Продолжување и проширување на булевар Х.Т.Карпош |
Post Reply | Page <1 34567> |
Author | ||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #81 Posted: 17-Mar-2020 at 17:58 | |
Како е решено приклучувањето на клучката со обиколницата?
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #82 Posted: 17-Mar-2020 at 18:36 | |
Се излегува кај клучката пред Радишани, т.е. веројатно ќе има директно спојување преку надвозникот.
____________________ На спротивниот крај, кај што формално започна проширувањето, поставени се семафори на Т раскрсницата. Edited by Џоле - 17-Mar-2020 at 18:37 |
||
За сè има вторпат
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #83 Posted: 17-Mar-2020 at 19:25 | |
На оваа точка преминува во сообраќајница 2х2 без средишен појас: 42° 2'17.11"N 21°27'16.60"E Со оглед дека и надвозникот на клучката е со таков профил, оптимист сум дека нема да има некаква глупост во тие 200 метри помеѓу. |
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #84 Posted: 17-Mar-2020 at 19:56 | |
Се согласувам дека на места кои се надвор од градот требаат решенија како мини велоавтопати и слично, но огромна е и несовесноста и сообраќајната некултура на граѓаните. Бидејќи одредени периоди скоро и секојдневно да возам по велосипедската патека (во двете насоки, од двете страни на булеварот) долж Партизанска имам забележано дека луѓето повеќе возат по обратната насока отколку определената. |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #85 Posted: 17-Mar-2020 at 20:47 | |
Што и не е некој проблем бидејќи има простор за разминување. Особено при потопло време, не може да очекуваш да не возат сите на страната под сенка. За овој булевар супер решение, само треба малку подобро одржување. Првата делница веќе изгледа запуштено.
|
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #86 Posted: 17-Mar-2020 at 21:48 | |
Па не знам дали не е голем проблем на Партизанска конкретно (а богами и на сите други места). Ептен е кнап, и се доведува безбедноста под знак прашалник.
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #87 Posted: 17-Mar-2020 at 22:14 | |
Велосипед е превозно средство како и сите останати, што значи треба да се почитуваат сообраќајните правила. Во нормални држави е прекршок да се вози во обратна насока. Истовремено ако се случи сообраќајна несреќа при возење во обратна насока, тогаш велосипедот е крив.
Тоа не е простор за разминување, туку простор за претекнување. Но, во Мк се вози неказниво со мотор на тротоар, па оттука реткост е некој да почитува сообраќајни правила со велосипед. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #88 Posted: 17-Mar-2020 at 22:24 | |
Дечки, не знам дали вие некогаш сте возеле велосипед во Скопје на +40 степени, па уште и да нема сенка на вашата велосипедска лента, не само што ќе возите во спротивната, ако треба и по коловоз ќе возите на тие температури, само да сте под сенка. Ова не значи дека го оправдувам таквото однесување, само сакам да ви укажам на реалноста.
Edited by Џоле - 17-Mar-2020 at 22:25 |
||
За сè има вторпат
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #89 Posted: 17-Mar-2020 at 22:42 | |
Ова е 42.026997, 21.451012 ? Ми изгледа дека крстосницава е потполно бескорисна. Ќе се поврзи некогаш со соседните улици? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #90 Posted: 18-Mar-2020 at 01:03 | |
Јас сум возел и на +40 и на минусни температури, и без разлика на температурата правилата не се почитувале. Секако, кога има сенка поголем е бројот што не се придржуваат кон правилата ама тоа не е клучната причина. |
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #91 Posted: 18-Mar-2020 at 01:05 | |
Супер слика за да се види колку лошо се проектирани улиците во Скопје (мое лично размислување) со огромни кривини за вртење на десно и доказ дека автомобилите се приоритет, а не велосипедите. За велосипедистите не е проблем ако треба да се сврти 90 степени на еден сантим откако ќе ја помине улицата, но затоа за тие што возат автомобил мора да постојат услови за да се чувстуваат како на Формула 1. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #92 Posted: 18-Mar-2020 at 09:57 | |
Таа локација е. Не знам зошто мислиш дека ќе биде бескорисна, тука се создаваат огромни гужви, со проширувањето на ул. Босна и Херцеговина гужвите само ќе се зголемуваат и мора некако да се регулира сообраќајот. |
||
За сè има вторпат
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #93 Posted: 18-Mar-2020 at 11:42 | |
Мислам дека не се разбравме. Ова не е крстосницата со ул. Босна и Херцеговина, туку малку погоре со ул. Боца Ивановска (според соопштението на град Скопје, ул. Цетињска според Гугл). Во еден правец води кон Железара, а во другиот правец кон Бутел, но реално нема изградени улици ни ваму ни таму (види пак на мапата). Има некој план да се спои Цетињска со булеварот тука? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #94 Posted: 18-Mar-2020 at 11:55 | |
Јас мислам дека сликава е од крстосницата со ул. Босна и Херцеговина, бидејќи таа што ја спомнуваш е cross пресек (влез/излез лево и десно), додека оваа како што рече Џоле е Т пресек со влез/излез само од лево.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #95 Posted: 18-Mar-2020 at 12:05 | |
Оваа (мојава) слика е од кај раскрсницата со ул. БиХ, кај подвозникот од кај што почна проширувањето пред некоја година (да бидам попрецизен), значи од првата фаза, а гитардемон мисли на раскрсницата кај што почна втората фаза. Таа раскрсница (на која мисли гитардемон) ќе служи само за влез во Бутел 1, зашто на другата страна има само лозја и некои стари згради (ми се чини некаков стопански институт) и ништо друго.
Edited by Џоле - 18-Mar-2020 at 12:06 |
||
За сè има вторпат
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #96 Posted: 18-Mar-2020 at 14:57 | |
I now see the error of my ways Значи за таа на која што мислев јас нема план да се спои со ул. Цетињска. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #97 Posted: 01-Apr-2020 at 12:15 | |
Најново видео од состојбата со проширувањето и асфалтирањето...
https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/663058057778044/ Edited by Џоле - 01-Apr-2020 at 12:16 |
||
За сè има вторпат
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20538 |
Quote Reply #98 Posted: 01-Apr-2020 at 17:13 | |
https://www.facebook.com/PelagonijaADGostivar/ |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #99 Posted: 08-Apr-2020 at 13:53 | |
Бев на мала прошетка по булеваров, па еве една фоторепортажа:
веќе изградениот дел делот во градба се работи на нанесување асфалт и, додека на оваа лента се вршат градежни работи, забележав дека другата лента веќе ја користеа некои возила за да скратат од обиколница до Бутел и понатаму поглед наназад, кон Бутел и Чаир највисоката точка на булеварот потпорни ѕидови делот каде се спојува со обиколницата двете возила што се гледаат напред се веќе на клучката од скопската обиколница Edited by Џоле - 08-Apr-2020 at 13:55 |
||
За сè има вторпат
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #100 Posted: 08-Apr-2020 at 16:31 | |
Одлично!
Но значи сепак не е целосно асфалтирано... Никој не спомнал од која причина? |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Post Reply | Page <1 34567> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |