се надевам дека Владата ќе обезбеди пари за довршување на започнатиот проект наскоро. Колку пари ќе чини неговата реализација, ќе се знае кога целата работа ќе заврши, бидејќи има шанси проектот да се продолжи и да се постават камери и во други градови во Македонија", изјави Иво Котевски, портпарол на МВР.
Тој вели дека камерите нема да се расипат, иако веќе две години се на улиците, бидејќи се направени за да може да издржат не две туку најмалку 20 години на улица. 
Иако од МВР не откриваат кога точно ќе почне снимањето и казнувањето, Законот за безбедност во сообраќајот предвидува строги казни за сообраќајни прекршоци кои ќе ги забележи камерата. За минување на црвено светло или за непропуштање пешак, граѓаните ќе треба да платат 300 евра. Доколку казната ја платат во рок од седум дена, тогаш таа им се намалува за 50 отсто.
Според објаснувањето од МВР, камерите ќе бидат поврзани со центарот за контрола на сообраќајот и, по дневниот преглед, ќе се пишуваат казните. (М.Ѓ.)
http://www.vest.com.mk/?ItemID=E71AAAC20418FC46B948E5F3E7AB1514
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 22-Jun-2011 at 00:22
Не сакам да шпекулирам, но сакам одговор од оние кои ги следат правните настани и одлуките на Уставен суд, мислам дека се донесе одлука на Уставен која го проблематизираше користењето на камерите од страна на МВР, дали сум во право?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 22-Jun-2011 at 00:40
па кај нас секое визуелно и тонско снимање мора да се изведи после доснесување на решение од истражен судија.и оние кои во дуќаните имаат камери,мораат да имаат договор со агенција за обезбедување иначе снимките не им вредат(правно)
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 22-Jun-2011 at 05:45
Досега никој нема поднесено иницијатива до Уставниот суд во врска со видео надзорот во сообраќајот од страна на МВР. Се работи за контраверзна тема по која се имаат произнесено уставните судови на неколку држави во Европа и пошироко. Во најголем дел од земјите каде што е одлучувано се донесени решенија со кои овој метод не се смета за противуставен.

Сепак, многу поважно е што се случува со снимениот материјал. Дали тој се користи само како доказ кога некој ќе ги прекрши сообраќајните правила или пак се чува во архивите на полицијата.

Во Македонија е предвидено снимениот материјал да се чува 6 месеци по што истиот мора да биде уништен, освен кога таквиот материјал претставува доказ во кривичната или прекршочната постапка. Токму оваа одредба од Законот за безбедност во сообраќајот може да биде спорна од уставна гледна точка. На пример во Германија закон кој предвидуваше архиварање на снимки од видео надзор беше прогласен за неуставен во 2008. Од друга страна пак во Англија полицијата го надгелдува целиот патен систем а снимките ги брише по дури 5 години и сето тоа е легално. Со оглед на тоа што нашето право се заснова на Континенталниот систем, постои веројатност дека иницијатива до Уставниот суд во врска со архивирањето на снимениот материјал може да биде прифатена и тој дел од законот поништен.

Имајќи го в предвид нашиот систем за заштита на човекови права, ваква иницијатива се чини потребна. Едноставно полицијата нема оправдување за архивирање на таков материјал. Законот е за безбедност во сообраќајот и на тоа и треба да се сведе снимањето а снимките да се бришат на секои 24 часа освен во случаи кога е сторен прекршок или кривично дело.

Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 06-Jul-2011 at 00:09
bez mnogu filozofiranje...
nekoi semafori sto i preku den poveke pravat zastoj odosto sto vrsat rabota barem posle 20 casot da se iskljucat... ili pak da im se stavi posofticiran mozok i posle 20 casot da se namali nepotrebnoto cekanje na prazna raskrsnica pred blesavo svetlo...
A semaforot pred poranesnata US ambasada kade ne pominuva nikoj (bidejki nema kaj da odi preku ulica) da se naprai trosok za da se iskorne...
 
Ili pak poslednite semafori vo Gorce P. da se isklucat bidejki od Gorce nitu na 5 minut neam priklucok na kola itd itd
"Gradskava" signalizacija ni e na sekoj 15 metra po eden semafor i resen problemot...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 07-Jul-2011 at 02:49
Ја делам твојата фрустрација, но мислам дека исклучување на семафорите би било преголем безбедносен ризик.

Не е никаков проблем да ги програмираат на различни интервали за различен период во денот и за тоа не мора да го чекаат ЦУКС. Ете после неколку години празни најави, пред некое време се фалеа дека конечно почнале масовно да ги менуваат застарените контролери кои беа пречка за такво програмирање. Ама како тргна, сега изгледа ќе ги чекаме уште неколку години да ја совладаат оваа „комплицирана“ постапка, програмирање на различни интервали во различни периоди на денот.

Што може да се очекуваме од овие, кога поминаа две години откако Владимир Комаров стана еднонасочна, а пешачкиот семафор (41°59'19.65"N  21°27'16.61"E) сеуште не е прештелуван и напразно свети црвено во интервалот кога оние од булевар Јане Сандански тогаш вртеа лево, кон сега еднонасочниот сегмент?  Nuts


Edited by Cloverstack - 07-Jul-2011 at 02:51
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 19-Oct-2011 at 19:34

ФОТО: Ќе проработат камерите за безбедност во сообраќајот?
Македонија | 19. октомври 2011 - 15:18
Од фирмата која ја поставува електронската инсталација велат дека речи си на сите места камерите се подготвени да бидат ставени во функција



http://press24.mk/story/makedonija/foto-kje-prorabotat-kamerite-za-bezbednost-vo-soobrakjajot
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 07-May-2012 at 00:18
Датум: 06.05.2012, 14:52
ПОЧНУВА ПРОЕKТОТ БЕЗБЕДЕН ГРАД
Kамерите на МВР од денеска снимаат во Скопје



Безбедносните камери што беа поставени речиси пред две години на сите прометни раскрсници во Скопје од денеска се очекува и официјално да профункционираат. Проектот наречен „Безбеден град“ ќе биде пуштен во употреба денеска, кога се прославува 7 Мај - Денот на полицијата. Отсега натаму над 100 камери поставени на најфреквентните места, на раскрсниците, на влезот и излезот од Скопје, булеварите, мостовите и на улиците што се оптоварени со сообраќај ќе снимаат сообраќајки, инциденти, прекршоци, а снимките ќе може да се користат и за откривање криминалци. Има камери што снимаат само во една позиција, но има и такви што снимаат 360 степени.

Kамерите ќе снимаат 24 часа на ден и првенствено ќе ги ловат сообраќајните прекршоци, возачите што ќе поминат на црвено светло, тие што непрописно ќе се престројат или нема да пропуштат пешак. Kако и во големите европски метрополи и овде казната за несовесните возачи што ќе бидат фатени од камерата ќе им стигнува на домашна адреса.

- Над сто позиции во главниот град се покриени со овие безбедносни камери, а на дел од позициите се поставени камери со можност да снимаат најситни детали. Ниеден сообраќаен прекршок нема да ~ побегне на камерата - велат во МВР.

Снимките како доказ

Овие камери последниве неколку месеци биле тестирани и поврзани во еден единствен мониторинг-систем. Првата фаза од проектот беше спроведена во 2009 година, кога камерите беа набавени. Потоа требаше да се набави софтвер со кој тие не само што ќе се стават во функција туку и ќе се поврзат во единствен систем. Проектот беше одложен, а од МВР тврдеа дека процесот е во застој поради економската криза.

Електронското набљудување ќе се врши во оперативниот центар на МВР. Се очекува таму да се собираат сите податоци, на пример, во случај на сообраќајка ќе се обезбедат видеозапис и фотографија.

Од полицијата велат дека на снимката ќе се види кој е виновникот, а надлежните во оперативниот центар ќе може навреме да ја алармираат и итната медицинска помош.

- Со камерите ќе можеме да реагираме и за брзо решавање на сообраќајниот хаос што се случува во определени периоди од денот и ќе регистрираме неправилности во сообраќајот - велат во МВР и додаваат дека снимките ќе послужат и како доказен материјал за прекршоци или кривични дела што не се поврзани со сообраќајот.

Kамерите ќе се користат и за анализа на густината на сообраќајот во одредени денови и во одредени периоди од денот. Потоа преку анализата ќе може да се усогласи протокот на моторни возила, ќе се штелуваат семафорите за да се усогласат во таканаречен зелен бран.

Експертите предупредуваат дека камерите ќе помогнат да се скрати за четвртина времето потребно за патување од едно до друго место во главниот град со што би се намалила и потрошувачката на гориво кај моторните возила.

Според Законот за безбедноста во сообраќајот на патиштата, полицијата е овластена да снима на јавни места на кои се одвива сообраќај и на кои може да се извршуваат прекршоци во сообраќајот. Снимањето може да се врши и со посебни возила на МВР опремени со посебни уреди. Снимените материјали се чуваат во полиција шест месеци, по што се уништуваат, освен материјалот што претставува доказ во кривична или прекршочна постапка. (А.М.)
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=6E36FFA56A0D374E9026858EF80F172A
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 08-May-2012 at 14:21


Конечно! Многу важен чекор напред за Скопје. Сепак не разбрав, дали е ова една од фазите кон целосно оформување на центарот за контрола и управување со сообраќајот (ЦУКС), или МВР ќе ги користи камерите за свои потреби, а ЦУКС кога ќе профункционира, паралелно ќе ги користи истиве камери? Или некоја трета варијанта?

И патем, камериве колку и да се корисни, сепак можат да бидат меч со две острици, така да мора да се воспостави жестока контрола дека ќе се користат единствено за потребите за кои се предвидени! Конторлата не смее да остави ни трунка сомнеж дека постои можност за било какви злоупотреби.



Edited by Cloverstack - 08-May-2012 at 14:24
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 08-May-2012 at 15:00
што ако на сликата како си поминал на црвено се гледа на совозачкото седиште `непозната дама`?мора тие слики да се заматуваат за сите патници освен возачот
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 08-May-2012 at 15:28
Баш тоа најмногу те плаши?   Poke

Big%20smile  Big%20smile  Big%20smile
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 08-May-2012 at 18:23
Originally posted by Cloverstack


И патем, камериве колку и да се корисни, сепак можат да бидат меч со две острици, така да мора да се воспостави жестока контрола дека ќе се користат единствено за потребите за кои се предвидени! Конторлата не смее да остави ни трунка сомнеж дека постои можност за било какви злоупотреби.

Подготвувам иницијатива до Уставниот суд (види пост #87 во врска со #85).
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 09-May-2012 at 08:07
Доколку имате смартфон коже да си ја најдете апликацијата Trapster на која се обележани локациите на сите камери како и опис за нивната намена.

Имаме камери за црвено светло, 360, радар...combo...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 09-May-2012 at 14:15

Ме чуди тоа што нема камери на обиколницата и кај клучките. Што мислам дека и не е точно, со оглед на тоа што најверојатно оваа мапа е правена како мапите на гугл или пак википедија... односно волонтерски од ‘‘обични‘‘ луѓе, мапмејкери, и секој би можел да ја надоградува... па најверојатно во недостиг на информации тие камери се испуштени... незнам... може и грешам...

Мапа на камери во Скопје

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 10-May-2012 at 12:56
Се прави акаунт и се додаваат камери по принципот на Google Map Maker
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 10-May-2012 at 14:05
Да де...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 10-May-2012 at 18:12
Според чаршиски муабет на Фејсбук (кој намерно не го објавувам за да не направам бесплатен маркетинг на личноста која ги објавува таквите муабети, а и за да не вмешам политика на форумов), наводно на Бихаќка се вршело демонтирање (да да, отстранување) на камери од страна на МВР бидејќи веќе некои снимки од Центарот за управување и контрола на сообраќајот завршиле до некои амбасади и на црниот пазар.
 
Инаку, камерите биле поставени во текот на летото 2010.
 
Ме интересира како Центарот за управување и контрола на сообраќајот ќе управува со сопствените средства за управување и контрола на сообраќајот и како ќе ги контролира истите, кога неполни недела дена од кога почнал со работа Центарот за управување и контрола на сообраќајот, МВР веќе му ја саботира работата за нечии политички и партиски интереси, под претпоставка дека овој чаршиски муабет е точен, што лесно може да се провери доколку некој го снабди форумов со најнови фотографии од камерите на Бихаќка, доколку сеуште се таму, се разбира.


Edited by Dexter26 - 10-May-2012 at 18:14
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.