![]() |
![]() |
![]() |
Сообраќајна сигнализација и информативни табли |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 39> |
Author | ||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Ова припаѓа и тука, него од каде сега оваа агенција за државни патишта
![]() ![]() Дали е можно толку глупо да се поделени работиве или ја нешто не разбрав правилно??????????????????
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Vardar ЈП Македонија Пат стопанисува со веќе изградените патишта. А инаку Агенцијата за државни патишта (поранешен фонт за регионални и магистрални) ги гради автопатиштата и потоа ги предава на ЈП Македонија Пат.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
ОК фала за објаснувањето за АДП
![]() Само во овој случај колку што разбрав се работи за смена на вертикалната сигнализација односно знаците со 120 км/ч да се заменат со нови знаци 130км/ч, што нели логично би било обврска на МП
![]() |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Искрено ова со семафорите и со јавното осветлување е одлична работа! Се заштедува многу. Бев навистина задоволен откако на поголемите улици во Скопје ги заменија светилките. Сега со семафорите се напредува повеќе и во тој дел.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
По најавите за замена/осовременување на сообраќајната сигнализација во Македонија, морам да дадам неколку предлози, за навистина квалитетно изведување на овој проект.
1) ![]() Прво, знаците мора да се со стандардна големина. Пространи, а висечките и осветлени навечер. На самиот врв да стојат меѓународните ознаки на патот како и домашните (пред тоа мораме да си измислиме нови/да ги осовремениме старите-мислам дека е паметно автопатите да си имаат ознака А, место сегашните М (веројатно магистрала)). Да речеме автопат Скопје-Гевгелија А-1 Е-75. Градовите во странство да се испишани во домашната азбука како и соодветен англиски транскрипт, проследено со името на државата: Солун/Thessaloniki (GR)! Во регионите на двојазичност, исто така, само додаден јазикот на малцинствата. Еве еден добар пример, во Словенија (Словенски, Италијански, Англиски): ![]() Местата од туристичко значење да се испишани на кафејава основа, со соодветното знакче (за бања, ски-центар, антички локалитет, тврдина...) Освен за Стоби јас други незнам кај нас, а би требало да се Маврово, Смолари, Пелистер, бања Кежовица, итн, итн... Боите на знаците да соодејствуваат со нивото на патот (зелена-автопати, плава-магистрали, жолта-регионални патишта).Еве комбиниран пример: ![]() Потоа поставување на знаци за транзит на сите видови возила особено камиони. Оцобено важно е такви да има на К10 и К8 како и реонот на Скопје (како главна транспортна раскрсница): ![]() 2) Поставување на интелигентни знаци, како и знаци со лед-диоди: А) Интелигентни знаци: ![]() ![]() Овој тип на знаци се соодветни засега само за влезовите на Скопје (од Куманово и Велес - бул. Александар Македонски и Тетово). Покрај двата знака кои стојат на двете страни на таблите, постои можност и за испишување на било каков текст (на македонски и англиски, наизменично). Еве како би изгледало тоа на влезот на Скопје: ![]() ![]() Б) Знаци со лед-диоди. Да се постават на делниците Скопје-Гостивар, Скопје обиколница и Куманово-Скопје-Велес, односно таму каде што има чести ремонти и густ проток на возила. ![]() Треба веќе да заборавиме дека модерен автопат значи многу повеќе од асфалт и банкина. Опфаќа и модерна сигналиизација, осветлување на клучки, мостови и тунели, заштитни огради, камери и бројачи на возила, центри за контрола и безбедност... Мораме да ги подигнеме нашите очекувања, бидејќи веќе сите (буквално) земји ги имаат прифатено и имплементирано овие промени. Се извинувам што давав примери од други држави-ама наши нема! ![]() |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() грција исто, само малку поназадно ![]() ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Примерите од други држави се добредојдени и пожелни. Сигурен сум дека и Македонските патишта ќе дојдат до ова ниво само кај нас сите процеси идат поспоро. Пред само неколку години семафорите беа со фасонка и сијалица и електромеханичко управување, а денеска повеќето се ЛЕД со одбројувачи и елетронско управување. Кога ќе се комплетира К10 вањда тогаш ќе се опреми со модерна сигнализација исто како и К8 но за него ќе треба малку повеќе време да почекаме да се доврши.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
За кравите не е проблем они се тромави и големи, и да влезе ќе ја видиш оддалеку и ќе намалиш и ќе ја избегнеш. Нормално , не им е местото на автопат. Но има и поопасни ситуации од крава на пат. Знам еден пример кај што на човекот му истрча куче, и направи сообраќајка со голема брзина. Со крајни напори на докторите спаси живот. На автопатите освен банкините треба и мрежи на не дозволуваат претрчување на кучиња, зајци и друго. Edited by lslcrew - 06-Nov-2008 at 19:58 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Семафор ЛЕД + одбрпјувачи за возилата, сосема не се последен крик на технологијата. Тоа е 10 години стар модел кој тек сега се воведува кај нас. Треба да има тастери за пешаците, звучници за глувите, мали знаци поставени на столбовите со релјефна мапа за слепите, потоа интерактивни семафори за пешаците (кога е ствено пишува ЧЕКАЈТЕ со една дланка која симболизира стоп, а кога е зелено едно зелено човече се движи) сосе одбројувачи. Потоа на главните булевари, на секој семафор има камери кои се следат од Контролен Центар за формирање на зелен бран и намалување на гужвите и проод на возила за спасување. И ова се не го има само во Данска и Холандија туку во земји како Хрватска и Бугарија. Ако менуваме нешто, тогаш треба да е најново, иначе фрламе пари за веќе застарени решенија.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Андреј два пати ти го прочитав постот и стварно не си оставил простор човек нешто да додаде или одземе. Одлични предлози.
Дефинитивно се сложувам дека треба да си ги дигнеме очекувања но се плашам дека по којзнае кој пат ќе не чека непријатно изненадување. Не би ме чудело дури да си поиграат со боите (црвено за автопат, жолто за магистрален пат ![]() Елементарни работи кои мора да се решат во Македонија околу знаците за кои веќе имаме зборено или во оваа или во другите нишки - ревидирање на растојанијата до градовите од позициите каде се поставени знаците (неможе Тетово да биде поблиску до скопската обиколница отколку до патарината Сарај на Скопје-Тетово) - дефинирање употреба на јазици. Исфрлање на францускиот јазик ![]() - запослување на луѓе со завршено основно образование во Македонски патишта. Atina-Athina-Athena на три различни знаци не смее повторно да ни се случи Читајќи ги овие работи паметни дигитални знаци ми звучат како научна фантастика за кај нас.... за жал.... |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Опасен е овој Марк Стејн , ми се допагаат многу неговите анализи :
,,Изгради патишта кои изгледаат опасни, и тие ќе бидат посигурни " http://vecer.com.mk/?ItemID=71593EBBB65D3D4A8C25A566B9068730 |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Што ако се донесе опрема кога владее дивјаштво и нема сообраќајна култура. Кога менталитетот не може да се спореди ни најмалку со Словенија во случајот.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Кога сме кај знаците со грешки ќе ја посочам грешката на патот кој што води накај Маврово. Значи кога се одвојувате од патот гостивар-кичево према маврово, има знак на самата кривина на кој пишува 13км, а на само стотина метри пишува има друг знак со натпис 11км.
Втора работа, на знаците со натпис "ИЗЛЕЗ IZLEZ" да се уфрли "ИЗЛЕЗ EXIT". Нa ниеден странец ова IZLEZ не му значи ништо освен што може да го асоцира на село што се вика "Излез". ![]() Edited by lslcrew - 06-Nov-2008 at 22:57 |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Ако судиме по стадионот,знаците 100% ќе изгледаат вака
![]() |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ова спаѓа во доменот на употребата на јазиците и треба да биде утврдено сеопфатно, не само за излезите од автопат. Само ете, наместо да го решиме тоа, преминавме од една глупост во друга, па сега на новите знаци (на обиколницата) имаме ИЗЛЕЗ / EXIT / SORTIE ![]() Човечки е да се надевам дека надлежните ќе се свестат и дека под итно ќе се корегира новиот закон што го донесоа, а кој ја тангира употребата на францускиот во сигнализацијата, па дека глупирањето нема да продолжи понатака со проектот за обнова на сигнализацијата во целата држава... Но искуството за жал ме прави песимист - стана обичај „доследно“ да се истрае во туркање на тотални глупости, па зошто ова би било исклучок? Ама ај сепак да се надеваме, можеби ќе изненадат... |
||
![]() |
||
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
"Во регионите на двојазичност, исто така, само додаден јазикот на
малцинствата. Еве еден добар пример, во Словенија (Словенски,
Италијански, Англиски)"
Greska je to sto si napisao 1. Slovenacki (Pulj) 2. Pula (Hrvatski tj. izvorno) 3. Pola (Italijanski, jezik manjinske zajednice na tom podrucju) |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да, забелешката ти е на место, едноставно не се трудев да ги напишам во правилен редостед, а требаше! Иначе нитие Хрватски, нити е изворно, туку меѓународно! Фала за поправката! Поздрав...
|
||
![]() |
||
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|
Hrvati pisu na tablama imena gradova uvijek na hrvatskom i izvorno kako se kaze na jeziku zemlje u kojem se grad nalazi.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 39> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |