![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 84> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() Кловер може да те замолам за мапа од велес-отовица (делот што е кај велес да видам како и каде се спојува) Ај провери се што напиша ме збуни со М-5 ваљда мислиш на М-1?! Што каде треба да продолжи накаде?! Кловер те молам мапи, сликата е иљада зборови!!! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не мислам на М-1, добро кажав, М-5
Ќе ти објаснам со зборови, пошто мапа би била премногу од-зумирана и мислам вака дури и подобро ќе ме сватиш. Првиот дел што си го одбележал (што се двои од автопатот) е дел од М-5. Приближно на половина од делот што си го одбележал, примети дека е почната да се гради клучка. Е тука ти си продужил да одбележуваш по локалниот пат, а М-5 би продужил у правец на југоисток. Погледни у тој правец преку Вардар, убаво се забележува уште еден почнат но недовршен сегмент (поголем) на М-5. Колку што памтам, овој другиов сегмент завршува со уште една недовршена клучка. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Аха видов што е работата. А новиот пат што се планира да биде даден под концесија, треба да ја задржи истава траса?!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да, трасата е таа, стандардите се автопатски, со тоа што кога почнаа да го градат во 90-ите требаше да биде двосмерен, а понатака да се дуплира и да се направи автопат. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
На потегот од неколку км пред куманово, до после куманово, до клучката со м2, на неполн километар има околу три проширувања на автопат кои ме иасоцираат дека во иднина тука треба да има клучки Дали може да ми каже некој за кои три патишта се работи?!
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.119554,21.703792&spn=0.022728,0.038624&t=h&z=15 http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=kumanovo&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,79.101563&ie=UTF8&ll=42.148451,21.715937&spn=0.022718,0.038624&t=h&z=15 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не се проширувања туку најобични мали раздвојувања на трасите, затоа што автопатот е правен со надградба на стариот магистрален пат.
Инаку клучката за автопатот накај Бугарија треба да е некаде кај Романовце. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве нешто повеќе и за заемот од светска банка за регионалните и локалните патишта.
Најдетален и најсвеж документ што го пронајдов е овој: http://web.worldbank.org/external/projects/main?menuPK=51447259&pagePK=51351007&piPK=64675967&theSitePK=40941&menuPK=64187510&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941&entityID=000333037_20080423004615&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941 Кој сака детални информации нека го прелиста. Јас како побитно би издвоил дека изборот на патиштата се прави по прецизна формула базирана на критериуми на светската банка. Некои делници на регионалните патишта се веќе избрани, а изборот на локалните патишта допрва ќе се прави со учество на општините. Еве мапа на избраните делници на регионалните патишта: ![]() Еве и листа на делниците кои биле земени во предвид со проценка за цаната: ![]() ![]() Во документот има многу детални табели за сите овие патишта, со податоци за тоа на кој сегмент какви интервенции ќе се вршат и други интересни информации. Инаку еве класификација на типот на интервенциите што се предвидени со овој проект: ![]() Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:04 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Можеби требало патот од прилеп до кривогаштани да се продолжи до крушево. Имам неколку забелешки иако се насетува некоја објективност сепак мислам дека треба и човечкиот фактор да се вмеша малце па да изврши некои минимални корекции. Ми се свиѓа тоа што до Свети Николе сепак нема да се фрлаат пари за автопат него за добар магистрален пат. А исто така ме интересира какво сообраќајно решение ќе се изгради кај петровец?!
Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:19 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Абе лсл дај не зезај... За изборот на патиштата кажав дека е по формула на светска банка. За подетално, читај го документот. Во основа на таа формула е економската исплатливост, то ест колку и какви интервенции на некоја делница ќе дадат најголеми пропорционални придобивки во ефикасноста на сообраќајот. Патот од Кривогаштани до Крушево не се квалификувал и нема тука можеби, тоа е тоа. Фала богу што има контрола од светска банка, инаку не се сомневам дека владата паушално ќе ги спичкаше овие пари (тие што немаше да се украдат). А кај Петровец нема да се гради никакво ново сообраќакно решение. Од сето досега наведено на оваа тема, јасно е дека се работи за интервенции на постоечки патишта, а не за градба на нови. Најрадикалните зафати се опфатени во категоријата "Upgrade", но ни тие не се однесуваат на изградба на нови сообраќајни решенија од таков тип. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Во меѓувреме си го едитирал постот, па да ти одговорам и на ова:
И не ми е јасно како на Автопат Скопје - Штип (преку Миладиновци и Св. Николе) гледаш како фрлање пари, а навиваш за другите нереални и многу понепотребни делници што се најавуваат. Уште почудно затоа што тој автопат би се градел под концесија. Edited by Cloverstack - 29-Aug-2008 at 17:37 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Кловер јас длабоко се извинувам се збунив со магистрални, затоа и горе за свети николе реков магистрален.
![]() ![]() Edited by lslcrew - 29-Aug-2008 at 17:40 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
ЕВРОПСКИ СТАНДАРДИ ЗА ЗАШТИТА НА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА Звучни ѕидови ќе не' штитат од бучаватаНа втората делница од обиколницата, кај Волково, Орман и Стопански Двор, се поставени заштитни звучни ѕидови Фондот за регионални и магистрални патишта првпат во Македонија поставува заштитни звучни ѕидови на втората делница од северната
обиколница околу Скопје. Звучниот ѕид ќе биде на потегот од Оризари до
Сарај, во должина од 11,8 километри. Откако втората делница се пушти за
сообраќај, на 24 јули годинава, скопската обиколница ќе стане дел од
Коридорот 8 и ќе ја поврзува Македонија со Бугарија и со Албанија.
Звучните ѕидови се од лексан и со алуминиумски профили и се во
согласност со сите европски стандарди. Ѕидовите се поставени кај
Волково, Орман и Стопански Двор.Со проектирањето на обиколницата се
проектирани и самите заштитни ѕидови.Целта на нивното поставување е
бучавата да се доведе до законски пропишаното ниво на дозволената
граница, а тоа во случајов бучавата што ја предизвикуваат возилата да е
40 децибели - вели Катерина Пановска-Илиевска, портпарол во Фондот за
магистрални и регионални патишта. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ај да си ги пробаме мостовите!
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
http://www.vecer.com.mk/?ItemID=3BF50674BA6EBE4F947B237CD85D5246 Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 10:42 |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Super e ova, i demir kapija-smokvica ke se gradi ali ako go izdavat na nekoja stranska firma ke se plaka visoki ceni za patarini. Bolje neka ostane ova so vladata i da se napravi fiksna cena zatoa sto sekoj investitor ke gleda samo pari da pravi.
Znaci Koridor 10 ke bide sever-jug a Koridor 8 ke bide istok zapad?? Mislam deka Koridor 8 ke bide mnogu biten zatoa so Bugarija se uste prugi nemame napraveno a od Bugarija ke se uvezuva plinot odnosno gasovod od tamu ke se pravi taka da toa ke bide mnogu bitno a isto taka i ako treba tamu ke gradat nuklearna centrala pa ke mozhe i od tamu da se zema energija. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Веројатно се мисли за и коридорот 10 и коридорот 8 заедно! А пак за кој проект ќе бидат тие 285 милиони. Текстов е малце конфузен, но го постирав тука пошто се спомнаа некои цифри и затоа! Edited by lslcrew - 06-Oct-2008 at 11:12 |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
Не сум сигурен али мислам дека ова само за србите се однесува, конкретно за делниците ниш-мк и ниш-бг (не и за К8 меѓу мк-бг) Како што викаш ич не е јасно напишано али ја како што го разбрав ЕИБ ке даде 540 а светска банка 285милиони за истиот проект
![]() |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Islcrew, 25 miljoni evra za Demir Kapija-Smokvica pa kako sto razbrav jas ovoj proekt ke koshta preku 100 miljoni evra posto ke mora da se kopa i nov pat da se pravi. Ovie pari sto gi baraat se kako Kredit ili kako donacija za evropski proekti? I da bide kako donacija pak tie pari se malku, ke treba mnogu poveke.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |