build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 05-Apr-2020 at 02:48
Моја грешка, мислев говориме за делот што моментално се гради. Накај Радовиш вероватно ќе се гради врз магистралата која има одлична геометрија освен една озлогласена шикана што би требало да ја исправат...
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 06-Apr-2020 at 00:09
Originally posted by MileX

Моја грешка, мислев говориме за делот што моментално се гради. Накај Радовиш вероватно ќе се гради врз магистралата која има одлична геометрија освен една озлогласена шикана што би требало да ја исправат...

Истото и за Штипската обиколница така?
Оти и тамо теренот е прилично рамен.
Инаку, може некој да провери преку тоа апликациите/сајтовите за најнови сателитски снимки? Јас вчера гледав на Sentinel ама при зумирање има многу лош квалитет на Сателитска снимкa.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 08-Apr-2020 at 12:43
Клучката Долани, прва после Штип југ, состојба од есен 2019.


Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 11-Apr-2020 at 23:00
Originally posted by Théoden

Клучката Долани, прва после Штип југ, состојба од есен 2019.



Имаш ли уште? Особено понови фотки?
Инаку јас можно е за велигден да отидам до Радовиш, ќе видиме не се знае.
Ама оти јас сеуште не возам од задно седиште сликите нема да искочат најдобри, а и башка многу грмушки има. Но ќе се потрудам да видам и да фотнам најубаво што можам и ќе се распрашам, ако во опште отидам за велигден, па ќе видиме
Back to Top
Sashko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 13-Apr-2020 at 20:41
 Според изведбата на клучките тешко дека ова е планирано некогаш да прерасне во автопат или сум грешка?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 13-Apr-2020 at 21:08
Нема оваа делница никогаш да биде автопат.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 13-Apr-2020 at 23:30
Originally posted by alexsend

Нема оваа делница никогаш да биде автопат.

Па се гледа тоа.
На некои места е проектирано, на некои не е.
Јас кажав дека ќе треба да се докопува и да се проширува за да стане автопат.
Барем за сега нема да треба, ама во иднина можеби?
А и плус со ваква власт... арно што го работат турбо патот, и крај на 2020 - та да се заврши супер ќе биде.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 14-Apr-2020 at 07:31
Да бидеме искрени, огромна е веројатноста никогаш и да нема потреба да биде автопат. Мислам дека се направи мала грешка во делот кај Три Чешми. Можеби автопатот требаше да биде уште 3-4 километри, до сегашната клуча кај Штип (сегашниот пат за Кочани и Радовиш). Мислам дека на истокот по средување на Штип-Кочани и Штип - Радовиш главен приоритет треба да биде Струмица - Ново Село - ГП со Бугарија и Куманово - Деве Баир. Мое мислење е дека до Страцин треба да биде автопат а потоа од Страцин до Крива Паланка и Деве Баир експресен пат со можност да прерасне во автопат.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 14-Apr-2020 at 23:08
Originally posted by Vasilij

Да бидеме искрени, огромна е веројатноста никогаш и да нема потреба да биде автопат. Мислам дека се направи мала грешка во делот кај Три Чешми. Можеби автопатот требаше да биде уште 3-4 километри, до сегашната клуча кај Штип (сегашниот пат за Кочани и Радовиш). Мислам дека на истокот по средување на Штип-Кочани и Штип - Радовиш главен приоритет треба да биде Струмица - Ново Село - ГП со Бугарија и Куманово - Деве Баир. Мое мислење е дека до Страцин треба да биде автопат а потоа од Страцин до Крива Паланка и Деве Баир експресен пат со можност да прерасне во автопат.

Па да, така најарно ќе биде.
Инаку кажав претходно, на вести даваа а има и во проектирањата, од три чешми до старата клучка кон кочани ќе биде експресен пат, само ќе треба со веќепостоечките објекти да се среди, да ги срушат или да ги подместат.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 15-Apr-2020 at 13:01
Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 15-Apr-2020 at 15:38
Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.

Edited by FiLo - 15-Apr-2020 at 15:40
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 15-Apr-2020 at 16:15
Многу полесно ќе прерасне ова во автопат доколку има желба и потреба отколку Врбјани-Охрид.
Инаку за југоистокот... треба сериозно да размислуват за поширока обилколница на Струмица која би се протегала од Радичево до Босилово за да се растерети патот што минува низ сред Владевци, густите индустриски зони Василево и Дабиле како и низ самиот град, но никој нема спомнато вакво нешто.
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 15-Apr-2020 at 17:00
Originally posted by MileX

Многу полесно ќе прерасне ова во автопат доколку има желба и потреба отколку Врбјани-Охрид.
Инаку за југоистокот... треба сериозно да размислуват за поширока обилколница на Струмица која би се протегала од Радичево до Босилово за да се растерети патот што минува низ сред Владевци, густите индустриски зони Василево и Дабиле како и низ самиот град, но никој нема спомнато вакво нешто.

Треба и те како. Пат кој што поминува низ доста села, трактори, камиони, ужасна миризба, измет по патиштата, ти искачаат со коњови, ајде да не зборам.
Инаку Врбјани - Охрид автопат ќе биде ако не се грешам? Или мислиш експресен пат (автопат без помошна лента)??
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 15-Apr-2020 at 17:07
Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 15-Apr-2020 at 17:35
Originally posted by Denko

Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.
Segasnata magistrala pominuva samo niz Vladevci... inaku se soglasuvam deka moze da se napravi posiroka obikolnica kon bugarskata granica. Delnicata mote da pocne kaj kluckata za "Dobrosinci" i bi minuvala pomegu Vasilevo-Piperevo i Prosenikovo-Dabile, Radovo-Bosilovo, Turnovo-Borievo i se taka pomegu selata do bugarskata granica. Ne znam kolku e toa izvodlivo no ete mislam deka moze da se izgradi ekspresen pokraj selata!?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 15-Apr-2020 at 18:09
Originally posted by Denko

Originally posted by Denko

Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.
Segasnata magistrala pominuva samo niz Vladevci... inaku se soglasuvam deka moze da se napravi posiroka obikolnica kon bugarskata granica. Delnicata mote da pocne kaj kluckata za "Dobrosinci" i bi minuvala pomegu Vasilevo-Piperevo i Prosenikovo-Dabile, Radovo-Bosilovo, Turnovo-Borievo i se taka pomegu selata do bugarskata granica. Ne znam kolku e toa izvodlivo no ete mislam deka moze da se izgradi ekspresen pokraj selata!?

Може, тоа е лесно. И после да направат или нов граничен премин, или да го спојат со сегашниот. Од бугарската страна можат исто така да покажат интерес, и да направат експресен пат, кој што ќе се спои со АМ. Струма. И ете ти. Од Скопје до Банско или Софија, побрзо и побезбено
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 15-Apr-2020 at 18:13
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by Denko

Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Ne mora da bide klasicen avtopat, no mozese da napravat ednosmeren ekspresen pat slicno kako "Tetovo-Gostivar", barem na mesta kade terenot ovozmozuva polesna izvedba. Inaku delnicite "Tri Cesmi-Stip" kako i stipskata obikolnica kon Radovis se vo katastrofalna sostojba i mora sto pobrgu da bidat sanirani so no vsloj asfalt.


Веќе кога правиш таков пат од калибарот на Тетово-Гостивар и правиш по две ленти во правец, тоа ти се 7.4 метри ширина на пат (по 3.7 метри за секоја лента ги сметам иако Тетово Гостивар е помала ширината), ондак што те чини уште 2.5-3 метри лента да додадеш и да биде автопат по сите прописи ?

Така да тоа од типот на Тетово Гостивар нема поголема глупост бидејки ако веќе прават таков тип на пат, 100% ќе ти стават и патарина па потоа ќе се нервираме како ни наплакаат патарина а не возиме по класичен автопат.
Nacelno se soglasuvam, no kako pojdovna tocka gi zemam cenata na izgradbata. Klasicen avtopat bi cinel mnogu poveke od ednonasocen ekspresen pat.
Segasnata magistrala pominuva samo niz Vladevci... inaku se soglasuvam deka moze da se napravi posiroka obikolnica kon bugarskata granica. Delnicata mote da pocne kaj kluckata za "Dobrosinci" i bi minuvala pomegu Vasilevo-Piperevo i Prosenikovo-Dabile, Radovo-Bosilovo, Turnovo-Borievo i se taka pomegu selata do bugarskata granica. Ne znam kolku e toa izvodlivo no ete mislam deka moze da se izgradi ekspresen pokraj selata!?

Може, тоа е лесно. И после да направат или нов граничен премин, или да го спојат со сегашниот. Од бугарската страна можат исто така да покажат интерес, и да направат експресен пат, кој што ќе се спои со АМ. Струма. И ете ти. Од Скопје до Банско или Софија, побрзо и побезбено
Moze no ne postoi interes nitu od makedonska nitu od bugarska strana. I dvete strani investiraat kon Srbija i Grcija!?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 17-Apr-2020 at 22:47
Епаааа, тоа што го ветив редно е да го исполнам.
Моментално сум во Радовиш, малце за велигден надвор од градот. Имав шанса да фатам доста материјал.
Е сега оти у вожња, задно седиште, да сликав немаше да искочи убаво, а и немам најдобра камера на телефонот ( Samsung A50), па се решив да снимам.
Прво со Бул. АСНОМ/АВНОЈ, после малце од клучката три чешми кон новиот експресен пат до Кочани (Само клучката ја снимав, и тоа мал дел, не се гледаше убаво), а повеќето е снимка од Експресниот пат Штип - Радовиш.
Другите снимки ќе бидат испратени во соодветните теми.
Еве го видеото:
https://youtu.be/n7K3pjbkbOc

Е сега неколку работи да појаснам.
Не е најубава снимка, оти со таков телефон, ама добро е што извадив барем нешто. Можев и 4k ама overkill ќе му дојдеше, а и немаше многу разлика да има, па така да не замерувајте.
Исто така, ротацијата од вертикално, на хоризонтално, но пак си остана иста ротација на Јутуб, ама тоа е моја грешка што не ротирав од претходно. За ова, може преку телефон ако гледате дс си исклучите ротација, и да го завртите телефонот. А ако гледате од компјутер/лаптоп симнете го целото видео (околу 3GB е) и потоа ротирајте го.
Се обидов најубаво да го фатам што можам.

Сега, на страна тоа проблемите, да кажам неколку зборови и мое мислење.

Оти сум по потекло од тој крај, овој експресен пат е од голема важност за сите нас. Едно што ќе се стига побезбедно од Скопје до Радовиш, туку и побрзо. Вака за саат ипол, отприлика преку новиот автопат Гоце Делчев.
На почетокот од овој експресен пат (барем од каде што имаат почнато) се гледа клучката кај Штип Југ, каде што, за мостот преку р. Брегалница, изгледа само 1 ќе биде, барем така јас увидов. Проверете на видеото и ќе видите.
Подоцна накај третата минута во видеото се гледа и првата скоро завршена клучка (барем така увидов), а тие коли што свртеа се изгледа оние што им носат храна на работниците, па така да ова додава на тоа дека на патот сеуште работат. Подоцна во видеото ќе се видат доста работници исто така.
На оваа клучка и осветлувањето беше поставено, што значи дека е прикрај со оваа клучка, освен неколку ситници.
Подоцна некаде накај осмата минута, можете да го видите, ако не се грешам мостот над лакавица, кој што е најдолгиот и највисокиот на оваа траса, ако не се грешам.
Подоцна овој експресен пат ги заобиколува селата, и се враќа паралелно со постоечкиот.
Друго што имам да кажам е дека, барем на почетокот после Штип запад, поточно подоле Semac и Antiva фабриките, барем јас приметив еден мал ископ, околу 200 - 400 метри, но незнам дали тоа е дел од проширувањето на веќепостоечкиот пат од Штип Запад до Штип Југ (прва фаза), или дали тоа било ископано за нешто друго. На Google Maps го нема тој ископ. Истото и накај Радовиш (после делот каде што завршува третата фаза.
Значи освен тие искочи, што не знам дали се дел од ова или се за нешто друго, прва фаза и четврта фаза немаат ништо чепнато, втора фазс повеќето е асфалтирано. Тоа на Google Maps што го гледав, каде што на GPS не го покажуваше експресниот пат (одредени делови), сега можам да кажам дека е ископано, тоест пробиено земјиште. Остануваат мостовите да се завршат, тоа што не е асфалтирано да се асфалтира, и клучните да се завршат и повеќето ќе биде готово. Работници има, е сега јас во полна пареа не ги начекав ама работат. Можно е и порано да го завршат, барем со вакво темпо е океј, до крајта на оваа година, и после првата и последната секција да ги почнат. Тие се релативно лесни, и до Јули - Август 2021, ова во целост ќе биде завршено, барем јас така мислам.
За брзината сум скептик дека 110 km/h vmax ќе биде, оти гледано ни новиот автопат Гоце Делчев нема толкава максимална брзина, а ова како што има повеќе кривини и клучки, јас мислам дека ќе се одлучат на 80 vmax, оти за ваков експресен пат тоа барем мене најлогично ми доаѓа. Ама сепак, убаво направено барем за сега, јас вака сум задоволен, и мило ми е што од претходната власт и од оваа покажаа голем интерес, оти и овој регион е од голема важност исто така, не само Југот доле, и Битола, Прилеп, Охрид...
Подоцна, најдобро ќе биде да се отпочне со сосема нов пат до Струмица или Ново Село, дали експресен или автопат незнам, ама дефинитивно ќе треба и тој регион да добие модерно поврзување.
И делот Три Чешми - Штип Запад, е во очајна состојба, тој прво нека го средат, дали автопат или експресен пат до клучката треба да се среди убаво.
Минатата година таму макпетрол си ги реновираа бензинските, а во блиска иднина ќе треба да ги рушат, освен ако не бираат нова траса за останатите неколу километри, што барем мене ми нема логика.
Другите снимки како што кажав ќе ги испратам во соодветните теми и ќе продискутираме за другите ствари.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 18-Apr-2020 at 12:55
Mislam deka e jasno deka od "Tri Cesmi" kon Stip-Radovis ke bide ekspresen pat, taka sto benzinskite ke si ostanat taka kako sto se. Inaku delot od Tri Cesmi kon Stip treba sto pobrgu da se rekonstruira bidejki patot e vo faza na raspaganje.   
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 18-Apr-2020 at 12:56
Супер,
во делот на брзината, автопатот до Три Чешми е со 130 максимална, најчесто има ограничување од 130, 120 и 100. Јас мислам дека нема да биде 80, или ќе биде 90 или 100. Се согласувам дека најверојатно нема да се одлучат за 110. Можеш ли да потврдиш дека мостовите се двојни, или таа реализација на мостовите е само за експресниот пат Градско-Прилеп..?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.285 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.