Предлог стратегија против сообраќаен хаос - Скопје |
Post Reply | Page <1 345 |
Author | ||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #81 Posted: 17-Dec-2011 at 20:49 | |
Дали за десетината нови згради, што се градат над Вила Ани, на Водно, е предвидено некакво сообраќајно поврзување и пробивање на булевар преку Пржино? Или до нив ќе се приоѓа по тесниот булевар Водњанска, тесната улица Салвадор Аљенде и сокачињата на Славејко Арсов, со што ќе се ствара дополнителна гужва во овој дел од градот?
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #82 Posted: 19-Dec-2011 at 00:30 | |
Каде е поточно „Вила Ани“? |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #83 Posted: 20-Dec-2011 at 03:11 | |
http://maps.google.com/maps?um=1&ie=UTF-8&q=vila+ani&fb=1&hq=vila+ani&cid=0,0,11959463418787884077&ei=yO3vTqL9BYWEOs3D0JYI&sa=X&oi=local_result&ct=image&ved=0CCgQ_BI |
||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #84 Posted: 20-Dec-2011 at 08:15 | |
Не би сакал таму да одам, со сегашнава ситуација, поконкретно |
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #85 Posted: 20-Dec-2011 at 23:53 | |
Еве една мапа со мои предлози која ја склопив последниов саат време:
(за оригиналната резолуција кликнете на следниот линк) http://img829.imageshack.us/img829/476/primarnamrezaskopje.png - Најголемата промена што може да ја приметите е во трасата на продолжението на Булевар Словенија. Имено, наместо да продолжува спрема Ѓорче Петров, мојот предлог е да сврти позади Зајчев Рид, и преку мост да се поврзе со Љубљанска. - Во врска со улицата што би одела кон Ѓорче Петров, предлагам да не е продолжението на Булевар Словенија, туку некое продолжение на улица Боца Ивановска (во Бутел 1) кон Запад, а од истата улица кон Исток да се изгради евентуалната врска меѓу Бутел 1 и Ченто, од каде пак кон Југ предвидувам мост измеѓу Маџари и Лисиче. Со горниве 2 предлога се задржува радијалната распределеност на скопските прстени (Мал Ринг, Голем Ринг, Југословенските Булевари, овој мојот предвиден прстен Ѓорче-Бутел-Ченто-Маџари-Лисиче, и на крај Обиколницата) - На мапата не стои, но тотално го поддржувам предлогот на Cloverstack за додатна клучка кај Трубарево. Така би се заокружила Обиколницата, и би добиле вистинска граница на Градот Скопје. Ако нешто не ви е јасно во предлогов, слободно прашајте. И давајте предлози, критики и слично! Edited by alexgizh - 20-Dec-2011 at 23:57 |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #86 Posted: 21-Dec-2011 at 00:14 | |
Нешто вака.... Портокаловата и зелената се алтернативи на црвената и жолтата, соодветно Edited by FoSsiL - 21-Dec-2011 at 00:15 |
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #87 Posted: 21-Dec-2011 at 00:54 | |
FoSsiL, дообјасни се, што е поентата на ова. Во однос на предлогот за клучката на Clover? Ако е така, нели е посоодветно да оди во другата нишка?
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #88 Posted: 21-Dec-2011 at 01:20 | |
Па да Најверојатно. Сакав да го претставам делот од прстенот кој се формира. А јас лично не би го продолжил автопатот до Драчево. Од Охис па до Драчево може да биде нешто како булеварот 8 Септември (а.к.а. Октомвриска Револуција) ПС. Работам на клучката.... Edited by FoSsiL - 21-Dec-2011 at 01:20 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #89 Posted: 21-Dec-2011 at 01:59 | |
Ај нека стојат тука бидејќи се целина... ако треба префрлете ги.. Инаку тоа тиркизната и зелената се дополнителни, иако и непотребни.... но за секој случај... Edited by FoSsiL - 21-Dec-2011 at 02:03 |
||
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #90 Posted: 21-Dec-2011 at 07:39 | |
FoSsiL
Јас неможам, немам кола :С а немам ни пари за кафе :С (кои и не се баш некои којзнае какви изговори) Извинете. Заебав работа. Vo konteks na muabetov.Prvo bravo za trudot za resavanje na soobrakajot! No ovde na forumov sto pati imaat lugeto diskutirano deka nekompetentni sluzbi vo gradov i drzavata ni ja resavaat sudbibata. Ova e isto taka golem primer. Nemam kola ,nevozam a znam kako da se resi soobrakajot.Uste ednas se izvinuvam i potenciram bravo za trudot, ama mene malku mi se cudni i prevrteni rabotive. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #91 Posted: 21-Dec-2011 at 19:14 | |
Каково ново сообраќајно поврзување пријателе, нели гледаш дека тоа што се прави таму ќе ги надмаши и Дебар Маало и Кисела Вода Еве го ДУП-от: (мада вистинскиот хорор се доживува доколку човек е на лице место) http://www.opstinacentar.gov.mk/page7903141.aspx |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #92 Posted: 19-Mar-2013 at 22:52 | |
На оваа мапа се обидов посликовито да ја претставам масивноста на градежната експанзија во Аеродром (дополнете ме или исправете ме ако сум испуштил или згрешил нешто). Целта ми е да ја доловам големината на сообраќајните проблеми кои надоаѓаат, особено во однос на врските со центарот на градот, а за тоа очигледно никој особено не се замара. Повремено само слушаме по којзнае кој пат рециклирани празни најави за некои од проектите кои треба да бидат решение, но во реалноста тие проекти воопшто не се наѕираат. - Површините опфатени со црвените линии се простори на кои е планирана изградба на објекти или се вршат повремени градежни активности. - Површините пополнети со црвена боја се простори на кои моментално активно се работи на реализација, или во тек е вселување, на објекти кои ќе креираат значителен дополнителен сообраќај. Накратко, голема населба никнува кај Горно Лисиче, а Реонскиот центар продолжува да се пополнува. Во Стар Аеродром на огромниот простор на местото на воените бараки штотуку започнува огромен градежен бум кој ќе донесе неколку десетини нови згради. Облакодерите на Џеваир (од кои два веќе се градат) сами носат нови речиси 1400 станови, а дополнително сообраќајно оптоварување ќе биде и тамошниот трговски центар. Долж 3-та Македонска бригада во реонот на касарната веќе се градат неколку станбени згради, а уште поголем број се планирани. Во Мичурин во моментов нема особена градежна активност, но со урбанистичкиот план е дозволена доградба и надградба на старите згради (по теркот по кој веќе е започнато) со што ќе биде отворен простор за доселување на значителен број нови жители. И покрај Вардар е вистинска градежна зона, макар што целосно отсуствуваат станбени објекти, сепак тамошните објекти ќе генерираат доста сообраќај. Го зедов во предвид и „Космос“ (иако е од другата страна на Вардар) бидејќи во недостаток на адекватни сообраќајни врски, јасно е дека најголем дел од неговите идни жители транзитот кон центарот на градот ќе го вршат токму преку преоптоварената мрежа во Аеродром. Има уште неколку поединечни проекти расфрлани низ засегнатиот простор... Од друга состојбата со сообраќајот станува алармантна дури и без да ја вкалкулираме ваквата градежна експанзија. Врските со центарот се мизерни и во суштина се сведуваат на две сообраќајни оски: - бул Јане Сандански - бул Кузман Јосифовски Питу - ул 3-та Македонска Бригада Колку е лоша состојбата знае секој што поминува кај транспортен центар во време на шпиц. Еве ова видео колку и да е симпатично, добро доловува колку може да биде критична ситуацијата таму: Решението за долгорочно добра поврзаност Аеродром-Центар е очигледно и одамна испланирано: 1. Изградба на мост кај салата МЗТ на кој ќе се надоврзе изградба на булевар низ Ќерамидница што ќе се спои со булеварот Гоце Делчев (исто така проширување на постоечкиот дел од булеварот АВНОЈ и АСНОМ кои и покрај името „булевар“ имаат еден коловоз со 3 ленти). 2. Проширување на 3-та Македонска бригада на ниво на булевар. За жал веќе долги години надлежните си спијат и ништо од ова не се наѕира. Дури ни сега предизборно, освен една крајно неконкретна најава за 3-та Македонска бригада без никакви рокови, која не влева премногу оптимизам, нема нешто опипливо. За мостот кај МЗТ и за продолжувањето на АВНОЈ/АСНОМ колку што приметив, воопшто не се ни зборува. Ваљда се чека проблемов да влезе во критична фаза, па тогаш ќе им текне Edited by Cloverstack - 19-Mar-2013 at 23:20 |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #93 Posted: 19-Mar-2013 at 23:53 | |
поврзувањето на бул. АВНОЈ со бул. Гоце Делчев би го ставил на примарна линија во градските булевари, како една од главните средишни артерии на градот Запад - Исток, која завршува со завршувањето на Илинденска, и растеретува многу други линии на градот што се однесува до Аеродром, според мене проширување на 3-та македонска бригада е задоволително, но само привремено, на Аеродром му се потребни нови поврзувања со Кисела Вода, поради неверојатните кругови што треба да се свртат за да се стигне до било кој дел од Кисела вода |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #94 Posted: 20-Mar-2013 at 00:39 | |
Точно е и тоа за поврзувањето со Кисела Вода. Јас сепак сакав пред се да посочам дека клучната комуникација (со центарот) наскоро ќе колабира. Не дека не е насушно потребна врска со Кисела Вода (меѓудругото и во поглед на тоа што го пишав, односно поради значително растоварување на 3-та Македонска бригада), но критичната ситуација која се развива во поглед на поврзаноста на Аеродром со центарот на градот е со далеку поголема тежина и е далеку поопасна. Edited by Cloverstack - 20-Mar-2013 at 00:39 |
||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #95 Posted: 20-Mar-2013 at 14:50 | |
Џабе проширување на ТМБ ако завршува со тесно грло. Жив пример Првомајска. Ја проширија, го забрзаа протокот по неа, за само да се начука целиот сообраќај на семафорите кај Тутунски (во шпиц редовно има колони кои во правец према Кисела вода може да продолжат и 2 семафори понатаму, т.е. до споменикот на Т.А.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #96 Posted: 20-Mar-2013 at 16:35 | |
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #97 Posted: 21-Mar-2013 at 00:30 | |
Проблемот со Првомајска и ТМБ е дека тие неможат реално да бидат главни артерии за врска со центар и западниот дел од скопје. За тоа е предвиден Јужен булевар, додека Првомајска и ТМБ престставуваат како буфер булевари за Јужен булевар и како брзи врски за внатре во општините (Кислеа вода и јужниот дел од Аеродром). Ко ќе се помисли дека овие два дела од Скопје претставуваат голем процент од населението во Скопје станува повеќе од јасно дека Првомајска и ТМБ немаат доволно капацитет во ударните часови особено поради фактот дека нивните врски со други булевари се ограничени. ТМБ нема реално врска со ниеден булевар, а Првомајска само се сече со голему улици и булевари на две места, кај тутунски и со бул Србија.
изградбата на крушевска, како и јужен булевар со улици кои ќе го поврзуваат со Првомајска и ТМБ се единственото решение за дадениот проблем. |
||
Post Reply | Page <1 345 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |