![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 84> |
Author | ||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Ovoj pat go vozevme pred godina i pol i mozam da kazam deka se raduvam na ovoj cekor. Imase mesta so pogolemi ostetvanja iako mora da se kaze deka sostojbata ne bese do tolku ocajna no so ogled na toa deka ovoj pravec ima potencijal da bide dosta koristen za turisticki turi mislam deka zasluzuva edna posoliden kvalitet.
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Jas go vozev toj pat zimoska i tolku lošo pominav što se vraćav preku Prilep. Katastrofa e patot
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Со оглед дека не можам да најдам адекватна нишка за сликиве, нека седат овде. Патен пrавец од с. Марвинци до Валандово. Претпоставувам дека нема да бидете изненадени што сеуште во 21 век има села во Македонија кои немаат нормален асфалтиран пат.
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Da e samo toa selo...!
|
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
тоа сто нема одводнување е крив изведувачот, но да не го заборавиме и просечниот македонец кој си истура вода по улиците, пере све и сешто по дворовите, одводите се дирек по улици, па дури и не е со темата има случаи во атмосферска канализација диво се приклучува домашната фекална канализација. Ние сме стока, затоа државата се понаша како овчар
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
|
Со заштеди од претходните тендери ќе се подобруваат патиштата
Ќе се подобрува состојбата на локалните, регионалните и на магистралните патни правци со заштедените средства од земениот кредит за санација и изградба на патишта од пред неколку години. Европската банка за обнова и развој објави известување за престојните јавни набавки од страна на Јавното претпријатие за државни патишта, со кои ќе се финансираат пет проекти што ќе ја унапредат безбедноста на патиштата во земјава. За овие намени е обезбеден буџет од 3,6 милиони евра. Со европски пари ќе се рехабилитира регионалниот пат Клепач – Новаци во пелагонискиот регион, ќе се набават и постават нови сообраќајни знаци и опрема за четири национални патишта, ќе се осветлат раскрсниците на шест регионални патишта, ќе се инсталира унапреден систем за контрола на осветлувањето на македонските патишта, но ќе се вложи и во изработка на студија за дигитална архива. За сите овие проекти е предвидено да се распишат тендери од страна на Јавното претпријатие за државни патишта во втората половина од 2015 година. Европската банка за обнова и развој во изминатите години е редовен потпомагач во изградбата и реконструкцијата на македонските автопати, магистрални, регионални и во локални патишта. Оваа европска финансиска институција досега има инвестирано во 97 проекти спроведени на територијата на земјава. http://www.build.mk/?p=44370 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
|
Мисајловски: Регионалниот пат Тораница-Саса ќе се гради на почетокот на 2016
Одговарајќи на пратеничко прашање, министерот за транспорт и врски, Владо Мисајловски, зборуваше за проектот за изградба на регионалниот пат Тораница-Саса, Крива Паланка-Каменица. Мисајловски подвлече дека проектот за изградба на регионалниот пат е во должина од 19,8 километри и е во фаза на проектирање и подвлече дека на почетокот на 2016 година ќе започне да се реализира. -Очекуваме дека до крај на јули ќе биде готов проектот. Моментално и од Светска банка се во мисија и за Тораница-Саса и за Ранковце-Крива Паланка. Очекуваме дека во септември-октомври на борд на директори ќе се разгледа и потпишување на кредит за овие две делници и согласно процедурите што ги има Светска банка се надеваме дека ќе започнеме во првата половина на 2016 со градба на оваа делница, подвлече Мисјаловски. Министерот истакна дека ова е многу важна делница која намалува многу километри, како и дека тој лично и ги посетил во Тораница и Саса и се сретнал со градоначалникот кој го поздравува овој проект. http://lider.mk/2015/05/27/misajlovski-regionalniot-pat-toranica-sasa-ke-zapocne-da-se-gradi-na-pocetokot-na/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
|
Се крпат дупките на регионалниот пат М-6
Јавното Претпријатие за одржување и заштита на магистралните и регионалните патишта „Македонијапат“ во соработка со општина Василево и ЈПКД „Турија“ , Василево, врши крпење на дупките на регионалниот пат М-6 – Вељуса, во делот на територијата на општина Василево. ![]() Конкретно санирани се дупките меѓу населените места Ангелци и Градошорци, кои после обилните пролетни врнежи и зголемената фреквенција на овој регионален пат го отежнуваат нормалното одвивање на сообраќајот. За целосно санирање на оваа делница чиј должина изнесува околу 3 км, ќе бидат потрошени околу осум тони асфалт. ![]() Пополнувањето на дупките ќе придонесе за подобрување на состојбата во овој дел од регионалниот пат кој освен жителите на Ангелци, Градошорци и останатите соседни населени места го користат и голем број превозници за побрз пристап до соседната Струмица. ![]() ![]() strumicadenes.mk |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Овој начин на крпење на дупки треба да го промовираме како туристичка атракција. Верувам дека би било интересно за европејците во живо да видат како нивните прадедовци крпеле дупки пред првата светска војна.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
|
ЌЕ СЕ РЕКОНСТРУИРА ПАТОТ НЕГОТИНО-КРИВОЛАК
Ќе се реконструира патот од Неготино кон неготинското село Криволак, во должина од 3 километри и со ширина од 5,5 метри. Од Општина Неготино информираа дека е почната постапката за спроведување на законските процедури кои претходат на градежните работи на терен за реконструкција и асфалтирање на овој патен правец. За оваа цел се обезбедени 22 милиони денари. „Министерството за транспорт и врски во соработка со Општина Неготино го објави јавниот тендер за реконструкција на локалниот пат до населеното место Криволак и тоа од спојот со патот Р–107 до центарот на ова населено место. Заинтересираните можат да ги доставуваат понудите најдоцна до 22 овој месец, кога и ќе биде јавното отворање“, информираа од Општина Неготино. http://www.utrinski.mk/?ItemID=F50CBADE849CA8498800B3BBEBD84877 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
|
Започна изградбата на локалниот пат Крклино-Горно Оризари
![]() Изградбата на локалниот пат Крклино-Горно Оризари, започна со третиот мост кој ќе биде изграден во должина од 10 метри и реконструкција на други два мостови, како и патна инфраструктура во должина од 1,5 километри. Овој проект е финансиран од Владата на Р. М, преку програмата на Светска банка во вредност од 21 милион денари. Програмата од Светска банка содржи проекти во вредност од 1.250 илјади евра. Дел од овие проекти се веќе завршени, како што се локалниот пат с. Поешево, с.Д.Оризари – с.Трн, с.Граешница и с.Црнобуки, а има уште доста локални патишта кои ќе се прават. http://www.porta3.mk/zapochna-izgradbata-na-lokalniot-pat-krklino-gorno-orizari/ |
||
![]() |
||
alexr ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Nov-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Дали има некој информација за реконструкцијата на патот Битола-Ресен до превојот Буково? Дали само ќе се реновира овој правец или пак ќе има некакво проширување? Дали ќе се гради нов пат кој би го заобиколил Ресен, наместо како до сега да треба да се врви низ Ресен? Информацијата која излезе по медиумите беше доста штура, без никакво подетално појаснување. А се прашувам зошто само до Буково, а не до крај до Охрид. Баш тој дел од Буково до Охрид е најкритичниот, тесен пат со две ленти и многу кривини.
Edited by alexr - 02-Jul-2015 at 12:08 |
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
|
Започнаа градежните активности за осветлување на клучки на државните патишта
![]() Со цел да се подигне нивото на услуги на корисниците на патиштата, но пред се во насока на зголемување на безбедноста на учесниците во сообраќајот и оваа година ЈП за државни патишта го продолжува проектот за осветлување на клучките на државните патишта. Осветлувањето на 12 клучки и раскрсници на регионални патни правци со поддршка од Светска Банка е започнато и се очекува овие активности да завршат до средината на септември оваа година. Се работи за клучките Оризари, Истибања, Удово,Асамати,Љубојно, Македонски Брод, Пелинце,Виница, Лаквица,Росоман и клучка Карпош- Куманово. Вкупната должина на осветлен пат на овие 12 клучки изнесува 10.200 метри, а ќе бидат поставени вкупно 255 еднокраки и двокраки канделабри. Инвестицијата е во вредност од 36 милиони денари. ![]() На клучката Карпош- Куманово на регионалниот пат Куманово – Свети Николе како и на клучката Пелинце на делницата Куманово-Пелинце градежните активности се во поодмината фаза и се работи на поставување на канделабрите, додека на клучката Пелинце е завршено со бетонирање на фундаментите за канделабрите, по што ќе се отпочне со нивно поставување. Паралелно се започнати градежните работи и на клучките Асамати, Љубојно и Суводол-Македонски Брод, а се планираат активности за отпочнување и на клучките Оризари, Истибања и на влезот во Виница. http://www.porta3.mk/zapochnaa-gradezhnite-aktivnosti-za-osvetluvanje-na-kluchki-na-drzhavnite-patishta/ |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
![]() ![]() |
|
![]() Edited by Џоле - 02-Jul-2015 at 13:35 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Веројатно сакаше да кажеш оние многу пари што ги имаме, а се трошат за крајно непотрбни и непродуктивни проекти. 36 милиони денари = 583.530 евра Додај ги на ова и 107 милиони евра од ЕБОР за автопатот Демир Капија - Смоквица, 130 милиони евра од ЕИБ, 45 милиони евра грант од ЕУ и цели 6 милиони евра пари од буџетот на Република Македонија, и доаѓаш до бројка од неверојатни 288.58 милиони евра, кои сепак се помалку од над половина милијарда евра народни пари фрлени на идиотизмот наречен проект Скопје 2014, односно проект Македонија 2017. А тие над половина милијарда евра народни пари воопшто не се малку пари. Edited by Dexter26 - 02-Jul-2015 at 16:26 |
||
![]() |
||
jalicno ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 26-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
|
Осветлувањето ОК,но што правиме со патот(слика погоре) кој патем е меѓународен,кој е во очајно лоша состојба.Куманово е раскрсница на двата коридора,а патиштата се во многу лоша состојба.
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
|
Започна асфалтирањето на втората фаза од делницата Велес -Штип
Во тек се градежни работи на делницата Велес -Штип.Почна асфалтирањето на втората фаза од делницата. ![]() ![]() ![]() ![]() http://faktor.mk/2015/07/17/foto-zapochna-asfaltiraneto-na-vtorata-faza-od-delnitsata-veles-shtip/ |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Информациите беа од реконструкција до експресен пат, какво и да им е значењето на тој израз.И планот е обиколница околу Ресен (источно од градот), меѓутоа имало реакции од локалната самоуправа дека наводно ќе влијаело негативно на градот.Од штурите информации по медиуми и гласини толку. А зошто до Буково?Веројатно од иста причина како давањето предност на делот Кичево - Охрид/Струга пред Кичево - Гостивар.
Уште полошо е (не)светењето на секој втор столб наодредени клучки или цели делници.Клучките на влез на Охрид, Битола, Прилеп, Гостивар, обиколницата околу Скопје со сите нејзини клучки... Edited by Тркало - 17-Jul-2015 at 14:24 |
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
![]() ![]() |
|
http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=9100A3EAA437584E8F7683450F7FD7B5 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Delnicata Strumica-Valandovo e celosno rekonstruirana i pricinuva golemo zadovolstvo i merak za vozenje. Postavena e i nova vertikalna signalizacija. Bravo!
Ke stavam i video od poznatoto "Valandovsko Brdo". |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |